Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean) Empty
IndlægEmne: Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean)   Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean) Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 02:28

Dato: IRl
Dag: Fredag
Tid: 23.30
Sted: Fest lokale
Omgivelser: Mange andre mennesker
Vejr: Lunt
Årstid: Sommer
Påklædning: Se ava

Marcus stod henne ved den bar som var blevet sat op til festen i aften, folk kom bare ind hvis de havde ind, så man behøvede ikke nogen invitertion for at komme ind, og han havde heller ikke andet at lave lige i øjeblikket, så han kunne vel godt tillade sig at feste lidt sammen med andre, selvom han ikke snakke med nogen. Han sad og drak af en flaske sprut, han viste endelig ikke helt hvad det var, men det smagte da meget godt synes han. Marcus havde et askebærer ved siden af sig, hvor en af hans smøger lå nede i, men den var ikke røget færdig, så han tog den op og tog et sug fra den, han holdte det lidt inde før han pustede det roligt ud og lagde smøgen fra sig igen. Han kunne tydeligt høre når folk havde sex ude på toiletterne, også på grund af hans hørelse, selvom den ikke var ligeså god som en vampyrs. Han sukkede kort, inden han satte flasken ved sine læber igen og begyndte at drikke af den igen. Marcus kunne sagtens fornemme når nogen kiggede på ham og det havde han det virkelig som om lige nu, derfor vendte han hovedet lidt bagud og fik øje på to piger som vinkede til ham, han sukkede lidt, inden han vendte sig og kørte en hånd gennem håret. Han havde ikke haft sex i lang tid nu, men han gad virkelig ikke gå over til pigerne for at få det, så han blev bare siddende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean) Empty
IndlægEmne: Sv: Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean)   Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean) Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 02:39

Dean kom ind i fest lokalerne, til den fest som en heller anden holdte, han havde ikke noget og lave, jo, han havde kigget lidt efter hans hayley, men hun var aldrig til at finde, så nu ville han holde en pause og have det lidt sjovt, han havde en smøg i munden, han havde en læder jakke på og ikek noget ind under den, så man kunne se hans muskeløse overkrop. han kiggede lidt rundt da ahn kom ind,. og de to piger der havde vinket til Marcus rejste sig og skyndte sig han til dean. Vampyrer var jo tiltrækkende. han bøjede sig ned og snavnede først med den ene og bag efter med den anden. "Okay små piger, smut så" han grinede lidt og tog smøgen i munden igen. han kunne høre nogle kanlde ude på toiletet og skynde sig der ud for at drille. han fryste låsen og slog en enkel gang og døren gik op.. "Hmm.. hyggeligt.. får man lidt på den dumme" han smilede og grinede og tog sin smøg og kastede den på gulvet foran dreng og pigen der havde hygget sig. pigen skynde sig at tag tøj på og løb ud. dreng skynde sig og gøre det samme. Dean gik op i baren og kunne dufte en hayley også havde dufted af. "Hayley" hviskede han og komi tænke om marcus. Hna bed sig i læben og kiggede over på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean) Empty
IndlægEmne: Sv: Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean)   Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean) Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 02:57

Marcus kunne godt dufte at der kom en vampyr ind i lokalet, men han kunne ikke kende duften, så han lod bare som ingenting, men alligevel kunne han ikke lade være med at følge duften, så han hele tiden viste hvor vampyren befandt sig. Men han kunne ikke lade være med at se bag sig og blev lidt overrasket overat vampyren havde sat sig for at snave med de to piger som havde vinket til Marcus. Han rystede lidt på hovedet og fulgte vampyren med blikket da han bevægede sig hen til det toilet hvor der var et par som hyggede sig. Marcus kunne ikke lade være med at smile lidt, men rystede dog på hovedet igen og vendte sig imod baren igen. Han tog sin smøg op i mundvien igen og tog et sug, før han pustede ud og maste sin smøg i askebæret, så den slukkede helt, for der var ikke mere tilbage på den. Imens kunne Marcus dufte at vampyren kom op til baren og var sådan set lidt ligeglad, men dog også lidt nysgerrig samtidig, han så kort hen på vampyren før han tog en slurk fra flasken igen og tørte sig lidt om munden. Han stilte derefter flasken på bordet og fiskede en pakke smøger op af lommen og tog en op fra pakken og lagde den ned i lommen igen. Han tog derefter smøgen i munden, imens han fiskede en lighter op fra lommen og tændte den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean) Empty
IndlægEmne: Sv: Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean)   Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean) Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 03:11

Dean holdte blikket kort på Marcus. Det irrtertede Dean at han kendte duften, men så alligevel ikke, for Marcus og Dean havde og har aldrig mødt hinanden før. Dean rystede kort på hovede og bestillte 5 flasker sprut hvor hende der stod i baren bare skulle vælge havd hun bedst kunne lide. da han ikke vidste hvad han skulle vælge. han slikkede sig om læberne og kiggede lidtt på pigen's røv. *Hmm nice!* tænkte han med et smil. han mærkede tydeligt en hånd på sin ryg som røg ned på hans røv og nogle læber imod hans ører hviskede "Sex med mig, så mod mig på toiletet om 5 minutter" dean så på hende da han mærkede hun gik og han rystede på hovedet, *Nope lille pige, håber du kan lide og blive skuffet* Tænkte han. Dean's blik rog hen på Marcus, han rystede igen på hovedet, * Ryger for meget laver for lidt* han trak på skulderne og smilede til pigen der kom med hans 5 flakser sprugt. han gik hen til Marcus og sætte sig ved siden af ham da han havde fåret flaskerne i en pose. han parkede dem ud af posen og smilede kort men kiggede så på marcus "Hey Dean" , Hvad dean ikek vidste var at Marcus nok kendte ham. for hayley havde jo snakket om ham imens de var kærester. altså macus og hayley. Dean havde engang været så misundelig på Marcus, for hvordan kunne det være at han kunne scrorer hayley. men han ikke selv kunne. og hvordan kunne marcus forlade hende. Det forstod han slet ikke. han bed sig kort i læben men åbnede så flakserne og tog den ene og begyndte og drikke af den. han kiggede på Marcus og håbede at han forstod at de kunne dele flaskerne...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean) Empty
IndlægEmne: Sv: Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean)   Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean) Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 03:26

Marcus kiggede kun få gange på vampyren, så længe at han viste at vampyren ikke kiggede samtidig, for han kunne ikke så godt lide for meget øjentakt med folk som han ikke kendte eller som han lige havde mødt og han passede også rimelig meget på, for nogle havde jo en evne hvor du skulle se folk i øjnene, så derfor var Marcus på vagt med det. Han lagde sin lighter ned i sin lomme igen, da han havde fået tændt sin smøg og tog et sug, han viste godt at han nogen gange røg lidt for meget, men han havde som sagt ikke andet at lave lige for tiden, i hvertfald ikke noget som kunne holde ham fra at ryge. Han tog smøgen ud af munden og lagde den nede i askebæret igen, hvorefter han langsomt pustede røgen ud og betragtede den lidt. Marcus var ikke fuld endnu, langt fra faktisk, men han kunne dog alligevel godt mærke at han havde fået alkohold ind i kroppen. Han vendte blikket tilbage på vampyren da han kunne høre at der var en kvinde ret tæt på dem og han lagde hovedet lidt på skrå, da han så at vampyren ikke gik efter kvinden, men det måtte han jo selv om. Marcus tog fat i sin flaske igen, men opdagede at den var tom, han sukkede lidt hvorefter han gav flasken til bartenderen så hun kunne smide den ud for ham, for han gad endelig ikke rejse sig. Marcus tog sin smøg op igen, men så lidt overrasket på vampyren, da han kom over og satte sig ved ham og vendte sit blik kort på de flasker som vampyren tog op fra posen. Marcus hørte hans navn, men tog et sug fra smøgen og pustede det ud, inden han svarede, " Marcus" sagde han stille og lagde smøgen fra sig igen. "Hvordan kan det være at du ikke gik med pigen?" spurgte han nysgerrigt og havde forstået at de kunne dele flaskerne, fordi de stod som de stod. Så Marcus tog en flaske og drak lidt af den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean) Empty
IndlægEmne: Sv: Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean)   Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean) Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 03:39

Dean sætte flasken på bordert efter en tår af den, han stivnede kort da han hørte hans navn "Marcus". Dean bed sig kort i læben men gentog så hans navn "Marcus.. arrr.. Hayley's eks" han smilede skævt. "Hende.. hmm.. vis jeg siger til dig at jeg er til Piger som er lige så lækker som Hayley, så forstår du vel godt hvorfor jeg ikke gik med den blondine der. ik" spugerte han og kiggede kort på marcus, men tog så hånden ned i jakke lommen og fiskede en pakke lange smøger frem. han fandt også en lighter. han tog en ud af pakken og lagde pakken på bodert. og tog smøgen i mundvinen han tændte den og lagde lightern oven på pakken. Han tog nogle sug af den og pustede ringe ud. men smilede så og holdte smøgen imellem to finger og kiggede på Marcus og bed sig kort tænkende i læben, "Undskyld, men forstår ikek hvorfor du gik fra Hayley. du ved slet ikke hvor mange fyrer der ville have hende, imens du var sammen med hende. hun er jo en gave fra gud, altså vis man tror på ham. men alt i alt hun er bare en som er send fra himlen. " Hna tog en sluk af flaksen og sætte den ned på bodert igen. han tog smøgen i munden sugede sin slugte røgen og pustede røgen ud af næsen med et smil. Han kørte en hånd igennem, sit hår, han lagde smøgen i askebaret. og tog flasken og pillede lidt ved den. Imens han så på Marcus og ventede spændt efter et svar. han kiggede lidt grundigt efter på Marcus og synes faktis han var meget lækker. og kunne godt finde på at lave noget med ham. men nu tog han det lidt roligt da han ikke vill skræmme Marcus væk, bare fordi at han var liderlig. han smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean) Empty
IndlægEmne: Sv: Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean)   Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean) Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 03:58

Marcus lavede et lille ryk med skulderen, da han hørte Dean sige Hayleys navn, han havde ellers prøvet at glemme det, men det kunne han da godt glemme alt om nu, for nu havde navnet sat sig fast inde i hovedet på ham igen, igen. Han sukkede lidt og nikkede til det Dean sagde, men at de var eks kærester. Han tog en slurk fra flasken, men kunne dog ikke lade være med at smile lidt da han hørte hvad Dean sagde med pigen og trak lidt på den ene skulder, for Marcus var lidt ligeglad med hvad for en hårfarve pigerne havde som han havde sex med, men selvf det skulle også passe til dem. " Ja okay, det kan jeg godt se... men hun var vel okay, men ikke lige en som jeg heller ville have gået med ud på toilettet" sagde Marcus med et skævt smil og tog en slurk fra flasken igen, inden han stilte den på bordet og tog sin smøg op fra askebæret igen og tog et sug fra den, men han pustede det aldrig ud fra næsen, det kunne han ikke lide, så han lod det bare roligt flyve ud af munden på ham og hun puttede asken fra smøgen ned i bæret, så det ikke faldt ned på ham selv. Marcus brød sig ikke særlig godt om at snakke om Hayley, fordi det havde været så hårdt at gå fra hende, men alligevel gad han heller ikke at være uhøflig og lade være med at svare. Så Marcus tog lidt af håret væk fra øjnene og bed sig tænkende i læben. " Måske var hun sendt fra himlen, det syntes jeg også men... hun fortjente at være sammen med en anden, jeg var nemlig ikke den stærkeste til at kunne beskytte hende nemlig, selvom jeg kæmpede for at hun skulle have det godt.." Marcus stoppede og rystede lidt på hovedet, han lagde sin smøg ned i aksebæret og vendte sig helt imod Dean. "Men.. hvis du gerne vil have hende, så tag hende.. du ser ihvertfald ud til at kunne beskytte hende mere end jeg kan, men det var heller ikke min mening at gøre hende så ked af det" sagde Marcus og vendte sig derefter mod baren igen og tog en slurk fra flasken og sukkede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean) Empty
IndlægEmne: Sv: Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean)   Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean) Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 04:23

Dean bed sig i læben og askede sin smøg af i askebæret og kiggede på ham imens han snakkede. Dean havde et billede af hayley inde i hovedet og det fik ham til at lytte exstar godt til Marcus. han var nu ligeglad med hår farven. men han kunne slet ikke lide hende pigen. hun var bare grim. synes dean. Dean rystede på hovedet og vendte hurtigt marcus om imod sig da han sagde at Dean bare kunne tag hende. "Aldrig.. sig sådan noget. !" Deans øjne blev røde. forsi han fik stress. "Hayley er ikke bare en man tager. hun elsker dig. ! Og hun savner dig. du er den rigtige for ehnde. jeg kan ikke passe på ehnde. for hun er stærker end mig. hun kan passe på sig selv. bare rolig. jeg giver dig et råd. og jeg synes du skal tag imod det. find sammen med hende igen. du er den rigtige for hende"! *Men jeg skal lige have sex med dig førest" Tænkte han med et smil. men han slap marcus og sætte sig ordenligt og lænede sig tilbage i stolen. "Troede aldrig jeg skulle sige det til nogle. men vil bare have at hayley har det godt !, Det fortjener hun, men det er hun bare ikke, tror jeg, det er langtid siden jeg har set hende. " han sukkede. og tog flasken og tog en stor slurk af den, hun sætte den på bordert og tog derefter din smøg og røg lidt af den. men slukkede den så.. kan heller ikek tag hayley, da jeg er bøsse, + nej jeg er mere bi sexuel" han sukkede. "Har ikke nok i en" han sukkede igen.
Tilbage til toppen Go down
 
Sprut, sex og smøger, kan det blive bedre?? (Dean)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: