Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ved skoven -Elondira

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ved skoven -Elondira Empty
IndlægEmne: Ved skoven -Elondira   Ved skoven -Elondira Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 05:39

Dato : Irl
Årstid : Irl
Dag :Irl
Vejr : En varm sommernat.
Sted : Skoven.
Tid : Irl
Omgivelser : Skov omgivelser, men ingen mennesker. Men en masse af skovens lyde.

De stod nu i skoven nær Larentia's hule. Det var det eneste sted Matt med sikkerhed vidste hvor var, og så kunne han få sit tøj med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ved skoven -Elondira Empty
IndlægEmne: Sv: Ved skoven -Elondira   Ved skoven -Elondira Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 05:51

Elondira så sig omkring efter den smertefulde tur, og begynder at blive vred, "Hvorfor fik jeg pludselig en masse smerte? Og HVOR er vi?" Hun viser klør men får dæmpet sig efter lidt tid, "... Hvor er vi egentlig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ved skoven -Elondira Empty
IndlægEmne: Sv: Ved skoven -Elondira   Ved skoven -Elondira Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 05:54

undskyld, jeg skal nok tage dig tilbage til byen. Det er Laretia's hule" Matt pegede ned mod et hul det var gemt under et træ. "Jeg skal bare have mit tøj og så teleportere jeg dig tilbage til byen".

//YAY du vidste hvad jeg mente ^_^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ved skoven -Elondira Empty
IndlægEmne: Sv: Ved skoven -Elondira   Ved skoven -Elondira Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 06:02

Elondira smilte men så så hen på Matthew lidt alvorligt, "Den smertefulde tur vil jeg ikke prøve igen, jeg bliver her du.." Får fundet en mus og spiser den i en slurk.

//Hvad mener du? <(>w<)>//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ved skoven -Elondira Empty
IndlægEmne: Sv: Ved skoven -Elondira   Ved skoven -Elondira Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 06:08

Matt så med forundret på hende . så smilte han "Som fruen ønkser" sagde han drillende. "Vil du så med 'indenfor'?" Matt så smilende på Elondira.


//ligemeget ven ^_^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ved skoven -Elondira Empty
IndlægEmne: Sv: Ved skoven -Elondira   Ved skoven -Elondira Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 06:11

"Er der MEGET lyst?" Elondira så ind, hun havde en stor svaghed for elektrisk lys, hun ved ikke hvorfor
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ved skoven -Elondira Empty
IndlægEmne: Sv: Ved skoven -Elondira   Ved skoven -Elondira Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 06:20

"ikke mednindre du har lys med " sagde Matt. hulen var faktisk meget mørk og de havde intet lys der nede. Matt tænkte sig om, "vent her" sagde han og gik ned ii hulen. der hørtes et smertefuldt skrig der gik over i et ulve hyl. op fra hulen kom en stor sort ulv, han var vel omkring 3,5 meter lange fra snude til hale, ca 1,75 meter høj. han var en smuk sort ulv. med smukke brune øjne. Matt gik over til Elondira. og lagde sig foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ved skoven -Elondira Empty
IndlægEmne: Sv: Ved skoven -Elondira   Ved skoven -Elondira Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 06:51

Elondira så på ulven, eller Matthew, hun havde sat sig ned og strøg hånden gennem hans pels, den var fyldig og dog så blød, hun fik næsten kuldegysninger af det, så forførende og alligevel genert. "Så smuk... Ørhm jeg mener sover vi bare her?!" Hun holdte sig for munden begrund af sin pinlige bemærkning hun uden vidre fik sagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ved skoven -Elondira Empty
IndlægEmne: Sv: Ved skoven -Elondira   Ved skoven -Elondira Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 06:58

Matt nød følesen af pigens aeen igennem hans pels, og grinte lidt i sig selv da hun sagde det. "Hvis du vil?". Matt var stadig ikke helt van til sin ulve skikkelse. "ellers ka du sætte dig op så løber jeg tilbage til byen, det er dit valg." ulven lagde hovedet mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ved skoven -Elondira Empty
IndlægEmne: Sv: Ved skoven -Elondira   Ved skoven -Elondira Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 07:01

Elondira smilte let, men rystede på hovedet og gabte, "Neej.. Er for... Træt.." Hun falder i søvn halvt liggende på jorden og halvt liggende på Matthew.

//Skal til Tyskland kl. 5 imorgen, så er nød til at sige godnat nu, og kommer først på igen i overmorgen.. Sorry! <(>w<)>//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ved skoven -Elondira Empty
IndlægEmne: Sv: Ved skoven -Elondira   Ved skoven -Elondira Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 07:03

Matt lagde hovedet ved hendes skød og lagde sig osgå til at sove.



//aaaaawww okay men vi må emne igen det var hyggeligt ^_^.. Du må ha en go tur til tyskland x3/
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ved skoven -Elondira Empty
IndlægEmne: Sv: Ved skoven -Elondira   Ved skoven -Elondira Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ved skoven -Elondira
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: