Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nattens rolige omgivelser.//Jaster.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 13:05

Tid: 21:43.
Vejr: Overskyet men dog varmt.
Sted: Den triste skov.
Dato: 5 Juli 2010.
Omgivelser: Skov.
Tøj: http://dollsunlimitedomaha.files.wordpress.com/2009/09/punk-dress-1.jpg


Alane gik rundt i skoven, hun nød den stilhed som skoven bød hende. Hun lukkede sine øjne og lod sine fingerspidser lede hen så hun ikke gik ind i noget. Hun var glad for at være i skoven og det var nok meget naturligt da hun jo var en varulv. Hun åbnede stille sine øjne og stod nu i en lysning. Hun smilede stille og så op på himmelen men ingen stjerner eller måne mødte hende idag kun en overskyet himmel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 13:11

Jaster kom gående ind i skoven og kiggede sig omkring *godt det er overskyet*tænkte han og gik vidre ind i skoven og var glad for den stilhed der var der lige nu nu hvor han var en varulv var det dejligt med den stilhed der var der men han syntes at han kunne høre nogen med sin følsomme hørelse men han var ikke sikker på at det var rigtig at der var nogen "øhm hallo er der nogen"spurgte han og halv råbte det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 13:13

Alane hørte godt noget råbte. Hun smilte stille og så rundt. Hun satte i løb og ville gerne drille personen som også var i skoven. Hendes sind var roligt men dog legesygt. Hun var stadig kun en hvalp endnu og ville derfor gerne lege. Hun kunne lugte det var en anden varulv., Hun havde faktisk aldrig mødt en anden varulv før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 13:20

"hmm en der vil drille mig tror jeg"sagde han til sig selv og kiggede rundt og kiggede rundt for at finde ud af hvor personen var men han fandt da ud af at det var en anden varulv *det skal nok blive spænde det her*tænkte han og kiggede rundt "kommer du frem"spurgte han og ventede på et svar fra personen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 13:24

Alane smilede og grinede stille. Hun løb mod hvor personen var men stoppede i skyggerne fra et træ- Hun var lydløs og intet afslørede hun var der bortset fra hendes duft. Hun trådte stille frem og så på Jaster. "Jeg er her allerede" Hun smilede skævt og legesygt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 13:30

Han kiggede rundt og fik så øje på hende og kiggede på hende "hej med dig"sagde han med et stille grin og sendte hende så et stille sødt smil "mit navn er jaster"sagde han og kiggede på hende "hvad er dit"spurgte han og kiggede på hende med et stille sødt smil på sine læber og bukkede sig for hende bare for at være høflig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 13:34

Alane så på ham og lagde hovedet på skrå. Hun lod sine øjne vandre over ham for at se om han nu skulle være farlig. Hun lod så sit blik falde på hans øjne igen. "Alane" Sagde hun stille, hendes stemme silkeblød og fortryllende. Hun blev forvirret da han bukkede for hende. Det havde hun aldrig prøvet at en gjorde for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 13:38

Han kiggede på hende og smilte da hun sagde sit navn "hyggeligt at møde dig Alane"sagde han med et stille sødt smil på sine læber og kiggede på hende han var ikke spor farlig og slet ikke over for andre varulve de var meget som en slags familie selvom det ikke var rigtig men sådan havde han det lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 23:04

Alane så på ham og smilede stille, hun gik en smule tættere på ham da hun kunne mærke han ikke var farlig. "I lige måde" Hun havde bare tæer men var faktisk lydløs selvom hun gik på en skovbund. Hun så kort rundt før hun lod sit blik falde på den anden varulv foran hende. Hun stoppede dog et stykke fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 23:08

Han kiggede på hende "hvad skal vi lave hvis du altså ville være lidt sammen med mig for kender ikke rigtig nogen"sagde han meget venlig og kiggede på hende *hun ser da sød ud*tænkte han og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber "du ser sød ud"sagde han og kiggede på hende og viste ikke hvorfor han sagde det til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 23:11

Alane så på ham og lagde hovedet på skrå. "Det ved jeg ikke" Hun vidste ikke hvad de skulle tage sig til. Der var vel ikke så meget at lave her ude lige nu. Eller jo en ting, jage. Men det gjorde hun aldrig. Hun strøg stille noget hår ud af sine øjne og så rundt hvorefter hun så så på ham igen. Hun kunne mærke hvordan hun rødmede og så ned mens hun bed sig i læben. "Tak" Et lille smil var på hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 23:20

Han kiggede på hende og tænkte stille og roligt og kiggede så på hende "rødmer du"spurgte han og smilt stille og sødt til hende "hmm jeg kan heller ikke lige komme på noget som vi kan lave her lige nu"sagde han og kiggede på hende og satte sig ned og op af et træ og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 23:23

Hun så sig stille omkring og tog nattens skov ind med et lille smil på sin læber. Hun så hurtigt ned igen og rødmede endnu mere. "Nej" Hun bed sig stille i læben igen. Hun så stille op på ham og nikkede så stille men hun blev dog stående hvor hun var. Hun så op på himmelen og mærkede en dråbe ramme hendes næse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 23:33

Han kiggede op på hende med et stille sødt smil "hmm vi kan lære hinanden bedre at kende hvis du syns"sagde han med et smil og kiggede på hende "har du noget jeg skal vide om dig"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 23:35

Alane så på ham og gik så hen og satte sig ved siden af ham. Hun lænede sig op af træet og så ned på sine bare fødder. "Okay, der er intet specielt ved mig jo måske at jeg er vegetar" Det var meget unormalt for varulve at være vegetarer. Hun så på ham og smilte stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 23:37

"er du vegetar og du er en varulv men du smuk"sagde han med et sødt smil på sine læber "hmm der ikke rigtig noget jeg sådan kan fortælle"sagde han med et smil og kiggede på hende "det ikke være dag jeg ser en som dig der er så smuk"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 23:40

Alane rødmede vildt igen og sænkede sit blik ned på sine fødder igen. un var ikke avnt til alle de komplimenter som hun fik og så enda fra en helt fremmede en. Hun nikkede stille og så på ham mens hun smilede stille. Endnu engang sænkede hun blikket "Tak"


//Smutter desværre nu :(//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 23:55

"så lidt"sagde han og kiggede på hende "men jeg mener alt det jeg siger du er smuk men vi kender ikke hinanden så godt endnu"sagde han med et sødt stille smil på sine læber og ville gerne kende hende bedre end han gør nu


//okay//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens rolige omgivelser.//Jaster.   Nattens rolige omgivelser.//Jaster. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nattens rolige omgivelser.//Jaster.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: