Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 05:04

Tid: 23:00
Vejr: fuldmåne med et få skyer på himlen, og en masse stjerner
Sted: Den triste skov
Omgivelser: Ingen eller?
Påklædning: http://electric949.com/blogs/media/blogs/jingerizzy/chris_pine_star_Trek.jpg
____________________________________
Solen havde gået ned fra himlen for et par timer siden, og selv om de fleste nok skulle være inde på dette tidspunkt. så nattens væsner kunne komme ud og hygge sig i måneskæret, så var der en pige på de omkring 18år som ikke havde lyttet på sine forældres ord. og derfor havde gået med en fremmede fyr, hun havde troet at de skulle hjem til havde og hygge sig. men det var slet ikke dette den unge mand havde tænkt sig, hans hud var helt lys i det og hans øjne var mørkerøde i det og lyste næsten helt op i det. pigen sad under et træ i den triste skov, mens kinder var helt røde over alle de tåre der havde trillet ned. hun havde bedt til gud flere gange selv om han ikke havde tænkt sig at hjælpe hende, og døden kunne man bare ses i hendes øjne. hendes håndled var helt bidt op og blodet løb ned af hendes flotte hvide sommerkjole, ved siden af hende på hug sad den flotte vampyr og sugede kraftigt blodet ud af hendes hals. mens hun havde stoppet med at skrige og kæmpe imod, hans ord røg rundt inde i hendes hoved `ingen kan høre dig´ og det var der hele ikke udenover de dyr som boet i skolen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 05:19

Borris tråde ind i den mørke skov med lydløse skridt og et koldt smil på læben, han gik vidre ind mod skovens midte imens han så rundt og lytte til alt der var omkring ham, efter lidt tid stoppe han op da en en lugt ramte hans næsebor*vampyr*tænkte han med det samme og så rundt med et vagtsomt blik men blev ståne helt stille. Han var iført en sort bluse og et par mørke bukser samt et par sorte all star.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 05:31

Kort tid efter træk han sine tænder ud af hendes hals, man kunne høre at hun gispede efter vejret og hendes øjne lukkede langsomt i. mens livet i hendes øjne begynde at forsvinde, som bare fik Morgan til at grine ondt af det. han rejste sig op og slikkede sine fingere af, inden han tørrede sin mund væk fra blod med sit ærme. hans overkrop for fuld af den røde farve af blod, og det samme var hans skjorte. han så sig omkring da duften af en anden vampyr kom ind i hans næse, han så sig omkring og begynde at gå mod duften. inden han satte i løb og stod et par sekunder efter et par meter fra ham, han slikkede nået blod væk fra sine læber og smilte charmerende over til ham. og månens lys stod ned mod hans ansigt og overkrop "godaften" sagde han og lod sin tunge derefter glide hen over sine tænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 05:38

borris stod helt og opfange hurtigt lyden af gisp men blev blot ståne uden en lyd, efter lidt tid ku hans lugte at vampyrren kom tætter på og kort efter så han en mandlig vampyr stå et stykke fra ham, han smilde køligt til ham "godaften"sag han roligt men køligt og betragte vampyren nøje med de grå øjne imens hans tænker kørte rundt, han kløde sig lidt i håret og så kort op mod himlen men hurtigt tilbage på vampyren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 06:04

Han rettede lidt på sit øjebind omkring halsen, inden han fandt en smøg frem og tog den ind i munden hvorefter han tænde for den. han lag sine hænder ned i lommerne på sine bukser og lod sin tunge føre den blodige smøg over til den ene mundvig "hvad laver en vampyr som dig her?" spurgte han om og havde ikke den store respekt for væsner som var svagere end ham, dog havde han heller ikke for væsner som var stærkere end ham. han lod sine fødder føre sig over til ham mens han smil forblev på hans læber, han havde det med at altid smile charmerende når det var andre til stede. da han viste han hans øjne kunne få folk til at blive bange "altid skønt med en smøg efter en omgang blod.. og endda en omgang sex" sagde han og grinte lidt af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 06:11

Borris fastholdt sit blik på vampyre, han smilde svagt da røgen fra smøgen ramt has næse*sikke en skøn duft*tænkte han kort og rode kort i lommen*satans ingen smøger*tænkt han surt men vendte igen sin fulde opmærksomhed mod vampyren "hvad jeg laver her"sag han roligt "har næsten lige været på jagt så tog her hen for at få tankerne klare"svarede han og så på ham da han kom nærmer "nå det var da godt for dig"svarede han så og stak hænderne i lommen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 06:25

Morgan stoppede lige foran ham det var ikke engang en halvmeter imellem dem, han så på ham og smilte forsat charmerende "jagt lyder godt.. men det er ikke det bedste sted med mig i nærheden" sagde han og kunne godt se at han kunne havde brug for en smøg, han tog sin ene hånd op af lommen og tog et sug af sin smøg. han tog derefter smøgen ud af munden og pustede røgen ind i hovedet på hovedet "ja det ved jeg" sagde han og gav et grin fra sig "jeg er Morgan og du er ?" sagde han og lag smøgen mod hans læbe, hentydet til at han godt måtte få den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 06:47

Borris flytte sig ikke da han kom tætter på han var dog heller ikke bange, han snu røgen fra smøgen ind og smilde roligt "og hvorfor så ikke? om jeg m¨å spørge"spurgt han og så dirakte på ham "jeg er Borris"sag han så og tilføj "tak"da han nu stod med smøgen i munden, han tog et sug og puste røgen roligt ud af næsen med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 06:57

Morgan træk bare lidt på skulderne og tænkte endelig ikke selv særlig meget, han tænkte kun når det var nået med hans klan at gøre. ellers tænkte han aldrig og gjorde bare det som han gjorde, han tog sin hånd til sig og lag den ned i lommen "jeg er ikke den bedste at havde i nærheden når man skal tænke" sagde han og nikkede bare til hans navn, ellers sagde han ikke nået til det og så bare efter sin smøg i hans mund "håber du havde mere brug for det end mig" sagde han og indåndede bare røgen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 07:04

han betragte ham og lod duften fra Morgan trenge ind i hans hovde så han altid kunne huske ham, han tog endnu et sug og puste røg ud "hmm jeg har enligt fået klaret tankerne"svarede han roligt og tog smøgen ud af munden "du kan da få den igen"sag han så og klødé sig lidt i narken med den fri hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 07:15

Morgan så bare på ham og hævede det ene øjebryn af det han sagde "utroligt.. kan jeg så gøre hvad jeg vil?" spurgte han drillende om og blottede sine tænder i et smil, hans ynglings blod var jo vampyr og havde bestemt ikke nået imod at bare tag det. men det var altid hyggeligt at få lov til det, så havde man ikke nået der kæmpede imod som en sindesyg "tak" sagde han og tog fat i hans håndled og løftede den op til sin mund og nappede let smøgen til sig, inden han gav slip på hans håndled
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 07:52

Borris så lidt på ham virkede han ikke pludslig mystisk, han ryste på hovdet "det tro jeg dog ikke"svarede han så og stak hånden i lommen igen imens han så på ham*hvad mon han nu vil*tænkte han.

//vil bare lige sige at jeg helst vil ha min bruger lever;)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 08:07

//har ikke tænkt mig at slå ham ihjel ^^ det ville jo ikke være nået sjovt for mig hvis han døde d://

Morgan så på ham og røg videre på sin smøg, inden han smed den væk og pustede røgen ud af sin mund. han kastede det væk og pustede røgen ud, inden han hurtigt lag sine arme omkring ham og træk ham ind til sig "jeg elsker virkelig vampyr blod" sagde han og lod sine læber finde hans hals og kyssede den en enkel gang, da han først ville se hvis han kæmpede imod eller lod ham gøre det. dog viste han selv hvad han helst ville havde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 08:17

//okaay det er jeg nu glad for;)//p.s har du måske et forslag til vad jeg ku ha som evne??//

Borris så på ham og snusede røgen ind da han han elske smøger, han stod stille da Morgan lag arm om ham og kysse hans hals det var en mærklig føelse men lige nu tænkte han på hvad han sku gøre "jaa men engle blod smager nu bedst"sag han og greb fast i Morgans ene arm men gjorde ikke andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 08:25

//så ond er jeg nu heller ikke x'D kun nogle gange... hehe... uuuh jeg er virkelig dårlig til evner.. men jeg kan tænke over det ^^//

Morgan var ikke som alle andre vampyr og synes selv at engleblod var for sødt, det var som slik og det var han ikke så meget for han havde ikke en sød tand. han elskede den skønne smag af vampyr blod og ville i alt i verden gerne smage det end nået andet blod, og når han havde en vampyr foran sig så tog han ingen chance i at ikke smage det. han mærkede at han greb fat i sin arm og gjorde ikke andet end at smile, mens han fandt det rigtige sted. han slikkede kort på et inden han lod sine tænder bore sig ned i hans hud, og med det samme flød der dejlig vampyr blod ind i hans mund. selv om han lige havde spist så kunne han altid få mere ned, det var som om at han aldrig kunne få nok og det havde han heller ikke lyst til. han lod sin tunge hjælpe til så der ikke gik nået blod til spilde, menneske blod var han ligeglad med om det gik til spilde dog havde han meget imod det når det var vampyr blod. han lag sine arme tætter omkring sig for at være sikker på at han ikke ville havde en stor chance for at komme fri
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 08:31

Borris stod helt stille men da han mærke Morgans tænder gå gennem hans hud stramme han grebet i armen og med sig svagt i læben men han mærkede det dog ikke så voldsomt, han var klar til at springe væk vis han ikke stoppe med at suge for han gad ikke midste livet .

//okayy godt, takker //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 08:39

//jaer.. synes du måske selv at jeg er god til at finde på evner??//

Morgan træk sine tænder ud og lod bare sin tunge slikke hen over sårene, han bøjede sig lidt ned og tog fat i hans lår og løftede ham op til sig. han havde mærkt at han havde strammet grebet om sin arm og gjorde ikke nået ved det, han gik hen til et træ og trykkede ham op af det. og slikkede hans hals ren for blod inden han træk sit hoved væk og så på ham, han kunne ikke lade være med at smile selv om det var blodigt omkring hans mund "nu når du åbenbart tænker.. har du så nogensinde tænkt på hvad du ville gøre i dette tilfælde ?" spurgte han om og gav et grin fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 08:47

Borris ku dufte den stærke lugt af sit ejet blod men han ignorerede det blot og så på Morgan, lidt efter blev han løftede og skubbe op mod et træ, han mærke den tykke bark mod sin ryg men så dirakte på ham med et tomt blik "ja det har jeg"svarede han lidt køligt "jeg ville no gøre såden"sag han og stramme grebet endnu mere i armen og skubbe af al styrke sine ben ind i mellemgulvet på Morgan.

//ja det syns jeg enligt, har læst din profil et par gange:)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 08:51

//okay d: .. det var så ikke så langtid siden jeg fandt på den, og det var når jeg lavede Morgan om.. og han var en E-vampyr i ret langtid d: uden nogen evne x'D heheh//

Morgan så på ham og havde ikke regnet ud hvad han havde tænkt sig, han mærkede han han uden sin vilje gik tilbage mens han så godt han kunne blev ved med at holde fast i ham. han gav dog slip og hævede det ene øjebryn mens han træk sin arm til sig "hej smukke hvis jeg ikke må holde i dig så må du skam heller ikke holde i mig" sagde han charmerende og smilte lige så charmerende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 09:01

Borris slap ham helt men blev dog ståne ved træet, han så hen på ham og sendte ham et stort smil der viste hans hvide skarpe hjørnetænder "nå nå"svarede han så og så kort ned på såret før han så tilbage på Morgan "du er da en meget charmerne fyr var"sag han så og hævde det ene øjnbryn let.

//okayy wow, hvordan bliver man enlig E-vampyr??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 09:16

//havde 2000 i Erfaring.. får du ved at skrive i emner ^^//

Morgan lag sine hænder ned i lommerne og gik helt tæt på ham og gav et lille grin fra sig "jepp.. de fleste kan jo godt lide mig sådan" sagde han og så kort ned af vampyren og skulle nok havde advaret ham om at blod ret faktisk tænde ham ret meget, han bøjede sig ned og begynde at kysse hans læber og lod sine hænder forblive i lommerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 09:23

//okaay så ved jeg hvad jeg skal lave i ferien ;)//

Borris lo kort "li dig"sag han drilsk og så på ham da han så gik over til ham, efter lidt begyndte Morgan mærkligt nok at kysse ham men han fik en hurtig ide og begyndte at kysse tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 09:28

//skriver med mig ?? x'D//

Morgan mærkede at han kyssede tilbage og tog derfor sine hænder op af lommerne, han fandt frem til hans bluse som han tog fat i. han tænkte slet ikke over at vampyren havde en bagtanke, han tænkte stort set bare på hvad han selv ville. og han ville endelig bare ned i bukserne på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 09:33

Borris kysse vidre uden at gøre noget han vendte til det helt rette øjeblik som nok skulle komme, han lag en hånd på Morgans skulder imens han kysse han lidt hurtiger og lod den anden hånd røre Morgans hår.

//jeg vil da gerne emne en masse med dig, du er ret intrasant//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 09:42

//jamen det er jeg jo glad for at du synes x'D//

Morgan slap kysset og træk sit hoved lidt tilbage og så over på ham "håber du er klar på lidt" sagde han og træk hans bluse op og træk den over hovedet, mens han så på ham med et halv drillende blik i sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris   døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
døden kalder og Vampyrerne er fremme! - Borris
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: