Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 i byen//Rose//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 02:23

S_byen
T_14.00
O_lidt mennesker
P_sorte bukser og bar overkrop
V_sol men lidt blæst
D_ 24/7


Jaster kom gående gennem byen med en pose i hånden hvor han havde nogen ting i som han ikke viste om han fik brug for det men han havde det på sig for en sikkerheds skyld for man viste jo ikke om han lige pludselig blev til ulv igen eller hvad han gjorde selvom han styrte det selv men han holdte lavt profil med det så ingen ville finde ud af det så han gik bare stille vider gennem byen *mon jeg møder nogen spænde folk jeg kan snakke med eller bare en person*tænkte han og gik vider og kiggede omkring sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 04:47

Rose gik elegant gennem de smalle gader i Sheria byen. Hendes blik var fastsat fremad og hendes tanker var lidt væk fra det hele. Hun strøg en hånd gennem sit blonde hår og smilte svagt over den følelse af svagt tryghed som fyldte hende. Hun kunne godt lide at hun ikke kunne mærke noget farligt i nærheden. Hun forventede egentlig ikke rigtig at møde nogen væsner og var egentlig ret glad for det da hun godt kunne lide at gå ubekymret rundt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 04:50

Han fik øje på en pige/kvinde der kom gående lige mod ham for han gik bare lige ud og kiggede på pigen og stoppede op før han gik ind i hende og stod et stykke fra hende "hej"sagde han med en venlig stemme og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber og håbede på at hun ville svare ham igen eller hvad hun havde tænkt sig at gøre viste man jo aldrig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 05:01

Rose blinkede et par gange for at komme tilbage til 'reality' og så hurtigt over på en person som havde hilst på hende. Hun lagde hovedet let på skrå og så at det var en ung mand som stod lidt foran hende ".. Hey" sagde hun lidt tøvende og smilte et svagt, men dog sødt og imødekommende smil til ham og stoppede hurtigt op da hun havde det bedst med lidt afstand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 05:28

"navnet er jaster"sagde han med et sødt smil og kiggede på hende og kiggede hende an mens han så ud til at bare at kigge på hende med sine flotte lilla øjne som studerede hende med et sødt smil på sine læber han var muskuløs og det kunne man se for hans trøje sad ind til kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 10:45

"Roselin.. Men vær venlig at kalde mig for Rose" sagde hun med et ret sødt smil og så på hans lilla øjne med sine egne isblå øjne. Hun hed Roselin, men hun ville helst kaldes for Rose. Folk som kaldte hende for Roselin var enten folk som ville irritere hende eller folk som betød utroooooligt meget for hende. Hun lod sit blik gå langsomt over hans krop og kunne med lethed se at han var muskuløs. Hendes egen krop var ret spinkel, feminin og ret køn egentlig. Kjolen sad ikke stramt ind til hendes krop, men den sad sår'n at den fremhævede hendes former.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 10:49

"det er hyggeligt at møde dig rose"sagde han og kiggede på hende og så hende an "du ser flot ud"sagde han og kiggede hendes former som hendes kjole viste frem af hende "flot smuk du er en man godt vil gå i byen med"sagde han venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 10:52

Rose blev ved med at smile sit søde smil til ham "Det er osse hyggeligt at møde dig, Jaster" sagde hun venligt og kunne mærke at hun rødmede svagt da han begyndte at komplimentere hende og rødmede dybt da han faktisk blev ved og da hun så at han kiggede over hendes former og sår'n ".. T-t-tak.." sagde hun lidt tøvende og stammende og så hurtigt ned i jorden så han ikke skulle se at hun rødmede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 10:58

"så lidt rose"sagde han og kiggede på hende med sin lilla forførerne øjne med et sødt smil og gik hen til hende "du skal ikke være genert hvis det er det du bliver"hviskede han forførerne ind i hendes øre og kiggede på hende med et sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:01

Rose så halvvejst op på Jaster og så hurtigt hans forførende øjne og så hurtigt ned på sine fødder igen og kunne mærke en kildrende fornemmelse i maven da hun kunne høre hans forførende stemme i hendes øre "Det er jeg heller ikke.." mumlede hun stædigt, men man kunne dog godt se at hun var blevet ret så genert og blev ved med at se ned i jorden da hun stadig var helt rosa rød i fjæset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:10

Han kiggede på hende med et stille sødt smil og kyssede hende så på kinden "kom med mig så kan vi ha det lidt sjovt sammen hvis du vil"sagde han og kiggede på hende og mente feste lidt sammen "hvis du vil så skal jeg nok opføre mig ordenligt hvis du ikke vil ha jeg skal være en bad boy som folk siger mange er"sagde han med et sødt smil og var forførende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:12

Rose bed blidt ned i sin underlæbe da han kyssede hende på kinden. Hun nikkede svagt til det som han sagde "Okay.." hviskede hun og smilte skævt over det sidste "Jeg kan nok godt klare mig med denne 'bad boy'- agtige side" sagde hun og så langsomt op på ham og kunne ikke rigtig få sig selv til at sige nej til ham da han brugte den forførende stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:15

"så kom"sagde han og tog hendes hånd og flirtede sine finger ind i hendes og begyndte at gå mod et diskotek der ikke var så langt væk fra dem og gik der ind "du er sød rose"sagde han og kiggede på hende med et sødt forførende smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:17

Rose gjorde ingen indvendinger da han hev hende med sig og lod ham flette deres fingre sammen. Hun så lidt op på det diskotek de var på vej mod og så derefter tilbage op på Jaster. Hun befandt sig hurtigt inde på diskoteket og var omringet af høj musik og mennesker. Hun rødmede igen da han sagde at hun var sød "Tak, Jaster" sagde hun lavmælt og kunne mærke at hun blev helt blød i knæene ved hans forførende smil på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:22

han kiggede på hende "vil du have en drink eller noget"spurgte han og kiggede på hende og løftede hendes hovede og kyssede hende stille på munden "du har ikke noget at være genert for du smuk og sød du er det en være mand kan ønske sig"sagde han og kiggede hende ind i øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:27

Rose så op på ham og nikkede svagt "Jo tak" sagde hun og vidste at hun ikke ville være så pokkers genert efter noget at drikke da hun altid blev ret.. festlig, når hun har drukket. Hun så op på ham da han løftede hendes hoved og kunne ikke stoppe sig selv fra at rødme da han kyssede hende. Hun lod sin ene hånd gå til hans ene kind og gengældte langsomt kysset og trak langsomt sine læber et par få milimeter væk fra hans og smilte et sødt smil "Tak" sagde hun og var ikke rigtig kommet sig efter kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:32

Han smilte til hende og tog hende med hen i baren "hvad vil du have søde"sagde han og kiggede på hende "jeg har fundet ud af min"sagde han og fik sin drink "så jeg gir du skal bare sige hvad"sagde han på en sød måde og kiggede på hende med sine lilla øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:34

Rose fulgte med ham og bed sig tænkende i underlæben og fik bestilt det stærkeste hun kunne komme i tanke om og smilte da hun fik den. Hun tog en lille tår af den drink og så lidt drømmende op i hans øjne og sukkede oss lidt drømmende og kunne egentlig godt lide hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:38

Han lagde penge for hende drink og kiggede på hende "den er stærk er den ikke"spurgte han og kiggede på hende med et sødt smil "jeg skal nok tage mig af dig hvis du bliver for fuld søde"sagde han og kiggede hende ind i øjne med sine lilla flotte øjne som hun så ud til at kunne lide
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:42

Rose trak svagt på skuldrene "Måske lidt.." mumlede hun og ville egentlig gerne være fuld da hun ikke kunne lide den generte side som hun havde når hun var ædru. Såååå.. Det gjaldt sår'n set bare for hende at blive fuld nok. Hun kunne egentlig allerede mærke drinken begynde at påvirke hende, men ville ikke vise det. Hun tog endnu en tår af sin drink og smilte op til ham "Hmm... Det lyder da... rart" sagde hun og var egentlig ret nysgerrig over hvad han egentlig ville gøre hvis hun egentlig blev for fuld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:45

Han kiggede på hende "men blev nu ikke for fuld og gå under bordet for så bliver det kedeligt for mig"sagde han med et sødt grin og drak noget af sin drink og kyssede hende så på munden med et sødt blik i sine lilla øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:46

"Lover ikke noget" sagde hun med et løftet øjenbryn og så op ham og sukkede igen drømmende da han kyssede hende og gengældte hurtigt kysset og lukkede sine øjne langsomt på klem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:52

han kiggede på hende "så det godt jeg kan komme til at ligge dig i seng for her er værelser man kan låner hvis man er for fuld men jeg spørger nu jeg er i gang bliver du liderlig når du fuld"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:53

Rose kunne ikke lade vær med at smile skævt over det han sagde. Hun lagde sin ene pegefinger mod sin underlæbe og så tænkende op på ham "Maybee.." sagde hun drillende og grinte lavmælt og var allerede begyndt at blive hyper.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 11:57

"så kan jeg godt finde på at gøre dig vild i varmen hvis du bliver det"sagde han og kiggede på hende med sin forførende smil på sine øjne og lagde sin hånd på hendes røv og nussede den stille og roligt med blide bevæhelser
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





i byen//Rose// Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Rose//   i byen//Rose// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
i byen//Rose//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: