Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et gensyn.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 04:20

    Omgivelser} Mange forskellige mennesker, god stemning.
    Tid} Lidt i 9 aften.
    Sted} Midtbyen.
    Vejr} Køligt, men stadig behageligt.

    James skar en grimasse, før han langsomt rullede op bag en rød sportsvogn. Det føltes så underligt, at se den gamle by igen. Han kunne se de velkendte blinklys, caféer, parken og diverse mennesker som trissede rundt. Det føltes fredeligt, endelig at være kommet hjem igen. Han vidste lejligheden stod tom, ventede på at han igen satte sine ting i den.
    Han lagde hænderne på rettet, og spejdede ud i trafikken. Han sad placeret i sin egen bil, eller, det var hans forældres men han havde lånt den til lejligheden. James’ egen bil var blevet udsat for grov vold, en eller anden psykopat havde piftet alle hans fire dæk, med en hobby kniv.
    Ganske langsomt satte trafikken i gang igen, og James trykkede roligt på speederen. Han var blevet ældre. 26 år helt præcist. James havde forladt byen for godt og vel to år siden, uden som så meget som et ord. Han vidste det havde været fejt. Han tænkte hele tiden på hende.
    James dyttede aggressivt af en ung mand, som pludselig ville dreje den stik modsatte vej. James skar en grimasse, og mindede sig selv om, at han ikke ville tænke mere på det. Han orkede det ikke. James parkerede ved en lille kiosk, hvor han steg ud af bilen. Han sørgede for at låse den, før han gik hen imod kiosken.
    James var klædt i en mørk læderjakke, en mørkeblå T-shirt og et par lyse jeans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 04:53

Tøj: http://www.polyvore.com/cgi/img-set/BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFmxLdk1mSGRDM2hHTFZPLTFSVGtSSkEAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ.jpg + en læder jakke ..

Elisa kom gående, hun gik ude på gaden og hørte James bil dytte. hun bed sig i læben. hun vidste jo ikek at det var hans. hun troede han var væk for altid. hun ahvde været sammen med morgan i nogle månder. de er nu ikke sammen mere, hun er singel og hun har stadig mange føleser for James, fktisk har hun flere føleser for James end hun har for morgan.
problemet var bare
at det vidste hun ikke. men det ville hun helt sikkert finde ud af i det hun vilel møde James igen, vis hun mødste ham igen. inden James holdte ind til siden og gik ind i den lille kiosk, gik elisa der ind. hun kiggede rundt og valgte nogle slikkepinde, tre tyggegumi parker .
hun gik op til kassen og smilede kort til manden der stod bag disken. "Hej det her og en parke rød prins" hun vendte sig om og så James, hun havde det som om hendes
hjerte slog bare engang, det gjord det selvfølgelig ikke. men hun fik det helt vildt godt, som om hun var ny forelsket. hun gav manden pene fik en lille pose og hun puttede sine ting op i og vendte sig om imod james, James ville helt sikkert kunne kende hende..


Sidst rettet af Elisa Tors 15 Jul 2010, 00:27, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 05:02

Det sædvanlige ding hørtes da James trådte ind af døren, og han skævede lidt rundt. Han gik over mod boksene, som indeholdte frysevarerne og tog en et liters cola. Derefter også en mælk, før han vendte sig om gik mod disken, for at betale. Han havde lagt colaen under armen, og mælken i den venstre hånd. Med den højre hånd prøvede han klodset at famle med sin pung, for at få den op af bukselommen. Da han endelig fik den op, var kvinden foran ham, færdig med sin betjening. Han havde ikke genkendt hende endnu, da hun stadig stod med ryggen til ham. James måtte dog konstatere stille, at hun mindede utrolig meget om.. nej, nej han ville ikke tænke på det. Da kvinden drejede sig om, undveg hans hendes blik, før han gik forbi hende. Det havde lignet hende så meget, at det gjorde ondt i hele hans krop. Han længtes efter hende, så desperat at mærke hende igen. James lagde hans vare på bordet, og jog hånden igennem håret. Savnet knuste hans hjerte, men han forblev tavs. Kvinden kunne ikke være hende. Det kunne det bare ikke. Han betalte sin mælk og sin cola, og bedte derefter om en pakke Prins.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 05:19

Elisa sank en stor klumb, hun lagde hovedet svagt på skrå "James" spugerte hun og bed sig i læben. hun kiggede bare på ham, hun havde savnet ham, hun kunne over falde ham med kram og kys og det hele, men hun ville værer helt sikker på at james også kunne huske hende.
hun bed sig i læben og klemte hårdt om posen med hendes varer. "Ved ikke om du kan huske mig. men det er mig Elisas" hun sank en klumb og det var utroligt hvor sært det kunne værer at tale for ehnde lige nu. hun gik et skridt tætter på ham og bed sig blidt i læben, hans duft så dejlig og frisk. hans bløde hud, hans varme fra ahns blod, hun var hunder på at det var james der stod der, for den duft kendte hun som om det var igår hun duftede til den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 05:24

De to skikkelser havde forladt kiosken, og stod nogle meter fra bilen. Han tabte underkæben, før han vendte sig mod hende. Ganske langsomt. James sank en klump, og så langsomt ned af hende. ”Shit..”, mumlede han og ganske langsomt, bredte sig der et smil på hans læber. ”Fuck! Hej!”, udbrød han, og hans smil blev blot endnu bredere, da han gik nogle skridt mod hende. James stod med cola flasken i den ene hånd og mælken i den anden. Pakken med smøger var lagt i hans lomme. ”Hvis ikke det var fordi jeg havde hænderne fyldte, så havde jeg givet dig hånden, beklager”, sagde han og lod hans mørke øjne ramme hendes. James stod stille lidt og slugte hende med blikket. "Selfølgelig kan jeg huske dig, ingen problemer der!" udbrød han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 05:34

Hun hørte hans shit og slugte en stor klumb måske gad han hende ikke. hun smilede da han sagde fuck hej. "Hej" hun kigged epå hans hænderog tog hans ting men kunne ikke lagde være hun krammede ham og holdte tingene i den ene hånd og mælken og colaen var under ehndes arm. "Jeg har savnet dig" hviskede hun i hans ører. "Undskyld" hun slap ham hurtigt igen måske ville han jo ikke have noget med hende igen, måske ville han bare have at hun skulle lade ham være, hun vidste ikek ehtl havd hun skulle gører hun bed si i læben men på samme tid smilede hun. "Går det godt" spugerte hun stille og pinlig berørt over at have krammet ham. "Og skal vi gå ud" spugerte hun bagefter med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 05:40

James betragtede hende roligt, før han pludselig mistede tingene i hans hånd. Det gjorde ham intet at hun krammede ham. Hendes iskolde hud og krop fik ham til at gyse, og han rystede hurtigt på hovedet til hende. Han skar en grimasse, og prøvede at skjule skuffelsen da hun trak sig væk fra ham igen, ved at kigge ned.
"Jeg.. Jeg har også savnet dig", mumlede han lavt, men han kiggede hende intenst i øjnene. Han vidste jo, at hun kunne høre det, på grund af hendes overnaturlige evner.
"Måske.. Kunne jeg invitere dig med ud og spise?", spurgte han tøvende og så forlegent på hende, før han kløede sig lidt på brystet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 05:49

Hun kunne godt se at han blev lidt skuffet, da hun trak sig væk, for Elisa kendte ham for godt, hun bed sig lidt i læben og smilede til ham da ahn kigegde hende ind i øjne hun var så tæt på at bruge sin evne så kiggede hurtigt men kort væk fra ham men kiggede hurtigt ham i øjne igen.
elisa smilede af det han sagde "Jo vil jeg meget gerne" hun smilede. elisa havde endelig lært og spise menneske mad, endelig, hun havde lige været på vagt, men menneske mad mætter jo heller ikek så hvorofr ikke. "Skal vi smut" spugerte hun og hentydet til at manden stod og var lidt træt af at vi stod og snakke lige ved disken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 05:53

James kunne godt huske til hendes evne, og han undgik hendes øjenkontakt. Han behøvede ikke at blive udsat for hendes evne, han tændte på hende alligevel.
Han vendte sig mod manden og nikkede kort til hende, før de forlod butikken. Han tog smilende hans varer, før han vendte sig mod hende igen.
"Du spurgte hvordan det gik.. Og jeg er lige kommet tilbage til byen igen, så det går vel meget godt", sagde han nikkende. De nåede hans bil, før han åbnede hans dør, og steg ind.
"Bare hop ind", sagde han smilende og nikkede roligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 05:58

Elisa havde kun svært ved at styrer sin evne over for James men det var fordi hun vilel have ham så slemt, han var som nakotika for hende. Hun smilede og hopepde ind i hans bil da de var nået der til, hun tog selen på, og kiggede på ham,
"Og du bliver het i byen" spugerte hun stille, hun håbede det, men man kunne jo aldrig vide hvad der ville ske, men hun ahvde vel alligevel lov til at håbe, hun kørte en hånd igennem hendes hår, "Må man ryge i din bil, vis man åbner vinduet" spugerte hun med et smil og stilte sine varer ved hendes føder på gulvet i bilen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 06:05

James nikkede til hende da hun havde sat sig ind.
"Jeg regner med at blive. Jeg skal arbejde på en fin resturant i midtbyen, og jeg glæder mig virkelig til at komme igang", fortalte han hende og nikkede smilende til hende, før han så længe på hende. James blik var som klistret til hendes, og han sukkede tungt, men langsomt.
"Inden vi køre.. Må jeg lige høre hvordan det går med dig", sagde han og så hen på rettet af bilen. Hvad nu hvis hun havde en kæreste? Hvis hun havde stiftet familie? Fået et nyt hus? James skar en grimasse og vendte blikket mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 06:12

Hun smilede til ham og nikkede "Det jeg meget glad for at høre" hun smilede kort frækt og blinkede drillene frækt til ham. hun lyttede til havd han sagde, "Det lyder godt, det er jeg også glad for at hører, håber du så har tid til at lave mad til mig også" hun grinede lidt. men hendes msil forsvandt da han snakkede om ehnde, "Jeg er singel, har haft det hårdt, har taget stoffer og sådan, efter du tog afsted, så kom jeg sammen med morgan i kort tid, nu har jeg en søn der ikek bor hjemme mere. og en hund jeg prøver at lade værer med at spise, og bor i en lejlighed over for din gamle" hun bed sig lidt i læben. hun kiggede ham i øjne kligge selen op og lænede sig frem og kyssede ham blidt på munden, "Jeg har savnet dig, og jeg har stadig følser for dig" hviskede hun imod hans læber og begyndte at kysse ham igen..

//Må logge :(, men vi ses <3 //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 06:14

//Skal jeg også, svare dig imorgen. <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeTirs 13 Jul 2010, 23:40

//xD <3 //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 23:48

Som hendes fortælling skred frem, spidsede James læberne en anelse, før han vendte hovedet mod hende. Han nikkede langsomt, og vendte derefter blikket mod hendes. Hans hjerte frøs til is ved hendes lille historie, og jo mere hun nåede at sige, jo mere havde han lyst til at stoppe hende.
"Det er jeg virkelig ked af", hviskede han og skar en svag grimasse. "Så håber jeg, at jeg kan få fornøjelsen af, at møde din søn", sagde han nikkende og gned sin pande en anelse. "Har du stadig følelser for mig, selv efter to år? Hvad nu hvis jeg har forandret mig?", mumlede han og så ned i sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 00:04

Elisa sætte sig tilbage i sædet. han havde vist ikek følser for hende mere. det gav hende en stor smerte i maven, hvad skete der lige her. hendes ansigt blev trist i det. hun vendte blikket væk fra ham og kiggede i steden for ud af vinduet. og nikkede, "Du var min føreste kærlighed, og ja jeg har stadig føleser for dig" Hviskede hun, men hun hviskede det nu højt nok til at James kunne hører det.
"Selvfølgelig er du ikek præcist den samme, men det er jeg ligeglad med, for mig vil du altid betyde noget, og du vil altid værer i mit hjerte. " hun sukekde og åbnede bil døren.
"men jeg kan hører jeg ikek betyder noget for dig mere. undskyld.. for jeg kyssede dig" hun stig ud af bilen og det begyndte at regne hun tog hætten fra sin jakke over hovedet og gik trist vider ude i rengen.. med et grædene blik ned imod jordern.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 00:13

Regnen trommede mod ruden efterhånden som hendes stemme fyldte ham. Han skar en grimasse af hendes sidste ord, og da hun steg ud, greb han panikkent efter døren for at få skubbet den op. Han havde derefter problemer med at få selen spændt op, men da han endelig kom fri, sprang han ud ad bilen og hen imod hende.
"Elisa, vent for satan!" udbrød han forskrækket, før han fik sat gang i bentøjet, og fik løbet hen mod hende. Han skar en grimasse, før han fangede hendes hænder med sine. Han lagde dem mod hans hjerte, som dunkede højere og hurtigere end normalt. James sendte hende et lille smil.
"Selvfølgelig har jeg stadig følelser for dig.. Men.. Du har et liv. Du har et barn. Jeg.. Høre ikke til i din verden.. Selvom jeg høre til hos dig", hviskede han alt imens deres øjne hvilede tungt i hendes.
"Din verden er noget helt unikt.. Og jeg er så svag.. Som menneske", hviskede han og lukkede øjnene kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 00:20

Elisa sukkede da hun hørte ham og vidste ikek helt om hun skulle stoppe op eller om hun skulle gå vider, hun ville ikke såres mere. Hun mærkede han tog hendes hænder og lagde dem på hans hjerte hun kiggede ham roligt i øjne og havde stadig et trist blik. hun bed sig roligt i læben imens han fortælte. hun mærkede at hun blev helt stiv. "James, mener du virkeligt det du siger, vil du virkelig gerne have at vi ikke bliver til noget, selvom du har føleser for mig, tror du virkelig mit liv e så godt, fordi jeg har en søn, jeg har en søn som ikke bor hjemme han passer sig selv og komme kun meget tit på besøg, jeg har levet af stoffer længe fordi du ikek har været i mit liv" hun sukkede og tog sine hænder til sig og kiggede grædene ned på jordern, "James jeg elsker dig. og mit liv ville være så perfekt med dig i det" hun bed sig hårdt i læben, "Men du vil ikke.. så lad mig nu bare gå, en vampyr glememr aldrig så vil aldrig glemme dig, håbede så meget det ville blive os to." hun kørte noget hår bag hendes ører. "Lad mig gå vis du ikke vil have mig" hviskede hun.. og vendte sit blik op på ham og så ham i øjne ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 00:28

James skar en grimasse da hun begyndte at tale. Han vidste godt det lyd absurd, men han vidste ikke, om han kunne holde ud og være en så tæt del af alt det magiske. Han så ned i jorden, men så rystede han på hovedet. Regnen slå mod hans ansigt, og han hævede langsomt sit blik.
"Jeg vil bare gerne have en normal familie. Med en kone og to børn. Intet overnaturligt", hviskede han og så ned i jorden igen.
"Men jeg kan ikke lade dig gå. Problemet er bare, at jeg aldrig ville kunne give dig sådan et.. frit liv. Jeg vil gerne have et stille sted, nogle unger og så en kvinde som jeg elsker", hviskede han og så på hende igen. Han rømmede sig og kløede sig forlegent på brystet.
"Jeg ved godt det lyder totalt latterligt.. Men.. Det er bare min drøm.. Det jeg gerne vil med mit liv", mumlede han og sank en klump. Han så hende længe i øjnene.
"Ville vi.." hviskede han og sendte hende et forlegent smil, "nogensinde få det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 00:34

Elisa rystede på hovedet og begyndte at bakke, hun ville jo ikke kunne få børn, hun mærkede smerten vokse op i sig, hun havde misted james, eller hvad skete er, hun sank en klumb. og rystede kort på hovedet, "Nej....jeg kan ikek få børn" sagde hun grædene. og vendte sig om og begyndte at gå. hun gik den modsætte vej, hun kiggede sig ikke tilbage, smerten gjord så ondt, hun holdte sig på brysted, hvad skulle hun gøre.
hun ville ikek kunne gører James tilfreds, hun varalt det han ikke kunne bruge til noget, hun begyndte at græde, måske uden tårer men hun græd. hun gik lidt hurtiger. dog i mennekse tempo. "Farvel.. ha et godt liv" hviskede hun og han vidste at han ikke kunne hører det.

//Der er lavet en ny relg vampyr kan ikke føde børn mere :( //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 00:39

James skar en grimasse da han begyndte at trække sig tilbage. Det var ifølge ham en afvisning, og da hendes ord flød fra hendes læber, tabte han underkæben af forbløffelse. Han følte sig med et pinlig og åndssvag, før han hurtigt hev fat i hende igen.
"Elisa.. Vent", hviskede han og trak hende ind til sig. Hendes iskolde hud kunne ikke længere gøre ham forskrækket, og han stod i et kort øjeblik, og knuede hende ind til sig.
"Okay.. okay.. Så må det være sådan", hviskede han og kyssede hendes kind. Han kyssede derefter hendes mund, og hendes pande.
"Så.. du må ikke gå", hviskede han pludseligt og strammede grebet yderligere om hende. "Blive her hos mig", hviskede han ømt og kyssede hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 00:45

Elisa lage sig ind til ham og lagde armene tæt om ham og lagde sit hovede blidt på hans skulder. "Er du sikker, Jeg vil jo bare have du er lykkelig" hun sank kort en klumb. og krammede sig helt ind til ham og lukkede øjne da hun mærkede hans læber på sin kind på sin mund og på sin pande, "Jeg bliver hos dig så længe du vil have det" hviskede hun og kyssede ham ømt tilabge. men slap lidt efter kysset og så lidt på ham.
"Så du vil gerne være sammen med mig igen , eller?" spugerte hun for at værer helt sikker. hun tog hans hånd og flettede ders finger samemn og begyndte at gå hen imod bilen. da hun kom der hen sammen med ham slap hun hans hånd og sætte sig ind i bilen. hun smilede til ham men lukkede så sin bil dør..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 00:57

James nikkede svagt til hendes ord, før han vendte sig om, og betragtede hende stille. Han satte sig ind i bilen, og lagde hænderne på rattet.
"Skal vi tage hjem til mig? Jeg har lige fået installeret alting igen", sagde han smilende og kløede sig på kinden.

//Må gå..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 23:25

Hun smilede til ham og var så glad for at han endelig var tilbage og han faktisk boede lige over for ehnde, "Jo lad os tag hjem til dig, men skal lige ind til mig selv og give min hund lidt mad" hun smilede til ham og tog sin sele på og tog sine smøger frem, "Jeg måtte gerne ryge i bilen ikke" spugerte hun roligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et gensyn. Empty
IndlægEmne: Sv: Et gensyn.   Et gensyn. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et gensyn.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: