Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lukker mine øjne (Marilyn)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lukker mine øjne (Marilyn) Empty
IndlægEmne: Lukker mine øjne (Marilyn)   Lukker mine øjne (Marilyn) Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 10:10

Dag + Dato: Lad os sige Irl.
Tid: 22:41
Vejr: sommerligt, mørkt, stjernehimmel.
Omgivelser: få mennesker ude der krydser markedspladsen, lukkede boder
Beklædning: sine lilla sneakers, jakkesæt, men skjorten står halvt åben og det samme gør jakken.

Embry smilede skævt, og tog endnu et sug af sin smøg og betragtede den røde glød der lyste op i mørket. Han vendte kort blikket opad for at betragte nattehimlen. Med sådan en brandert på som han havde på, dansede stjernerne som rystende lys og det gjorde ham godt og grundigt rundtosset. Han vendte hurtigt sit blik mod markedspladsen igen, og lænede sig bedre til rette opad den bod han havde fundet. Han havde været til forlovelsesfest hos en af sine veninder, det havde været utroligt hyggeligt og der havde været masser af sprut og alt for mange drikkeglade mennesker. Han fløjtede stille for sig selv og lukkede kort sine øjne, og trak den kolde luft ned i sine lunger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukker mine øjne (Marilyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Lukker mine øjne (Marilyn)   Lukker mine øjne (Marilyn) Icon_minitimeMan 12 Jul 2010, 08:37

Markeds pladsen var stille og mørk. Stjernerne spejlede sig i Marilyns grønne øjne og hendes krøllede, blonde hår vejrede en smule i vinden. Hun havde ingen læbestift på, eller eyeliner for den sags skyld. I dag var hun så naturlig som hun kunne blive - og stadig væk lignede hun græsk gudinde, en skønhed. Hun havde siddet på asfalten ved markeds pladsen i nogle timer. Hendes guitar var ved siden af hende, og hun havde spillet og sunget i så lang tid at hendes stemme VIRKELIG havde brug for en smøg. De sorte, højtaljede shorts var ved at blive en smule beskidte, og hendes røde stroptrøje sad elegant på hendes kvindelige overkrop. Hun lod sin guitar svinge om på ryggen, tog en slurk vand fra sin vanddunk og rejste sig op. Der fik hun øje på en dreng. Han sad på en bænk overfor.

Og han havde smøger.

Den sædvanlige rutine kom uden hun tænkte over det: det charmerende smil, de flirtende øjne, hånden som skubbede håret væk fra skulderen med et elegant kast og de slingrende hofter var godt igang. Hun nåede hen til drengen. Der lugtede af øl og alkohol og Marilyn smilede venligt.
"Hej. Har du flere smøger?" spurgte hun og blinkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukker mine øjne (Marilyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Lukker mine øjne (Marilyn)   Lukker mine øjne (Marilyn) Icon_minitimeMan 12 Jul 2010, 08:46

Embry slog øjnene op, og så op på pigen.. eller rettere kvinden foran sig "Hej.." fik han endelig fremmumlet, og følte sig kort som en lille genert dreng. Det fik han dog hurtigt rystet af sig. Han rakte sine smøger til hende med et smil "jeg har ALTID smøger" sagde han muntert, det eneste tidspunkt han havde været uden var da han havde været på hospitalet. Skrækkeligt.
Han rykkede sig lidt og nikkede mod den anden side af bænken "vil du sidde?" spurgte han, og betragtede hende lidt. Hun lignede en der lige var trådt ud af et modeblad fra.. tresserne? Måske tidlige halvfjerdserne? Aj hans hjerne duede ikke med den mængde alkohol i blodet. Han vidste bare, at de hofter måtte være den eneste grund til at han var bisexuel, og stadig til kvinder. Tanken fik ham til at smile, og han rakte hende lighteren så hun kunne få smøgen tændt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukker mine øjne (Marilyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Lukker mine øjne (Marilyn)   Lukker mine øjne (Marilyn) Icon_minitimeMan 12 Jul 2010, 09:04

Marilyn tog imod smøgen og sagde tak med et venligt smil. Hun satte sig ved siden af ham og lagde benene over kors. Med smøgen i munden tændte hun den med Embrys lighter og pustede ud gennem næsen. Hun lagde igen lighteren i Embrys hånd og smilede til ham. Med smøgen mellem to fingre rakte hun sin højre hånd frem og sagde: "Mit navn er Marilyn."
Hans øjne var som druknet i alkohol. Han havde uden tvivl drukket - og hans elevatorblik gjorde hende opmærksom på at han var interesseret. Hans hår var kastet til siden i en lækker sideskilling og han så ikke ligefrem dårlig ud.. Hold da kæft - tvært imod!

Hendes grønne øjne søgte hans.


Sidst rettet af Marilyn Man 12 Jul 2010, 18:27, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukker mine øjne (Marilyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Lukker mine øjne (Marilyn)   Lukker mine øjne (Marilyn) Icon_minitimeMan 12 Jul 2010, 09:12

"Så lidt.." sagde han, og lagde smøgen mellem læberne og tog et sug, før han igen vendte ansigtet mod stjernerne, og pustede røgen ud i en doven sky som kort bugtede sig over hans overlæbe. Han lukkede hånden om lighteren og stak den så i lommen igen, og så på hende med et smil "Embry.." præsenterede han sig, og var ikke i tvivl om at han måtte ligne en eller anden fordrukken kegle. Men hey? Hvem kunne sige nej til drikkekonkurrence og øl stafet? Han grinede lidt ved tanken, og så på Marilyn "Hvad laver du ude så sent?" spurgte han så og lod sine grønbrune øjne møde hendes irgrønne der nærmest skinnede, det måtte være alkoholen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukker mine øjne (Marilyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Lukker mine øjne (Marilyn)   Lukker mine øjne (Marilyn) Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 04:51

Drengens øjne var som druknet i alkohol. Røgen der steg fra hans mund var tyk, og tobakken var nok en smule for stærk for Marilyn. Alligevel tog hun det næste sug.
"Kønt navn.." sagde hun og kløede sig på låret. Stjernene glimtrede, og fuldmånens mystik lagde sig som et slør over Deepshell. Hun holdt øjenkontakten med ham. Et smil brød frem på hendes læber.
"Jeg kedede mig. Så jeg tænkte at jeg ville spille noget musik." sagde hun med et lille nik mod guitaren. "Hvad med dig? Det virker som om du har været til fest?" - hun kvalte en fnisen.
Trangen til en god, kold øl ophobede sig. Hun klappede på lommerne. I hvert fald havde hun nogle mønter på sig. Hun begyndte at vænne sig til smøgens stærke smag og tog en ordenlig indåndingen. Hun pustede det ud med to elegante røgringe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukker mine øjne (Marilyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Lukker mine øjne (Marilyn)   Lukker mine øjne (Marilyn) Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 07:38

Embry så på hende og smilede, hun så ud til at skulle hoste ved første sug, men der skete ikke rigtig noget så måske var hun ikke så sart alligevel. "Tak, dit er nu heller ikke at kimse af" sagde han og smilede lidt.
Selvom hendes navn nu havde tendens til at minde ham om den amerikanske Marilyn Manson som lavede... metal musik var det vist nok, og han passede da slet ikke til hendes ynde.
"Det var da en god idé" sagde han og fæstnede kort blikket på guitaren. Han smilede musikalske kvinder var heller ikke til at kimse af, gud hvor var han fuld. Han tog et sug mere, og skævede til hende da hun spurgte hvor han havde været "ja jeg var til en forlovelsesfest, og de kunne godt lide at lege ølstafet" sagde han med et lille grin, og pustede røgen ud.
Han fulgte røgringene med øjnene, og lænede sig tilbage og så dem blive opløst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukker mine øjne (Marilyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Lukker mine øjne (Marilyn)   Lukker mine øjne (Marilyn) Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 09:10

Marilyn klukkede så røgen blev presset ud i små bidder. "Ølstafet?" sagde hun med en lille grinen. Nu var det lige før mundvandet løb ned af hagen. Marilyn havde altid elsket øl.
"Hvad siger du så til én til øl?" spurgte hun og lænede sig tilbage, med kroppen rettet mod Embry. Hun løftede øjenbrynene.
"Hvis du altså tør." grinede hun så. Hun hentydede til hans svømmende blik, men indså pludelig at det kunne forståes på mange andre måder. Hun tog et fast greb om sin guitar. Hun havde penge nok.. Vil blot en eneste butik var åben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukker mine øjne (Marilyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Lukker mine øjne (Marilyn)   Lukker mine øjne (Marilyn) Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 09:30

Embry nikkede med et grin, det var underholdene nok, men hvor var det dog nemt at komme til at kaste op. Han skar en grimasse ved tanken "ja du ved, man løber om kap ned omkring en øldåse ti gange og så tilbage så den næste på ens hold kan løbe" han himlede med øjnene og lavede en bræklyd.
Derefter grinede han dog liddt og nikkede "Jo jeg tør godt, en enkel øl skader nok ikke min brandert" sagde han mildt, og rejste sig forbløffende smidigt når man tænkte på hvor meget han havde drukket.
Han rakte hende en hånd så hun kunne komme op og stå. Han havde ikke forstået det med øllen på andre måder end at det indeholdt øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukker mine øjne (Marilyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Lukker mine øjne (Marilyn)   Lukker mine øjne (Marilyn) Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 06:37

"Jamen dog. Det lyder sørme besværligt!" grinede hun med smilende øjne. Ham Embry måtte være en festlig gøjler, tænkte hun.
Marilyn rystede på hovedet af ham, dog med et smil på læben. Hun tog imod hans hånd og kom elegant op på benene. "Kender du et sted som stadig er åbent?" spurgte hun og så sig omkring. Hun var netop flyttet til Werclare, og kendte derfor ikke så meget byerne omkring. Hun så sig omkring. Mange af butikkerne var netop ved at lukke, men hun håbede at finde en åben bar et sted. Elegant svang hun guitaren om på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukker mine øjne (Marilyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Lukker mine øjne (Marilyn)   Lukker mine øjne (Marilyn) Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 02:45

Embry nikkede "det var meget... fuldeagtigt.." mumlede han for sig selv, for det var vist ingen overdrivelse, nærmere underdrivelse.
Han forstod godt hendes hovedrysten, men vidste også at han ikke kunne gøre noget ved sin opførsel, dertil havde han for mange promiller i blodet. Han så tænksomt på hende "måske en eller anden bar i området.. der er altid et sted der har åbent i werclare.." sagde han med et skuldertræk, hvis de ikke fandt nogen bar, så var petronia i hvertfald åben syv dage om ugen.
Han så lidt på hendes hånd som stadig lå i hans og trak hende så med sig i det han begyndte at gå "der er sikkert masser af steder der er åbne" sagde han i en munter tone.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lukker mine øjne (Marilyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Lukker mine øjne (Marilyn)   Lukker mine øjne (Marilyn) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lukker mine øjne (Marilyn)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Pas lige lidt på mig, har du ikke øjne i hovedet?! (Andy)
» tilfældigvis en god dag (Marilyn)
» Lukker caféen for i aften
» Blinde øjne...
» Smukkere med lukkede øjne - Danny

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Markeds pladsen-
Gå til: