Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fuld og Alene på Reggie. [Adam]

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Empty
IndlægEmne: Fuld og Alene på Reggie. [Adam]   Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 22:59

Sted: Reggie Bitch :D.
Tid: ca. 0.00
Dag: Saturday :D
Date: 27 juni :D.
Vejr: Hard to sat, i'm inside :D
Omgivelser: Drunk people.

Nicholas sad i baren og drak sin 3 øl den aften, han kunne efterhånden mærke fuldheden(Er dte overhovedet et ord Oo?) komme frem i ham.
Han så rundt på mennskerne der dansede tæt. Der var ikke rigtig nogle spændende personer der tiltrak hans opmærksomhed, det ærgede ham lidt.
Hun vendte sig om igen med et suk og tog endnu en slurk(Hahah, slurk xD.) af sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld og Alene på Reggie. [Adam]   Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 23:14

Påklædning:
http://www.cheapmonday.com/collections/collection-ss-2010/boy/shirts/dean-shirt-indigo-offwhite-check-f
Sko: Sine slidte sorte converse.
Hår(Bare brunt): Fuld og Alene på Reggie. [Adam] 2rwtgsj
____________________________________________


Adam kom ind på Reggie, men med et lidt bedre humør end sidst. Han var for en gangs skyld ligeglad med alt og alle. Selv Andy... Han gik direkte mod baren, med et let smil om læben og vidste et eller andet sted at visse folk kiggede efter ham. Enten fordi de var væsner, eller fordi de havde set ham før, med en af byens lækreste fyre. Han havde et ganske svagt smil om sine læber, og hans lyse blå øjne, strålede ikke helt som de plejede. Selvom han følte sig ligeglad med alt og alle, så sad samvittigheden stadig i ham. Han satte sig med det samme op i baren, og uden af bestille noget i første omgang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld og Alene på Reggie. [Adam]   Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 23:31

Nicholas så den nyankomne, skulle han gå over og snakke med ham?
Han så ud til at være i ret dårligt humør.. Han sad lidt og kiggede på ham, inden han tog chancen, han kedede sig alligevel kongeligt.
"Er det noget du vil dele med en fremmede?" Spurgte han smilende til den fremmede dreng. Han satte sig ikke ned, da det måse ville virke påtrængende, han lod drengen bestemme om Nicholasfik lov til at komme tættere på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld og Alene på Reggie. [Adam]   Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 23:41

Adam så lidt rundt i rummet, ud mod dansegulvet, hvor han bagefter så ned mod bordet. Dog blev det brudt da han hørte en stemme snakke til ham og Han mødte drengens øjne, og så kort ned mod hans smil, og derefter op på hans øjne igen. Det var ikke helt med vilje at han kiggede på drengens øjne, han havde bare gjort det for vane. Hans smil bredte sig en smule, over at drengen nærmest vidste at der var noget galt. Adam rystede kort på hovedet over hans spørgsmål og bed sig kort og let i læben. "Nej, jeg tror det er bedst at det måske er noget jeg holder for mig selv.. Bare indtil jeg selv har styr på det" Sagde han roligt, og lagde sin ene hånd op på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld og Alene på Reggie. [Adam]   Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 23:47

Han smilte forstående. "Jeg havde heller ikke fortalt det til en eller anden fuld botnakke der kom ud af det blå og forlangte at hører det. Jeg ville nok bare blive bange og løbe." Han grinte lidt. "Må jeg sidde?" Smilede han så og kiggede ned mod stolen ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld og Alene på Reggie. [Adam]   Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 23:54

Adam smilede lidt skævt over det, og så så lidt ned mod sin hånd. Forlegen var han ikke, det var vist bare festhumøret der skulle lidt op. Han trak kort på skuldrende og så tilbage mod drengen. "Tjaa, jeg er ellers ikke så hemmelighedsfuld, og sjældent bange for fulde personer" sagde han og der kom et lille grin fra ham. Han havde vænnet sig til at omtale det som folk og personer, da han jo vidste at ikke alle var mennesker.
Adan nikkede kort og han havde stadig det lidt skæve smil på læben. "Joda, det er jo et offenligt sted, du kan næsten gøre hvad du vil" Sagde han så og smilede lidt til drengen. Han kunne jo god lade være med at lade sit humør gå udover ham og så være venlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld og Alene på Reggie. [Adam]   Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 00:12

Han grinte. "men nu er jeg ikke den person der gør som jeg har lyst til hvis det mishager andre." han smilte venligt til ham, men satte sig ned.
"Du har ret, der så meget andet at være bange for." Sagde han og nikkede. "Edderkopper er i hvert fald virkelig klamme! Jeg kunne hoppe ud af vinduer." Han grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld og Alene på Reggie. [Adam]   Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 00:18

Adam så hen på ham og smilede roligt. Han sad lidt og tænkte over det og træak på skuldrende og så lidt ned mod bordet igen. "Altså. Jeg tror næsten at jeg ville kunne finde værre ting end edderkopper, men... Ja du har ret. Edderkopper falder heller ikke lige i min smag" Sagde han så, og havde lidt blandede meninger om at sidde og snakke med en halvstiv dreng, og selv være ædru, og det fik han til at overveje selv at drikke sig i hegnet, men... Det ville bare være en dum idé, og han havde ikke lyst til smagen af stærk alkohol.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld og Alene på Reggie. [Adam]   Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 00:22

(Så stiv er han heller ikke o_o')

Han grinte lidt. "Hmh.. Toiletpapir med blomster er også uhyggeligt."
Sagde han og smilte.
Han var egentlig ikke specielt fuld, der skulle utrolig meget til da han drak næsten hver dag :3.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld og Alene på Reggie. [Adam]   Fuld og Alene på Reggie. [Adam] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fuld og Alene på Reggie. [Adam]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: