Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Natte vandring -Lovell

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 03:06

Tid- lidt før midnat
Dato- mandag den 5. juli
Sted- hovedgaden
Omgivelser- folk der går op og ned af gaden
verj- himlen er næsten mørk kun den halve måne lyser himlen lidt op og luftre er lun
påklædning- en sort T-shirt med en blå åben skjorte udeover, et par mørke jeans og et par sorte all star

Borris forlod sin lejlighed og trådte ud på gaden med et lille suk, han så lidt rundt før han begyndte at traske vidre ned af gaden hen mod en bænk som stod lidt langt væk, han så op mod himlen imens han stoppe op foran bænken hvorefter han så lidt ned på den før han satte sig til rette på den hårde bænk*hmm* tænkte han og betragte de folk der roligt gik forbi ham, han sukke så svagt igen da det begymdt at kede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 03:19

Lovell der var ude på sin nattelige tur gennem byen, efter tyvkoster. Fik øje på Drengen henne på bænken, han sneg sig om bag ham og stak forsigtigt sine små børnefingre ned i hans lommer for at stjæle hans mobil,penge og hvad han nu ellers kunne finde. Han trak sin hånd op og proppede drengens mobil og penge ned i sin taske, idet mobilen bippede fordi drengen fik en sms.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 03:25

Borris sad i sin helt ejen verden indtil at en lugt ramte hans sæsebord og fortalte hjernen at der måskevar fare i nerheden*en engel*tænkte han hurtigt og så rundt, han hørte sin mobil bippe og tog sig til lommen men den var væk "hvor fann er den mobil"mumlede han og fik nu øje på englen "hey du hvad laver du"spurgt han skarpt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 04:12

Lovell rettede sig op og begyndte at løbe med hans mobil og resten af hans ting. Han så sig tilbage og havde ikke lagt mærke til at drengen var vampyr. Han stoppede inde i en gyde og regnede med at han var sluppet af med drengen. Han så lidt på hans mobil og åbnede beskeden bare for sjov skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 04:16

Boris sukke da han så drengen/eglen løbe, han smilde så koldt da han gik ned fra bænken og fulgte efter englens lugt*tåblig*tænkte han da han drejed ind i gyden og sttoppe op et lile stykke fra englen "du har vist noget der tilhørre mig, Engel"sag han tørt og gik tæter på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 04:48

lovell gemte mobilen bag ryggen da drengen kom frem og mærkede dér at han var vampyr "Jeg har ikke noget" sagde han så hurtigt og gik lidt baglænds væk fra ham. Han knugede hans mobil i hånden omme bag ryggen og var for stædig til at lade drengen få sine ting. Ikke hvis han kunne slippe af med at stjæle hans ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 04:53

Borris stoppe op og så lidt på drengen "du skal nu ikke lyve knægt"sage han køligt og så over på ham "gi mig nu bare mine ting og så vil jeg læde dig gå Engel"sag han koldt og advarne han lage ekster tryk på Engell, han lod en hånd gå igennem sit hår imens han så fat på engel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 04:58

Lovell rystede på sit hoved og lagde mobilen i sin taske. Han var tavs og prøvede at finde en vej væk fra ham. Han så sig omkring og prøvede at tænke hurtigt, Han ville ikke bare give op sådan lige. Selvom det selvfølgeligt kunne gå ud over ham selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 05:02

Borris knytte hænderne *det var dråben*tænkte han da englen lage hans ting ned i tasken, han gik med hurtige skridt over mod ham "du er da for ung til at gå og stjæle engel"sag han køligt "gi mig mine ting og du slipper for en tur på hospitalet"sag han advarne og blotte tændeern.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 05:14

Lovell sank og løb så ind mellem hans ben og ud af gyden "Fang mig hvis du kan" sagde han så og løb ned af gaden, han så sig ikke tilbage og anstrengte sig for at prøve at få sine vinger ud mens han løb, men blev nød ti at stoppe op. Han foldede sine sorte vinger ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 05:25

Borris løb surt efter ham "møg unge"snerre han rasent og løb så hurtigt han ku, han var jo vampyr og det betød at han ku løbe hurtigt men også lydløst og det var det han netop gjorde, han så englen folde vingerne ud da han kom tæt nok på kaste han sig ind over englen se de begge veltede ned på jorden "gi mig mine ting"snerre han vredt og blotte trune de hvide skarpe tænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 05:36

Lovell blev overasket over hans angreb og så forskrækket op på ham "Argh! Nej lad mig være!" sagde han skrækslagende og baskede med arme og ben, han ville ikke dø "Du må ikke dæbe mig! jeg er kun en sølle engel!" sagde han bange og holdte fat om tasken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 05:41

Borris prasse englen ned mod de hårde fliser og lo så køligt "jeg dræber dig ikke engel"sag han så koldt og stak ham en syngne lussing "men jeg vil ha mine ting"sag han så "og is du ikke gir dem må jeg vel tage dig med til politiet "sag han køligt og lage alt sin vægt ned på englen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 05:56

Lovell kneb øjnene sammen "Argh Av .. Det av .. du kvaser mig" sagde han smertende og prøvede at skubbe ham væk "Mine .. knogler kan ikke klare det!" råbte han og bed tænderne hårdt sammen. Han knugede dog stadig tasken så den ikke var til at få fat i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 06:01

Borris rejste sig op fra englen men greb fat i englens narke og hev ham op "du gir mig mine ting nu"sag han han surt "eller jeg tag dig med hen på politistatione"sag han trune og holdt godt fast i den lille engel, han var lige glad mec at englen var så lille igen sku stjæle fra ham uden at slippe godt fra det, han rtte bliket stift mod englen og blotte tænderne igen og slikkede sig om munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 06:05

Lovell holdte fast i taske, der var ikke lang tid til at klokken var tolv og han skulle hjem med tyvekosterne, så han havde brug for hans ting "Slip mig!" sagde han og vred sig "Det nytter ikke noget at melde mig til politiet!" sagde han hurtigt og baskede lidt med sine vinger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 06:24

Borris så vredt på ham "gi mig mine ting nu"sage han iskol,dt "eller ´jeg ku sette mig på dig igen og se hvor længe dine knogler kan bærre"sag han og lød ikke som om han lavde sjov, han så koldt på englen*så fat det dog knægt*tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 06:29

Lovell stak hånden ned i sin taske og trak kun hans mobil op, han kastede den væk i håb om at Vampyrer ville slippe ham og hente mobilen også kunne han flygte med resten af vampyrens ting og dernæst skynde sig hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 06:47

Borris så overvejne hen på moblin men mærkede så med den ene hånd i sine andre lommer og opdage at hans lightere og smøg plus hans pung også var væk, han stramme grebet i englen "jeg mangler vist stadig noget Enegel"sag han hårdt og løftede ham højer op så han hang hen over jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 07:54

Lovell baskede med benene "Okay'Okay'Okay!!!" sagde han så hurtigt "Hvis du hjælper mig med at finde nogle andre ting?" sagde han så og så på ham "Please?" sagde han så bedende og havde ikke været særligt flitig med at stjæle de sidste par dage og ville ikke ende med at blive straffet igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 08:06

ham så lidt tænksomt på ham"hmm hvis du gav mig mine ting ku jeg gi dig lidt penge"sag han så men holdt ham stadig op i luften imens hans grå øjne så skarpt på ham"og pas på en anden gang knægt, husk nu også at bruge næsen lift så du ikke stjæler fra andre væsner "sag han så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 08:33

Lovell nikkede svagt og rakte ham så resten af hans ting "Please sæt mig ned igen" sagde han så og så på ham med sine barne øjne. Han håbede at Vampyren holdte sit ord om at give ham nogle penge. For han havde virkeligt brug for dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 08:37

Borris så kort på ham men to imod sine ting og lage æsten alt tilbage i lommerne undtagen sin pung, han slap englen hvorefter han åbnede pungen og så lidt ned i den før han trak tre pænt folde dollers fram og rekte mod englen "her og prøv nu ik at stjæl fra mig igen for ellers kommer du slemt til skade"sag han skarpt og lag pungen væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 11:11

Lovell tog imod pengende og så på dem, han lagde dem i sin lomme og så op på ham "Tak .. Skal .. jeg nok huske" sagde han så stille "Mmmhh .." sagde han så tøvende "Kunne .. jeg sove hos dig?" spurgte han så stille og så ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 23:13

Borris kløde sig lidt i håret og så op mod himlen "hmm det ved jeg ikke helt"sag han tænksomt "du vil vel ikke stjæle noget fra mig vel?"spurgt han køligt og så lidt ned på englen imens han tænkte
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Natte vandring -Lovell Empty
IndlægEmne: Sv: Natte vandring -Lovell   Natte vandring -Lovell Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Natte vandring -Lovell
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: