Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alkohol... - Nicholas

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 10:45

Dag + Dato: irl.
Tid: 2:22
Vejr: stjerneklart, dog en smule tåge
Omgivelser: gaden, gadelygter, tåge og en lettere beruset engel..
Tøj: sorte stilletter i sin hånd, går på bare fødder, sort stropløs kjole.

Jara smilede af himlen hun kunne skimte igennem den lette tåge. Det gav hele gaden et uvirkeligt look, nærmest som var hun trådt ind i en film. Hun smilede skævt, selvom hun var engel skræmte alkohol hende ikke, hun nød at være ung og feste. Bare ikke hele tiden selvfølgelig. Hun trak den kølige og alligevel klamme lumre luft ned i sine lunger, og gøs let. Hun kunne lide denne aften, hun kunne lide de mennesker der havde underholdt hende, og tilbudt at følge hende hjem.. hjem. Hun skubbede tankerne fra sig og nød den lette følelse, og fik lyst til at flyve, men det kunne hun selvfølgelig ikke med alkohol i blodet. Hun lavede en lille piruette istedet for, og blev lidt rundtosset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 10:58

Nicholas var ude og gå en tur for at få tiden til at gå, da han kedede sig enormt. Han var i sine egne tanker da en pige, lyshåret pige snurrede lige ind i armene på ham, han greb hende for hun ikke skulle vælte omkuld. Han grinte lettere muntert mens han smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 11:07

Jara fik et chok da der pludselig var nogen der 'greb' hende. Hun løftede hovedet lidt og betragtede ham gennem det lyse pandehår, havde hun ikke set ham før? "Har jeg ikke set dig før?" spurgte hun, og kneb sine øjne sammen som hvis han kunne se ham bedre. Der var bare noget anderledes ved ham denne gang, og han var kold på den der behagelige vamp..vampyrmåde?!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 11:13

Han nikkede og smilede muntert til hende. "Domkirken." Smilede han muntert
og så ned på hende med et varmt blik. "Og jeg må sige du også ser godt i aften."Grinte han en anelse sarkastisk men venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 11:20

Jara så på ham, og tænkte lidt over det "din mobil... nu kan jeg godt huske det!" sagde hun muntert og så på ham. Hun smilede lidt, men erindrede ikke at de havde præsenteret sig for hinanden. Hun rakte ham hånden "forresten så hedder jeg Jara.. og du?" spurgte hun og smilede. De fleste vampyrer hun havde mødt havde behandlet hende pænt, og en af dem betød mere for hende nu end nogen anden. Hun rødmede let ved det han sagde, og vendte genert sit blik ned i stenene under deres fødder "tak.." sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 11:24

Han grinte og nikkede. "my beloved phone. Tak foresten." Grinte han. inden han slap hende og smilede mere muntert. "Nicholas." Nikkede han og blinkede forførende til hende. "Jeg fortæller bare sandheden." Grinte han charmerende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 11:30

Hun huskede godt det smækkys han havde givet mobilen Hun stillede sig ordentligt da han slap hende, selvom kulden havde gjort hende tryg. Hun smilede sødt til ham, det var dog utroligt så charmerende han var, var han også det sidste gang? "hvad bringer dig ud så sent?" spurgte hun så fuldstændig upåvirket af at klokken var to om natten og hun stod og snakkede med en næsten fremmed vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 19:54

Han smilede charmerende, med et glimt af forførelse i sine øjne.
"Ensomhed." Sagde han og trak på skulderende og smilede igen forførende.
"Og jeg gætter du har været ude og feste, for du svajer lidt." Grinte han og tog fat i hendes hånd da hun faktisk svajede ret meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 21:10

Jara smilede sødt til ham, gud hvor var han egentlig sød, men det havde han også været sidste gang.
"Ensomhed..? Det er da ikke godt, jeg vil gerne holde dig med selvskab!" sagde hun muntert, og mærkede hans hånd om sin. Hun så lidt på hans hånd, og smilede lidt til ham, inden hun kyssede ham på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 21:20

Nicholas smilede til hende, med sit forførende glimt i øjet igen.
"Det lyder vidunderligt." Sagde han med en utrolig overbevisning og charme.
Han grinte lidt da hun kyssede ham på kinden, men havde faktisk ikke noget imod det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 21:28

Det var svært ikke at blive ved med at rødme over Nicholass charmerende smil og øjne, men hun forsøgte at tage sig lidt sammen. "Jo jeg har været til fest.. for at vende tilbage til dit spørgsmål" mumlede hun da hun kom i tanker om at han jo havde kommeneteret hun svajede lidt. "Men jeg kan heldigvis godt stå ordentligt uden at falde" sagde hun og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 21:30

Han grinte lidt af hende da hun gav ham ret. "Så er der jo ingen mening i jeg prøver at holde dig oppe." Sagde han og slap så hendes hånd med et skævt smil. Han så op mod himlen og strakte sig. "Hvilken dejlig aften." smilede han til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 21:38

Jara smilede varmt til ham og nikkede "nej men det var pænt af dig alligevel" sagde hun.
Hun fulgte hans blik op på himlen og nikkede "ja den er ret smuk i aften.." hviskede hun næsten, for nu var tågen jo lettet en smule så man havde bedre udsyn. Hun ville gerne have beholdt hans hånd i sin, men skød tanken fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 21:41

Han grinte hjerteligt. "Rigtigt score vejr, måske skulle jeg se om jeg kunne score." Grinte han og smilede, inden han tog hende i hånden igen og begyndte at gå hen af gaden. "Lad os finde en!" Grinte han og kiggede charmerende tilbage på hende. "I really need som love!" Sang han så og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 21:48

Jaras øjenbryn røg i vejret, men hun kunne ikke lade være med at grine "scorevejr siger du?" mumlede hun. Det var længe siden hun havde 'scoret' i bogstaveligste forstand, også før Taron. Et pludseligt stik af savn, og så var det væk igen, hun måtte huske at ringe til ham.Hun smilede stort og fulgte med ham "jeg kan godt lide tanken om at vi finder en eller anden random person på gaden og så erklærer du vedkomne din kærlighed" sagde hun og grinede lidt, det var ikke svært at forestille sig Nicholas i den situation. "Aww lille ven.." sagde hun og nussede kort hans hånd, mens hun så sig om efter et offer til Nicholas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 21:52

Han grinte højt og så på sin berusede veninde, med munterhed.
"Jeg trr jeg har fundet en random tøs." Grinte han og svang Jara ind i sine arme. "Looove me toniight!" Sang han med sin pivfalske stemme, det at han var blevet vampyr havde ikke gjort hans sangevner bedre. Han øjne var forførende og intense mens hans mund var i et bredt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 22:01

Jara smilede skævt af hans latter, og blev lettere overrasket da hun blev hevet ind i Nicholas's arme igen.
Hun skar en grimasse og grinede lidt af hans manglende sangevner selvom hun garanteret ikke var meget bedre. "Nårh lille vampyr.. jeg kan godt elske dig hvis du har så hårdt brug for det" sagde hun drilsk, og strøg noget hår væk fra hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 22:16

Han grinte og nikkede mens han så virkelig trist ud.
"Ja.. elsk mig." Hviskede han med et lille smil, og kyssede hende på halsen, let og blidt inden han grinede og rettede sig op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 22:25

Jara så ind i det triste ansigt, og smilede lidt.
Hun lukkede øjnene da han kyssede hendes hals, og nød det. Hun nød den lette gysen ved det, det var derfor hun nød at blive kysset på halsen.
"Jeg skal nok elske dig" mumlede hun og kyssede ham blidt på hagen, inden hun grinede lidt. Det var utroligt så mange fjollede ting man kunne sige og gøre når man var fuld, dog virkede Nicholas ikke fuld, bare.. glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 22:29

Nicholas smilede da han vidste hun kunne li at blive kysset på halsen.
Tilfreds over at ha fundet et punkt han kunne bruge hvis han nu skulle forføre hende, mere end han gjorde nu. "Det var godt." Hviskede han Smilende da hun havde kysset hans hage. Han lagde sine arme tæt omkring hende, og smilede charmerende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 22:34

Jara blev blød i knæene af vampyrkulden der kom fra ham, hun ville helst ikke indrømme det, men det var rart igen at føle den mod sin egen varme hud.
Hun fornemmede at hun blev trukket tættere ind mod ham, og så op på hans ansigt, og smilede sødt.
Hun lagde sine arme om ryggen på ham, og lænede sin kind mod hans brystkasse, det var trygt selvom han sikkert kunne skubbe hende op af en af husmurene og bide hende til hver en tid, men det ville han aldrig gøre. Håbede hun da.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 22:37

Nicholas smilede, og kyssede hende på håret. Bare fordi han kunne og havde lyst. Han lod sin ene håndflade køre ned af hendes Ribben og ned på hoften med et lille smil. Han var normalt ikke til piger, men en gang i mellem måtte han bare være i kontakt med dem, såen rent seksuelt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 22:45

Jara nød kysset i sit hår, og smilede sødt. Hun løftede sit ansigt, og kyssede stykket mellem hals og hage. Hun fornemmede godt håndens vej ned over hendes side, men hun havde ikke noget imod den. Hvad var det egentlig de stod og lavede? Stod de og flirtede?
Et lille grin slap over hendes læber, det var da ligemeget, det var jo bare uskyldige kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 22:49

Han nød hendes kys og greb bedre fat om hendes hofte med et lille smil på læben, inden han trak hende tættere på ved hjælp af sin hånd omkring hendes hofte. Han lænede sig ned over hende og bed hende blidt i øreflippen og kyssede hende så ned til halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 23:01

Jara tog et fastere greb i hans trøje på ryggen, og lagde mærke til at hun nu stod helt op af ham. Hun gispede svagt da han bed hende i øret, og begyndte at kysse hendes hals. Hun bed sig lidt i læben, og kørte en hånd op i hans hår. Hun nød virkelig de små kys. Hun nussede ham blidt i håret, og lukkede sine øjne, med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alkohol... - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alkohol... - Nicholas
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: