Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Exploring the nightlife//Andy.

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 05:58

Adrien så ned og bed sig i læben. Han så op på Andy da han sagde noget, han trak stille på skulderne "Det er vi vel alle sammen inderst inde" Han fulgte ham med sine øjne og fik et lille chok da han samlede ham op. Han lagde forsigtigt sine arme om halsen på dæmonen, han lod sine øjne glide i da han mærkede kysset i håret. Han lagde sit hovedet på Andy's skulder og nussede sig ind til hans hals. Han forblev stille og var rolig i Andy's arme. Han strøg ham blidt igennem håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 08:09

Andy så ned på ham og viste ikke helt hvad han skulle sige, han vende sit blik omkring og begynde at flyve hen mod et højre bygning. han hold ham tæt ind til sig, for at være sikker på at han ikke ville tabe ham. selv om han ikke ligefrem havde tænkt sig at gøre det, ligemeget hvad der skete med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 08:11

Adrien fjernede sine hænder fra Andy's hår og lod dem bare hvile om hans nakke. Han så ned og bed sig i læben. "U-Undskyld" Han hviskede det stille. Han krammede stille dæmonen og borede sit hovede mere ind til hans hals hvor han lukkede øjnene. En fugtigt tåre løb ned af hans kind og ramte Andy's hals. Han snøftede næsten lydløst. Han vidste ikke hvad der gik af ham selv for tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 08:24

Andy så stille ned på ham en enkel gang og rystede på hovedet "du skal ikke undskylde" sagde han stille og lod sine fødder sætte sig ned på taget på den høje bygning, han så stille på ham og smilte svagt. selv om det virkelig var usikkert "hvad er der galt ?" spurgte han stille om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 08:30

Adrien så ned tørrerede så sine øjne og så stille op på ham. "Jo jeg skal." Han strøg blidt sine fingre over Andy's kind og smilede svagt. Han fjernede så sin hånd og så ned. Han bed sig usikkert i læben. Han så kort op på dæmonen og lod så sit blik falde. "Det var bare.... Jeg kunne mærke der var noget galt da vi sad derr og jeg blev bare ked af at du ikke stolede nok til at fortælle mig det eller om det var fordi du ikke kunne få dig selv til det. Det ved jeg ikke. Men det gjorde mig ked af det" Han bed sig halvhårdt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 08:59

Andy så stille på ham og viste ikke helt hvad han skulle sige, han rystede på hovedet og åbnede kort sin mund for at sige nået. men der ville bare ikke komme nået ud, så han lukkede den igen. han tænkte lidt over det og træk langsomt sine vinger ind, selv om der gav nogle gisp fra ham inden han gled ned på sine knæ "der var jo intet.. jeg sad bare og tænkte" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 09:05

Adrien så på ham og så så ned. han strøg noget hår ud af sine øjne. Han så så op på ham igen og bed sig nervøst i læben. Han vidste ikke hvad skulle gøre og forblev bare i Andy's arme. Han følte sig tryg der. Eftersom han stadig var i dæmonens arme blev han også hevet ned så han nu sad i dæmonens skød. Han lagde hovedet på skrå og bed sig i læben. "Du virkede bare så trist og ked af det" Han så ned og flyttede sig så stille fra Andy's skød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 09:16

Andy så stille på ham nussede ham på kinden, han så stille på ham og kyssede ham på kinden og rystede på hovedet "nej nej.. jeg tænkte bare lidt" sagde han stille og bed sig hårdt i læben og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 09:19

Adrien så ned og bed sig i læben. Han så op og smilede stille. Han lukkede sine øjne og nød kysset. Han åbnede så stille sine øjne og nikkede så "Okay, men hvis der er noget galt kan du altid fortælle mig det" Han kyssede forsigtigt dæmonen på kinden og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 09:30

Andy lukkede sine øjne i når han mærkede hans læber mod sin kind "det ved jeg godt.. og det er svært" sagde han stille og bed sig halvhårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 09:36

Adrien smilede stille og puttede sig så ind til dæmonene. Han lukkede sine øjne i og sukkede stille. "Hvad mener du?" Han lagde hovedet på skrå og åbnede sine øjne og så ind i Andy's.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 09:46

Andy slap langsomt sin læbe og så ned på ham "at fortælle eller snakke med dig om det" sagde han stille og lod sin tungespids glide hen over læberne og vende sit blik ned mod taget, han tænkte lidt over det han sagde og viste ikke hvad han skulle sige "jeg kommer til at såre dig er jeg sikker på" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 09:50

Adrien så på ham havde stadig puttet sig tæt ind til ham. Han sagde ikke noget fordi han ikke vidste hvad han skulle sige. han bed sig i læben og satte sig så op. Han lagde hovedet på skrå og så forvirret på dæmonen foran ham. Han lyttede til det han sagde og bed sig så i læben. De værste tanker fløj straks igennem hans hovede. Han lod så sit blik falde og vendtede på han forsatte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTors 24 Jun 2010, 09:53

Andy så sig lidt omkring, inden sit blik fald på ham og han havde det svært med at få et eneste ord frem "det var forkert af mig at tage din møgdom.. og mest når der ikke kan blive mere mellem os en venner" sagde han og tog en dyb indånding og ventede endelig lidt på at blive slået "jeg er forelsket i en anden" mumlede han og bed sine hænder sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 07:27

Adrien så på ham og var forvirret, han lagde hovedet på skrå og vidste ikke hvad han skulle gøre. Han lyttede til det han sagde og så ned. Han kunne mærke tåre i sin øjenkrog men gjorde ikke nået. Han sad med blikket rettet stift ned i jorden. Da de sidste ord kom ud kunne han ikke holde det inde mere. Tårene løb ned af hans kinder men hans hår skjulte det. *Beskidt, ulækker, luder... De tanker kørte om ham selv i hans hovede. Han så ikke op på ham og sagde heller ikke noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 07:41

Andy så stille på ham og viste ikke hvad han skulle gøre, han lag sine arme om ham og træk ham ind til sig "undskyld.. og du er virkelig ikke en luder" sagde han stille og kyssede ham i håret og viste ikke helt hvad han skulle gøre, han tænkte længe over hvad han skulle sige og kunne ikke finde på nået. han var virkelig ked af at han havde gjort det, men det var jo heller ikke nået han ligefrem havde tænkt over at han ville gøre "jeg skulle ikke havde gjort det.. men jeg er glad for at jeg er din første" sagde han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 08:22

Adrien så stadig ned, tårene løb hurtigt ned af hans kinder og det så ikke ud som om de ville stoppe forløbig. Han gjorde ikke modstand da han blev trukket ind i dæmonens arme. Og han nikkede stille som et jo til at han var en luder. Han prøvede at stoppe tårene men han kunne virkelig ikke. HAn sad bare og græd ind i Andy's trøje som han var sikekr på var ødelagt af den eyeliner som var tilbage omkring hans øjne. Han bed sig i læben og et lille hulk undslap hans læber. Han så forsigtigt op på ham og nikkede stille, han var glad for at Andy var hans første men han følte sig beskidt og vidste ikke, måske lidt udnyttet også alligevel ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 08:27

Andy så stille ned på ham og kørte sine fingere igennem hans hår, han kyssede ham derefter i det og viste ikke hvad han skulle sige "nej du er virkelig ikke en luder.. bare fordi man har lyst til at havde sex med en anden så er man ikke luder" sagde han stille og træk ham tætter ind til sig, og lukkede sine øjne i og trykkede sine læber ned mod hans hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 08:31

Adrien så ned og græd stadig, han kunne virkelig ikke få sig selv til at stoppe uanset hvor meget han prøvede. Han knugede sine hænder sammen og kom igen med et lille hulk. "H-Hvad betød vores sex for dig?" Han hviskede det stille og han så op på Andy med et meget ulykkeligt ansit, tårene som løb ned af hans kinder var sorte pga eyelineren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 08:43

Andy træk sit hoved lidt væk fra hans hår og lyttede på hvad han sagde, han nussede ham blidt på ryggen og tænkte lidt over det han sagde "alt.. det betød alt, og jeg ville med glæde skrue tilbage i tiden og opleve det igen" sagde han ærligt og trykkede sine læber mod hans pande
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 08:47

Adrien så ned og tørrerede stille sine tårer væk men der kom allerede nye løbende ned af hans kinder. Han så stille op på ham igen og lyttede til det han sagde. Han puttede sig ind til ham igen og hviskede stille "Tak" Han lukkede sine øjne og så op på ham med et lille trist smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 09:01

Andy så ned på ham og kørte sine fingere igennem hans hår, han bed sig kort i læben og viste ikke helt hvad han skulle sige "hvorfor skulle jeg ikke ville gøre det om ? du er en fantastisk person og skøn, nået jeg godt kan lide ved andre" sagde han og kyssede ham på panden igen og trykkede ham tætter ind til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 09:06

Adrien så stadig på ham og tørrede sine kinder igen. Denne gang kom der ingen nye tåre. Han smilede svagt og bed sig så i læben. Han krammede forsigtigt Andy og smilede af hans ord. "Jeg vil altid holde af dig Andy, uanset hvad" Han mente nødvendigvis ikke på kærste måden men bare på en eller anden måde. han puttede sig in til ham. "Jeg fortryder ikke at have sex med dig Andy, du er en skøn person og du var blid mod mig" Han hviskede det stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 09:10

Andy så ned på ham og var glad for at han smilte og kunne ikke lade være med at smile tilbage, han nussede ham videre i håret "håber jeg også.. ellers vil din første gang ikke være nået du har lyst til at huske" sagde han stille og bøjede sig ned og kyssede ham på næsen, han lod sin tungespids glide hen over læberne og smilte "lyder godt.. jeg kan jo ikke ligefrem lide at tage andre's møgdomme" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitimeTirs 29 Jun 2010, 09:15

Adrien så på ham og smilede stadig stille. han strøg forsigtigt sit hår ud af sine øjne og så Andy op i øjnene. Han bed sig stille i læben og lagde hovedet på skrå. "Ja" Han bed sig i læben igen og puttede sig ind til ham. Han lukkede sine øjne og håbede ham og Andy altid ville være venner. Han Tørede sig over næsen og så smilede stille op mod ham og nikkede igen. Han lukkede sine øjne og puttede sig så ind til ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Exploring the nightlife//Andy.   Exploring the nightlife//Andy. - Page 13 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Exploring the nightlife//Andy.
Tilbage til toppen 
Side 13 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: