Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Udenfor The Reggie Club - Andy.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Udenfor The Reggie Club - Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor The Reggie Club - Andy.   Udenfor The Reggie Club - Andy. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 04:25

Andy så op efter ham og rejste sig selv op og løb efter ham, han stoppede op nogle meter fra ham og så bare stift på han's tænder og nikkede "så gør jeg det" sagde han og begynde bare at gå bagud, mens han holde godt øje med ham og bed sig i læben. da han virkelig var bange for at blive bidt, og ville helst undgå at blive bidt flere gange. han gik ind i en lygtepæl og tog fat i den med den ene hånd, mens han gik uden om den væk fra vampyren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor The Reggie Club - Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor The Reggie Club - Andy.   Udenfor The Reggie Club - Andy. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 04:31

Et grin fremstod da Andy gik ind i en lygtepæl. Han så Andy virkelig var bange for vampyr eller bare at blive bidt. Hans smil og grin forsvandt. Han trak tænder til sig og smilede skævt. Han gik efter Andy "Andy jeg kunne ikke finde på at gøre det?" Sagde han og stoppede op og bed sig i læben mens han kløede sig i nakken. Han tog et skridt nærmere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor The Reggie Club - Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor The Reggie Club - Andy.   Udenfor The Reggie Club - Andy. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 05:15

Andy så over på ham med sit blik stift var på han's mund, han så at han gik efter ham og viste ikke hvad han skulle gøre. han viste jo godt at vampyren kunne allerede havde bidt ham hvis han ville, og det forvirrede ham lidt at han ikke allerede havde gjort det. han vende sit blik op mod han's øjne "hvordan skal jeg tro på det?" spurgte han om og gav slip på lygtepæl'en, han stoppede op og så over på ham og vende sit blik mod jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor The Reggie Club - Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor The Reggie Club - Andy.   Udenfor The Reggie Club - Andy. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 06:10

Han stoppede op og betragtede ham med et skævt smil "Fordi du kan stole på mig," Sagde han og kiggede ned i jorden. "Stol på mig, okay? Hvis jeg virkelig for trang til blod så kan jeg jo tage fra et dyr?" Forsatte han og håbede virkelig at Andy ville stole på ham. Han sukkede og løftede hovedet for at kunne se andy's ansigts utryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor The Reggie Club - Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor The Reggie Club - Andy.   Udenfor The Reggie Club - Andy. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 06:13

Andy lyttede på hvad han sagde og viste ikke om han skulle lytte på ham, han blev bare stående og lod sit blik langsomt glide op på ham "hvorfor slå dyr ihjel?" spurgte han om og kunne bestemt ikke lide at det altid skulle gå udover dyr, selv om han var bange for stort set alle dyr han ikke kende. så synes han stadig ikke det skulle gå udover dem "hvordan kan jeg vide at jeg kan stole på dig? har prøvet at stole på sådan nogle som dig før" sagde han og lod sine fingere fra den ene hånd glide over sin hals, og sukkede opgivende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor The Reggie Club - Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor The Reggie Club - Andy.   Udenfor The Reggie Club - Andy. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 07:39

Han undrede sig lidt over hvorfor han ikke skulle tage dyr "Vil du hellere have jeg tager mennesker eller andre væsner?" Spurgte han og hævede det ene øjenbryn.
Han kiggede ned i jorden med et skævt smil "Fordi jeg gerne vil være din ven. Og jeg bider ikke mine venner. Hvis jeg havde muligheden ville jeg slet ikke bide nogen. Jeg hader at være vampyr. Jeg vil aldrig gøre nogen fortræd men nu bliver jeg nød til det," Svarede han og bed sig lidt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udenfor The Reggie Club - Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor The Reggie Club - Andy.   Udenfor The Reggie Club - Andy. - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 08:06

Andy lag sine hænder ned i lommerne og nikkede langsomt af det han sagde "altså kun dem der har gjort nået forkert.. el.. eller andre onde væsner" sagde han og stille over på ham og synes ikke det skulle gå udover dyr, da menneskerne allerede var onde mod dem også synes han at det ikke skulle gå udover dem længere. han tænkte lidt over det han sagde og prøvede at forstå det "når okay.. så forstår jeg dig bedre" sagde han stille og så op på ham igen og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Udenfor The Reggie Club - Andy. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udenfor The Reggie Club - Andy.   Udenfor The Reggie Club - Andy. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Udenfor The Reggie Club - Andy.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» en tur på Reggie club.
» The Reggie Club..
» The Reggie Club
» en tur på Reggie club.//Amon//
» En skøn nat på the reggie club

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: