Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ned på havnen//Raquel//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 06:16

S-Havnen
T-16.00
O-hvad der nu er på en havn
P-bar overkrop og sorte bukser og sorte sko
V-fint
D- 20/7



Jaster kom gående ind på havnen der havde han ikke været før så han havde tænkt sig endelig at se hvad det var for noget så denne dag var så den dag man skal jo være åben for at se og prøve noget nyt men man skal tage et skridt af gangen så nu var det blevet havnens tur han gik lidt rundt på havnen og kiggede på hvad der skete der ned for det var nyt for ham *mon der er andre her nede*tænkte han og kiggede rundt efter andre personer end ham selv men lige nu kunne han ikke se nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 06:37

Raquel gik roligt langs kajen. Hun var som sædvanligt klædt i en mere eller mindre stram t-shirt, og et par ganske normale jeans. Hun havde trukket håret ned over den ene skulder, og ellers ladet det hænge løst. Et svagt smil hvilede på hendes læber. Det gjorde det så ofte. Det var bare en del af den hun var.. Hendes smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 06:50

Han gik stille vidre og fik øje på en pige/kvinde der gik på kajen han gik hen mod hende "hey"sagde han med et sødt smil der plejede at være meget tiltrækkende for det meste. Han kiggede på hende og ville gerne i snak med hende på en måde men ville ikke virke uhøflig på nogen måde men det kunne være svært at undgå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 07:15

Raquel vendte blikket mod den unge fyr, da han snakkede. "Hej." svarede hun på hans hilsen, og smilede let. Hun stoppede op, da han kom over mod hende, og betragtede ham let. Varulv... Gad vide hvordan ville gå?...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 07:19

Han kiggede på hende med et stille sødt smil "navnet er jaster"sagde han med et smil og kiggede på hende "hvad laver du her på havnen"sagde han med et smil og kiggede hende an "uha du lækker"sagde han med et smil der var tiltrækkende men viste ikke om det virkede på hende men han smilte bare mens han kiggede på hende "og jeg mener det skam"sagde han og kiggede lidt rundt på havnen "her er da ikke ret mange her"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 07:53

Raquel kunne ikke lade være med at le af hans bemærkninger. "Raquel." præsenterede hun så sig selv. "Jeg går som end bare... - Tænker." svarede hun, og satte let hænderne på hofterne. "Hvad med dig?.. Hvad laver du her?" spurgte hun så, og sendte ham et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 07:58

Han kiggede på hende og kunne ikke få øjne væk fra hende og smilte stille "øh øh jeg er ville bare se hvad der var her nede så ja kigger på havnen"sagde han med er smil "skal vi gå en tur sammen og lære hinanden at kende"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil og ville gerne lære hende at kende og se hvor det førte hen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 08:12

Raquel så lidt på ham. "Det kunne vi godt." svarede hun så, med et let nik. Så begyndte hun roligt at gå igen, og regnede med at han ville følge med. Hun sendte en kort tanke til Vicente, og måtte minde sig selv om at hun jo skulle fremstå som hans partner... Altså kunne hun ikke tillade sig at blive indvoldveret med andre på den måde...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 08:15

Han gik med hende og kiggede på hende "du er yders smuk må jeg sige"sagde han og kiggede lidt rundt. Han gik stille vidre og kiggede på hende igen "er der noget du ville vide om mig men har noget jeg vil vide om dig hvad kan du lide at lave"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende og uden rigtig at han viste det selv endte hans hånd på hendes røv og håbede ikke det gjorde noget men han kunne ikke modstå en god røv han var jo en varulv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 08:33

Raquel lo let af ham. "Tak for komplimenten." sagde hun, og lod fingrene løbe gennem sit hår. Først så hun overrasket på ham, da hun mærkede hans hånd på sin røv, men smilede så skævt. Tog fat om hans håndled, og fjernede roligt hans hånd. "Min.... Kæreste ville nok ikke blive så glad for dét der." sagde hun roligt, og så frem for sig. Selv så hun ikke Vicente som andet end et bytte, men hun skulle jo holde liv i skuespillet. Det kunne ikke nytte noget hvis hun kun holdt det overfor ham, og lod det falde til jorden så snart han var ude af syne...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 08:37

Han kiggede på hende "jeg tror ikke han finder ud af det tror du"sagde han og kiggede på hende med et stille sødt og vildt forførende smil på sine læber der kunne få mange kvinder til at smelte som smør foran ham og det var ikke engang løgn det passede "men jeg syns du lækker og lige til at spise altså det er et andet udtryk for at du er smuk men det betyder vel ikke så meget"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 08:52

Raquel lo af ham, og rystede kort på hovedet. Mest af situationen. Hun klappede ham let på kinden, og gik så videre. "Godt forsøgt, wonderboy." sagde hun, og smilede for sig selv. Lod sig ikke gå på af hans forførende smil. Raquel var ikke en kvinde, der sådan lige lod sig forføre. Hun havde ofte ladet som om, og ladet både mænd og kvinde tro at hun ville blive deres i det mindste for en aften... Før hun slog dem ihjel...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 08:58

Han kiggede på hende "wonderboy mig ej nu må du gi mig det er jeg aldrig blevet kaldt"sagde han og grinte stille og gik vidre "når men hvad skal vi snakke om"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og ventede på om hun havde noget hun ville snakke om så de kunne komme i gang med at lære hinanden at kende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 09:19

"En gang skal jo være den første.." lo hun let, og rystede kort på hovedet.
Vendte overvejende blikket mod ham, ved hans spørgsmål. "Det ved jeg som end ikke..." sagde hun lettere tænkende, og rettede blikket frem for sig. Raquel var ikke en der normalt snakkede meget... Jo, hun kunne vel godt føre en ganske normal samtale, men det var lettest, når hun vidste hvor hun ville hen med det...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 09:22

Han kiggede på hende med et stille smil "okay hmm jeg ved det heller ikke"sagde han og kiggede på hende "er der et sted man kan få noget at drikke eller skal vi til at ind til byen for at få det"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og håbede på at hun viste det for det gjorde han ikke rigtig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 09:34

"Man skal ind til byen." svarede hun, og smilede svagt. Hun kendte byerne noget så godt, selvom hun egentlig ikke havde boet i området synderligt længe... Som jæger var det vigtigt at kende sine omgivelser. Andet kunne være direkte livsfarligt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 09:37

"skal vi så ikke gå ind til byen for syns her er blevet lidt kedeligt her"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville bare være venlig lige nu overfor hende "hvis du da ville med"sagde han og kiggede på hende med et smil *hun siger sikkert nej*tænkte han og kiggede på hende med et smil og ventede på hendes svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 09:47

Raquel så lidt på ham med et let smil om munden. "Jo, det kan vi godt." svarede hun med et let nik, og drejede så af op mod byen. Hun havde sådan set intet i mod at snakke med ham... Men han undrede hende... Han kendte vel hende race?... Forholdet mellem vampyrer og varulve skulle jo være utroligt anstrengt... For at sige de mildt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 09:53

Han kiggede på hende og gik med hende og smilte stille for sig selv "jeg ved godt at du er vampyr du skal ikke tror jeg ikke ved det"sagde han og kiggede på hende "og du ved nok at jeg er varulv og vi burde ikke kunne snakke så godt sammen på grund af vores racer"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 10:25

Raquel lo kort. "Javel ja.." svarede hun, og rystede kort på hovedet. "Du er måske tankelæser?" spurgte hun, og vendte så blikket mod ham. Hun håbede det egentlig ikke. Hendes tanker var hendes, og kom ikke andre ved...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 10:31

"mig nej da"sagde han og kiggede på hende "hvorfor skulle jeg være det når jeg kan se det på dig"sagde han og kiggede på hende med et stille grin og gik stille vidre ind mod byen og kiggede på hende "vi kan jo ikke holde på vores racer sådan er vi jo bare og det må man tage med eller ej hvis man vil være venner med en som fx dig jeg har taget dig som du er jo vampyr jo så ja det acceptere jeg"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 11:06

Raquel smilede let. "Jeg vidste ikke at jeg var så let at læse." kommenterede hun, og rystede kort på hovedet. "Hvor storsindigt." var hendes kommentar til det andet han sagde. Det var typisk Raquel at komme med en sarkastisk kommentar i sådanne situationer. Det var ganske enkelt sådan hun var...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 11:11

Han kiggede på hende med et smil "hvad er der med det"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "men har jo mere følsomme sanser ved at være varulv så ja jeg kan lugte og du har lugten af vampyr"sagde han men kun ment i en god måde. Han gik stille vider til de var inde i byen "hvor kan vi få noget af drikke ligeglad med hvad det er skal bare ha noget at drikke"sagde han med et stille grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 11:20

Raquel smilede svagt. "Der er vel intet med det." svarede hun med et kort skuldertræk. Hun nikkede let til det andet han sagde, og så lidt på ham. "Det kommer jo an på hvad du vil drikke. Der er en seven-eleven ikke langt her fra, eller en bar længere inden i byen." sagde hun, og strøg en lok det tykke hår om bag øret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 11:26

"seven-eleven lyder kedelig baren lyder sjovt lad os komme af sted"sagde han og begyndte at gå mod baren og kiggede på hende "er det i orden med dig"sagde han og kiggede på hende med et stille venligt smil på sine læber "se om der sker noget på den bar"sagde han med et grin og kiggede på hende mens han gik vidre
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ned på havnen//Raquel// Empty
IndlægEmne: Sv: ned på havnen//Raquel//   ned på havnen//Raquel// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ned på havnen//Raquel//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Havnen om morgnen? havnen altid! - Andromeda
» Ved havnen...
» Ved havnen once again
» Ved havnen...
» Havnen WTF~Ned~

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: