Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sneen daler...

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sneen daler... Empty
IndlægEmne: Sneen daler...   Sneen daler... Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 08:37

Sted. Centeret? Oo
Vejr. Det sneeeeeeer!
Omkring. Mennesker? :O
Dag+dato. 21. December
Tid. 19.32
Påklædning: http://www.republic.co.uk/content/ebiz/republic/invt/82910/82910_lg1.jpg

Rose havde siddet på en bænk udenfor centret i en halv times tid. Hun havde siddet og stirret ud i luften og havde gåsehud overalt på grund af kulden og sneen som faldt ned over hende. Et lille suk undslap hendes læber da hun syntes at det blev for koldt at sidde udenfor. Hun rejste sig op fra bænken og gik hurtigt ind i centret og åndede lettet op da varmen ramte hendes frosne ansigt. Hun så sig omkring og kunne mærke at hun langsomt fik varmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen daler... Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler...   Sneen daler... Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 08:53

Theo trak hætten på sin trøje op, og vadede resolut mod udgangen af centeret. Han hadede juledagene, og forbandede sig selv for ikke at have tænkt sig om inden han tog afsted, men for ham havde julen ingen betydning mere.. det kunne ligeså godt have været en grå almindelig dag i September. Han sukkede lavt, og slog sit blik ned i gulvet. Han overvejede at drikke sig lige så meget i hegnet som han plejede juleaften, for der var ligesom ikke så meget andet at lave. Han lagde ikke mærke til englen der kom ind af svingdøren til centeret og gik lige ind i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen daler... Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler...   Sneen daler... Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 08:57

Rose havde ikke rigtig lagt mærke til dæmonen inden at det var for sent og hun havde gået direkte ind i hende og var tæt på at falde lige på røven. Hun så hurtigt på ham og bed sig i underlæben og tænkte ikke over hvad han var og havde kun lige tænkt på at hun havde gået ind i ham og ville helst ikke være uhøflig "Ej, undskyld" sagde hun og troede at det var hende som havde været skyld i sammenstødet og så undskyldene på fyren. Rose var lidt ligeglad med julen. Den var hyggelig hvis man holdt den sammen med nogen, men det gjorde hun ikke så tit mer og holdt den derfor næsten aldrig. Hun tilbragte den sådan set bare med at lalle rundt derhjemme med en god film og popcorn i sin pyjamas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen daler... Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler...   Sneen daler... Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 09:05

Theo blev forskrækket, og så lidt på... han snuste.. englen? Og fattede først ikke rigtig hvad han havde gjort, eller hvad hun undskyldte for. "Hvad?" hviskede han kort, men vågnede så helt op fra sine tanker "Nå.. nej du skal ikke undskylde, jeg så mig ikke for jeg var lidt.. langt væk." sagde han, og mumlede det sidste mens han forlegent kløede sig i nakken. Han så lidt på hende i noget tid, for at fastsætte hendes alder. Hun kunne ikke være særlig gammel. "Slog du dig?" spurgte han, og så ud som om han ledte efter blå mærker, men fandt dog ingen. Han undgik møjsommeligt at lade være med at se hende i øjnene. Theos liv var blevet vendt på hovedet siden han havde mødt Al, så for tiden gik han bare rundt i en tåge af tanker og bortgemte følelser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen daler... Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler...   Sneen daler... Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 09:09

Rose fattede først nu hvem hun havde stødt ind i og så undersøgende ned af sig selv og rystede på hovedet "..Nej, jeg har ikke slået mig.." mumlede hun og så tilbage på fyren. Han var dæmon. Rose var ikke den bedste omkring dæmoner. Hun brød sig ikke særlig om dem da hun altid kunne få dem til at blive gasblå i hovederne af raseri. Hun bed sig på undersiden af kinden og betragtede fyren og strøg en hånd tænkende gennem sit hår og havde ikke opdaget den stilhed som havde stået på "Øhm.. Hvad med dig? Har du slået dig?" spurgte hun da hun var kommet ud fra sin tankebobbel og tvivlede stærkt på at han havde slået sig eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen daler... Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler...   Sneen daler... Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 09:16

Theo så lidt på englen "godt nok.." sagde han, og skulle til at gå, da han hørte hendes spørgsmål. Han stod stille lidt "nej, jeg slår mig ikke så tit" sagde han, og hvis han gjorde var det altid alvorligt. Sidst han havde slået sig, havde han brækket hånden. Hun virkede tilforladelig nok.. en typisk engel, med den der aura af rolighed og glæde omkring sig. Gud hvor det egentlig irriterede ham, hvorfor kunne de ikke have problemer som alle andre?!
Han anede ikke at engle sagtens kunne have det ligeså svært som alle andre racer. Han så sig lidt omkring, og stak sine hænder ned i lommerne på sine slidte cowboybukser "på juleshopping?" spurgte han så, og så på englen. Det virkede så ligegyldigt. Et ligegyldigt spørgsmål, men det var vel meget rart at snakke lidt med andre, både for at drive tankerne på flugt, og for ikke at isolere sig..igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen daler... Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler...   Sneen daler... Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 09:22

Rose så at dæmonen skulle til at gå og smilte svagt da hun så at han stoppede op. Hun nikkede "Okay.." mumlede hun og vidste det jo egentlig godt, at dæmoner ikke lige var til at slå ud. Hun betragtede ham lidt og syntes at denne vampyr virkede isoleret og mut. Hmm.. Måske havde han nogle private problemer eller sådan noget. Hun ville ikke rigtig tænke så meget over hvor mange problemer hver og enkel person havde og rystede mentalt på hovedet af sig selv. Hun så på ham da han spurgte hende om juleshopningen og så sig kort over den ene skulder hvor hun kunne se mennesker gå rundt i deres julestresshed og købe julegaver. Hun var glad for at hun ikke skulle være i sådanne situationer. Hun så hurtigt tilbage på dæmonen og rystede på hovedet af hans spørgsmål "Nej. Jeg går ikke på juleshopning.. fejre ikke jul. Det er begyndt at blive en byrde og lidt kedelig.." mumlede hun og trak på skuldrene "Hvad med dig?" spurgte hun, men kunne godt gætte sig til svaret. Han lignede ikke en eller anden som ville gå på juleshopning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen daler... Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler...   Sneen daler... Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 09:31

Theo så på hende og lagde hovedet på skrå og lyttede til den blide engle stemme og rynkede kort på næsen. Engle og dæmoner gik ikke så godt sammen, men der i centeret skulle de jo forestille at være mennesker, så det gik nok. Han nikkede forstående til det hun sagde "har det lidt på samme måde" sagde han og smilede svagt til hendes andet spørgsmål "Jeg tror godt du kender svaret, men nej jeg skulle faktisk bare ned og hente en film, og så hjem... men jeg gider ikke at være her når der er så mange mennesker at man knap kan trække vejret" mumlede han, og kørte en hånd gennem sit hår så hætten faldt ned. Hun var ikke særlig meget lavere end han, og han sukkede stile af sin højde. ALLE var højere end ham.. i hvertfald alle fyre, og nogen piger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen daler... Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler...   Sneen daler... Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 09:36

Rose så på ham og var fuldstændig ligeglad med hvordan de lød. Hun havde faktisk aldrig rigtig opfattet hvorfor dæmoner og engle ikke kunne lide hinanden. Altså.. Hendes had var der bare. Hun vidste ikke rigtig hvorfor. Hun nikkede til det han sagde og smilte svagt til ham og vidste at han havde det sår'n "Jaa.." mumlede hun og så lidt over skulderen igen og derefter tilbage på ham "Jeg bryder mig ikke om alle de mennesker. Og det er så kvalmende at se på alt det julegøjl" sagde hun og brød sig egentlig ikke særlig meget om julen. Hun havde vidst oss den samme mening omkring sin egen højde. Hun var oss lavere end alle andre. Men hun var jo oss en pige, så det var ikke så pokkers slemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen daler... Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler...   Sneen daler... Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 20:30

Det var vist et instinktivt had han måtte have, for den bløde stemme, og den lysende aura ville nok ikke have irriteret ham ellers.. eller det vidste han ikke om det ville. Han stod stille og lyttede og kom til den konklusion at hun så ud som om hun kedede sig "drikker du kakao?" spurgte han random, selvom han nok burde have givet hende ret i at han heller ikke brød sig meget om julen. Han stod lidt og trippede, for han var ikke van til at stå stille længere af gangen, på det punkt forvekslede folk ham tit med et ADHD barn, men det var han bestemt ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen daler... Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler...   Sneen daler... Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 07:43

Rose betragtede lidt og kunne ikke lade vær med at smile over hans spørgsmål. Hun nikkede og strøg en hånd gennem sit hår "Øhmm.. Ja, det gør jeg" sagde hun og kunne ikke få nok af kakao. Det var vidst en af de bedste ting ved vinteren; en varm kop kakao med flødeskum og skumfiduser. Hun så lidt på hans tripperi og smilte svagt over ham og så derefter på hans ansigt "Hvad med dig?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå og vidste ikke rigtig om det var muligt for en person at hade kakao.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen daler... Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler...   Sneen daler... Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 09:12

Theo smilede venligt til Rose "okay.. øhm.. vil du med hen og have noget så?" spurgte han og trak sine ærmer ned over sine hænder, da han syntedes det var lidt koldt inde i centeret. Han anede egentlig heller ikke hvor man fik varm kakao, men det var sikkert på en café eller sådan noget de serverede jo nok ikke kun kaffe. Han så sig lidt omkring, men vendte alligeveli blikket tilbage til Rose "Om jeg kan.." gentog han lettere uforstående. "Øhm.. det ved jeg ikke.." sagde han så en smule undskyldene for hvad skulle han sige? Han havde aldrig smagt det før. Han havde smagt chokolade, men ellers var han blank.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sneen daler... Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen daler...   Sneen daler... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sneen daler...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: