Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 vinter øde

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




vinter øde Empty
IndlægEmne: vinter øde   vinter øde Icon_minitimeLør 10 Jul 2010, 23:52

Dato : 27 decmber..
Årstid : vinter
Vejr : koldt , gråt og det sner..
Tid : 03:00.
Omgivelser : en lille sø med is på overfladen og nogle få træer..


Lucy havde sine skøjter i hånden . mens hun sad der, fik hun denne føgles af at alt var dødt ude i skoven idag. efter noget tid smide hun skøjteren fra sig og begyndte tage skole på..

Lucy rejste sig op og begyndte at gå..


Sidst rettet af lucy Tirs 20 Jul 2010, 05:19, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter øde Empty
IndlægEmne: Sv: vinter øde   vinter øde Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 02:17

Tøj: http://media.onsugar.com/files/2010/01/03/6/309/3098024/aa6fbd1020cc0c71_Untitled.preview.jpg

Hayley kom gående og nynnede en sang, hun var nemlig ved at lave en ny sang. hun smilede og havde en smøg i mellem pege fingern og lange fingern, men med et stoppede hun op. en stærk duft af blod ramte hende lige i hovedet, hun sank en klumb og lod sin tungespids kører over hendes tænder, hun legede kort og hurtigt med sin tunge piercing og gik vider, Hayley var en god vampyr men hun spidste altså ikek dyr, det smagte forfærdeligt, Hayey var nemlig kræsen. hun kom ubevist tætter og tætter på Lucy og hun stoppede pludselig op. da hun stod foran hende. "Øhh.. hej" hun smilede prøvende, hun havde ikke tænkt sig at gører noget ved Lucy men hun duftede da meget godt. hayley stoppede med at trakke vejert i kort tid, men begyndte lidt efter igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter øde Empty
IndlægEmne: Sv: vinter øde   vinter øde Icon_minitimeTirs 13 Jul 2010, 09:26

Lucy stoppede op og så på pigen der snakkede til hende, " hejza. jeg hedder Lucy " sagde
hun. Lucy lagde sine skøjter fra, i det hun gjorde det skar hun sig på et af bladene fra skøjteren hun ragte den raske hånd hen imod pigen.efter hun havde hilst på pigen, tog hun et lommertørklæde op af lommen og snoede rundt om hånden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter øde Empty
IndlægEmne: Sv: vinter øde   vinter øde Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 23:38

Hayley smilede til ehnde, men bakkede hurtigt lidt bag ud, da hun skær sig. *Shit* tænkte hayley, Lucy's duft fra hendes blod røg lige ind i hovedet på hayley, haylyes øjne skiftede farve, hun mærkede tørsten stige hende til hvoedet, "Hvad laver du her ude" spugerte hun med en lidt hæs stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter øde Empty
IndlægEmne: Sv: vinter øde   vinter øde Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 02:34

Lucy så uforstående på pigen, " jeg har været ude og stå på skøjter, men nu er jeg bare på vej hjem" sagde hun.
hun havde kiggede hende ind i pigen i øjne og opdagede at de havde skifte farve.
Lucy gik lidt baglæns og fik frem stammet " dine øjne?"..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter øde Empty
IndlægEmne: Sv: vinter øde   vinter øde Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 06:02

Hayleys øjne var helt røde, hun grinede bare af hende og kunne ikek styre sig mere. hun stod med et bag ved hende, "Bare rolig, så ondt gør det heller ikek" hun tog pigen's hår væk fra hendes hals og smilede stort, hun greb så fat i ehndes hår og hånd og holdte hende så hun ikek kunne gøre noget, "Tag det nu helt roligt så skal du nok få lov til at leve " hun sætte tænderne i lucy's hals og begyndte stille at suge blod fa hende og sugede til, men hørte efter med hendes hjerte der var ingen grund til at lucy døde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter øde Empty
IndlægEmne: Sv: vinter øde   vinter øde Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 06:37

Lucy stod stille, som pigen havde sagte . der pigen var færdig med drikke , vendte hun sig om og sprugdte " hvad har du gang i?" og tog sig til halsen..
hun følte sig ikke bange for hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter øde Empty
IndlægEmne: Sv: vinter øde   vinter øde Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 09:52

Hayley gik helt tæt på hende med blod løbende ned af hagen hun smilede sygt og hendes øjne var helt hvide der var kun den sorte brik altså pupilen man kunne se i hendes øjne. "Hmm.. du skal passe på" Hyaley hoppede op i træet og hoppede ned på lucy så hun vilel falde da kristen var så meget tunger end et nomalt menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter øde Empty
IndlægEmne: Sv: vinter øde   vinter øde Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 01:50

"passe på hva " sagde Lucy og kiggede på pigen der hun hoppede op i træet.
hun gik igen et par skridt tilbage, men det var for sent pigen vædte ned over hende og hun skrig " du må ikke dræbe mig, jeg ville gøre alt hvad du siger! ".
Tåren løb ned af kinderen på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter øde Empty
IndlægEmne: Sv: vinter øde   vinter øde Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 02:09

....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter øde Empty
IndlægEmne: Sv: vinter øde   vinter øde Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 03:27

Når hayley fik blod blev hun sur, ond, agrasiv, og meget voldsom. "Alt hvad jeg siger....hmm det lyder jo næsten godt.. og hvorfor må jeg ikek dræmbe dig.. det er jo sjovt" hviskede hun ondt i hendes øre.. "Men nu når du vil gøre alt for mig, så må du ikke sige det her til nogle for ellers så dør du,.. og du skal sørger for at få noget at spise og ikke at komme til skade, for dit blod vil jeg og kun jeg have glæde af" hun rejste sig og hun spakkede til hendes hovede så lucy ville besvimme og glemme alt om det her der var sket, når hun vånger sener vil hun bare tro det var en drøm og hun ville glemme alt om hayley ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter øde Empty
IndlægEmne: Sv: vinter øde   vinter øde Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 05:11

Lucy kunne ikke rigtig komme på noget , hvorfor pigen ikke skulle slå hende ihjel.
hun lukkede bare øjene og håbede på hun ville gå levende der fra..
der mærkede Lucy et sprak i hovdet og alt blev sort
der var gået et stykke tid vångede hun og så sig kort omkring, men der var ikke nogle.
Lucy rejste sig op og tog sig til hovdet, hun gik hen og tog sine skøjter og ville til hjem og havde noget at spise og hjem og sove..

hun havde hafte en mærkelig drøm om en pige , der ville havde hendes blod..
* jeg må nok heller gøre det hun sagde i min drøm* tænkte hun og løb alt hva hun kunne holde til...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





vinter øde Empty
IndlægEmne: Sv: vinter øde   vinter øde Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
vinter øde
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: