Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Reservejob

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 21:15

Dag: Irl
Tid: 22:16
Vejr: Mørkt udenfor og meget tåget.
Omgivelser: Udenfor er der stor kø om at komme indenfor. Indenfor er der en kendt Dj der spiller og en masse mennsker. Der er booket i baren, hvor Xander befinder sig.

Et glas, to glas. En øl, en breezer. Alt blev rippet og hele tiden blev der genopfyldt, og folk blev ved med at komme. Det var snart tid til en pause kunne Xander mærke, idet han måtte skynde sig at fylde op og gå videre til den næste. Han røg ikke selv, så den tunge lugt generede ham. Der gik lidt tid, og så kom hans afløser, så han selv kunne holde en pause for al mylderet. Han gik udenfor i gården bagved, hvor der allerede stod kærestepar og enkelte andre mennesker og røg og snakkede. Men ikke mange. Han satte sig på en tom bænk og slappede af med et suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 21:47

Lortiel tog en øl og gik udenfor i gården. Hun svejede lidt på benene, da hun så var færdig med ølen kastde hun den over skullerne. hun kunne høre den ramte en eller anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 21:56

Xander havde set menneskepige Lotiel komme ud i gården, og hun så vidst nok også pænt fuld ud ligesom alle de andre, men interessen var faldet væk på et kærestepar eller hvad de nu end var, som stod og snavede op ad muren. Et skrækkeligt syn, syntes han. Men samtidig fik det ham også til at tænke på, at han ikke selv havde nogen at gøre den slags med.
I det samme fik han en øl i hovedet og han tog sig til hovedet og gav et sammenbidt støn fra sig. Han så forarget hen mod Lotiel, hvor ølflasken var blevet kastet fra. "H-hey!" Råbte han efter hende, da hun så ud til ikke at tage notes af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 22:20

hun hørte at ham der fik en øl i hovet sagde h-hey. hun vendte sig rundt og løb hen til ham " undskyld... er du okay? "
hun blev lidt flov over hun har været så dum.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 22:30

Xander ømmede stadig sit hoved da hun nåede hen til ham, men fjernede hånden da hun kom hen til ham. Han så lidt bittert på hende, men var dog alligevel glad for at det fulde menneske kunne finde ud af at sige undskyld. "Du tabte vidst noget?" Sagde han, fuldt bevidst over at hun ikke tabte det ved et uheld. Han gav hende øflasken som om det skulle være noget hun ville have igen "Har du ikke nogen venner til at holde øje med dig eller sådan noget?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 22:45

hun tag ølen og rødmer og så kigger hun ned i jorden "har ikke nogen venner eller familie" hun vendre sig om og gik hen til baren og sætter flaken. hun fandt et og sætte sig hvor ingen andre er. hun tænkte meget på hvad ham elveren hade sagt.
hun hade det helt vildt dårligt fordi hun hade jo skadet en anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 23:05

Xander kiggede efter hende og rejste sig med et suk. Hun virkede meget trist og det var Xander svag overfor. Kvinder der var i nød.
Han gik hen til hende og lagde en hånd på hendes skulder før hun ville forsvinde ind i menneskemylderet igen. "Mon ikke du skulle tage hjem?" Spurgte han forsigtigt og forøgte ikke at skulle lyde som en af de der perverse stoddere der bare ville have sex. "Jeg kan godt køre dig hvis du bor her i byen..".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 23:19

"jeg kommer fra et ødelagt hus udefor byen men jeg vil ikke tilbage" lortiel kigger væk for hun ville ikke se ham i øjne. hun fælder en tåre og visker " ingen kender dagen før solen går ned"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 23:23

"Ahvad?" Spurgte han, da han ikke hørte hvad hun sagde. Og af det han hørte fattede han ikke noget af. "Øhm... Men du kan da ikke blive her. Det bliver vildt efter midnat, bare så du er klar over det". Han forstod ikke hvordan folk ikke kunne lide at være hjemme. Hjemme var ellers det sted hvor man skulle være tryg og have det godt. Hvor gammel var hun egentlig?
Han så undrende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 23:37

"det kan ikke være værrere end det der hjemme" hun kiggede på ham "hvorfor du enlig han var her" sage hun lavt hun var bange får at blive slået. hun var ikke vand til at snakke med nogen og hun var bange for den forkerte hørete hende snakke med den elver
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 23:44

Xander så undrende på hende, men smilte så forsigtigt. "Tja, jeg arbejder her af og til. Jeg er kun reserve hvis der er nogle medarbejdere der bliver syge eller hvis der som nu, bliver afholdt stor fest".
Han havde heller ikke drukket noget, da han jo også skulle køre hele vejen hjem til La Sunisha igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 00:08

"okay hvad hedder du enlig? " lortiel kigger sig om kring. hun kiggede ind i øjnene på ham men tog hurtig blikket væk. "hvornår lukker stedet her??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 11:02

Xander smilte forsigtigt og tog hendes arm. "Mit navn er Xander... Med x" Svarede han og førte hende roligt forbi folk og ud af The Reggie Clubs dør og ud til den friske luft. "Stedet lukker kun mellem fem og seks". Han trak sine nøgler op og bibbede mod sin bil så den låste op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 11:12

lotiel står helt stille og kunne næsten ikke gå. hun turde ikke kigge på ham hun gik et skrit væk fra ham og kigger rundt men hun ser ikke nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 11:18

Xander ville gå hen mod sin bil, men lod sig blive stående, da Lotiel ikke lod til at ville samme vej. Var hun mon bange for at han ville noget andet?
"Jeg kører dig bare hjem..." Forsikrede han hende roligt og forsøgte på et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 11:23

hun gik et skrit tilbage og kiggede på ham "nej jeg skal aldrig hjem igen aldrig" hun vente sig om men så så hun en. hun gik hen mod hans bil " bare kør mig hjem" hun kiggede ikke tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 11:28

Xander så spørgende på hende og undrede sig virkelig over hvad det var der skete imellem hende og dem der så end boede sammen med hende. Han overvejede næsten at kigge et smut ind i hendes hjem og se hvad det var for en type hun boede sammen med.
"Mnh.. Bare se at få noget søvn. Ellers bliver du bare syg" Sagde han og satte sikkerhedsselen på "..Husk sele".
Han startede bilen og drejede bilnøglerne så bilen startede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 11:37

hun kiggede bagud "kan du ikke køre mig et sted hen hvor der igen der finder mig så du sød?" hun grad en tåre og smilde til ham. hun kiggede ud det blå. " hvorfor gøre du det her for mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 11:47

"Jo det... skal jeg nok?" Sagde han med en uviden tone i sit stemmeleje "Du så meget yngre ud end de andre til festen. Jeg ved ikke hvorfor. Det er ikke ligefrem fordi jeg tager alle om enhver med mig, fordi de har brug for det". Han syntes selv det var underligt selv af ham, at have taget en fremmed med sig. Han kørte igennem byen og mod en tilfældig retning. "Hvad ehm... Har du nogle penge...? Jeg mener til et hotel eller lignende?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 11:57

"nej det har jeg ikke for vis jeg bor på et hotel kommer ham bare jeg tror også det bedst vis du sætter mig af et sted og hurtigt så du ikke bliver blandet ind i noget" hun kiggede på ham og kunne ikke forstå hvorfor han var så sød mod hende også er han enda en dreng. hun ville ikke få ham i fare og han ved det ikke enda hun kunne ikke lade være med og kigge på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 12:05

"Han? Og hvor skulle du ellers være?" Spurgte han og anede nu slet ikke hvor han skulle bringe hende hen. Det ville være lidt for sært at bringe hende hjem til sig og det ville også være absurt at skulle efterlade hende ude i nattekulden. "Bare rolig... Jeg skal nok finde ud af et sted..." Sagde han og vidste ikke helt hvad det var han havde rodet sig ud i. Men hun virkede da taknemmelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 12:16

"er du ikke på arbejde? og tak for alt" hun smiler til ham og hun stoler næsten på ham og hun er heller ikke bange mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 12:21

"Øh jo... Men de klarer sig nok. Man får løn alt efter hvor mange timer der er der. De skal nok finde en afløser". Han smilte til hende og kiggede på hende kort, men kiggede ud mod vejen. "Øhm... Mit hjem ligger faktisk her om hjørnet..." Sagde han stadig overvejende "Jeg har et kælderværelse du kan... overnatte på..."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Reservejob Empty
IndlægEmne: Sv: Reservejob   Reservejob Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Reservejob
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: