Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 An evening to celebrate - Evan

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 07:22

Dato: irl
Tid: 23:15
Sted: ved et bord tæt ved baren
Vejr: let støvregn men ellers lunt
Omgivelser: kollegaer, fulde mennesker og hvad der ellers er på en klub

Det var ikke tit Justin tog på Reggie og når han endelig gjorde var det oftest med venner for der følte han sig mest tryk, men iaften var det med hans kollegaer fra arbejdet. Han vidste ikke hvorfor, men egentlig følte han sig ret malplaceret her ved bordet sammen med dem, selvom de fleste allerede var skredet hjem eller oppe ovenpå med en ny flirt. Dog hyggede han sig fint nok og snakkede med dem som var tilbage mendrak ikke som de andre da han vidste det ingen effekt havde på ham, så hvorfor drikke? Han ben var korslagte og hans påklædning bestod af en hvid tanktop med en sort lynlåstrøje udenpå, grå jeans med slidhuller i og et par slidte converse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 07:39

Evan sad på en af de mange barstole oppe ved baren. Han havde en øl mellem hænderne. Han kiggede ud mod alle danserne på dansegulvet. Musik fra de store højtalere som stod rundt omkring dunkede i brystkassen når bassen blev spillet. Han var iført et par sorte, hullet, slidte bukser med en hvid tanktop og en sort og blå skjorte udover. Hans sko var et par hvide converse med sort skrift han selv havde skrevet. Han kløede sig lidt i nakken og sukkede over han stadig ikke havde fundet nogen og snakke med når han nu havde været der i en time og en halv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 08:06

Justin sad og legede lidt med sit nittebælte ved hofterne mens han førte en samtale med en af sine med-modeller som han faktisk var ret gode venner med. Stille rettedes hans blik op til baren hvor den samme vampyr stadig sad. Justin havde holdt øje med ham den sidste halve time og havde også lagt mærke til at han var alene...Eller var han? Han studerede ham diskret et par sekunder mere og smilte svagt inden han igen rettede blikket mod vennen. *ensom fyr* tænkte han og kunne ikke afholde sig fra at kaste blikke mod ham ind imellem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 08:15

Han kiggede sig over skulderen og så ud af øjekrogen en dreng der kiggede på ham. Han smilte lidt over hans tanker. Et lille fnis kom fra ham. Han tog sit glas op til munden og tømmede det hurtigt. Han mærkede drengen kiggede på ham nogengange. Han smilte og rejste sig op. Han gik forbi drengen og sinkede farten da han gik forbi ham. Han gav et lille tegn til at han skulle gå med. Men han var ikke sikker på han ville gøre nu hvor han sad sammen med sine venner. Men han tog chancen og forsatte ud af døren uden at kigge tilbage for at se om han fulgte efter. Han skubbede til døren og gik ud af den og forsvandt i mørket. Han ventede dog på ham lidt længere væk. Problemet var bare hvis han nu kom så vidste han ikke hvad han skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 08:34

Justin vendte hovedet mod fyren idet han passerede og blev ret overrasket over at den anden gav tegn til at han skulle gå med, men efter et par sekunder i betænkningstid, rejste han sig alligevel "jeg smutter lige, hyg jer imellemtiden" sagde han med et smil og skyndte sig afsted inden han nåede at blive kommenteret af dem. Han var ret nysgerrig på den anden, men tøvede dog en smule da han åbnede døren. Hvad hvis det var et trick? Han valgte dog at stole på det og lukkede døren efter sig. "Hej" sagde han da han fik øje på fyren længere fremme stå i mørket. Et imødekommende smil indfandt sig på hans læber og han gik hen til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 08:44

Han skimtede en skikkelse i mørkede. Han smilte da han tænkte det sikkert var drengen. Da drengen var nået tættere på kunne han se det var ham. Han sendte ham er venligt smil. Han kunne lugte at det var en vampyr. Han smilte for sig selv da drengen var vampyr for det kunne kun betyde at Evan ikke ville bide ham da det var hans egen race. Han hørte hans stemme i mørket da drengen stod foran ham "Hej," Svarede han og sendte et venligt smil i mørket. "Jeg hedder Evan," Præsenterede han sig og rakte langsomt og forsigtigt hånden ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 08:51

Han lignede en på Justins alder hvilket fik ham til at smile og han standsede ca en meter fra ham, men trådte dog tættere på da Evan rakte sin hånd ud mod ham. Han tog den en smule nervøst og så ham i øjnene "Justin" sagde han og gav det et par sekunder før han slap igen "du så lidt ensom ud derinde" han smilte skævt og lændte sig op af muren ved siden af med hænderne i lommerne mens hans blik var sat på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 08:56

Han betragtede deres hænder da de mødtes. Han klemte blidt hans hånd hvorefter han trak den til sig igen. Han kiggede ned i jorden og smilte svagt "hah jeg var ikke sådan ensom ensom. Men var kinda ensom. Savnede vel en og snakke med," Svarede han og kiggede med et smil op på ham igen "Du er vampyr, right?" Spurgte han og bed sig kort, blidt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 09:10

Justin nikkede og smilte til ham men med et lille nervøst hint, men det var på den der nysgerrige og gode måde. "Yep. Og det er du også" sagde han mere som en konklusion end som et spørgsmål. Det var lang tid siden han sidst havde snakket med eller i det hele taget mødt en anden vampyr så det var en smule nyt for at ham at være tæt på en af sin egen race
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 09:19

"Ja det er jeg," Smilte han og kløede sig i nakken "Ehm kender du et sted vi kan gå hen eller noget?" Spurgte han og og kiggede rundt hvor han ikke rigtigt kunne se noget for mørket. Han vendte hovedet mod ham igen og legede lidt med sine snakebite. Han kiggede ned i jorden og trådte på nogle af de få sten som lå der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 09:50

Justin lagde hovedet let på skrå og tænkte sig og "hvis det ikke var fordi vi er totalt fremmede for hinanden ville jeg have forslået at tage hjem til en af os" sagde han ret direkte og med et skævt smil, hvilket var typisk ham. Han så på ham og studerede ham lidt med blikket. Egentlig en ret flot fyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 10:00

Han trippede lidt "Tja, hvis vi skal hjem til en af os kan det kun være dig da jeg ikke bor nogen steder," Små lo han med et frækt smil. "Jeg har jo ikke brug for at bo nogen steder når jeg alligevel ikke sover og mad finder jeg jo udenfor så har ikke brug for en lejlighed eller noget," Svarede han og bed sig i læben. Han studerede Justin. Som egentlig var en flot fyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 10:05

Justin så på ham og lagde godt mærke til hans frække smil og han kunne tilsidst ikke lade være mde selv at smile "personligt kan jeg godt lide at have et sted at være" sagde han stadig med det lille smil på læberne og fugtede dem. "men hvis det er kan vi da godt tage hjem til mig" forslog han og var egentlig ret nysgerrig på Evan her
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 10:12

"Great," Smilte han og kiggede rundt "jaaa, ehm hvilken vej er det og hvor er det henne?" Spurgte han undrene. "Hvis du bare løber først så følger jeg efter dig," Sagde han og rystede på hovedet for at få håret til at sidde bedre. Han gik lidt foran og ventede på han skulle komme løbene forbi ham så han kunne følge efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 10:22

Justin smilte til ham og lod blikket glide hen til klubben igen "En lejlighed ikke så langt herfra" sagde han og tænkte lidt over det med at løbe derhen. "Er du sikker? Vi kunne risikere at blive opdaget af alle de mennesker som render rundt omkring om natten" han bed sig i læben og begyndte istedet at gå hvilket han nok også fortrak da han lejlighed for det første ikke lå særligt langt herfra og for det andet fordi han gerne ville kunne snakke med Evan imens. "Kom" sagde han og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 10:28

"well, det er nok en god idé at gå så hvis lejligheden ikke er så langt herfra. Men det med menneskerne kan se os. Altså det er jo mørkt her og så videre," Svarede han med et let skuldertræk. Han gik ved siden af Justin med et smil. Han gik med lidt tunge skridt. "Så, kunne du fortælle noget om dig selv eller noget?" Spurgte han og mærkede på sine bukser hvor han kunne mærke han havde sin sorte hue.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 10:41

Han så på ham og strøj noget hår væk fra øjnene med fingerspidserne "alligevel" grinte han siden han ikke havde noget agument mod det. Justin tænkte lidt over hans spørgsmål og hvad han mon skulle sige "Okay...Well, jeg er 17, mit fulde navn er Justin Ray Lawrence...jeg spiller guitar og er også helt vild med at skrive sange" fortalte han og undgik at nævne sit arbejde da han ikke ville risikere at give Evan det forkerte indtryk af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 10:51

Han smilte da han nævnte det med sange og guitar "Uh, jeg er sanger i et band," smilte han med et lille nik. " og jeg er også 17. Mit fulde navn er Evan Chandler. Og som sagt jeg er sanger. Er single og biseksuel dog mest til drenge," Sagde han og tænkte sig om, om der var mere man kunne sige. Han hørte Justin's tanker om hans job men han ville ikke sige noget til det hvis Justin ikke ville sige hvad hans job var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 10:57

Justin blev ret overrasket over det med at Evan var sanger i et band og blev egentlig et eller andet sted glad for at han ikke var hetro? "Fedt" begyndte han og smilte skævt til ham "hvad for en slags musik spiller i?". Justin selv havde ikke rigtig planer om at gøre mere ud af sin musik end at beholde det for sig selv om på det punkt hvor det stadig bare var en fritidsinteresse, men hvis der en dag kom en pladekontrakt ud af den blå luft ville han da ikke sige nej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 11:05

Det glædede Evan at Justin var interesseret i hans sang. Han smilte stort "Screamo, og sommetider kan vi vel også finde på at synge sådan uden screamo," Smilede han. "Men det er ikke sådan at der er screamo hele tiden," Forsatte han lidt efter. Han kunne skimte skikkelser af nogle bygninger men han vidste jo ikke om det var dem. "Er det der du bor?" Spurgte han med et smil og pegede hen mod nogle lejligheder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 11:11

Igen overraskede Evan Justin med at det var screamo "screamo er nice" sagde han med et lille menn oprigtigt smil, og kunne ikke selv screame sådan ordentligt men nu var det ikke fordi han havde forsøgt sig så meget da han bare sang istedet men det ville også se ret mærkeligt ud hvis man skulle screame med en akustisk. Justin så frem for sig og nikkede "Yup" han kørte en hånd igennem håret og lod den så glide ned i lommen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 11:30

"Yup screamo er meget nice," Smilte han og lavede tommelop. Han forsatte mod lejlighederne "Ehm, hvilken lejlighed er det?" spurgte han og stoppede op et stykke væk fra dem. Han kløede sig let i nakken og smilte til ham. Han bed sig i læben og tog få skridt nærmere lejlighederne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 11:37

Justin nikkede og gik over vejen hvor der ingen biler kørte ligenu "bare følg mig" sagde han og så op mod sin lejlighed med et lille smil. Evan var kommet på det helt rette tidspunkt og redet ham fra kedsomheden på Reggie. Justin drejede ind af en lille sidevej og kom så til den blok han boede i "Det er her" sagde han til Evan, fiskede et sæt nøgler frem fra lommen og låste den op hvorefter han holdt den for vampyren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 11:47

Evan fuldte bare smilende med. Han stoppede op da Justin stoppede. Han smilte og nikkede som et tak og gik ind af døren. Han begyndte at gå op af trapperne. Han anede ikke hvor lang han skulle op men han gik bare indtil justin ville stoppe ham. Lugten i opgangen var ligesom i alle andre opgange. Han har faktisk altid kunnet lide den lugt.
Evan var faktsik ret glad for at have mødt Justin da han var en sød person.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 11:59

Justin lukkede døren efter dem og låste hvorefter han småløb hen til Evan for at indhente ham. "Ehm Evan?" begyndte han og havde faktisk tænkt over det siden de havde mødt hinanden "Hvorfor vinkede du mig egentlig udenfor?" spurgte han...havde han bare været interesseret i Justin eller havde han rent faktisk noget på hjerte?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





An evening to celebrate - Evan Empty
IndlægEmne: Sv: An evening to celebrate - Evan   An evening to celebrate - Evan Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
An evening to celebrate - Evan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: