Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Rund om hjørnet //Matt//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Rund om hjørnet //Matt// Empty
IndlægEmne: Rund om hjørnet //Matt//   Rund om hjørnet //Matt// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 12:27

Dato: I dag
Årstid: Sommer.
Dag: Idag xD?
Vejr: lidt blæst, den koldeste sommer dag dette år.
Sted: Byen.
Tid: 19:20
Omgivelser: Folk forsvinder, butikker osv..
Tøj: Hvid ny top, brun ternet nederdel.


Tine gik rundt i byen med ikke særlig meget tøj da hun faktisk var meget varm. Hun kiggede lidt op på den røde solnedgang's himmel der var kommet. Hun smilte glad og kiggede så ned igen. Hendes nederdel baskede i takt med hendes skuldre men ikke hendes rimelig hurtige gang. Tine var blevet van til at gå i byens tempo og havde så en lidt hurtigere fart en andre. Hun var i strålende humør indtil hun drejede om hjørnet og hun fladt ned på jorden, en eller anden havde stødt ind i hende. Måske pga hun var så hurtig havde hun ikke bemærket der stod nogen. Hun tog sig til hovedet og kiggede op...

//Matt det er så dig jeg er stødt ind i xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rund om hjørnet //Matt// Empty
IndlægEmne: Sv: Rund om hjørnet //Matt//   Rund om hjørnet //Matt// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 20:36

Matt havde strejfet rundt i byens gade i nogen tid. Folk kiggede lidt overrasket på ham som han kom gående i intet andet end sine bukser (Profilbillede). Han havde ledt efter sin jakke hele dagen, men var i godt humør.

Måske var det fordi han gik i et meget roligt tempo, eller måske var det hans højde, uanset hvad det var så gjorde det at Matt ikke væltede, kun blev slået lidt ud af balance, da den fremmede støtte ind i ham.

En pige, omkring hans egen alder, sad på jorden foran ham. Matt vidste ikke helt om han skulle undskylde eller hvad. Matt var ikke en menneske person og han havde aldrig oplevet at nogen gik ind i ham, på den måde. Matt rakte hende en hånd, og sagde "Det må du undskylde jeg så dig ikke", Hans øjne søgte ned mod jorden. Matt hadede det, han var så genert at han sjældent så for i øjnene, fordi han var bange for hvad han ville se. Frygt.


//Hey du kan da ikke bestemme om det er mig du går ind i ? xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rund om hjørnet //Matt// Empty
IndlægEmne: Sv: Rund om hjørnet //Matt//   Rund om hjørnet //Matt// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 22:15

Tine kiggede op, hun var blevet lidt forskrækket over stødet og tog i mod hånden og hev sig op, "Nej, nej! Det er mig der siger undskyld!" sagde hun og tog hånden roligt til sig.

"Det var mig der var for hurtig, jeg nåede ikke at se mig omkring." sagde hun og nikkede glad og så han kiggede ned i jorden. Hun lugtede hurtigt at han også var varulv. Hun smilte lidt og sagde "Jeg bider ikke" Tine prøvede at fange hans blik, men hun kunne ikke.



//Nååår... ups xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rund om hjørnet //Matt// Empty
IndlægEmne: Sv: Rund om hjørnet //Matt//   Rund om hjørnet //Matt// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 22:23

Matt så stadig ned, men så fangede han lugten. Lugten af varulv.
Forsigtigt så han op, dog uden at møde hendes blik. han smilte skævt over hendes kommentar. "sikkert ikke" svarede han lidt nervøst drillende igen.
Matt bemærke at pigen foran sig heller ikke havde så meget tøj på, i hert fald mindre end alle andre omkring dem.

//Ja det tror jeg nok lige xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rund om hjørnet //Matt// Empty
IndlægEmne: Sv: Rund om hjørnet //Matt//   Rund om hjørnet //Matt// Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 22:43

"Jeg er tæmmet.." sagde hun og grinte lidt. Tine lod let sit blik køre ned fra og op. *Mangler han ikke en bluse eller en jakke?* tænkte hun undrende, selv om hun vidste varulve var varme. "Mangler du noget eller er det meningen folk skal se din mave?" spurgte hun lidt drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rund om hjørnet //Matt// Empty
IndlægEmne: Sv: Rund om hjørnet //Matt//   Rund om hjørnet //Matt// Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:47

Matt så ned af sig selv, lidt flov . Han blev en smule irriteret når folk så få ham. Men lige der følte han så mere genert over denne kønne pige foran sig.
Men han skar en hurtig grimasse og sagde så "ja min jakke. Den har altid en underlig evne til at blive væk fra mig.", han smilte skævt, og bemærkede nu at pigen foran ham heller ikke have særlig meget tøj på.
"Hvad med dig selv?", sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rund om hjørnet //Matt// Empty
IndlægEmne: Sv: Rund om hjørnet //Matt//   Rund om hjørnet //Matt// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rund om hjørnet //Matt//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: