Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 i forlyselses par med fi

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




i forlyselses par med fi Empty
IndlægEmne: i forlyselses par med fi   i forlyselses par med fi Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 08:08

Tid: 14:32
Omgivelser: 1, 2, ´mange
Vejr: solrigt
påklædning: sort fra top til tå

sor sad på en bænk midt i parken. han anede ikke hvorfor han var taget derhen men en ting var sikkert. det var kedligt t være der alene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i forlyselses par med fi Empty
IndlægEmne: Sv: i forlyselses par med fi   i forlyselses par med fi Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 08:44

Fie kom langsomt gående mellem de forskelligemennesker og væsner. Hendes sorte og blå hår hang glat efter hende imens hun hurtigt og elegant gik. Hendes lårkorte pink tyl nederdel og sorte stramme t-shirt fik hende til at se mere bleg ud end un var, men hun var jo en vampyr så hun kunne ikke gøre for det. Hun så op på himlen som var dækket af skyer og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i forlyselses par med fi Empty
IndlægEmne: Sv: i forlyselses par med fi   i forlyselses par med fi Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 08:47

sor begyndte at gå og kiggede op i himlen og BAM hanstøfte sammen med fie som også gik og så op i luften og han væltede ned i i jorden og rystede på hovedet for at komme tl sig selv og kigged op på fie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i forlyselses par med fi Empty
IndlægEmne: Sv: i forlyselses par med fi   i forlyselses par med fi Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 08:58

Fie blev overrassket over den anden vampyr der støtte ind i hend.e Hun gik et par skridt tilabge, og så forvirret på ham. Hun rakte hånden til ham for at hjælpe ham op igen. "Skete der noget"spurgte hun og smilte til ham. Selvom hun var skide nervøs og usikker over alle de mennesker der var omkirng dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i forlyselses par med fi Empty
IndlægEmne: Sv: i forlyselses par med fi   i forlyselses par med fi Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 09:09

"nej nej jeg er okay. og dig" spurgte han og kom op at stå igen "jeg hedder sordrick men bare kald mig sor" sagde han så og spurgte "hvad er deit navn" han kiggede på hendes skirt og tænkte *unormalt men sejt*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i forlyselses par med fi Empty
IndlægEmne: Sv: i forlyselses par med fi   i forlyselses par med fi Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 09:29

Fie smilte roligt, men sødt til ham. "Jeg har det fint, der skal lidt mere til at slå mig ud"sagde hun, og grinede lidt. Hun nikkede, og smilte igen sødt til ham uden helt at hvide det. "Jeg hedder Fie"sagde hun, og så på ham. Hun så så kort rundt på de mange mennesker omkring dem, og blev igen mere usikker.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





i forlyselses par med fi Empty
IndlægEmne: Sv: i forlyselses par med fi   i forlyselses par med fi Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
i forlyselses par med fi
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: