Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Party, music, alcohol! - Amaranth

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 01:51

Vejr: Lunt udenfor, men mørkere end som så. Ingen fuldmåne.
Tid: 22:35
Dato: d. 21/7
Sted: The Reggie Club
Omgivelser: Mennesker, og ganske mange racer da der ingen dusørjægere er på klubben indtil videre.

"HVAD?" råbte hun da bartenderen sagde de ingen apple martini havde. Hendes yndlings drink.. Hun rystede på hovedet. "Jamen.." stammede hun og så på den kønne bartender. Han så på hende med et ærgeligt blik. "Det er okay.." sagde hun til ham og smilede. Drengen her var ny, knapt 18 år og stirrede nervøs rundt på folk. Andromeda ville være en slem oplevelse for ham så nu bestilte bare en øl.

Med øllen i hånden vendte hun sig om mod folkene. Hun svang sit lange røde hår om bag skulderen. Andromeda så vildt sexet ud i hendes lille sorte og stramme sag med de høje hæle. Musikken var i top, humøret var oppe, ingen fuldmåne - og så skulle der festes. Elegant satte hun sig ved et bord og så med sammenknebne øjne ud på folk mens hun tog en tår af sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 02:05

I hjørnet af denne gudsforladte klub, sad en høj aristokratisk mand. Hans hår var halvlangt, nøddebrunt lettere bølget, hans udstråling på samme nivue som den dødelige gammastråle, hans tøj var prompragt famøst i dyre klæder af tekstil intet normalt kreatur vil have råd til.
Et hævet øjenbryn skød i vejret da hans charmerende safire af et par blå øjne, lagde sig mod den rødhåredes bagdel. I en befippet bevægelse, lod han sig hæve sit vinglas og tage en tår af den dyre rødvin. Tænk at unge kvinder lod sig påklæde sådan, selvom det nu intet gjorde for Amaranth der bare nød synet af det purunge kød.
Med en nochelant bevægelse, lod Amaranth sig rejse sig op og uden en ændring i sin højere stående mimik gå hen og sætte sig ved siden af denne kvinde, hvis hår flammede som tusinde sole.
''Jeg kunne ikke ungå at lægge mærke til Dem yndige Miss..?'', prøvede hans fløjlsbløde stemme at udpege et navn på denne rødhårede skønhed der sad som den fineste jomfru i lotusblomster for hans isblå blik. Det skæve smil lod sig ikke ændre over Amaranths fløjlsbløde læber som han så på hende med et vejende blik, var hun nu også dette værd?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 02:17

Andromeda lagde mærke til en yderst flot mand der sad et stykke fra hende. Hans hår var bølget og brunt og hans blik var charmerende, interessant. Hans tøj var af den fineste slags - han måtte have penge. Udadtil var han helt klart en mand som Andromeda tændte på. Hun mærkede hans gengældende blik og så ned på øllen med røde kinder. Der hørtes trin og lidt efter var der en som satte sig ved siden af hende. Hans stemme var blød, sexet.. Næsten ligesom når en lækker fyr hvisker frække ting i øret på en under sex. Hun vendte sit blik mod hans. Hendes blå øjne havde en snært af grå i sig og hendes lille, runde, truttende mund gav et lille smil fra sig. Hendes hånd fløj op mod halsen, hvor hendes feminime fingre tog et fast tag - dette var en vane, når hun mødte nye mennesker.
"Dawn. Mit navn er Andromeda Dawn." sagde hun med et lukket smil. Hendes øjne smilede til ham med en flirtende mine. Han var da ikke værst.. Ikke med de smukke blå øjne som gav hende gåsehud op af arme og lår.
"Og de er?" spurgte hun med en høflig mine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 02:26

''Andromeda Dawn'', gentog han med den hæse undertone på sin fløjlsspundne stemme. ''En sand fornøjelse'', hviskede han hæst, som han tog imod hendes hånd og let med bøjet hoved trykkede sine satinbløde læber mod hendes ligeså bløde håndryg, der var bleg som iben, en hånd han absolut værdsatte. ''Jeg må nok præsentere mig som Elric, Amaranth Elric'', svarede han som han oprettede den mere glatte sexede gestus og rettede sig så han kunne betragte pigen mere indgående. Hans blik faldt dog mod hendes barm der lå fri til beskuelse i hendes lette påklædning, endnu en af de ting han værdsatte ved kvinder, deres krop. Rødhårede gik ihvertfald ikke hans næse forbi når de samtidige var smukke, hvor mangegange havde han ikke siddet med armen omkring et rødhåret offer? Men hende her, var ikke blot et offer, han ønskede hende, som var hun et objekt, et objekt der skulle imponeres. ''Hvad laver en ung frøken som dem i sådan en luset klub, Miss Dawn?'', raspede han som han flyttede sit blik mod hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 02:51

Andromeda tabte vejret.
Hans hæse stemme, kysset mod hendes hånd. Hun krydsede elegant benene, for en sikkerhedsskyld.

Hun mærkede hans kolde hånd og de kolde læber som ramte hendes blege håndryg. Andromedas hjerte havde hamret afsted da hun hørte ham udtale hendes navn, som var han en elsker i hendes seng. Hans navn virkede hverken bekendt eller nutidigt. Amaranth? - tænkte hun, Amaranth som blomsten?
"Det er en fornøjelse at møde dem." sagde hun med et lille nik. Hans øjne flyttede sig til hendes fyldige barm. Hun havde intet imod det, da hun selv havde valgt en meget nedringet kjole. En smykke, et yderst værdigfuldt og smukt smykke hang ned og nåede hende lige over kavalergangen. Det var af ægte sølv med et stykke rav indringet i vedhænget. Der var en myg inde i stenen. Hans spørgsmål kom ikke bag på hende. Hun havde hørt lignende mange gange. "Hvad laver sådan en sød dengsetøs her på Reggie?" - men Andromeda var langt fra hvem folk troede hun var.
"Jeg er da ude for at more mig." svarede hun og blinkede til ham. "Og hvad laver sådan en.." - hendes stemme blev til en hvisken - "yderst charmerende mand her på Reggie?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 03:08

Hendes hvisken fik det til at risle koldt nedover Amaranths ryg, en behagelig rislen. Hendes stemme var som spundet på fløjl med rosenranker på hver sin side, noget Amaranth satte pris på.
''Jeg kan vel kun sige, at jeg gør det samme'', svarede hans raspende stemme, som han rykkede tættere på hende med sit vinglas mellem sin ring og langefinger, som han nonchelant tog en tår af, dog uden hans blik rykkede sig fra den unge kvinde. ''Er der nogen, speciel måde frøknen ønsker at blive underholdt på?'', spurgte han som han stilte sit vinglas på bordet, med en elegant kontrolleret bevægelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 03:22

Hans blik borede sig gennem hendes øjne. Hun mærkede det trækkede på inderlåret da han rykkede tættere på hende. Han havde et glas med vin, som hun ikke havde lagt mærke til før nu da hun så på det. Hun havde været for optaget af Amaranths dybe øjne og hans hæse stemme. Hun forestillede sig et øjeblik hvordan det måtte være at høre den stemme midt i en hed omgang sex - og hun måtte holde styr på vejrtrækningen. Langsomt, mens hun hørte på hvad han havde at sige, tog hun en tår af sin øl. Bagefter så hun på ham og slikkede skummet væk fra munden - på en ret så sexet måde. Han var meget nærmere end hun havde forestillet sig. Deres næser havde få centimeter mellem dem.
"Er der mon en bestemt måde de ønsker at underholde mig på Mr. Elric?" hviskede hun og så på kort på hans mund og derefter på hans øjne. Hun havde sin mund let åben.

Det svirrede en smule for hendes blik. Hun var let beruset, men ikke mere. Egenlig havde hun ikke tænkt på at to shots hjemmefra kunne ramme hende, men hun tog det stille og roligt. Styre sig var noget hun var mester i - selv når hun var fuld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 03:33

''Det min kære, kan jeg slet ikke benægte'', hviskede Amaranth mere raspende, mere dybt, som hans hånd let gled om bag hendes nakke, hvor han lod sin hånd ligge sig mod hendes baghoved, og han med en langsom bevægelse rykkede nærmere med hovedet på skrå. Ganske let, med halvåben mund, lod han sine hårde, men silkebløde læber trykke sig mod hendes feminine bløde læber, krævende men kontrolleret, med halv lukkede øjne. Han kunne da slet ikke benægte den dirren han følte i de stramme fløjlsbukser, men han kunne ikke være bekendt at skræmme denne ædle frøken. Han brød kysset, dog stadigvæk så han sad tæt på hende og kunne holde sin øjenkontakt med hende. ''Ønskes der mere af den underholdning?'', spurgte han hæst, og lod blidt sin tunge slikke sig over sin underlæbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 05:15

Det skar gennem hendes hjerte.
Han var en vampyr. Hans mund smagte svagt af blod.
Andromeda havde intet imod vampyrer, hun havde intet imod racerne..
Men bekymringen var der alligevel. Andromeda var jo en varulv.

Hun nød kysset. Det var ømt og hun lagde en hånd på hans hals da hans kolde læber ramte hendes. Hans hud var blød, men hård. Musklerne kunne let mærkes på hans silkeagtige vampyrhud. Hun lod sin ene fod - den som lå over kors mod Amaranth - ae ham op ad hans ben. Hendes vejrtrækning blev dybere for hvert sekundt kysset varede. Da han afbrød kysset ønskede hun blot mere - og denne tanke skræmte hende. Hun kendte jo ikke denne mand.
"Jeg kunne veldig godt tænke mig endnu et kys Mr. Elric, men jeg kender dem knapt." sagde hun med en hvisken. Med åben mund lod hun sin underlæbe røre hans. Hendes hånd cirklede stadig ved hans kæbe mens hun så på hans mund.

Hvad nu hvis han er imod varulve? - tænkte hun.
Og hvad nu hvis han vil tilintetgøre mig, selvom jeg intet imod vampyrer har?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 05:42

''Jamen så lad os... Spankulere til mine gemakker'', tilbød han som han bøjede hovedet og placerede et blidt kys mod hendes mundvig. ''Så kan vi måske... Lære hinandens herkomst bedre at kende, frk. Varulv?'', tilbød han med et hævet øjenbryn som han let blinkede til hende med samme charmerende udtryk. Selvfølgelig vidste han godt hun var en varulv, han havde duftet det allerede fra start af, men det var nu ikke noget der gjorde ham noget. Han havde nydt hendes fods nussen og nu hvordan hendes fingre blidt kærtegnede hans kæbeparti. Han rejste sig da og gjorde en nonchelant bevægelse mod hende i tilbud om at tage hendes hånd og hjælpe hende op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 05:54

Hun smilede stort til ham, da han tydeligvis intet havde imod varulve.
Hun tog imod hans hånd og rejste sig elegant op.
"De kan naturligvis kalde mig ved fornavn Hr. Vampyr." sagde hun og blinkede til ham. Hun overvejede et stærkt øjeblik hvad der ville ske nu hvor hun fulgte med en yderst... sexet mand.
Hun så på ham med et smil og rettede på den korte kjole.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 06:07

''Nuvel'', svarede han som han lod sin hånd glide op af hendes hals og ligge sig mod hendes kæbeparti da hun rejste sig, så han kunne se hende i øjnene, inden han lænede sig frem mod hendes øre og hviskede med sin raspende stemme; ''Andromeda''.
Derefter trak han sig til siden og gjorde gestus for at hun kunne lægge sin arm om hans og de derpå kunne spankulere mod trappen. Herefter gik de ind i de lange gange der kendetegnede den lusede klub, helt ind hvor tapetet pludselig blev nyere, gulvet var renere og der var lyst og rart. Her fik Amaranth stukket hånden ned i sine famøs syede bukser og fremdrog en nøgle han låste op med. Værelset var fint, udentvivl noget af de dyreste i denne klub. ''Så min kære Andromeda, ønsker man en drink? En Apple Martini vil måske friste?'', tilbød han da han slap hende og gik hen i hjørnet af værelset og åbnede et mindre køleskab.

//Billede af værelset http://emssolutionsinc.files.wordpress.com/2009/12/hotel-room-2.jpg//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 07:14

Hun tog et fast tag om hans arm mens hun fulgte med ham hen til døren til hans værelse.
Andromeda lukkede øjnene da han hviskede hende i øret. Hun bed sig i underlæben og mærkede at hun blev mere og mere våd for hver gang han kom tæt på. Han tændte hende helt forfærdeligt.
Da de nåede værelset begyndte det at kilde en smule i maven. Hun så hvordan de slidte mure blev pænere og pænere, og hvordan det pludselig skiftede fra kakkalakker til ikke kakkelakker. Værelset var som.. Som noget Andromeda ikke var vant til. Andromeda boede på sin fars nedslidte skib som hun var igang med at reperere, og hun havde aldrig været et sted så pænt som dette. "Wow" hviskede hun og bed sig igen i underlæben. "Apple Martini" hørtes og Andromedas øjne blev store.
"Jeg ville ELSKE en lille sag som en apple martini!" sagde hun med et smil og gik over til Amaranth. Hun lagde en hånd på hans ryg.

//Linket virker ikke.. s://
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 07:26

Amaranth fremdrog efter kort tid en apple martini han ragte den hungrende kvinde, inden hans selv skænkede sig et glas rødvin - den fine af slagsen. Han lukkede skabet og gik i selvskab med kvinden hen og satte sig i en mindre sofa. Han hævede glasset som en hilsen og satte det til læberne. Med en kontrolleret bevægelse lod han guldet flyde ned gennem sin hals og ud i kroppen. En fantom varme bredte sig som vinden i hans indre, intet var så godt som god rødvin, bare ærgeligt at andre ikke ville kunne føle varmen. ''Hvordan smager den, min kære?'', lød hans varme fløjlsspundne stemme som han kiggede på sin gæst, en gæst han mest havde lyst til at gå hen og bruge, hun var hans objekt, nu da hun havde våget sig ind i tigerens hule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 07:47

Andromeda tog imod sin apple martini. Hun tog en slurk af den.. og den var perfekt. Hun lukkede sine øjne, slikkede sig om munden og mærkede hvordan alkohollen fik hende til at slappe af. Hun åbnede igen øjnene og så at Amaranth havde sat sig i sofaen. Hun satte sig ved siden af ham med et flirtende blik.
Nu hun var inde i hans værelse var der ingen vej udenom. Ingen vej tilbage.. Det gjorde ikke Andromeda noget.

Amaranth spurgte om hun nød sin drink, og det gjorde hun - meget endda. Hun nikkede med flirtende øjne, fastbundet til hans mens hun atter lagde benene over kors.
"Den er delicious." hviskede hun og tog atter en tår, uden at bryde øjenkontakten.
"Fortæl mig om dem selv Mr. Elric." sagde hun og rykkede tættere på. "Hvor mange år er de? Hvor kommer de fra?" spurgte hun - og så blev hendes stemme til en hvisken. "Har de en elskerinde?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 22:41

Amaranth lod blidt et øjenbryn skyde i vejret da Andromeda nærmede sig. Et øjenbryn der fik hans ansigt til at se mystisk ud som var det gemt bag en maske af fascetter. Han lod dog sin mimik glide over i et mere flirtende og ej tilbageholden gestus, som han blidt lod sin hånd glide op og ligge sig om pigens hage og kæbeparti. ''Hov hov, lille frøken de ved godt det er uhøfligt at spørge om folks alder.. Men nu da De er min gæst i aften, vil jeg da besvare deres spørgsmål'', svarede han som han let lod hånden glide fra hendes hage til let at ligge sig omkring hendes ryg, hvor han blidt skubbede hende tilbage ned i sofaen som han lænede sig med over hende. Han tog blidt hendes drink ud af hendes elfenbensblege hånd og satte den på bordet. ''29somre vil jeg gætte på, hvis ikke 30, der er ingen grund til at tælle når man som jeg har en evig ungdom'', hviskede han med sin raspende stemme. Amaranth lignede ganske vidst også en der var yngre end det, han lignede en på godt de 18-19år måske 20 hvis han var heldig.
''Frankrig er mit hjemland, mon cheri''[/b,], hviskede han mod hendes øre som han blidt lod sine læber forsigtigt berøre hendes kæbelinje. [b]''Og en elsker? Lad os bare sige de ikke holder længe'', hviskede han som han pludselig lod sig løfte hende op i sin favn hvor han gikk hen og lagde hende på den brede dobbelseng, med ham selv over for at holde hende nede, hun var jo selv gået ind i tigerens hule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 23:38

29 - 30 år?
Dette havde Andromeda slet ikke regnet med. Hun blev meget overrasket.
Han så så ungdommelig.. guddommelig ud. Hun slikkede sig om munden da han lænede sig ind for an hende, og pludselig lå hun ned med ham ovenpå, og hans sexede stemme lige ved øret. Hun stønnede da han begyndte at kysse hende - det var simpelthen hen for ophidsende.
Hun kendte knapt nok Amaranth, men der var bare noget ved ham der var uimodståeligt.

Dog måtte hun rynke sine bryn da han fortalte om sine elskere.
Hvad mente han med de ikke holdt længe? Dræbte han dem? Eller var de ikke gode nok for ham?
Andromeda var derfra meget vagtsom og hun bekymrede sig om, at han måske havde nogle anderledes planer end hun.

Han lagde hende på sengen med sig selv ovenpå. Hun slog benene om på hans ryg og begyndte at bide blidt i hans øre.
"Det lyder som om du er fri til at gøre hvad du vil nu, så.." sagde hun med en stønnende stemme. Hendes tanker kredsede omkring sex.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 00:29

Stemningen osede af det de enkelte individer vil kalde en atmosfære af sex. En mand og en kvinde, et typisk bunden kærlighedseventyr i de erotiske baner.
Omkring hans elskere holdt de ikke altid idet de for det meste ikke kunne holde til ham, han var enten for exposiv, for meget eller bare for kedelig. Men sådan var de forhold han nu engang havde haft, selvom íngen af dem havde været faste på det seneste.
Amaranth sukkede let, da han lod sin hånd glide over kvindekroppens side i sin favn. Hvor var det vidunderligt, en rødhåret kvinde i hans favn, som i de gode gamle dage. Han lænede sig over hende og placerede nogle dybe kys mod hendes mundvig, inden han lod sine læber fange hendes i et intenst kys.
Hans hænder lod til at gå på vandring, som den ene blidt lagde sig mod hendes bryst og klemte en smule for at få smag af konsistensen, fint, var dog det eneste ord fra Amaranth, der nu bare nød den smukke kvindekrop i sine arme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 08:13

Kysset var dybt og romantisk.
Et kort øjeblik følte Andromeda at hun var elsket, at der blev sat pris på hende, at hun var smuk.
Men Andromeda vidste, at Amaranth - i al hans skønne perfekthed - selvfølgelig ikke kunne elske hende, da de først lige have mødt hinanden.

Hun nød kysset og lod sine blide læber blive kærtegnet af hans. Det føltes som tusind stjerneskud der exploderede der, mellem deres læber. Da hans hånd blev flittig kørte hun sit hånd op på hans nakke og knugede hans hår. Hun nussede ham blidt på ryggen med den anden hånd.
Da hun brød kysset så hun intenst på ham.
"Aldrig i mit liv er jeg blevet kysset på denne måde." sagde hun. Dette var sandt. Andromeda havde haft mange kærester, men ingen havde kysset hende sådan som Amaranth. Og ingen af disse kærester havde hun været tryg nok, våd nok til at gå i seng med. Andromeda var stadig jomfru.
Hun lod langsomt sin hånd om på hans brystkasse og lagde mærke til hvordan hans hjerte ikke slog. Hun smilede til ham og blinkede frækt med øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 23:57

''Så er det vel kun godt at jeg kan kysse Dem'', hviskede Amaranth til hendes gispende ord, da han lå bøjet over hende og gav sig til blidt at placere små lette kys over hendes hals, for blidt at skrabe med hjørnetænderne i få af dem, bare for at pirre hende. Hans ene hånd lå mod hendes lår og gled blidt opad imens han løftede lædersagen opaf så hendes underliv kom til syne, dog var det kun låret Amaranth lod til at være optaget af der, inden han flyttede sin hånd og lagde begge hænder mod hendes sider hvor de løb for at finde lynlåsen. Da han efter nogen tidssøgen intet kunne finde, trak han nu ned i kjolens overdel så pigens bryst blev blottet. Han lod blidt sine kys løbe ned af hendes hals og blidt over hendes bryst, hvor han små bed men også kyssede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 10:10

Andromeda spredte sine ben da hans hånd nærmede sig hendes skød.
Måde han rørte hende på, som blide hænder mod slike - dyrt, værdigfuldt silke - og hans kys var som himlen på jorden. Hun hævede brystet da han begyndte at kysse hende på hendes pæne og velformede barm. Hendes højre hånd begyndte at massere ham på hans lem og åbne hans bukser for derefter at trække dem lidt ned. Hans småbid og tænder fik hende til at stønne. Det var frækt, så længe han ikke for alvor sænkede sine tænder ned gennem hendes perle-hvide hud.
Venste hånd klemte hans hår mellem fingrene, og hun bed sig med lukkede øjne i læben.
"Amaranth!" stønnede hun, stadig med lukkede øjne. Hun mærkede hvordan hendes røde g-streng blev vådere for hvert minut han lå ovenpå hende.
Hun tændte på ham - meget endda - og hun havde lyst til at mærke ham på andre måder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 10:29

Et blidt suk lød fra Amaranths velformede læber, da han mærkede de bløde feminine fingre danse om sin lem. Dog lod han hellere kvinden åbne sine bukser, da han nu var for optaget af kvindens bryst, der let svejede under hans tunge. Det varede alligevel ikke længe inden han fangede Andromedas læber, efter hun havde udstødt hans navn, hvilket var som et kirkekors fulde major der gjaldede løs, en fin og feminin stemme påvirket af nydelsens tåger.
Han løftede sig blidt fra hende så han sad på knæ mellem kvindens ben. Her lod han forsigtigt sine fingre glide langs hendes inderlår og tog fat i den purpurrøde g-streng han knækkede den ene strop på, så han kun skulle føre den op langs det ene kvindeben, hvis fod han kort kyssede da han smed g-strengen. Han kyssede derfra tåen og derefter hele vejen op ved inderlåret med små lette kys til han nåede åbningen han kun kort lod en tunge glide gennem, inden han lod sin hånd løbe om i nakken hvor han løsnede sin hestehale der sad skjult i nakken, selvom kvinden allerede havde fået det meste af hans skulderlange hår til at falde ud. Han lænede sig over hende og kyssede hende let på halsen, ventende på hendes træk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 10:37

Da g-strengen sagde knæk åbnede hun øjnene. Hun smilede som en sol til ham og lod ham kysse hende så meget han ville.

Da han nåede længere og længere ind til skødet måtte hun udslippe noge få støn. Hun slikkede sig om munden og gispede efter vejret. Da hans tunge slap ind mellem skedeåbningen udstødte hun en lavmælt sukken. Hun rejste sig op mens Amaranth kyssede hende på halsen - stadig med et tilfreds smil på læberne. Med en finger på hans hage dirgerede hun hans hovede hen til hendes hvor efter hun kyssede ham med så meget passion hun kunne. Tungen cirklede om hans. Hun bed ham en smule i læben og nussede ham på kæben. En hånd slap ind under hans boxers og trak hans lem ud hvorefter hun masserede det bedste hun havde lært.

"Jeg .." hviskede hun "Vil have dig til at tage mig .. så hårdt du kan." fik hun stønnet ud inden hendes mund forenedes med spidsen af hans penis med tungen på fuldtid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 10:50

Amaranth lagde hovedet tilbage i et støn da kvinden masserede hans ædlere dele, dog da hendes tunge gled om spidsen, fik det ham til at få kuldegysninger. Ikke mindst hendes hvisken havde fået ham til at blive vild efter hende, han tog derfor med et pludseligt snuptag, og væltede hende tilbage i sengen, dog en smule blødt da han skulle havde hende til at give slip på sin lem. Her tænkte han ej på hvorvidt hun var jomfru, hun havde selv bedt om det.
Med en hårdfør bevægelse, lod han sig spidde op i hende, hvor han med bukserne hængene om knæene og skjorten halvt åben, samt håret der hang i tjavser omkring hans ansigt, en smule voldsomt stødde ind i hende. Han havde lagt hovedet tilbage i nydelse over den stramme pige, idet hele taget bare følelsen af at komme igang igen. Han lagde begge sine hænder under hendes lår og løftede hende en smule op som han fortsatte stødte til med langtrukne støn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 08:37

Han sagde ikke et ord da han stød ind i hende.
Hun knugede sig sammen og rynkede brynene. De første par stød gjorde fortvivlende ondt.
Men han blev ved med at stødde og stødde og til sidst måtte hun bukke under for nydelsen der ramte hende hårdere end smerten. Hun stønnede højt og pressede neglene ind i ryggen på Amaranth.
Aldrig havde hun troet at sex kunne være så fantastisk! Andromeda bed sig hårdt i læben inden hun fangede Amaranths læber i et hedt tungekys. Hun fangede hans blik og stønnede mens hun smilede til ham. I starten var det akavet, Andromeda vidste ikke hvad hun skulle gøre, men da smilet fandt på plads var det som om de havde gjort dette 15 gange før. Hun begyndte at kysse hans hals for derefter at hviske frække ting i øret på ham.
"Jeg vil ha' dig.", "Jeg har aldrig været så liderlig i mit liv!", "Knep mig så. Bare knep mig så hårdt du kan.", "Årh baby, du gør det godt. Fuck.. Igen! Sådan. Årh ja baby, ja!".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Party, music, alcohol! - Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: Party, music, alcohol! - Amaranth   Party, music, alcohol! - Amaranth Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Party, music, alcohol! - Amaranth
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: