Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Blandt de mange væsner//Brendon.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 14:10

Pierce's øjne forblev lukket og han lå bare. Han var ør i hovedet af al den smerte. Han lod så sine arme lægge sig ned langs han side hvor han greb fat i sædet igen. Han kom med en lille lyd i smerte da han stadig var meget stram. Han hørte godt det han sagde og fik kuldegysninger over hele kroppen. Han vidste godt han skulle tage at få sagt han gerne ville have arbejdet. "B-Brendon?" Han så stille op på ham og lod en lyd af nydelse undslippe sine læber og han krummede sine tæer og strammede grebet om sædet så hans knoer blev hvide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 08:25

Brendon blev bare ved med at bevæge sig og så hurtigt op på hans ansigt igen og så underligt på "jaer?" spurgte han stille om og kunne ikke forstå at han sagde hans navn, det var jo ikke fordi han sagde stop efter eller nået. han stoppede med at bevæge sig for at give ham chancen for at kunne sige nået, selv om han bestemt ikke tænkt sig at stoppe med at gøre det han gjorde. han ville dog bare lade ham sige et eller andet og kunne jo også godt lide at høre ham prøve at blive stoppet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 08:36

Pierce bed sig i læben og var stille, han kneb øjnene sammen og lå bare under ham. Fra nu af ville han ikke komme med en eneste lyd uanset hvad. Han åbnede sine øjne og åndede letet op da han stoppede med at bevæge sig. Han håbede virkelig det var overstået nu og han ville bare væk så hurtigt så muligt. Han så op på Brendon "Hvorfor lige mig? Der var så mange derinde der så så meget bedre ud end mig" Han lagde hovedet på skrå og lukkede så sine øjne "Jeg har virkelig brug for penge så jeg vil gerne være din assistent" Han så væk fra ham og anede ikke hvordan han ville reagere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 08:50

Brendon så ned på ham og tænkte lidt over det han sagde, og prøvede at finde ud af hvorfor han valgte Pierce. og så derefter lidt væk inden han så ned på ham igen "fordi det var dig som fik min opmærksomhed" sagde han og synes at det var en ordenlig grund, til at han havde valgt ham. han bøjede sig ned og kyssede ham en enkel gang og lyttede på det han sagde og smilte "jeg troet ikke du mente at du vil ville arbejde for mig" sagde han og tænkte lidt over det, dog havde han ikke nået imod at havde ham som sin assistent "okay du kan komme på prøvetid" sagde han inden han begynde at bevæge sig igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 08:56

Pierce så op på ham og lå stille under ham og vidste ikke helt om han skulle forvente et svar eller ej. Han lagde stille hovedet på skrå og sukkede så. Han så væk og op i loftet af bilen "Hvorfor er det du gør det her egentlig. Hvorfor finder du ikke en at være rigtig sammen med. Jeg tror det ville føles meget bedre fordi begge parter er villige?" Han stivnede da han mærkede kysset og så på ham igen med en svag rødmen i sine kinder. Han så væk med det samme og bed sig i læben. Han knyttede så sine hænder "Jeg har en grund til det" Han så op på ham og nikkede så "Hvornår starter jeg på prøvetid?" Han fik et chok og bed sig hårdt i læben for ikke at komme med nogen lyde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 09:02

Brendon så bare ned på ham og kunne ikke lade være med at smile af ham "fordi hvem ville være sammen med en som ser andre bolle? jeg er ikke til forhold" sagde han bare og gav ikke snakke om det, da hvem ville være sammen med ham? det var jo ikke ligefrem fordi han var sød så tit, han var jo ret ond i det og altid ville være det da han levede for sit arbejde "okay så siger vi det.. i næste uge" sagde han og ville bare havde mennesket til at komme, så han også selv kunne komme og komme videre med sit liv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 09:09

Pierce så på ham og forventede intet svar overhovedet. Han brød sig ikke om at han faktisk havde sagt noget så personligt og hans privatliv skulle bare blandes udenom det her. Han vidste ikke hvad han skulle svare og lod derfor være. Han så væk og så bare længselsfuldt ud af vinduet. Han glemte alt om hvad det var Brendon var igang med at gøre ved ham da han bare lå og kiggede ud af vinduet "Okay" Svarede han stille og lukkede så sine øjne i. Han havde ikke tænkt dig at komme og han nægtede det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 09:14

Brendon så ned på ham og tog hans lem i sin ene hånd og begynde at give ham handjob, mens han bevægede sig ind og ud af ham. og håbede at det ville gøre chancen for at han kom hurtigere, han bøjede sig ned og kyssede ham hurtigt på halsen "kom for mig smukke" hviskede han mod hans hals og slikkede op af den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 09:19

Pierce så stadig ud af vinduet og var helt fraværende eller det var indtil Brendon tog fat om hans lem. Han vendte hurtigt hovedet og så op på ham. Man kunne se hvor meget han anstrangte sig for at være stille. Han lukkede sine øjne hårdt i og var ligeså stille som Brendon var. Han lå bare uden at gøre noget. Han fik kuldegysninger da han hørte Brendon hviske i hans øre. Han vendte hovedet til siden så Brendon nu faktisk havde fri adgang til siden af hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 09:25

Brendon så efter hans ansigt og kyssede let hans hals videre, han nappede et par gange i den og forsatte med at gøre det han gjorde. dog bevægede han sig så dybt ind i ham som han kunne og bevægede sig hurtigere, han lukkede sine øjne i og slappede bare af i det og havde masser af tid. da han viste hvordan han skulle styre sig i at komme

//jeg logger har mega ondt i ryggen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 09:27

Pierce lå bare med hovedet vendt væk fra ham og sagde ikke noget eller gjorde noget. Han lukkede sine øjne og lod så sine tanker flyve vidt omkring ham og det lykkedes ham faktisk at han nærmest forsvandt i sine tanker ivertfald glemte han alt om Brendon og hvad han havde gang i. Hans krop nød det dog stadig men det var som om han selv ikke var til stede.

//Okay, håber du får det bedre ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 00:16

Brendon så bare ned på ham og var ligeglad med at Pierce ikke var rigtig til stede, det fik ham dog ikke til at stoppe med det han var igang med. han bevægede sin hånd hurtigere omkring hans lem og det samme gjorde han med selv at glide ind og ud af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 00:19

Pierce rettede så sit blik mod Brendon og så bare på ham "Hvorfor gør du det her?" Han lagde hovedet på skrå og så ham i øjnene. Han fik et chok og holdte sig hurtigt for munden for ikke at komme med nogen lyde. En svag rysten skød gennem hans krop af nydelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 07:37

Brendon så op på hans ansigt og smilte lidt "fordi jeg har lyst" sagde han og kunne ikke komme med en bedre grund, da der jo ikke var en bedre end den han havde kommet med. han så bare ned på ham og gav et lille grin fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 07:40

Pierce knurrede en smule og brød sig ikke om Brendon bare troede han kunne tage hvad han ville have "Du kan altså ikke bare tage hvad du vil have!" HAn rødmede vildt og lod sit blik falde. Han fjernede langsomt sine hænder fra sin mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 03:26

Brendon hævede det ene øjebryn og så ned på ham, han grinte lidt af ham og bøjede sig ned og kyssede hans læber "det kan du se at jeg kan" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 08:46

Pierce så op på ham og lå med sine hænder knyttet og ønskede bare at Brendon skulle få gjort sig færdi så han kunne komme videre med sit liv. Han bed Brendon i læben da han kyssede ham men det var egentlig ikke særlig hårdt han bed. "Det er da ikke fair bare at gøre sådan noget!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 00:41

Brendon træk på skulderne af ham "jamen det har jeg heller ikke sagt det skulle være" sagde han og begynde at kysse hans hals "men nu gør jeg jo bare hvad jeg har lyst til gøre" sagde han og nappede ham blidt i halsen for at få ham til at nyde det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 04:38

Pierce så væk og have ikke lyst til at se på Brendon mere. Stille så ham op på den anden da han begyndte at snakke.
De blågrønne øjne havde en hvis agression i dem men han sagde ikke noget. Han bed sig hårdt i læben og fik kuldegysninger af det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt de mange væsner//Brendon.   Blandt de mange væsner//Brendon. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blandt de mange væsner//Brendon.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: