Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Til byen//Sarah//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Til byen//Sarah// Empty
IndlægEmne: Til byen//Sarah//   Til byen//Sarah// Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 07:13

S_Byen
T_15.00
O_lidt mennesker
P_sort trøje og hvide bukser og sorte sko
V_Fint
D_26/7


Jaster kom gående gennem byen i sine egne tænker for han tænke på så han gik stille og roligt gennem byen *hvad skal jeg gøre nu der ingen at snakke med og alene er jeg jo lige nu men jeg kan jo altid gå til fest alene men det kedeligt*tænkte han og kiggede rundt mens han gik vider gennem byen med et stille ensomt smil på sine læber *jeg kan men gider ikke alene*tænkte han og gik bare vider og håbede på at møde en sød person han kunne snakke med. Han gik bare vider og kiggede rundt i byen med et sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til byen//Sarah// Empty
IndlægEmne: Sv: Til byen//Sarah//   Til byen//Sarah// Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 07:17

Sarah kørte hastigt hånden igennem det brune hår, før hun sukkede tungt, og sendte ekspedidenten bag kassen et kort, skævt smil. Det var en kvinde i 40'erne, som stod og sjuskede med pengekassen. Det havde hun snart gjort i lidt over 5 minutter, og Sarah begyndte at blive utålmodig. Pludselig svang kassen op med et bling, og Sarah sukkede kort, lettet. Hun fik sine byttepenge, snoppede sit magasin, sine smøgere og colaen. Derefter forlod hun butikken. Sarah satte kursen mod parken. Hendes skikkelse var beklædt med stramme bukser, en habbit jakke og en hvid trøje. Derudover bar hun høje hæle, som klikkede lystigt. Sarah havde sat sig på en bænk i Parken, og åbnede sit magasin, for at læse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til byen//Sarah// Empty
IndlægEmne: Sv: Til byen//Sarah//   Til byen//Sarah// Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 07:25

*hmm jeg kan gå hen i parken og se hvad der sker der*tænkte han og gik vider hen i parken og gik gennem den og fik øje på en pige/kvinde der sad på en bænk og gik stille og roligt mod hende "hej med dig frøken"sagde han og kiggede på hende med sine mørke brune øjne og et sødt smil på sine læber *hun ser sød*tænkte han og kiggede på hende. Han stod stille og ventede på hendes reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til byen//Sarah// Empty
IndlægEmne: Sv: Til byen//Sarah//   Til byen//Sarah// Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 07:39

Sarah vendte sin skikkelse mod ham, og sendte ham et varmt smil. ”Halløj knægt”, brummede hun smilende. Han lignede ikke en, der var ældre end de 17. Hun fik pludselig en spøjs tanke, om ham i hendes seng, men hun smilede dog blot til ham. Hun ville ikke ligge an på ham, hvis ikke han var over 18. Sarah foldede bladet sammen, og lagde det ved siden af sig. ”Hvorfor siger du hej til mig?”, spurgte Sarah og grinede varmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til byen//Sarah// Empty
IndlægEmne: Sv: Til byen//Sarah//   Til byen//Sarah// Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 07:42

"fordi jeg syns jeg vil være venlig og du ser godt ud"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil "men jeg hedder Jaster og ja jeg ser ung ud men holder mig godt men jeg er altså 20 hvis du vil vide det"sagde han og kiggede på hende med et smil *og hvad havde min alder med sagen at gøre*tænkte han og viste ikke hvorfor han sagde det til hende "men hvad er dit navn"spurgte han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til byen//Sarah// Empty
IndlægEmne: Sv: Til byen//Sarah//   Til byen//Sarah// Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 07:53

Sarah rejste sig og løftede begge bryn. ”Hvordan kunne du vide hvad jeg tænkte?”, spurgte hun og skar en grimasse. Hun tog sit blad og sin cola før hun trådte nogle skridt bagud. Væk fra ham. Sarah hævede de slanke bryn, før hun tskede lavt. ”Ser godt ud? Jamen tak. Det er underligt”, mumlede hun og lo lavmælt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til byen//Sarah// Empty
IndlægEmne: Sv: Til byen//Sarah//   Til byen//Sarah// Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 07:56

"ov sorry jeg har det bare med jeg siger hvem jeg er siger jeg for det meste også min alder for nogen kan godt tro jeg er yngre end jeg er"sagde han og kiggede og kiggede på hende "men undskyld hvis jeg skræmte dig frøken"sagde han og kiggede på hende da hun gik væk fra der hvor hun sad *ja så fik jeg ødelagt det her møde*tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til byen//Sarah// Empty
IndlægEmne: Sv: Til byen//Sarah//   Til byen//Sarah// Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 07:58

Sarah skar en grimasse, men valgte at sætte sig ned. ”Når okay. Så er det i orden wierdo dreng”, grinede hun varmt, så han vidste hun kun drillede. Sarah åbnede sin cola og drak en tår. ”Men tak for komplimenten. Du ser også godt ud”, sagde hun leende og blinkede drillende til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til byen//Sarah// Empty
IndlægEmne: Sv: Til byen//Sarah//   Til byen//Sarah// Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 08:03

Han kiggede på hende "jamen tak for det"sagde han og gik hen til bænken "må jeg sætte mig ned"spurgte han og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber "men jeg fik vist ikke dit navn"sagde han og kiggede på hende mens han stadig stod op og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til byen//Sarah// Empty
IndlægEmne: Sv: Til byen//Sarah//   Til byen//Sarah// Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 08:08

Sarah smilede roligt til ham og nikkede kort. "Jeg ejer ikke bænken. Slå dig ned hvis du vil", sagde smilende og klappede lidt på en plads ved siden af sig. "Jeg hedder Sarah" fortalte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til byen//Sarah// Empty
IndlægEmne: Sv: Til byen//Sarah//   Til byen//Sarah// Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 08:10

Han satte sig ned og kiggede på hende "sarah sødt navn"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil "men er der mere du kan fortælle om dig selv"spurgte han og kiggede på hende med et sødt smil og venligt blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til byen//Sarah// Empty
IndlægEmne: Sv: Til byen//Sarah//   Til byen//Sarah// Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 08:32

Sarah sendte ham et smil. "Mange tak", sagde hun nikkende og grinede kort. Hun tog endnu en tår af colaen. "Hmm.. Du må spørge hvis du vil vide noget", sagde hun leende og nikkede en enkelt gang til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til byen//Sarah// Empty
IndlægEmne: Sv: Til byen//Sarah//   Til byen//Sarah// Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 08:44

"okay nu ved jeg det er uhøflig at spørge en kvinde om hendes alder så jeg tager lige et gæt okay"sagde han og kiggede på hende *hm efter hvad jeg kan se er hun 18-19 år*tænkte han og kiggede på hende og ville til at sige noget "18 år vil jeg gætte på"sagde han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til byen//Sarah// Empty
IndlægEmne: Sv: Til byen//Sarah//   Til byen//Sarah// Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 07:14

//......//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til byen//Sarah// Empty
IndlægEmne: Sv: Til byen//Sarah//   Til byen//Sarah// Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 06:55

//.........//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Til byen//Sarah// Empty
IndlægEmne: Sv: Til byen//Sarah//   Til byen//Sarah// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Til byen//Sarah//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» gå en tur i byen
» Ny i byen.
» Et uforglemmeligt venskab.. // Sarah.
» Gå tur i byen.
» Ser over på byen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: