Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tjekker op på medarbejderne.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeLør 10 Jul 2010, 23:34

Tid: kl 22:00
Sted: i baren.
Dag: fredag.
Dato: 22/8
Årstid: sommer.
Påklædning: <---- billede
Omgivelser: mange gæster.

Zal gik rundt og tjekkede op på både kunder og medarbejdere. Han gjorde det hver anden uge, og det her var ikke noget spændende, i forhold til sidst: en gæst var blevet fuld, og havde svunget omkring sig med en smadret ølflaske. Zal havde taget ham med udenfor, og bidt ham, suget ham tør for blod. Han havde været tørstig den dag. Men idag var der intet galt. Han tændte en smøg, for at se lidt mere naturlig ud, og røg den så. Han pakkede sin zippo lighter sammen igen, og lagde den i lommen. Han passerede baren, hvor Kaleen stod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeLør 10 Jul 2010, 23:38

Kaleen stod i baren og miksede drinks ud til højre og venstre. Hun smilede skævt, da hun genkendte ejeren af Petronia Night Club. Hun var blevet rangletynd efter Sor havde suget hendes blod. Hun stirrede ligefrem for sig, og hun svingede det mørke hår op i en hestehale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeLør 10 Jul 2010, 23:48

Zal kiggede på Kaleen. "Hvordan går det?" spurgte han Kaleen. Han satte sig, tog en flaske vodka, og bundede den. Han blev ikke fuld eller noget, han var jo vampyr. "Har der været noget påstyr indtil videre?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeLør 10 Jul 2010, 23:52

"Nej," smilede hun. Hun mærkede tydeligt hans vampyriske scent, og bed sig i underlæben. Hun tænkte straks på Sor, der stadig skyldte hende blod. Hele hendes krop skreg på vampyrblod, da hun ikke havde nået det endnu. Hun skænkede en øl til en kvinde, med brunt hår, en stor barm, og en kort rød kjole og smilede. Hun gik over til hende og serverede den. "Vær's'go!" Kaleen gik tilbage til Zal, med et nervøst smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 00:03

Zal kiggede på hende. "Du ser mager ud." sagde han. Han kunne lugte at hun ikke havde så meget blod tilbage. *Hun mangler at gennemgå forvandlingen.* tænkte han. Han gik helt tæt på hende. "Jeg ved hvad der sker med dig." sagde han. Han trak hende med stor styrke ud på et toilet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 00:08

Hun blev overrasket, og pressede sig op ad døren ud fra toilettet. "Hvad er der så sket med mig?" spurte hun lidt trodsigt. Hun stirrede ham ondt i øjnene, og bed sig hårdt i underlæben. Så hårdt at der gik hul. Hun mærkede hvordan en bloddråbe trillede ned ad hendes hage. "Hvad er der sket med mig, hva?" sagde hun hårdt og tørrede blodet væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 00:16

"Du er blevet bidt, og halvt tømt for blod." sagde han. "Du gennemgår forvandlingen, men hvis du ikke får vampyrblod snart, dør du." sagde han. "Så du finder enten den vampyr, eller også dør du." Han var ret irriteret over hendes uansvarlighed. "Hvorfor har du overhoved gjort det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 00:18

"Jeg vil være en af jer..." sukkede hun. "Jeg vil være som dig." Hun kiggede ned i gulvet. "Og hvis ikke jeg finder ham, hvordan får jeg så blodet?" ... "Skal jeg så bare dø?" Der var så mange spørgsmål, hun så gerne ville have besvaret. Hun satte sig på hug, og kiggede på sine sko.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 00:23

Zal kiggede på hende. "Du SKAL finde ham, ellers mister jeg min bedste bartender." sagde han lidt lumsk. "Og hvorfor vil du være som en af os?" spurgte han. "Vi er kolde, døde og farveløse. Vi trækker ikke vejret, blinker ikke, vi lever ikke." sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 00:25

"Jeg vil være som jer, leve evigt, men stadig være livløs." Hun kiggede fortsat ned. "Jeg vil dræbe, uden selv at dø." Hun rejste sig, og låste døren op. Hun forsvandt ud fra toilettet og stod nu igen bag disken...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 00:43

Zal fulgte efter hende. "Der er så mange andre metoder. Du kunne blive bidt af en varulv, spørge dusørjægerne om de kunne bruge nogle flere." sagde han. Få kiggede på dem. "Okay! ud, alle sammen, baren lukker tidligt idag." råbte Zal ud til kunderne og gæsterne. nogle gik bare, andre vrissede af ham. en enkelt spillede op til en slåskamp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 00:53

"Han sagde ud, forhelvede!" råbte hun efter ham der lagde op til slåskamp. Hun trak sin skruetrækker frem. "UD!" Hun tårnede sig op, rettede ryggen og så faretruende ud. Hun stirrede ondt og dominerende på ham. Manden begyndte lansomt at gå ud, og han lukkede døren efter sig. "Jeg vil ikke være varulv... eller dusørjæger." ... "Jeg vil være VAMPYR" hun lød meget entuisiastisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 00:56

"Du har ikke hørt efter, vel?" spurgte han. Han var højere end Kaleen, og det udnyttede han ved at tårne sig over hende. "Du burde ikke gøre det. Du har et valg, et valg som helt klart ikke burde så meget som overvejes." sagde han. Han tog sin zippo lighter frem, og tændte en smøg til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 00:59

"Jeg vil være vampyr, og det hjælper ikke du leger overbeskyttende." Hun sukkede og stirrede hårdt på ham. "Din højde skræmmer mig ikke. På nogle måder. Men din scent... Den lækre vampriske scent." Hun kiggede misundende på ham. "Jeg bliver så.. jaloux når jeg er i nærheden af dig," Hun kiggede ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:03

"Der er intet at blive jaloux over." sagde han. Smøgen brød i brand, og Zal smilede. Han kunne holde ilden brændende hele tiden, da der var fyldt med luft derinde. Flammen var ikke så stor. "Men hvis du så gerne vil være vampyr, så find ham."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:05

"Jeg ved ikke hvor han er!" sagde hun forsvarende. Hun lukkede øjnene, og havde rettet ansigtet ned af. "Jeg er ikke engang sikker på HVEM han er!" Kaleen bed sig i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:08

"Tja, klog er du ikke. I forsvandt fra hinanden under forvandlingen?" spurgte han. Et eller andet sted havde han ondt af hende. *Hun mener det virkelig.* tænkte han. Han vandrede om bag baren, tog et glas og lod det glide rundt i hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:11

"Jeg ved ikke hvad der skete." sukkede hun. Hun satte sig på en af de høje barstole og undersøgte Zal. Hun kunne mærke hans scent, og hun blev nærmest sulten efter hans blod. Også selvom hun ikke var vampyr endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:17

Zal, der efterhånden var ved at være en ret gammel vampyr, kiggede på Kaleen. "Du ved det ikke? var du der måske ikke selv?" spurgte han. Han vendte glasset igen og igen. *Det her kan ikke ende alt for godt.* tænkte han for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:20

"Jeg husker bare... Han bed mig, og sugede blod ud af mig...." Hun lukkede øjnene. "Det gjorde ondt, men smerten var ikke så slem.. Og så blev alt... Sort." Hun kiggede op på Zal, med et undersøgende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:24

"Du er næsten tom for blod. Hvis jeg skulle gætte, ville jeg gå ud fra at du har omkring to dage tilbage at leve i." sagde han hårdt. Han tabte glasset, men greb det hurtigt. Dog splintredes det, og flere skår gik ind og skar hul på hans hud. Hans kræfter og styrke var skyld i det, da han normalt var meget solid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:27

Hun mærkede en bølge af sult skylle igennem sig. Ikke normal sult efter mad, men sult efter... blod. Vampyrblod. Hendes hånd fløj op, og dækkede for hendes mund. Det var en smertefuld følelse, da hun ikke kunne gøre noget ved det.

//Skal vi lade Zal eller Sor forvandle hende helt?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:32

Han lagde mærke til hendes udtryk. Hans sår var ikke så slemme. Han pillede skårene ud, og lod ilden han havde skabt, brænde ud. Han kunne jo lave en ny. Han havde det bare for vane at more sig med ilden. "Hmm, du vil ikke overleve uanset udfaldet." grinte han lidt.

//dit valg, you decide ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:37

"Hvis jeg får fat i en vampyrs blod, så jo." Hun havde knebet hendes øjne sammen, og hun pressede hårdt sin hånd imod sin mund. Hun måtte styre den lyst hun havde til blod, ellers ville hun nok ikke kunne styre sig.

//Hvad med Sor? Tror du ikk han bliver gal?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:47

Han så at hun anstrengte sig meget. Han smilede lidt over det. "Er det svært? Så ville du ikke holde længe som vampyr det første stykke tid." sagde han afslappet. Han lo lidt. *Det her ser ud til at blive spændende.*

//måske.//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tjekker op på medarbejderne. Empty
IndlægEmne: Sv: Tjekker op på medarbejderne.   Tjekker op på medarbejderne. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tjekker op på medarbejderne.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: