Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 så mødes vi igen..(hayley)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




så mødes vi igen..(hayley) Empty
IndlægEmne: så mødes vi igen..(hayley)   så mødes vi igen..(hayley) Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 03:30

dato: irl
tid: irl
sted: café
omgivelser: mennesker


Josh havde sendt sin eks et lille brev hvor der enkelt nok havde stået han ville mødes med hende på caféen han nu sad på. han ville snakke med hende om noget vigtigt. godt nok var de ikke kærester længere, men de kunne vel stadig være venner. det håbede han hvertfald, for hun havde betødet meget for ham og det gjorde hun sådan set stadig. han så lidt ud på gaden og spejtede efter vampyren han skulle mødes med og håbede bare at hun ville komme. de havde jo ikke set hinanden siden de slog op og han anede egentlig ikke hvorfor de slog op, men deres kærelighed var vel bare forsvundet. det havde han accepteret, men hele hans verden var dog vent på hovedet efter et lille møde med en dæmon, som han ikke kunne få ud af hovedet. et lille smil kom frem på hans læber da han tænkte på dne lille dæmon, men det forsvandt hurtigt igen, da tanken om at det var en dreng strejfrede ham. han slog stille hovedet ned i bordet og ønskede inderligt hayley ville komme snart.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så mødes vi igen..(hayley) Empty
IndlægEmne: Sv: så mødes vi igen..(hayley)   så mødes vi igen..(hayley) Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:25

Tøj: http://3.bp.blogspot.com/_Kq2s_q5DlR4/S8U_D0R0P_I/AAAAAAAAACU/DvP4R6GYL9c/s1600/Kristen-kristen-stewart-5719715-337-500.gif

en kold brise imøde kom kristen hendes hår fløj lidt tilbage, så man kunne se lidt af hendes ansigt, hendes blik var på jodern og hun havde en smøg i munden som hun tog nogle sug af og pustede røgen ud igennem næsen. *Brevet* tænkte hun og sukkede, hun ville selvfølgelig gerne være venner med Josh, men hun havde bare stadig nogle følser for ham, og det gjord hende ret bange for at hun ikke kunne holde til det, hun gik og nynnede en sang, som hun selv har skrevet, da hun jo var sasng og tattoovør, hun bed sig hårdt i læben da hun stod ude foran cafen, hun sukkede og gik der ind, hun så hurtigt Josh og hvade sådan en stor lyst til at vende om, hun gik usikkert der over og stod ved siden af ham imens han sad der og hun så stille og roligt men dog også usikkert "Hej" hun bed sig i læben og slukkede smøgen i askebæret og lagde den ned i.. men hun blev stående og sætte sig ikke ned..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så mødes vi igen..(hayley) Empty
IndlægEmne: Sv: så mødes vi igen..(hayley)   så mødes vi igen..(hayley) Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:49

Josh var faldt hen i sine dybe tanker og stirrede tomt ud af vinduet, derfor fik han et stort chok da han hørte den velkendte bløde kvinde stemme han havde nydt så meget. han så på askebæret og så derefter op på den smukke vampyr han havde haft så store følelser for. han rejste sig stille op og med en lille tøven krammede han hende. han var ikke sikker på om det var okay, men han ville vidse han stadig ville være venner og han trængte også til at mærke hende tæt på igen "hey smukke" sagde han som han altid havde sagt. for hun var jo stadig smuk efter hans mening. han slap hende efter og smilte til hende som han altid havde gjort "tak forsi du gad at komme... jeg har brug for lidt hjælp" sagde han lidt tøvende, da han ikke var sikker på om Hayley egentlig var sur på ham eller sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så mødes vi igen..(hayley) Empty
IndlægEmne: Sv: så mødes vi igen..(hayley)   så mødes vi igen..(hayley) Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:14

Hun smilede lidt af han fik et chok men hendes smil forsvandt da han rejste sig, hun fik en sommerfulg i maven da ahn krammede ehnde og hun krammede ham tilbage, "Hey søde" sagde hun og slap ham stille. hun smilede tilham og så dog lidt efter lidt underne på ham. " Okai, hvad har du brug for hjælp til.. du skal vide jeg er her for dig," hun så godt og grundigt på ham og kunne ikek tåle at kigge på ham, hun fik lyst til at kysse ham. hun elskede marcus mere, men Josh var et meget svagt punkt, det gjord ondt på hende at se på ham, hun så ud af vinduet med et trist og forrvirret blik..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så mødes vi igen..(hayley) Empty
IndlægEmne: Sv: så mødes vi igen..(hayley)   så mødes vi igen..(hayley) Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:26

Josh var glad for Hayley havde krammet tilbage, da det virkelig havde lettet ham meget og gjort ham mere sikker på de kunne blive venner. han var ikke rigtig forelsket i hende længere, men han elskede hende som en veninde og kunne derfor ikke undvære hende. han satte sig ned og nikkede taknemmeligt, da han var taknemmligt for hun var der for ham "sæt dig ned..det kan godt tage lidt tid" mumlede han og så ned i bordet. han var sikker på hun stadig tiltræk ham, da hun jo egentlig havde været hans første kærlighed og faktisk havde fået ham til at tro rigtig på livet igen. han så op af hende og studerede hendes krop. det fik et lille smil frem på hans læber, da hun jo var ret lækker som altid. han rystede lidt på hovedet af sig selv og så ned i bordet igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så mødes vi igen..(hayley) Empty
IndlægEmne: Sv: så mødes vi igen..(hayley)   så mødes vi igen..(hayley) Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 09:43

Lige frem forelsked i ham var hun ikke, men hun havde store følser for ham da han jo gjord hendes liv meget meget beder da hun havde misted marcus, Hayley nikkede og sætte sig ned over for ham. og smilede kort til ham men så så ud af vinduet, "Hvad erdet" spugerte hun og ventede spændt på hans svar, men på en måde var hun heller ikek spændt, hun ville faktisk ikke være der. hun havde det som om at han vill snakke om hvor hun forlod ham,. og hun gad ikke at saide at snakke om det, men hun ville altid gerne hjælpe ham, for han hjælp hende da hun helt nede. hun så lidt ud på bilerne og lukkede kort øjne og gjord henes hovede tom for tænker og gjord sig klar til at hjælpe ham 100 % så godt hun nu kunne hjælpe ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så mødes vi igen..(hayley) Empty
IndlægEmne: Sv: så mødes vi igen..(hayley)   så mødes vi igen..(hayley) Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 10:37

Josh så ned i bordet og bed sig hårdt i læben, så der gik en smule hul, men han slikkede hurtigt blodet væk. han så lidt rundt og tænkte sig rigtig godt om, hvorefter han så på hende "jeg tror jeg er blevet forelsket..i en d...dre...en dæmon" sagde han da han ikke kunne finde ud af at sige det rigtige ord. han så hurtigt ned og vidste det var nok det dummeste man kunne søge hjælp om ved sin eks kæreste, men han havde bare virkelig brug for at snakke med nogen om det og den eneste han stolede nok på til det var Hayley. han sank stille en klump da det var noget nyt for ham at være forelsket i en anden en Hayley og så oveni køben en dreng. han hadede normalt drenge som var sammen med drenge, da han syntes det var unormalt og klamt, men alligevel troede han han muligvis kunne være forelsket i en lille møg dreng. Josh slog hovedet hårdt ned i bordet, da han virkelig hadede sig selv og sine følelser i dette øjeblik. han håbede inderligt Hayley kunne gætte han ville havde sagt dreng og ikke dæmon, for han vidste han ikke kunne få sig selv til at sige dreng i den sammenhæng.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så mødes vi igen..(hayley) Empty
IndlægEmne: Sv: så mødes vi igen..(hayley)   så mødes vi igen..(hayley) Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 22:09

//Hold kæft man, alle er bøsser,det så nedern ... ! og nu også josh .. ///
Hayley rystede på hovedet og rejste sig, "Blev kærester med din fyr, kan ikke hjælpe dig" hun gik hen imod døren, hvorfor spugerte man sin eks kæreste om hjælp til sådan noget, hun blev faktisk lidt sur, for vis han var forelsket i en anden kunne han sgu da bare gøre noget ved det, det var hendes mening, men hun var så træt af at alle var bøsse, næsten alle dreng, hun var så træt af det, og hun var faktisk begyndt og synes det var klamt, hun gik ud af cafen og ud på gaden og gik hen på en bænk og sætte sig der, ikek særlig langt væk fra cafen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så mødes vi igen..(hayley) Empty
IndlægEmne: Sv: så mødes vi igen..(hayley)   så mødes vi igen..(hayley) Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 12:59

//han er ikke bøsse han hader bøsser han er bare lidt.. uheldigt XD//


Josh slog igen hovede ned i bordet "forhelvede Hayley bliv nu..du må hjælpe mig..jeg hader drenge om er sammen med drenge.. det ved du forhelvede godt.. jeg har bare virkelig brug for at finde ud af hvad der er galt med mig!" råbte han og han fuldstændigt ligeglad med at helle Caféen hørte ham. han rejste sig og gik hurtigt efter hende. han kunne ikke gøre fpr der havde været en eller anden lille møgunge som havde vent op og ned på hans følelses register.

//sorry længten//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så mødes vi igen..(hayley) Empty
IndlægEmne: Sv: så mødes vi igen..(hayley)   så mødes vi igen..(hayley) Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 04:12

//Nej men de bliver sikkert bøsser, fordi de sikkert skal være kærester. O_o //

Hayley var skide ligeglad med hvad han sagde, hun var ret sur over det, hun gik bare og da hun var noget til bænken blev hun siddene, hun var så skide træt af at næsten alle drenge her i det her land var ved at blive bøsser. hun sukkede og tog en smøg og tændte den, hun suggede ind og holdte røgen længe i munden for hun pustede det ud af næsen, Hun så josh komme og et suk slap ehndes læber. hun vendte bare blikket vær fra ham og kiggede på nogle unge der gik ude på gaden.

//Det er okai //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så mødes vi igen..(hayley) Empty
IndlægEmne: Sv: så mødes vi igen..(hayley)   så mødes vi igen..(hayley) Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 05:06

//ja ja.. vi har ikke skrevet længe så oO er du sur?//


Josh sukkede og stoppede op lidt fra. han stirrede lidt på hende "hvorfor bliver du så sur?.. du har jo fået din elskede tilbage?!!" sagde han vredt og havde nu fortrudt at han bare havde taget kontakt til hayley igen. hun var bare den eneste han ahvde regnet med ikke ville dømme ham, men ja det bevidste vel bare hvor lidt han egentlig vidste om hende. Josh kløede sig lidt i nakken og overvejede bare at gå. dog blev en stående med en god lang afstand til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så mødes vi igen..(hayley) Empty
IndlægEmne: Sv: så mødes vi igen..(hayley)   så mødes vi igen..(hayley) Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 05:13

Hayley vendte sig om imod ham og rejste sig, hun var ikek bange. men ja hun var sur,. "Hvorfor jeg er sur.. !!!! Jeg tror du skriver et brev til mig for at være venenr med mig.. men i stede for skal jeg din eks som lige har slået op med dig hjælpe dig med dine problemer.. !!!" sagde hun vredet hun gik helt tæt på ham. "Og hvor ved du det fra.. for det første du kender ham ikke og du har ikek snakket elelr set mig siden vi har slået op!" sagde hun vredt og hun begyndte at knorrer. det kom helt nede fra ehndes bryst af..

//Ja jeg er ret sur.... for jeg er bare træt af at folk gør den her side kedeligt, prøv at tjek hvor mange der er bøsser så må i sgu da lave en hjemme side for bøsser, det her er jo over hovedet ikek sjovt for de piger derer på siden.. og vis han hader når to drenge er sammen hvorofr skal han så være bøsse.. jeg fatter det ikke.. seriøst det gør jeg ikke O_o//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så mødes vi igen..(hayley) Empty
IndlægEmne: Sv: så mødes vi igen..(hayley)   så mødes vi igen..(hayley) Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 23:14

Josh så roligt på hende og lagde hovedet svagt på skrå "jeg vil være venner igen.. jeg har brug for du er min ven...hvorfor jeg kommer med mine problemer til dig er fordi jeg ikke har andre der forstår mig... jeg kender ingen andre jeg stoler på... jeg er ked af det er det første jeg beder om efter vi slog op, men er du ikke sød at lytte til mig... jeg aner ikke hvad der er galt med mig.. jeg har brug for din hjælp" forklarede han rolig, men måske også lidt bedende. han var ikke glad for hun pludselig var så sur på ham, men han kunne egentlig godt forstå hende. han så lidt væk fra hende "jeg ved mere en du aner... jeg var knust da du pludselig sagde der var slut mellem os.. du var den første jeg elskede... den første der gav mit liv rigtig mening... jeg har holdt øje med dig...jeg kunne ikke give slip..du betyder for meget til jeg bare kan give slip" sagde han og så lidt ned i jorden. han råbte ikke eller noget. han ville ikke skændes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så mødes vi igen..(hayley) Empty
IndlægEmne: Sv: så mødes vi igen..(hayley)   så mødes vi igen..(hayley) Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 06:02

"Arghhh!!" lod det ud af Hayley hun faldt ned på knæende og lagde hænderne foran øjne.. Hun trak vejret hurtigt meget hurtigt.. hun sukkede hårdt og kiggede trist op på ham og hviskede næsten lydløst "Jeg kan ikke.... jeg elsker dig.. stadig lidt... vi bliver nød til at have lidt afstand.. for jeg ved jeg elsker Marcus mere men vil være sikker på at jeg ikke laver noget dumt." hun rejste sig op gik hen til ham kyssede ham blidt på munden og gik hurtigt væk fra ham.. kysset var meget hurtigt.. det var et farvel kys. Josh vidste det ikke men det var nok det eneste rigtige hun gjord.. hun elskede ham men marcus var hende ægte kærlighed hun ville aldrig kunne elske nogle så meget som hun elskede ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





så mødes vi igen..(hayley) Empty
IndlægEmne: Sv: så mødes vi igen..(hayley)   så mødes vi igen..(hayley) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
så mødes vi igen..(hayley)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: