Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sig mig forfølger du mig?//Borris.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sig mig forfølger du mig?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sig mig forfølger du mig?//Borris.   Sig mig forfølger du mig?//Borris. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 08:19

Dato: 27 juli 2010.
Dag: Tirsdag.
Tid: Irl.
Sted: The Reggie Club.
Omgiverlser: Ting der er på en club.
Tøj: Et par sorte meget tætsidende jeans, en sort tanktop, sorte læderhandsker, sort tærklæde tørklæde om halsen også mørkerøde vans.


Pierce sad på en stol oppe i baren og betragtede de farverige flasker som stod bag disken. Hans lange elegante finger strøg over bardisken som var foran ham. Et glas med en egnnemsigtig væske stod foran ham dog urørt indtil videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sig mig forfølger du mig?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Sig mig forfølger du mig?//Borris.   Sig mig forfølger du mig?//Borris. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 20:58

Borris sukke koldt da han trådte ind på cluben, han så lidt rundt men gik så forbi de mange dansne væsner og vider op mod baren, han lag ikke mærk til knægten men satte sig blot på en barstol et lille stykke fra ham "en øl"sag han køligt til bartændernen imens han lod blikket flakke rundt på de mange væsner og ved der nu ellers var her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sig mig forfølger du mig?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Sig mig forfølger du mig?//Borris.   Sig mig forfølger du mig?//Borris. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 23:04

Pierce tog det kolde glas og tog en lille tår af det. Han sukkede så og slikkede langsomt det sidste alkohol væk sine læber. Den måde det rev på ned gennem halsen føltes fantastiskt og det var nok også derfor han drak det. Glasset ramte forsigtigt bardisken da det blev sat ned. Han vedte så ryggen til baren og så rundt i clubben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sig mig forfølger du mig?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Sig mig forfølger du mig?//Borris.   Sig mig forfølger du mig?//Borris. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 23:11

Borris fik enlig sin øl og tog en stor tår af glaset, han su´kke roligt og så lidt rundt han smilde så chamerne til en gruppe piger der stod og danse et lille stykke væk fra ham, han tog en tår mer saf ølen og s¨å igen på pigerne "hey smukke tøser"sag han og piftede af dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sig mig forfølger du mig?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Sig mig forfølger du mig?//Borris.   Sig mig forfølger du mig?//Borris. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 23:14

Pierce sukkede da han ikke fandt nigen spænede typer overhovedet. Normalt når han havde været her havde der været en som fangede hans opmærksomhed men det fandtes åbenbart ikke denne gang. Han vendte rundt på stolen og drak så resten af den klare væske. Han stivnede og kendte med det samme den stemme. Han rejste sig langsomt op i håb om at han ikke blev lagt mærke til. Han gik hurtigt gennem clubben. Han kom hen til dansegulvet og hen så sig over skuldren og så på Borris. Han begyndte så at bane sig vej gennem dansegulvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sig mig forfølger du mig?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Sig mig forfølger du mig?//Borris.   Sig mig forfølger du mig?//Borris. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 23:19

Pigerne fniste lidt og sendte ham et kort blik før de danse vidre, han smilede skævt og tømte sin øl hvorefter han gik ud på dansegulvet og begyndte at danse hen mod de unge piger, han lo lidt og danse uden at se knægten endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sig mig forfølger du mig?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Sig mig forfølger du mig?//Borris.   Sig mig forfølger du mig?//Borris. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 23:21

Pierce pev en smule da han mærkede en tage ham på røven og han vedte rundt og så på personen. Han bed sig en smule i læben. Borris dansede ikke særlig langt fra ham så han måtte hellere skynde sig videre. Han gik langsomt hen mod udgangen da han ikke kunne komme hurtiger frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sig mig forfølger du mig?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Sig mig forfølger du mig?//Borris.   Sig mig forfølger du mig?//Borris. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 23:26

Borris stoppe hurtigt med at danse da en velkendt lugt ramte hans næse,han knytte hænderne hårdt og så rundt da han nu fik øje på drengen fra igår"mine nøgler"råbt han og fulgte efter ham, han skubbe sig vej gennem folkne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sig mig forfølger du mig?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Sig mig forfølger du mig?//Borris.   Sig mig forfølger du mig?//Borris. Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 23:28

Pierce kæmpede sig hurtigt videre og havde ingen idé om at vampyren havde fået færden af ham men han kunne jo heller ikke gøre så meget ved det. Han stivnede da han hørte Borris råbe efter ham. Han satte farten op og massede sig videre gennem de mange folk. Han ville ikke gå udenfor nu, hvis han blev herinde ville han måske ikke få tæsk?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sig mig forfølger du mig?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Sig mig forfølger du mig?//Borris.   Sig mig forfølger du mig?//Borris. Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 02:16

Borris skubbe irteret de mange folk tilsiden imens han fulgte efter drengen, han så koldt på drengen imens han knytte hænderne hårdt "kom her din kujon"sag han tørt men højt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sig mig forfølger du mig?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Sig mig forfølger du mig?//Borris.   Sig mig forfølger du mig?//Borris. Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 02:25

Pierce knurrede nærmest af Borris og brød sig ikke om at blive kaldt en kujon men det var vel det han var. Han bed sig i læben og kom så ud af mængden. Han skubbede sig hurtigt gennem en dør men stivnede da det var en skab. Han vendte rundt og så mod døren som han forsigtigt gik ud af igen og håbede han ikke ville blive overfaldet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sig mig forfølger du mig?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Sig mig forfølger du mig?//Borris.   Sig mig forfølger du mig?//Borris. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sig mig forfølger du mig?//Borris.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: