Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 PNC, 23:00 - Jaster

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 05:43

"madvare"sagde han og kiggede på hende "jeg er ikke helt med forventer du jeg har sex med dig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og gik hen til hende og kyssede hende på halsen han stod bag hende "er det det du mener søde"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 10:39

Hun nikkede "jeg er jo en engel.. mit blod du ved.." sagde hun og smilede. Hun hævede sine øjenbryn da han spurgte om det andet "n-nej... nej overhovedet ikke" sagde hun langsomt og forstod ikke rigtigt hvordan han var kommet på det. "Jeg ved ikke hvad jeg mener.." sagde hun forvirret, og kyssene på hendes hals gjorde ikke hendes forvirring mindre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 10:41

"pyt med det jeg vil bare være lidt sammen med dig alene hvor vi kan snakke lidt sammen i stedet for at alle kigger på os der nede"sagde han med et sødt smil på sine læber og slap hende igen og gik hen og satte sig ned på sengen der var der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 10:50

Hun så på ham og nikkede, forbandede naivitet! Hun så på ham og smilede stille "Jo det er klart.. der er for mange mennesker nedenunder og sådan.." sagde hun og satte sig hen ved siden af ham, og smilede venligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 10:53

"men jeg må sige at jo mere jeg er sammen med dig jo mere får jeg lyst til dig"sagde han og kiggede på hende og lagde sin hånd på hendes lår og smilte sødt til hende "det gør vil ikke noget gør det"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil og kiggede hende lige ind i øjne med sine lilla charmerene øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 11:03

"Skræmmende.." mumlede hun, og syntes det var uhyggeligt at han følte sig så tiltrukket af hende. Hun så ned på hans hår på hendes lår, og så derefter op i hans øjne. "Det går an på hvad der gør noget, eller ikke gør" drillede hun, og smilede lidt til ham. Hun så ind i hans øjne, og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 11:13

"noget galt du ser lidt tænksom ud"sagde han og kiggede på hende med et smil og kyssede hende på kinden men han ville nu ha gjordt der på munden men det gjorde han ikke for viste ikke hvordan hun tog det så han gjorde det kun på kinden "men syns du er virkelig sød og det kan du ikke sige mig imod om for det er du"sagde han og gav hende en drink i hånden "skal vi ikke skåle for det"sagde han med et sødt smil og tog en selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:05

Hun rystede på hovedet og smilede "nej" sagde hun roligt, og gav ham et lille kys på munden da han virkede som om han ikke turde kysse hende på kinden. Hun nød dog også det på kinden. Hun skar en grimasse "jamen jeg er ikke sød.." mumlede hun mut "nej vi skal ikke skåle på det" grinede hun, og prikkede ham i maven "men vi kan sikkert skåle på noget andet" mumlede hun så, og så ned i sin sommersby.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:08

Han kiggede på hende "okay men hvad at du stram"sagde han med et stille grin og kyssede hende på munden og kiggede på hende med sin lilla øjne der nok forførte hende. Han kørte sin hånd op af hendes ene ben og kiggede på hende "du skal ikke sige mig imod du ved hvad det kan ende med eller måske gør du ikke"sagde han og kørte sin hånd rundt på hendes lår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 22:16

"Ad.. " grinede hun, og nød kysset og så ind i de lilla øjne. Hun så på hans hånd der gled op af hendes ben, og så derefter på ham. Hendes smil skævt, og hun prikkede ham på næsen "truer du mig?" drillede hun, men lod hans hånd være, og tog en tår af sin sommersby.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 23:26

"det kommer an på hvad du mener jeg truer med"sagde han og kørte sin ham rundt på hendes lår og op på hendes mave og nussede hendes mave med et smil og kiggede hende i øjne med et sødt forførende smil på læberne,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 23:34

Hun bed ud efter ham, drillende selvfølgelig og smilede skævt. Hun rystede bare på hovedet af ham, men nød at blive nusset. Hun lagde sig ned, og fik fat i den hånd der lå på hendes mave og løftede den op til sit ansigt og betragtede linjerne i hans hånd, med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 23:40

Han kiggede på hende "hvad ser du søde"sagde Han og kørte den anden hånd op af hendes ben og lagde den uden på hendes tøj og prikkede til hendes underliv for at se om hun kunne mærke det selvom hun havde tøj på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 00:00

"Streger.." mumlede hun bare, og kørte blidt sin tommelfinger hen over hans håndflade. Det gav et lille ryk i hende da han rørte ved hende, og så op på ham "hvad laver du?" spurgte hun i sit sædvanlige naive tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 00:02

"forfører dig"sagde han og åbnede stille hendes bukser så hans hånd kunne komme ned i hendes trusser og nusse hendes underliv blidt som hun kunne lide det "bare tage det helt roligt"sagde han med et sødt smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 00:14

"Jas.." mumlede hun bedene for hun havde på ingen måde lyst til at have sex, hun var øm ikke voldsomt, men det var alligevel nok til at hun slet ikke var tændt eller havde haft tanken. En svag lyd sled sig over hendes læber da han begyndte at nusse hende. Hun rystede på hovedet og trak sig løs, og rejste sig op "nej jeg har ikke lyst" sagde hun og lukkede sine bukser uden at se på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 00:16

Han kiggede hen på vægen og lagde sig ned i sengen "okay"sagde han stille og lukkede sine øjne lidt og viste ikke lige hvad han skulle sige til hende men han sagde ikke noget så han lå bare og tænkte lidt på tingene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 00:32

Jara bed sig lidt i læben, hun vidste ikke om det var bedst hun gik, eller om hun skulle blive. Hun gik hen til sengen, kravlede så op og satte sig på Jasters mave "er du sur på mig?" spurgte hun stille. Hun vidste godt varulve havde et hidsigt temperament, men det var der virkelig mange af væsnerne der havde, og der var også mange der bare havde det som en del af deres personlighed. Hun lagde forsigtigt sine hænder på hans brystkasse, og så på hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 00:35

Han kiggede op på hende "næh hvorfor skulle jeg være det jeg vil ikke tvinge dig til det når du ikke har lyst har du jo ikke lyst"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber men det blev mindre end det plejede at være "så er det jo bare sådan"sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 00:49

Hun bøjede hovedet og så lidt ned i hans trøje, hun knugede den lidt mellem sine fingre "det kunne da godt være.. jeg har det med at pisse folk af en gang imellem" mumlede hun, og så på hans ansigt igen, og så lidt på de lilla øjne og smilet. "Mm.." sagde hun og rejste sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 00:59

"det er dit underliv der er ømt men jeg kan præsentere dig for anal-sex hvis du frisk på det"sagde han og kiggede på hende "jeg skal nok være blid mod dig hvis du har lyst til at prøve noget nyt altså"sagde han og kiggede på hende med sine lilla øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 05:16

Hun så på ham gennem det evigt lange blonde pandehår, og rystede let på hovedet "jeg har ikke prøvet det før, og jeg frygter lidt det kommer til at gøre ondt, mere ondt end den ømhed der bare er der nu.." mumlede hun, for hun var ikke helt vild med at tale så intimt, men Jaster var jo en hun stolede på. Hun smilede lidt til ham "Jeg tror det må blive en anden dag Jas" sagde hun og kyssede ham kort blidt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 05:28

Han gengav stille kysset og kiggede på hende "okay søde"sagde han med et stille sødt smil på sine læber og kiggede hende i øjne med sine lilla flotte øjne "hvad skal vi så lave"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede stadig på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 05:32

Hun så på sit armbåndsur, og skar en grimasse. "Jeg er nødt til at tage hjem.. der er nogen ting jeg skal have gjort og en jeg skal have ringet til" mumlede hun. Hun så på ham "tak for iaften.. eller idag" sagde hun og kyssede ham på hagen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 05:42

Han kiggede på hende "okay jeg bliver her jeg bliver her jeg har ikke rigtig noget fast hjem jeg skal hjem til så vi ses nok"sagde han og kiggede på hende med et stille lille smil *og det ikke engang løgn det jeg siger har ikke noget fast hjem*tænkte han og kiggede stadig på hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PNC, 23:00 - Jaster   PNC, 23:00 - Jaster - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
PNC, 23:00 - Jaster
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: