Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Gab, at kede sig - Pierce

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gab, at kede sig - Pierce Empty
IndlægEmne: Gab, at kede sig - Pierce   Gab, at kede sig - Pierce Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 10:37

Tid: 23:04
Sted: The Reggie Club, baren.
Vejr: regn udenfor.
Årstid: efterår
Dato: 13/9
Dag: lørdag
Omgivelser: en masse mennesker såvel som vampyrer og andre væsener.

Zal sad i baren og røg en smøg med en fadøl ved siden af sig. Han kiggede på de mange, svedende mennesker, der dansede rundt på gulvet. *Tænk hvis man stadig var en af dem, så... Ville jeg ikke sidde her, men i det mindste ville jeg have prøvet det hele.* Han tænkte tit på hvis han stadig var menneske, hvor mange børn han ville have fået og så videre. Han ville give alt for at være menneske igen. Men så igen, han kunne belære andre med hvad han vidste, hvad han havde lært.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gab, at kede sig - Pierce Empty
IndlægEmne: Sv: Gab, at kede sig - Pierce   Gab, at kede sig - Pierce Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 10:43

Tøj: http://www.polyvore.com/scene_boy_outfit/set?id=2781924


Pierce sad i baren på disken med et lille smil på sine læber. Han sad med et glas med en rød væske i. Han smilede stille og snakkede med bartenderen. Han strøg noget hår ud af sine øjne og lod kort sit blik glide rundt på clubben før det igen landede på bartenderen som lige hurtigt smuttede over og betjente de andre. Han løftede glasset op til sine læber og tippede noget af den røde klare væske ind i sin mund. Han lod sin tungspids slikke resterne af alcoholen væk fra sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gab, at kede sig - Pierce Empty
IndlægEmne: Sv: Gab, at kede sig - Pierce   Gab, at kede sig - Pierce Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 10:50

Zal faldt i snak med en kvinde der kom forbi ham. "Så... Hvad skal du i aften, din kleppert?" spurgte hun med en fræk undertone. Zal svarede med sit normale tonefald: "Jeg skal sidde her, drikke og ryge. Var der andet du ville?" spurgte han derefter. Kvinden kiggede lidt skuffet på ham. Hun vendte derefter om på hælene og fortsatte ud på dansegulvet. Zal tog et sug af cigaretten, og kiggede så rundt igen, og fik øje på Pierce. Hans stil fangede ham, da den mindede lidt om hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gab, at kede sig - Pierce Empty
IndlægEmne: Sv: Gab, at kede sig - Pierce   Gab, at kede sig - Pierce Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 10:55

Pierce smilede stille og lod sit blik falde på dansegulvet. Smilte der var på hans læber forsvandt stille da hans øjne ramte dansegulvet. Han lod forsigtigt sine finger kører ned af hans ene kind mens han bed sig i læben. Han tog så en dyb indåning og bundede resten af den røde væske. Han slikkede sig igen om munden. Han lod sin overlæbe lege med en af hans piercinger i læben. Det så enormt frækt ud men han syntes selv det var sjovt at lege med hans piercinger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gab, at kede sig - Pierce Empty
IndlægEmne: Sv: Gab, at kede sig - Pierce   Gab, at kede sig - Pierce Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 11:00

Zal holdt lidt øje med ham, og blev lidt tiltrukket af det. *Han ser da sød ud.* tænkte han. Han rejste sig, og tog sin fadøl med. Han satte sig ved siden af Pierce. "Hey. Sidder du og venter på nogen, eller har du bare intet andet at lave en lørdag aften?" grinede han lidt. Et smil kom hurtigt frem på hans læber. Han tog en tår af fadølen, og satte den så ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gab, at kede sig - Pierce Empty
IndlægEmne: Sv: Gab, at kede sig - Pierce   Gab, at kede sig - Pierce Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 11:03

Pierce sad roligt og fik så en øl i en flaske af bartenderen. Han smilede stille og tog den så. Han satte sig til at læse det der stod på bagsiden da han ikke havde noget bedre at tage sig til. Han så op på drengen der kom hen og satte sig ved siden af ham. Selv sad han mageligt på bardisken. Hn smilede stille "Hvad tror du?" Hans stemme var blød, flydende og ikke så mandig når det kom til stykket. Han tog så en tår af øllen og stillede den derefter fra dig på disken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gab, at kede sig - Pierce Empty
IndlægEmne: Sv: Gab, at kede sig - Pierce   Gab, at kede sig - Pierce Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 11:11

"Jeg går ud fra at du ikke har andet at lave." sagde han med et smil. Han kiggede intenst på Pierce. "Men jeg vil da gerne holde dig ved selskab hvis det er." smilede han. Endnu en tår fadøl røg ned, og endnu en. Han tømte til sidst fadølen. Han kaldte på bartenderen, og bestilte denne gang en bloody mary.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gab, at kede sig - Pierce Empty
IndlægEmne: Sv: Gab, at kede sig - Pierce   Gab, at kede sig - Pierce Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 11:15

"Jeg venter da self. på min kærste" Han smilede skævt og sagde det alvorligt men vidste ikke om den fremmede kunne gennemskue hans løgn. Han lod sit blik flyde ud over clubben og tog endnu en slurk af sin øl og satte den igen fra sig. Pierce så på bartenderen og smilede til ham da han sendte ham et flirtende smil. Han lod så sit blik falde på Zalensio. "Hvem er du egentlig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gab, at kede sig - Pierce Empty
IndlægEmne: Sv: Gab, at kede sig - Pierce   Gab, at kede sig - Pierce Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 11:22

"Det gør du vel." svarede han med et smil. Bartenderen stod og miksede Zal's bloody mary, for derefter at lade den glide hen af bordet. "Jeg hedder Zalensio La Lorensa, men bare kald mig Zal. Jeg ejer Petronia Night Club i Wareclare." sagde han med et smil, for at besvare Pierce's spørgsmål. Han tog en tår af drinken, og satte den så ned igen. Han lod en hånd glide igennem pandehåret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gab, at kede sig - Pierce Empty
IndlægEmne: Sv: Gab, at kede sig - Pierce   Gab, at kede sig - Pierce Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 11:28

"Ikke rigtigt" Han smilede stille og lænede sig tilbage og af stolpen som var bag ham. Han lod sit blik flyve op i loftet og han betragtede det kort før han igen så på Zalensio. Han sad bare og stirrede, han havde egentlig kun spurgt efter et navn men okay. "Hyggeligt at møde dig, jeg hedder Pierce Vain og ejer ingenting overhovedet" Et drillende smil på hans læber. Han strøg så noget hår ud af sine øjne og begyndte igen at sidde og lege med hans læbepiercing og det så ligeså frækt ud som før.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gab, at kede sig - Pierce Empty
IndlægEmne: Sv: Gab, at kede sig - Pierce   Gab, at kede sig - Pierce Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gab, at kede sig - Pierce
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: