Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvor skal jeg nu gå hen?//Mail.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvor skal jeg nu gå hen?//Mail. Empty
IndlægEmne: Hvor skal jeg nu gå hen?//Mail.   Hvor skal jeg nu gå hen?//Mail. Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 02:21

Dato: 20 Juli 2010.
Tid: 20:33.
Vejr: Solen er lige gået ned men der er stadig en ret varm brise og det er skyfrit.
Sted: SHeria by.
Omgivelser: Alt muligt :D
Tøj: Lange sorte tætsiddende bukser, en mørke rød tanktop, en uldhue, softe slidte converse og hans elskede læderhalsbånd + sine fingerløse læderhandsker.


Pierce sad i en gyde mellem 2 butikker, han sukkede stille og lagde hovedet tilbage mod vægen og sad bare. Han kunne ikke tage hjem, hans ting var væk og huset var revet ned. Han havde kun det tøj han var i nu og intet andet. Han knyttede sine hænder og så væk. Han rejste sig op og gik så ud af gyden. Han så op på himmelen og tænkte lidt over hvor han skulle sove i nat. Han havde ikke engang nogen han kunne crashe hos så det blev nok en random bænk et eller andet sted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor skal jeg nu gå hen?//Mail. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor skal jeg nu gå hen?//Mail.   Hvor skal jeg nu gå hen?//Mail. Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 07:09

Mail kørte på sin motorcykel, da han endelig var kommet hjem igen. Han skulle på et eller andet tidspunkt hente sin hund.. Men ligenu, ville han slappe af. Nyde den weekend han havde med sin løn, og få købt nogle nye ting til sin lejlighed. Forhåbentlig kunne han snart købe et hus istedet.
Han satte sin motorcykel, låste den, og trak derefter sin pung op af lommen. Han kiggede på hvor mange penge han nu havde. Han smilede svagt, da han ikke manglede nogle penge i hvert fald. Derefter lod han sin pung glide ned i sin lomme igen. Han var iført det han plejede at gå med. Dvs mørke jeans, der sad løst på ham, sorte støvler, en sort, og hvid stribet langærmet bluse, og en vest. Og selvfølgelig hans motorbriller!
Han havde sin pistol i baglommen, godt gemt af vesten, der nemlig dækkede hans bagdel. Og der lå hans smøgere selvfølgelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor skal jeg nu gå hen?//Mail. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor skal jeg nu gå hen?//Mail.   Hvor skal jeg nu gå hen?//Mail. Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 08:18

Pierce sukkede og så ned af sig selv. Han vidste ikke hvad han skulle gøre overhovedet. Han skævede rundt og opdagede han befandt sig i det mere dyre kvarter. Han begyndte så at gå ud af det da han ikke havde noget at gøre her. Han satte sig ned på jorden og sukkede opgivende. Han så rundt og gned sig en smule i øjnene.

//Sorry det ikke er så langt anede ikke hvad skulle skrive '-'//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvor skal jeg nu gå hen?//Mail. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor skal jeg nu gå hen?//Mail.   Hvor skal jeg nu gå hen?//Mail. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor skal jeg nu gå hen?//Mail.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» skal/skal ikke? - Milo
» når man skal så skal man //Marilynn//
» By fest (Mail)
» skoven er...trist? (Mail)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: