Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 undskyld - Adam

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 08:23

Tid: 23:00
Vejr: Fuldmåne og stjerneklart
Sted: Adam og Andy's Hus
Omgivelser: Siw, Bubz og Andy
Påklædning: Sorte jeans med huller et par steder, og et nittebælte
________________________________
Solen havde gået ned over La Sunisha, og det var helt stille rundt omkring. Også i det store hvide hus som Andy boet i, han var sikker på at det kun var stille fordi Adam ikke var der. han havde talt ned på dagene til han ville se sin elskede igen, og han havde haft det så skidt over at han ikke havde fået sagt. dog var han bange for hvordan Adam ville tage det, og mest bange for da han jo var en ny vampyr. han lå bare i deres store seng, mens man kunne høre lyden fra den lille hund som ville op i sengen. og lyden fra katten som bare stod i sengen og så ned på den, som om at Siw virkelig mobbede ham. Andy så bare på dem og sukkede, han savnede Adam af hele sit hjerte og ville bare havde ham tilbage i sine arme. dog viste han at han havde meget at lære og ønskede et eller andet sted, at det aldrig vill havde set nået af det. at han havde været ham utro og at Adam var blevet forvandlet, han træk puden over sit hoved og smilte svagt da den stadig duftede svagt af sin elskede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 09:13

Påklædning: Et par forholdsvis korte, og rimelig stramme shorts. En tanktop, som er en enkelt størrelse for stor. Et let tyndt tørklæde hængende om halsen. Sine converse sko i hånden, da han ikke gad have den på imens han gik i sandet
_______________

Adam småluntede langs kanten af sand mod det store hvide hus, og var faktisk glad. Virkelig glad. Han havde engelig fået lov til at slippe væk fra det kæmpe palæ af et hus hos Lorcan, og skulle endelig hjem til sin elskede Andy. Han havde næsten ikke haft andre i tankerne end Andy, og glædede sig mere og mere, til at de det smukke ansigt, jo tættere han kom på huset. Han stak hånden i lommen på sine shorts for at finde nøglen til huset frem. Han havde heldigvis husket at få det, så han ikke skulle vække Andy hvis han nu sov, selvom Adam ikke troede at Andy ville sove allerede.
Han så hen imod huset, og kom tættere og tættere på. Han havde et lidt forsigtigt smil spillende på sine læber, og satte, så lydløst han kunne, nøglen i døren og åbnede den. Han listede helt forsigtigt ind i entréen og satte sine sko på gulvet, hvorefter han lukkede og låste døren efter sig. Han havde et eller andet sted bare lyst til at løbe op til Andy, hvor han nu var, og bare overfalde ham, men holdte sig tilbage, og tog det stille og roligt.
Han gik med små korte, men lidt ivrige, skridt ind i stuen, og fandt hurtigt ud af at Andy var ovenpå. Han listede op af trapperne og hen mod deres soveværelse, og åbnede ganske forsigtigt døren. Han lod blikket falde på Andy der lå i sengen med puden over hovedet, og hans smil bredte sig, næsten op til ørerne. Han lod sig gå ind med sine forsigtige skridt og lagde sig ned i sengen ved siden af sin elskede Andy. "Hej skat" hviskede han stille og lagde sin ene hånd hen over Andys mave, og mærkede med det samme varmen fra hans krop, som Adam elskede overalt på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 09:21

Trykket mod puden havde gjort at han ikke havde hørt døren, det eneste han kunne høre var lyden fra den lille hundehvalp. inden han mærkede kulden omkring sig og træk sin mave uden at tænke over det, det var jo ikke lige nået han havde regnet med. dog kom der et smil frem på hans læbe og han træk puden væk, og fik øje på den smukkeste person han nogen havde set. uden at tænke over kastede han puden mod katten som røg ned på gulvet, og fløj næsten op fra gulvet og op på natbordet. mens den lille hundehvalp jagtede efter, og prøvede at hoppede op på natbordet selv om det var alt for højt. Andy lag stille sin hånd på hans kind og trykkede sine læber mod hans, og kunne ikke få sig selv til at sige et eneste ord. han havde virkelig savnet ham og var glad for at havde ham hos sig igen, selv om smerten i sit hjerte havde blevet større og angsten for hvordan Adam ville tage det var ikke til at beskrive. han var ikke engang klar over hvordan han skulle få det sagt, men han kunne heller ikke få sig selv til at holde det tilbage. han ville jo ikke havde deres forhold var fuld med løgne, det elskede han ham alt for meget. og havde virkelig aldrig fortrudt sin handling så meget før, han ville ønske at han på en eller anden måde havde sagt nej og derfor hold sig til Adam. det var jo heller ikke den samme kærlighed som han havde til Eolith, som han havde til Adam. tanken røg rundt inde i hans hoved og fik ham bare til at trykke sine læber mre mod hans, og træk sig også tætter på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 09:33

En helt uvis Adam lagde bare begge arme omkring Andy og kunne ikk andet end at smile, og kyssede hans læber da han mærkede dem. Han havde virkelig savnet Andy utrolig meget og var bare virkelig glad for endelig at være tæt på sin elskede igen. "Mmh, det har jeg savnet... Lige så meget som resten af dig, min skat" Mumlede han roligt og så ing i Andys øjne, ingen han lod sine lukke i. Det lettede virkelig på hans savn at mærke Andys læber mod sine egne, og han havde savnet dem, og alt andet ved Andy, så grusomt. Han gav et lettet suk fra sig og lod sin krop slappe af. Han elskede virkelig følelsen af at Andy trak ham tættere på sig, og følte sig virkelig savnet, hvilket faktisk gjorde ham ret glad. Mest fordi det jo var hans elskede der havde savnet ham, og at det med sikkerhed var lige så gengældt fra Adams side. Han blev bare ved med at kysse Andys bløde læber og lagde sine arme tæt omkring ham, og trak sig endnu tættere på ham, så han sikert ikke ville kunne komme tættere på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 09:39

Andy mærkede kulden igennem sin krop og lyttede på hans ord, han blev bare ved med at kysse ham. mens der var som om at der sad en lille mand inde i hans hoved, og ikke kunne forstå at han havde dummet sig så meget. og han blev modvilligt træk sine læber langsomt væk fra ham, han korte bare nogle fingere igennem hans hår og så på det smukke ansigt. mens han havde lyst til at skrige over smerten inde i sig, og han viste at den eneste måde at få den væk var at fortælle hvad der havde sket. men han var bange for at Adam aldrig ville se ham igen på grund af det "je.. jeg er nød at fortælle dig nået" hviskede han og så bare lidt halvtrist på ham og nussede ham videre i håret "jeg har gjort nået jeg fortrydet af hele mit liv, den dag du blev forvandlet" sagde han stille og så bare på sin elskede, og kunne allerede mærke at presset og smerten forsvandt lidt. da han viste at han ikke ville kunne løbe fra det længere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 09:52

Adam lå helt roligt og trygt i armene på sin elskede og troede ikke at noget ville kunne ødelægge hans glæde indtil han hørte hvad Andy sagde. Hans smil forsvandt næsten fra hans læber, og han bed sig lidt i læben.. Han vidste jo allerede der at det var Alvorligt, det kunne han høre på Andys stemme, og det han sagde. Hvis Andy fortrød noget så inderligt så var det jo slemt. Han åbnede sine øjne og så igen på Andys ansigt og søgte så hans øjne. "O.. Okay.. Sig frem, skat. Hellere fortælle det end at holde på det" sagde han så, men var allegevel ikke sikker på om han havde lyst til at høre det. Han nussede ham bare let op og ned af siden og ventende på ingen måde utålmodigt på det Andy ville fortælle. Han lod sit blik sænke sig en smule inden Andy begyndte at fortælle, egentlig fordi han vidste at han ville få det triste blik fra Andy, som Adam ikke syntes klædte ham... Der var jo ikke nogen det klædte, i Adams øjne, så han ville bare helst se sin glade Andy, selvom det sikkert ville blive svært.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 09:59

Andy så på ham og sukkede da han kunne se hvordan han havde ødelagt hans humør, han blev dog bare ved med at nusse ham i håret "ja kan heller ikke holde ud at holde nået hemmeligt for dig" sagde han stille og trykkede sine læber mod hans pande og håbede det ville hjælpe lidt, og han havde bare lyst til at se på sin lykkelig Adam igen. dog viste han at han ikke kunne gå rundt med smerten inden i uden at Adam ville lægge mærke til det "den dag du blev forvandlet" hviskede han og kunne mærke hvordan hasn hjerte hoppede rundt inde i ham, og han holde sine tåre tilbage. da han jo bestemt ikke havde lyst til det han havde gjort, han havde lovet sig selv ikke at være utro "der mødte jeg Eolith tidligere på dagen, og på en eller andet måde fik han mig overtalt..." hviskede han og gav et suk fra sig, og havde det svært med at få sagt det sidste "til at gå i seng med ham" hviskede han og bed sine tænder sammen, og ventede bare at blive slået eller på andet måder få smidt nået i hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 10:15

Adam holdte vejret, selvom han jo normalt ikke behøvedet trække vejret, men var alligevel blevet ved med at gøre det til vane, for ikke at miste alt sin menneskelige. Han så mere eller mindre skræmt og uforstående op på Andyda han havde fortalt færdigt, og vidste ikke lige hvad det var hoved og hale på det hele. Han stoppede med det sammen sin nussen op af siden på Andy og bed lidt til om sin læbe, men slap lidt efter. "h.. Hvad mener du med det... Du havde faktisk sex med ham??" Sagde han så selvom det var det Andy lige havde sagt. Han trak sig lidt væk fra Andy og satte sig op... "Andy, for helved altså... Hav fak dig simpelthen overtalt? hva??..." sagde han så i en lidt fornærmest og skuffet tone. "Jeg troede virkelig ikke at nogen kunne overtale dig til at have sex frivilligt... Og du siger det først nu?? hvorfor ikke den dag det skete, hva?" Spurgte han så lidt hårdt og direkte, men stadig i en skuffet tone. Hans ansigt var medet anspændt og han vidste ikke om han skulle være vred eller bare skuffet og ked af det. Han rejste sig op og gik et enkelt skridt væk fra sengen og så hen mod Andy, med et skuffet og trist udtryk. "kan jeg overhovedet stole på dig efter det? Nu har du ladet sig sidde i et hus alene med Lorcan, og længtes efter dig, og.. Nej.. Ligemeget" sluttede han så og vendte sig væk fra Andy, men uden af gå.. "Idiot" mumlede han helt stille for sig selv, og var ikke sikker på og Andy hørte det eller ej, men han var også dybt ligeglad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 10:28

Andy prøvede flere gange at få ord frem, men det var svært når han viste at han også skulle lade Adam tale færdigt. han satte sig langsomt op i sengen når han rejste sig op, og slammede mere af i munden da han fandt ud at at han ikke blev slået. han så bare på hans ryg og rejste sig langsomt på gulvet, og med det samme kom den lille hundehvalp over og så på dem med store øjne. Andy pegede dog bare til at han skulle gå som fik hvalpen til hurtigt kravle under sengen, og Andy vende sin opmærksomhed over til Adam igen og skulle til at lægge sine arme om ham. men tænkte at Adam nok ikke ville havde det "du forstår det ikke" hviskede han og så på sin elskede med et trist blik, og var virkelig bange for hvad der ville ske "jeg har et svagtpunkt for ham, og det betyder at jeg har svært med at sige nej til ham.. selv om jeg gjorde det flere gange, så kunne jeg ikke holde det ud længere" hviskede han og havde sådan en lyst til at røre ved ham og holde om ham, han lag bare sine arme om sig selv for at holde om nået "fordi jeg ikke kunne.. du var lige blevet forvandlet, og jeg ville ikke ødelægge den dag mere end den var" sagde han og uden at tænke over det, så søgte hans hånd efter hans og han var rykket helt tæt på ham "skat.. du kan stole på mig, jeg dummede mig virkelig meget og jeg er ked af det. jeg ville gøre det om hvis jeg kunne, men det kan jeg ikke.. undskyld" sagde han stille og så ned på hans hår, og hørte hans ord som bare fik ham til at trække sig tilbage "og hvad?" hviskede han og satte sig opgivende ned, og troet sengen var bag sig selv om den var et stykke væk og han røg med det samme ned på gulvet med et bum. og det eneste han gjorde var at sukke "det sker aldrig igen" hviskede han og træk sine ben op til sig og lag sine arme om dem, han lag sin hage ned mod sine knæ og så op på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 21:06

Adam lyttede lidt da Andy bevægede sig og reste sig op. Han bed sig lidt hårdt i læben og så ikke over mod Andy.. Han kunne ikke få sig selv til det. Dog så han en lille smule ned mod hvalpen der hurtigt smuttede under sengen, og stirrede derefter igen ned mod gulvet. Han stod bare helt stille og lyttede til hvad Andy sagde og tænkte det grundigt igennem et par gange. Han lod også bare Andy holde fas i hans hånd og stille sig tæt på ham, men rørte sig ikke hud af stedet og tog heller ikke fat om Andys hånd som han plejede når Andy tog fat i hans hånd. Det kunne han ikke få sig selv til. Han vidste godt at han kunne stole på Andy, for Andy havde jo lige indrømmet overfor Adam at han havde været sammen med en anden, men at få det af vide så hurtigt efter og så kort inde i forholdet, så var Adam i tvivl om hvad han skulle gøre.. Om han bare skulle glemme det og lade det ligge, eller om han skullle prøve og glemme Andy...
Han så hen mod Andy dan han havde sat sig ned, og lagde sine arme over kors. Hvis han kunne så havde han grædt allerede. "nej jeg forstår det ikke nemlig.. Jeg forstår ikke at du kunne gøre det, og jeg forstår ikke at du kan sige at det aldrig vil ske igen.." Sagde han så lidt højt, og var virkelig bare ked af det, over det. "Den dag du møder ham igen, hva med der?? Når han igen prøver at overtale min kæreste til at have sex, og min kæreste så igen ikke kan sige nej... Hvad skal jeg så stille op... Hvis jeg glemmer det nu og det sker igen, hvad skal jeg så`?? Skal jeg så bare glemme det hele igen, bare fordi du siger at du fortryder det og det aldrig vil ske igen?" sagde han så lidt mere stille og vendte blikket hen mod døren. Han gik så bare hen mod den og smækkede hårdt i efter sig. "Kom ud når du har en forklaring på det!!" Råbte han højt, så han var sikker på at Andy ville høre det. Han satte sig ned ved siden af døren og trak sine ben ind til sig. Han var ikke sikker på og hvordan han ville reagere hvis Andy kom ud, for et eller andet sted havde han også brug for sin elskede til at holde om ham og trøste ham nu..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 01:10

Andy lyttede på hvad han sagde og kunne jo virkelig godt forstå ham, da han var sikker på at han ville havde det på samme måde. han lukkede sine øjne hårdt i da han hørte døren blive lukket i, og var glad for at han derefter hørte hans stemme. selv om han blev råbt af så var det befriende at han ikke bare havde tænkt sig at gå, han så kort ned på det lille hoved fra hvalpen der kiggede frem. Andy rejste sig bare op og gik hurtigt hen til døren, han så lidt på den inden han åbnede den og så sig omkring. han fik hurtigt øje på ham og gik hen og satte sig på hug foran ham, og skulle lige til at lægge en hånd på hans knæ. dog tog det lidt tid før han gjorde det og han så stille på ham "skat jeg fortryder virkelig at jeg var så dum at gøre det jeg gjorde" sagde han stille og så stille på hans ansigt og lag langsomt sin anden hånd på hans kind og nussede den blidt med sine fingerespidse "du må godt hade mig så meget du vil og slå mig.. men skat jeg lover at det aldrig sker igen, jeg ved ikke engang hvorfor jeg gjorde det. han kunne ikke engang huske hvem jeg var" sagde han stille og var sikker på at han ville gøre alt for at Adam tog ham tilbage, selv om han godt forstod hvis han ikke ville. men det betød ikke at han ikke ville blive ved med at prøve "jeg fortæller dig det jo fordi jeg virkelig fortryder det, og at jeg ikke vil havde det sker igen. jeg har ikke lyst at vores forhold ligger på løgne" sagde han og begynde at nusse hans knæ med sin tommelfinger "når jeg spurgte dig om du ville havde mig? så mente jeg bare ikke til du blev træt på mig eller nået andet.. jeg vil virkelig gerne leve mit liv sammen med dig" sagde han og gav et lille suk fra sig og så trist på ham, og lod sin hånd på hans knæ finde frem til hans hånd "Adam Merrcy jeg elsker dig virkelig af hele mit hjerte" sagde han kærligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 05:59

Adam så ikke hen mod Andy da han hørte døren blive åbnet. Han så dog på ham da han satte sig foran ham, men så så ned mog sine knæ og lyttede bare til hvad han sagde. Han trykkede så sin mund og næse blidt ned mod Andys hånd og lukkede sine øjne, imens han lyttede. Selvom han stadig var så utrolig vred og skuffet over Andy var var det alligevel rart at høre fra ham at han fortrød det, selvom det ikke hjalp på hans vrede. "Jeg hader dig endnu ikke jeg er bare sur... og skuffet. Jeg har aldrig tænkt mig at slå dig, og jeg kan heller ikke se hvad det skulle hjælpe" Mumlede han stille mod Andys hånd og prøvede at slappe lidt af. "Og ja, det var virkelig dumt af dig, og jeg ved ikke hvad jeg gør hvis det her sker igen, men.." Tilføjede han så og afbrød sig selv for at tænke det igennem. Han så op mod Andys øjne med et lidt trist blik og løftede sit hoved fra Andys hånd. "Jeg har da i hvert fald indset at jeg ikke vil kunne leve særlig længe uden dig i mit liv, og uanset hvad dugør, eller har gjort så elsker jeg dig jo stadig, også selvom jeg err sur på dig, eller vred" sagde han så stille og bed sig lidt i læben. Han klemte endelig blidt om Andys hånd da han mærkede Andy tog fat i den, og så op mod Andys øjne endnu. "Jeg elsker også dig... Så fandens meget, og... Du dummede dig virkelig, alt for meget, og jeg er virkelig vred og skuffet, men... Jeg elsker dig, stadig og det kan jeg ikke bare lige lade være med" sagde han så så roligt han kunne og rykkede sig lidt op mod Andy hoved og trykkede sine læber blidt mod hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:16

Andy mærkede hans mund og næse mod sin hånd og kunne allerede mærke at han fik det bedre, selv om han viste at han virkelig havde dummet sig og nok aldrig fik en ny chance hos Adam. så ville han høre alt for at være tilliden kom tilbage i deres forhold, da det aldrig havde været nogen han havde elsket mere end ham. så han viste at han ville blive helt ødelagt hvis han mistede Adam "ved ikke kunne godt være det hjalp.. det hjælper de fleste med at slappe af" sagde han og kunne huske alle de gange han havde blevet slået, dog var han glad for at han ikke ville slå selv om han selv synes at han fortjente det "du har også ret til at være sur og vred på mig.. men det vil ikke ændre mine følelser for dig" sagde han stille og skulle lige til at savne ham da han mærkede hans læber, uden at tænke over det lukkede hans øjne i og han kyssede ham tilbage. han's hånd på hans kind røg hurtigt om i nakken på ham, og det var som et savn til ham og han havde ikke troet at han ville kysse ham igen. selv om han mærkede at smerten gik væk og han blev lykkelig igen, Adam var jo virkelig hans liv's kærlighed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:39

Adam lod sine øjne lukke sig i da Andy kyssede ham tilbage, og lagde sin frie hånd på Andys lår. Han havde jo været væk længe og savnede jo også Andy utrolig meget midt i al vreden. Han lod dog også bare kysset fortsætte da han ikke ville stoppe det nu, og han var endda rimelig grådig i det, og lod sin tunge strejfe Andys læber flere gange. Han satte sig så lidt forsigtigt op på knæ og slap Andys hånd, hvor han placerede den ind mellem hans hår på siden af hans hoved. Han trak så hovedet en smule tilbage og slap derfor kysset kort. Han åbnede så også sine øjne for at se på Andy imens han skulle talt "Du er mit et og alt skat, og jeg elsker dig.. Jeg kan bare ikke lade være med det. ikke engang min lyst til dig er blevet mindre" Hviskede han stille og ærligt og kyssede kort hans læber før han fortsatte med det han ville sige . "Og jeg har savnet dig skat... utroligt meget" Han lod der gå et par sekunder før han igen trykkede sine læber mod Andys og fortsatte kysset som det havde været før. Han lod sin hånd i hans hår nusse ham let mellem håret og lukkede så sine øjne i igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:48

Andy kunne ikke forstå at han virkelig kunne savne ham så meget, men hans kærlighed blev jo bare større til ham være gang han så ham. han mærkede hans hånd i sit hår og fandt stille hans lår og løftede ham op i sit skød, inden han lag sine arme tæt omkring ham. hans læber prøve at følge hans hoved når han træk det tilbage, han fik det dog stoppet og åbnede langsomt sine øjne "jeg elsker kun dig og det må du aldrig tro at jeg ikke gør.. du er ham jeg vil dele mit liv med" sagde han og mærkede hans læber igen og kyssede ham hurtigt igen, han lag sine arme tætter omkring ham og trykkede ham let op af væggen. mens han kunne høre lyden fra den lille hundehvalp der sad og gloet underligt på dem, dog var Andy ligeglad med hvad han lavede og tænkte kun på Adam. han elskede virkelig når han blev nusset i håret og når det var Adam så var det bare fantastisk, det var som om at han var i himlen og det kunne han virkelig godt lide. en tåre trillede ned af hans kind fuld med alt det lort han havde lavet, og angsten for at han havde mistet Adam. han havde ikke kunne få sig selv til at græde inden over det, og når han endelig havde Adam ved sig så følte det mere naturligt at tårene kom og forsvandt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:07

Adam mærkede da Andy løftede ham op i skødet og selvom han stadig var vred så var kærligheden til Andy, hans elskede, ved at overtage hans krop igen. Han slap ikke kysset på noget tidspunkt udover da han snakkede, og havde heller ikke tænkt sig af afbryde det mere lige nu. Han kunne jo mærke hvordan han også havde savnet sin elskedes kys, og ville jo faktisk bare gerne være lige så glad og lykkelig som da han ankom til huset. Han lod sin hånd , der var på Andys lår, glide op af Andys nøgne overkrop og op til hans hoved hvor han lod sine fingre flette sig ind imellem hans hår og nussede ham så i håret med begge hænder. "Så del det med mig, skat" Mumlede han stille i kysset til det Andy havde sagt og lod sine øjne forblive lukkede. Hvorfor også åbne dem nu?
Han lod sin tommedfinger glide hen over Andys ene kind, og mærkede den våde stribe fra tåren. Han tørrede den forsigtigt væk og nussede ham så videre i håret. Han slap endnu ikke kysset og lod det stadig være en smule grådigt fra hans egen side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:28

Andy blev ved med at kysse ham og rejste sig langsomt op, og fandt langsomt ind i soveværelset hvor han gik hen og lag ham i sengen med sig over. han blev bare ved med at kysse ham og havde ikke tænkt sig at stoppe kysset, han kunne heller ikke få sig selv til at tænke på nået andet dem ham. han lag sine hænder ned i sengen på hver side af ham, han havde en stor lyst til at fortælle hvor meget at han elskede ham. men han håbede dog at han ikke behøvede at sige det, han træk dog alligevel sit hoved lidt væk fra ham og så ned på ham "jeg elsker dig af hele mit hjerte.. og jeg vil gøre alt for dig og endda være din evigt og altid" sagde han og lag en hånd på hans kind og begynde at nusse den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:48

Adam mærkede da Andy rejste sig op og lagde ikke helt mærke til hvilken vej han gik, men fandt da hurtigt ud af den da han mærkede det behageligt bløde underlag fra deres seng. Adam trak vejret dybt ind, selvm det var unødvendigt, og slappede næsten helt af. Han mærkede på madressen at Andy satte hænderne i der og åbnede sine øjne da han mærkede at Andy trak hovedet tilbage. Han lyttede så til hvad Andy sagde, og man kunne lige ane et svagt smil på hans læber. "Jeg ved godt du elsker mig.. Derfor synes jeg også at det var så underligt at du gjorde som du gjorde, men.. Du må gøre lige hvad du vil for mig, være min for altid, hvis det er det du vil.." sagde han helt stille og så lidt efter hans hånd mod sin kind og rykkede hovedet en smule og kyssede blidt hans hånd. "og skat.. Hold nu bare mund og kys mig istedet... Jeg har savnet det" sagde han så stille og så op mod Andys øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:54

Andy så ned på ham og smilte af det han sagde "jeg kan bare ikke lade være med at sige det" sagde han og lod sin tungespids glide hen over læberne, han så kort på sin hånd og rødmede lidt af kysset og mere af hans ord "rolig rolig smukke" sagde han og ville bare havde det bedste ud af det hele og glemme sin fejl, han bøjede sig ned og nappede ham lidt i underlæben inden han begynde at kysse dem ømt og kærligt. og lod sin hånd glide ned og nusse hans lår med sine fingerespidse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 08:08

Adam lod sin hånd glide hen over hans kind og smilede svagt op til ham. Han kunne ikke få smilet bredere lige nu, men han skulle også bare komme sig over dette. Han havde det jo med at tage ting meget pænt i sidste ende. "Jeg er så rolig somm jeg nu kan blive, men jeg hungrer jo efter dine kys" Sagde han så og det stille og svage smil blev en smule drillende. Han lukkede øjnene i da han mærkede at Andy nappede ham i underlæben og kyssede Andy igen da han mærkede at Andy kyssede hans læber. Han lod sin ene hånd glide ned over Andys brystkasse og ned af siden på ham indtil han mærkede Andys buksekant, hvor han så let lod hånden glide op af siden på ham igen og så om på ryggen. Den anden hånd nussede ham forsigtigt i håret og han nød igen at være tæt på sin elskede igen, og ville bare helst glemme alt det de lige havde været igennem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 08:17

Andy blev bare ved med at kysse ham og træk sin mave kort ind, da han mærkede hans fingere. han var lige bange for at han ville åbne hans bukser, og blev lidt lettet over at han ikke gjorde det. han nussede ham videre på låret og lod sig let falde om på siden og slap hans lår, og lod sin hånd finde op til hans kind mens han ikke stoppede kysset en eneste gang. da Adam's ord blev ved med at køre rundt i hans hoved, og fik ham til at smile lidt mere da han virkelig var lykkelig over at de alligevel forblev sammen. han havde en stor lyst til at gå i seng med ham, men på den anden side ikke. da han følte at Adam fortjente at hans kæreste havde en bedre krop, end en som havde været ham utro og været sammen med den anden. men det var ikke nået han sagde højt og ville heller ikke sige det, da han ikke viste hvordan han ville tage det og måske synes at han var latterlig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 08:38

Adam holdte sine øjne lukkede og mærkede bare igen hvor meget han havde savnet sin elskede. Han mærkede da Andy rullede ned på siden og selv, rykkede han sig bare selv om på siden og tæt ind til ham og slap ikke kysset endnu. Adam synes ikke at han fortjente andre end Andy og var jo bare lykkelig over at Andy var hans stadig. Han lagde stille sit øverste ben hen over Andy og lod sine fingre nusse ham op og ned at siden. Han trak hovedet få minimeter tilbage og åbnete øjnene halvt. "Andy, skat... Du aner ikke hvor meget du betyder for mig.." Mumlede han stille og kyssede ham forsigtigt på halsen og lidt ned over skulderen. Han stoppede så med at kysse ham og trykkede sin mund og næse mod Andys hals og lukkede øjnene i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 08:45

Andy mærkede bare kulden i hele sin krop og kunne også mærke at han havde brug for et varmt bad, eller en varm kop kakao. dog havde han ikke lyst til at stoppe kysset for at han bare frøs lidt, han ville få sig selv til at forsætte så længe han kunne og bare nyde kulden fra hans krop. han lag sin hånd ned på hans lår når han mærkede den over sig, og lyttede på hans ord og kunne ikke finde på nået at sige. og forblev bare stille, han gav dog et gisp fra sig da han mærkede hans læber mod sin hals. og kunne ikke andet end at overgive sig til sin krop som hurtigt strakte halsen, og han have det som om at han kunne mærke hans læber over det hele. dog var det mere tydeligt der hvor han blev kysset, han lag sin frie hånd i hans hår og begynde at nusse det "jov lige så meget som du betyder for mig" hviskede han stille og begynde også at nusse ham på låret "du elsker mig mere og mere som jeg elsker dig mere og mere" hviskede han og smilte lidt imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 09:05

Adam holdte sig tæt ind mod Andy og nussede ham helt forsigtigt op og ned af siden endnu. Han smilede lidt da han mærkede Andys hånd på sit lår og trykkede sig endnu en gang lidt tættere ind mod Andy. Han åbnede sine øjne da han hørte Andys stemme og så lidt op mod hans ansigt. "Mmh, så ved du det næsten ja.. Selvom jeg er sikker på at jeg elsker dig lidt mere" Sagde han i en lidt drillende tone og havde trukket sit hovet et par centimeter fra Andys hals. Han så lidt ned af dem, og lagde hovedet ned mod puden. "Du er så smuk Andy" sagde han ganske stille og i en ærlig tone, og egentlig også bare for at sige noget som passede for Adam.. Han vidste jo godt at Andy ville sige imod det, men han blevet eller andet sted også bare nød til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 09:13

Andy åbnede langsomt sine øjne og så stille på ham og smilte lidt, da han ikke havde lyst til at sige ham imod og nikkede bare "det er jeg nok når du siger det.. men jeg er ikke så smuk som dig" sagde han og lod sine fingere glide igennem hans hår, han bøjede sig hen og kyssede ham lidt på læberne "jeg elsker dig af hele mit hjerte" hviskede han og lod sine fingere glide ned af hans kind, og mærkede ham tætter på sig som han bare smilte til. han satte sig dog stille op og betragtede sin elskede, han tog blidt fat i hans hånd og begynde at nusse den mellem sine fingere. han tog blidt fat i hans ringfingerespids og bevægede det lidt " den der finger kunne godt bruge en ring" sagde han stille og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





undskyld - Adam Empty
IndlægEmne: Sv: undskyld - Adam   undskyld - Adam Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
undskyld - Adam
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: