Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 pjække dag - Miku

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




pjække dag - Miku Empty
IndlægEmne: pjække dag - Miku   pjække dag - Miku Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 09:28

Tid: 10:00
Vejr: lunt, sol på vej op og nogle få hvide skyer på himlen
Sted: Stranden
Omgivelser: Ingen eller ?
Påklædning: http://api.ning.com/files/8DNt44H2nfCDgxWYyP*CH83b4c0NeuAx-3kmhWp5ktRGq8p3rXduPlQ42r3efWEjdQZr4dqdsz6hi4x9EKE026w*CqPC*vU7/izzyhilton19.jpg

Det var en normal Torsdag morgen, de fleste mennesker var på deres arbejde eller i deres skoler. solen var på vej op og det var allerede lunt, der var nogle få hvide skyer på den blå himmel. og de lignede alt fra biler og til små bamser, det var bare sådan en dag hvor man skulle pjække. selv om der ikke var så mange mennesker som havde gjort det, dog hvis man tog ned på stranden ikke så langt fra nogle store sten. sad der en nede på sandet, det var en som lignede en pige på en prik med langt lyst hår. nået af det hang ned af skulderne og nået andet hang ned af ryggen, pandehåret lå flot over øjnene så man kunne se begge. der sad en sort sløjfe i det flotte hår, makeup'en sad flot på ansigtet og tøjet lignede nået som en model ville havde på. om halsen var der en halskæde med et hjerte i, dog var er en ting som gjorde at denne person ikke var en perfekt pige. og det var det som var mellem benene på englen, hvis man ikke kom ned i bukserne på ham så var det svært at gætte på at det var en dreng. da der ikke fandes nået andet som afslørede hans lille hemmelighed, men han havde det også bedst at det forblev en hemmelighed. han havde sin skoletaske ved siden af sig, og sine hænder ned på hver side af sig i sandet. og en slikkepind i munden som var virkelig pink i det, som fik hans tunge til at blive den samme farve. han havde pjækket fra sin skole og gad ikke være sammen med sine venner eller kæreste, hans tanker var inde i sin lille drømmeverden som ingen kende til. og der var et smil på hans læbe, mens lyden af mobil'en der ringede lå på hans taske. og der stod på skærmen `det er Casper<3´ oven over teksten var der et billede af Casper, som blev vist være gang han ringede. Danni havde kigget ned på sin mobil et par gange uden at tage den, da han virkelig ikke havde lyst til at snakke om hvorfor han ikke var i skole
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pjække dag - Miku Empty
IndlægEmne: Sv: pjække dag - Miku   pjække dag - Miku Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 10:54

Varmen fra solen som lige var stået op var rar og vejret var smukt. En perfekt dag til stranden og dermed også den idéele mød-nye-venner dag, da Miku i det store hele vidste at der altid var elever hernede som pjækkede når vejret var sådan. Det var vel også forståeligt og personligt synes han det var forkert at lukke uskyldige elever ind i det rædselsregime af en skole på sådan en dejlig dag hvor solen skinnede og alt muligt! Der var mange andre ting at lave end at sidde i klassen og regne ligninger og lave prøver. Med lette og elegante skridt gik Miku stille ned af sandets ru overflade og nød at mærke det mod sine fødder mens han bare begav sig ned til strandkanten og videre ned til vandet hvorefter han satte sig på knæ der. Han skulle bare mærke vandet, han kunne ikke dy sig. Dæmonen berørte let vandets overflade med sine fingerspidser på den ene hånd, og smilte lidt ved den kølige men dejlige temperatur. Han havde ikke rigtig opdaget at han ikke var alene på stranden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pjække dag - Miku Empty
IndlægEmne: Sv: pjække dag - Miku   pjække dag - Miku Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 11:03

Danni forsvandt ud af sin drømmeverden, da han mærkede og duftede nået tæt på sig. han havde ikke regnet med at der ville komme nogen ned til stranden, og havde et eller andet sted troet at han var den eneste der pjækkede. eller det var mere nået han havde håbet, et eller andet sted.. han var dog glad for at det ikke var nogen han kende, han så sig lidt omkring og fik øje på en dreng et stykke væk. han viste ikke om han skulle sige nået eller ikke, han tog dog sin slikkepind mellem i sin hånd og smilte kærligt "heeej" sagde han og tog hurtigt sin slikkepind ind i munden igen, da han måske råbte det lidt højere end at bare sige det. men han ville dog også være sikker på at han ville kunne høre det, han fik dog et lille chok da han opdagede at det var en dæmon. han hørte sine forældre's ord i sit hoved *du skal ikke stole på dem alt for hurtigt* selv om han ikke altid lyttede på det, og det havde jo også givet ham problemer. men han håbede bare på det bedste, han smilte lidt imens og fjernede ikke sit blik fra ham. mens han begynde at pille ved en tot af sit lange hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pjække dag - Miku Empty
IndlægEmne: Sv: pjække dag - Miku   pjække dag - Miku Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 11:10

Miku lod sine fingerspidser lege lidt i vandets overflade og fik et mindre chok da en stemme kaldte på ham. Lidt forvirret vendte han hovedet i retningen af den, og fik med det samme øje på en smuk, ung pige som sad længere væk og først nu lagde han mærke til hendes duft. Eller...der var noget over duften som ikke stemmede helt med udseendet men Miku kunne ikke få det til at hænge sammen så han opgav det og gemte det til senere. "Heeej der" svarede han med et lille grin og rejste sig elegant for derefter at begive sig over til den fremmede med en sær barnlig charme i sit lille naive smil. "Pjækker du?" spurgte han en anelse nysgerrigt da han nåede derhen og havde sat sig ned ved siden af hende, som havde de kendt hinanden i årtusinde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pjække dag - Miku Empty
IndlægEmne: Sv: pjække dag - Miku   pjække dag - Miku Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 11:16

Danni så stille over på ham og smilte videre, selv om han havde fortrudt at han havde råbt sådan op. men han kunne jo heller ikke gå tilbage i tiden og gøre det om, han viste dog heller ikke hvad han så ville sige eller gøre. han fulgte ham med sit blik mens han kom over til Danni, han nikkede langsomt og smilte "jepp.. det gør jeg, og det ser også ud til at du gør" sagde han da han synes at han lignede en på Danni's alder, selv om man altid kunne tage fejl. nogle så jo ældre ud end det var, og andre så yngre ud. dog håbede han bare at han havde ret og ikke behøvede synes at det var pinligt "jeg hedder Danni forresten" sagde han og gav et lille grin fra sig, som hurtigt blev stoppet igen. da han havde det som om at hans grin afslørede ham i at han var en dreng, selv om det var lige så pigeligt som hans stemme. men det var bare en af de ting som han troet, og derfor grinede han næsten aldrig hvis der ikke var flere der grinede med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pjække dag - Miku Empty
IndlægEmne: Sv: pjække dag - Miku   pjække dag - Miku Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 11:24

Miku kunne godt lide Dannis smil og smilte selvfølgelig tilbage da det for ham var noget af det mest naturlige at gøre. Han satte sig med benene trukket op til sig med armene omkring og så på Danni ved siden af sig "nah jeg går ikke i skole mere" sagde han eftersom han jo var betydeligt ældre end han så ud til, men sådan var hans sind og personlighed slet ikke, og personligt så han sig selv som en på 17 og ikke en 121årig. Han rystede kort på hovedet for at få noget hår væk fra øjnene og smilte med antydningen af et grin i mundvigende "rart at møde dig Danni pjækkerøv" svarede han med en jokende stemme og smilte svagt "jeg hedder Miku". Han vidste godt at Miku var et japansk pigenavn, men hvad så?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pjække dag - Miku Empty
IndlægEmne: Sv: pjække dag - Miku   pjække dag - Miku Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 11:30

Danni så på ham og kunne ikke lade være med at smile, og havde helt glemt sin mobil som lå på sin taske og stadig ringede som en sindesyg. dog havde han sat den på lydløst, da han havde blevet træt af den sang som den spillede. han nikkede stille til det han sagde og smilte "hvor er du heldig" sagde han og rullede med øjnene, selv var han jo bare 17år og glædet sig lidt til at blive ældre end han's krop's alder var. han kæmpede for et holde et grin inde da han hørte hvad han kalde ham, og elskede at pjække mens når man bare kunne være for sig selv "jamen det er da også rart at møde dig Miku drillepind" sagde han drillende og lod sin tunge føre sin slikkepind over til den ene mundvig, han kunne endelig godt lide hans mave da han synes at det var nået særligt at hedde det. selv havde han aldrig hørt det navn før, og var sikker på at han ville kende ham på hans navn "vil du havde en slikkepind ?" spurgt han om og synes ikke man kunne være bekend at spise nået, uden at spørge om de andre ville havde nået som var i nærheden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pjække dag - Miku Empty
IndlægEmne: Sv: pjække dag - Miku   pjække dag - Miku Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 11:42

Miku havde slet ikke lagt det mindste mærke til dannis mobil som ringede, men det var nok også fordi den ikke sagde noget da den jo var på lydløs. "tja...er ihvertfald glad for at jeg ikke hænger på skolen mere" svarede han med et lille smil og havde jo altid hadet skolen på trods af vennerne, men dem var der ikke så mange af i slutningen af 1800-tallet. Der undslap et grin fra Miku da han hørte hvad Danni kaldte ham, og han så blot på ham uden at svare da han ikke fandt det nødvendigt. Et lille forbavset blik indfandt sig i hans øjne, men det blev dog hurtigt erstattet med et lidt nervøst smil da han helst ikke ville føles som en belastning eller noget "Jaer tak" sagde han med en let rødmen. Han havde altid båret følelserne ude på tøjet og selvfølgelig var han enormt nem at gennemskue.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pjække dag - Miku Empty
IndlægEmne: Sv: pjække dag - Miku   pjække dag - Miku Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 11:51

Danni så stille over på ham og synes at det var vildt snyd, at han ikke bare kunne droppe ud af skolen. selv om der jo også var gode ting ved at gå i skole, han havde en masse venner der og hyggede sig jo virkelig meget. selv om han jo et eller andet sted leve på en løgn, inden af dem viste at han var en dreng ikke engang hans kæreste viste det. men han følte sig jo ikke som en dreng, så i hans øjne levede han ikke på en løgn. selv om han jo stort set var ham utro hele tiden, da han ikke kunne holde sig fra sex. men han kunne heller ikke gå i seng med sin kæreste, da han var sikker på at han ville miste ham hvis han fandt ud af at han var en fyr. han rystede hurtigt tanken ud af hovedet, og smilte til ham "jamen så skal du få en" sagde han og lag sin mobil i sit skød, inden han åbnede sin taske og tog en håndfuld med slikkepinde i forskællige farve. han rakte dem hen til ham og så kort ned på dem inden han så op på ham "du bestemmer selv farven" sagde han og smilte kærligt og sødt til ham, i en virkelig sødt pige smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pjække dag - Miku Empty
IndlægEmne: Sv: pjække dag - Miku   pjække dag - Miku Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 12:08

Hun virkede egentlig nice nok og selvom de kun havde 'kendt' hinanden i omkring 5 minutter, havde Miku det som om det var år, men det var nok også bare pga den tryghed han fik i hendes selskab. Han lagde hovedet lidt på skrå da Danni vendte sig for at rode efter i sin taske, og et lille, skævt smil lå på hans læber "thanx" sagde han efter at have valgt en gul slikkepind som han lod glide ind i sin mund. Han nød den søde smag selvom han egentlig ikke behøvede mad/drikke/slik da han jo var dæmon. "Hvad havde du egentlig tænkt dig at lave resten af dagen..jeg mener....du pjækker jo?" sagde han og havde ikke i sinde at holde Danni tilbage hvis der var noget hun hellere ville end at sidde på stranden sammen med Miku
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pjække dag - Miku Empty
IndlægEmne: Sv: pjække dag - Miku   pjække dag - Miku Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 12:20

Han så stille på ham med et smil på læben, og havde nået med at han elskede at dele ting ud. han fik det altid dårlig hvis han ikke delte slik,drikke eller mad ud. men det var også det som fik ham til at være så særlig, men det som gjorde ham virkelig særlig var nok at han var en engel uden vinger. eller mere at han ikke havde set sine egne vinger, og de havde aldrig været ude af hans ryg. så hans forældre kalde mig for den vingeløse engel, men han havde bestemt ikke nået imod det da han jo ikke havde brug for sine vinger. han vende sit blik ned mod slikkepindene for at se hvilken Miku valgte, han lag resten tilbage i tasken og lag sin mobil der ind også. så han slap se på at der blev ringet, han vende sit blik mod ham og rystede på hovedet "holde mig væk fra alt for befolkede steder, så jeg er sikker på mine venner eller familie opdager mig" sagde han ærligt og synes altid det var sjovt, selv om han viste at han's forældre ville blive virkelig sur hvis de opdagede at han ikke var i skole "hvad med dig? skal du nå nået idag.. eller har jeg en der vil underholde mig" sagde han og lod sin tunge føre sin slikkepind over i den anden side
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pjække dag - Miku Empty
IndlægEmne: Sv: pjække dag - Miku   pjække dag - Miku Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 12:33

Miku smilte af hans afsløring af sine planer og kunne sagtens sætte sig ind i det da det jo ikke ligefrem ville være smart af ham at blive opdaget. Han nikkede af det og så lidt up på vandet med slikkepinden i mundvigen "nej jeg skal ikke noget idag" sagde han og tænkte lidt over det.

//haha satte lige britney spears på også forsvandt min krea med det sammexD logger nok os snart//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pjække dag - Miku Empty
IndlægEmne: Sv: pjække dag - Miku   pjække dag - Miku Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 12:38

Danni blev bare ved med at se på ham og nikkede til det han sagde, han viste ikke helt hvad han skulle sige udover at smile stort "jamen så kan du jo underholde mig til jeg kan gå hjem" sagde han og havde helt glemt hvornår han havde fri denne dag, men det var da også ligemeget da hans forældre ikke ligefrem skælde ham ud hvis han kom et par timer forsent hjem. så længe han bare kom hjem inden der var aftensmad, så var han ikke bange for at der havde sket ham nået "men hvad skal vi så lave ?" spurgte han om og tænkte lidt over det, da han ikke kunne finde på nået sjovt at lave nede ved stranden

//ooh my god :o... jamen det er jo også lige det du skulle gøre :b jaer du skal jo i skole sener ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pjække dag - Miku Empty
IndlægEmne: Sv: pjække dag - Miku   pjække dag - Miku Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 12:46

Miku nikkede og smilte lidt af situationen. Der var ikke nogle specielle tidspunkter han skulle være hjemme på da hans familie og forældre havde været væk siden 1899 så det gjorde vel intet at han kom lidt for sent hjem bortset fra at han skulle have fodret sin kat Fnug men hun kunne jo selv finde noget hvis det endelig var. "uhm..vi kan bade?" han gav hende kort elevator blikket og smilte uskyldigt "hvis altså du ikke er bange for at få udtværet makeup?" jokede han og vidste mange piger var utrolig forfængelige så...

//yeah præcis xD oki natnat tortilla//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pjække dag - Miku Empty
IndlægEmne: Sv: pjække dag - Miku   pjække dag - Miku Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 12:55

Danni så kort udover vandet inden han vende sit blik mod ham, og kunne ikke lade være med at smile tilbage til ham. han's smil forsvandt hurtigt når han hørte hvad han forslog, han vende sit blik udover vandet og badet sjælden mens der var andre til stede. da han ikke følte sig som en pige når han ikke havde så meget på, selv om han stort set gik klædt som en pige fra top til tå. og det betød også undertøj og han havde lært sig at få sig selv til at ligne en pige mere og mere når han havde mindre tøj på, så var han alligevel bange for at blive opdaget. han tænkte lidt over det og viste ikke hvad han skulle sige "nej det er jeg ikke bange for, har altid nået i min taske.. m.. men jeg er ikke så glad for at ikke havde så meget tøj på foran andre" sagde han og så stille over på ham og tog pinden ud af sin mund, selv om pinden smagte meget godt af slikkepind så havde han ikke lyst til at havde den i sin mund hele dagen

//hehe.. natti nat Dip <3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pjække dag - Miku Empty
IndlægEmne: Sv: pjække dag - Miku   pjække dag - Miku Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 02:52

Miku mærkede godt på Danni at hun ikke var så glad ved idéen med at bade, og personligt så Miku ingen grund til at føle ubehag ved det, men det var jo op til hende og hendes blufærdighed. "Forståeligt.."sagde han og så ud over vandet som blidt bølgede op mod stranden "har du andre idéer til noget vi kan lave?" spurgte han med et lille smil og kastede et kort blik på hendes slikkepind og legede selv med sin med tungen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pjække dag - Miku Empty
IndlægEmne: Sv: pjække dag - Miku   pjække dag - Miku Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 03:13

Danni så stille over på ham og ønskede et eller andet sted, at han var en pige så ville det være lettere. han vende sit blik kort ud over vandet og rystede på hovedet "jeg har ingen idéer til det" sagde han stille og vende stille sit blik tilbage på ham "men vi kan godt bade.. jeg kan bare bade i min trøje" sagde han stille og satte pinden ned i sandet og smilte varmt og kærligt til ham, mens han strøg nået hår væk fra sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





pjække dag - Miku Empty
IndlægEmne: Sv: pjække dag - Miku   pjække dag - Miku Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
pjække dag - Miku
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: