Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Typsik! - Borris

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Typsik! - Borris Empty
IndlægEmne: Typsik! - Borris   Typsik! - Borris Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 07:27

Dag : irl
Dato : irl
Tid : 23:40
Sted : Stranden
Vejr : stadig lidt lunt, men der er stadig kold vind.
Omgivelser : ingen
Påklædning : sorte jeans, og et par vans.

Mac stod ved vandet, og så træt ud over vandet. Han sukkede, og så ned af sig selv. Hans t-shirt var forsvundet i løbet af dagen. "Typisk, det sker altid for mig, hvorfor nakker de altid mit tøj?"mumlede han opgivende, og så rundt. Han så ned af sig selv igen, og var ved at være træt af at vise sin mave, og det var begyndt at blive koldt. Han lagde armene om sig selv, og satte sig ned i sandet og så ned. "Jeg er træt af at folk tager mine ting..."mumlede han igen, men med et helt håbløs stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Typsik! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Typsik! - Borris   Typsik! - Borris Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 07:33

Borris forlod igen sin lejlighed og gik en tur et par timer efter endte han så igen ved stranden, hvor han nu vandre ned af stranden imens han så op mod himlen og hev en smøg op af lommen som han hurtigt fik tændt og putte i munden han tog et sug og pustede røg ud gennem næsen hvorefter han stoppe op få meter fra en dreng som han nu først så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Typsik! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Typsik! - Borris   Typsik! - Borris Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 07:43

Mac sad stadig i sandet, med armene om sig selv for at holde sin mave varm. Han så ned, og sukkede stille. "Det kunne da i det mindste være varmt istedetfor"mumlede han, og bed sig i læben. Mac's øjne søgte ud mod vandet imens han bare sad stille, og tænkte på hvad han skulle gøre, han kunne nemlig ikke huske vejen hjem igen. Hans blik ramte så jorden, imens et stille suk slap ud af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Typsik! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Typsik! - Borris   Typsik! - Borris Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 07:47

Borris betragte drengen med et nysgerrigt blik han så ud til at fryse og det smilde borris lidt af før han så gik et par skridt nermer "du fryser hva?"sag han roligt og kløde sig i håret med den ene hånd imens han holdt fast på smøgen med den anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Typsik! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Typsik! - Borris   Typsik! - Borris Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 07:51

Mac så på drengen, og bed sig i læben. Mac havde ikke renget med at møde andre på det tidspunkt af dagen. Han så ned, og rødmede let hen over kinderne. "Ja, det gør jeg"sagde han stille, og sukkede lavt. "Det er hvad der sker når man ikke lægger mærke til hvor man lægger sine ting"sagde han stille, og mente det mest til sig selv, da det var hans egen skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Typsik! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Typsik! - Borris   Typsik! - Borris Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 08:04

Borris betragte ham lidt før han tog sin skjorte af og rakte den frem mod drengen "her du kan få den her"sag han roligt og tænkte dog ikke over at hans spinkle blege overkrop ku afsløre hans sanne jeg som var en lidt hård vampyr men han lignede nu en normal 20 årig mand efter hans ejen mening.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Typsik! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Typsik! - Borris   Typsik! - Borris Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 08:13

Mac så på drengen, og bed sig i læben, han var stadig rød over kinderne, imens han så på skjorten. "Ehm... Tak"sagde han stille, og rejste sig. Mac's overkrop var meget tynd og spinkel, det så ikke ud til han rigtigt havde muskler, men det havde han dog lidt af. han led af spiseforstyrelse, og havde lidt af det længe nu, og det havde sat sine mærker på ham. Han tog imod skjorten, og tog den på, han knappede den, og så ned af sig selv. "Er du sikker på du ikke selv kommer til at fryse uden?"spurgte Mac stille, med en forsigtigt stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Typsik! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Typsik! - Borris   Typsik! - Borris Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 08:31

borris tvang et svagt smil fram "ja jeg er sikker, jeg fryser ikke så meget"sag han roligt og satte sig ned på sandet imens han nu så ud over havet "hvad hedder du?"spurgte hsan så op så lidt over på drengen lige nu var han heldigvis ikke sulten da han næsten lige havde spist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Typsik! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Typsik! - Borris   Typsik! - Borris Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 08:43

Mac så på ham og nikkede. Det måtte jo være rigtigt nok. "Jeg hedder Mac, hvad med dig?"spurgte han stille, og så på ham. Mac satte sig ned igen der hvor han stod, så der var et lille stykke mellem dem. Mac kendte godt til væsnerne omkring sig, men han vidste ikke at det var en vampyr der sadved siden af ham. Men Mac mente heller ikke at der ville være chance for at han ville blive bidt, da han seæv var ret dumdræstig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Typsik! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Typsik! - Borris   Typsik! - Borris Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 08:49

Borris betragte ham lidt nysgerigt imens han et sug af smøgen og pustede ud igen før han svarede drengen mac"Borris"præsenterede han sig roligt og sendte ham et svagt smil som skjolte hans skarpe hjørnetænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Typsik! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Typsik! - Borris   Typsik! - Borris Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 08:53

Mac så på ham, og nikkede imens et smil brød frem på hans læber. Han lagde armene om sig selv igen, da skjorten var lidt kold, og at Mac stadig frøs lidt. Han så lidt ud på havet uden at sige noget. Han bed sig i læben, og tænkte så kort over hvad Borris lavede på starnden på den tid af dagen. "Ehm, undskyld jeg spørg, men hvad laver du her, på den her tid?"spurgte han forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Typsik! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Typsik! - Borris   Typsik! - Borris Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 09:24

Borris lod stille blikket falde på havdet og tage ham med til sine mange tanker som igen fløj rundt i hovdet på ham imens han tog et sug af smøgen, efter lidt tid blev han revet løs af sine tanker da Mac begyndte at snarke til ham "ville bare ud og ha lidt luft og du?"sag og spurgte han roligt og tilføj kort "ryger du?"da han gerne gav en smøg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Typsik! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Typsik! - Borris   Typsik! - Borris Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 09:33

Mac så på Borris, og bed sig i læben. "Jeg ledte efter min t-shirt, den er væk"sagde han stille, og bed sig i læben. Han så på hans smøg, og rystede på hovedet. "Nej"sagde han stille, og så ned. Han så på ham, og smilte så lidt. "Ehm, du må ikke tro jeg er sindsyg, men kender du til den anden verden?spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Typsik! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Typsik! - Borris   Typsik! - Borris Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 09:52

Borris smilde svagt "hmm surt var"sag han roligt og så lidt på ham "okay så skal du da blive fri"sag han roligt og tog et sug igen før han sva´rede "hmm jeg tror ikke du er skør men jo jeg kender den verden du snakker om"sag han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Typsik! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Typsik! - Borris   Typsik! - Borris Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 22:46

Mac så på ham, og smilte lidt over det han sagde. "Tak"sagde han kort, og så lidt ned. Han Så lidt på skjorten, og bed sig i læben. Han tænkte stadig over hvorfor Borris ikke bare var gået, eller havde ignoreret Mac. Mac blev overrasket over det han sagde, "Gør du?"mumlede han forsigtigt og overrasket. Han havde ikke regnet med at få det svar, men det var ret dejligt at Mac vidste at han slap for at sidde og lyve eller holde det hemmeligt for Borris.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Typsik! - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Typsik! - Borris   Typsik! - Borris Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Typsik! - Borris
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: