Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tørsten til en jagt

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tørsten til en jagt Empty
IndlægEmne: Tørsten til en jagt   Tørsten til en jagt Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 07:57

Tid: Aften/Nat
Omgivelser: Masser af væsener
Sted: Petronia Night Club
Vejr: Varmt af alle de mennesker

Lunafix så sig omkring, der var masser af væsner der enten drikkede eller flirtede med hinanden. Lunafix slikkede sig på læben med et lystent blik, hun var ny i dusørjæger industrien, hun var dog alligevel allerede spændt over hvornår hendes første trofæ skulle være, hun lod fingrene glide ned af glassets glasform indtil hun nåede bunden, fingrende gnuede sig om glasset, let men ikke for løst til at tabe det. Glasset når op til hendes læber hvor indholdet blev hurtigt slugt ned i et enkelt brusende fald, nogle dråber missede og gled let ned af hendes nedre kind. Hun så sig omkring efter sit første mål. Der var masser af valg, nu var det bare at vælge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten til en jagt Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten til en jagt   Tørsten til en jagt Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 08:04

Jaster kom ind på klubben og kiggede sig omkring og gik op i baren og bestilte en drink og kiggede sig omkring for at se hvem der var i klubben og fik sin drink og betalte for den og sad bare i baren og slappede af med sin drink i hånden og drak lidt af den og kiggede hende på en han ikke tog øjne fra i et stykke tid *hvem er hun*tænkte han og kiggede bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten til en jagt Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten til en jagt   Tørsten til en jagt Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 08:07

Lunafix begyndte at blive irreteret over drengen som blev ved med bare at kigge på hende, hun drak færdig, en god vin der pludselig smagte ubehageligt. "Har jeg noget i håret knægt?" Hun så på ham med et halvt irreteret og halvt interesseret blik, han så meget muskuløs ud af et menneske at være, måske hun var heldig idag?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten til en jagt Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten til en jagt   Tørsten til en jagt Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 08:10

"næh jeg syns mere du ser godt ud"sagde han og kiggede på hende med et stille sødt smil på sine læber og viste ikke rigtig hvad han skulle sige han syns hun så godt ud og det hele "navnet er jaster"sagde han og kiggede på hende *hvad er der med hende*tænkte han og kiggede bare på hende med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten til en jagt Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten til en jagt   Tørsten til en jagt Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 08:14

Hun så på hans søde smil, nede på jorden var han da, i forhold til sit udseende. "Nåh, tak da.. Jaster" Hun lavede små krøller i håret med sin finger og så igen på hans smilende ansigt. "Nå men.. Hvilken race er du så? Eller er du bare et almindeligt menneske?" Hun tog hurtigt en tår af sit nyfyldte glas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten til en jagt Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten til en jagt   Tørsten til en jagt Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 08:16

"jeg er en varulv så ja hvad med dig og hvad er dit navn"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville gerne vide hvad hun hed så han viste det "og er der mere du vil vide om mig siger du til"sagde han med et stille sødt smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten til en jagt Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten til en jagt   Tørsten til en jagt Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 08:20

Hun drak stadig men fik et stort smil på sine læber, "Nådada.. Jeg hedder Lunafix og er et almindeligt menneske" Hun ville ikke slå til endnu men man kunne gå igang med at få fanget ham i hendes net. "Varulve... De er så skønne, de muskler en ulv kan have i sin menneskeform, det er så... Charmerende" Hun løj, men heldigvis var hun næsten professionel løgner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten til en jagt Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten til en jagt   Tørsten til en jagt Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 08:24

"okay og tak tror jeg da nok"sagde han og kiggede lidt på sig selv før han kiggede på hende igen og drak lidt af sin drink og kiggede på hende med sin flotte brune øjne "har du løst til at være sammen med mig i aften"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tørsten til en jagt Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten til en jagt   Tørsten til en jagt Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 23:46

//...//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tørsten til en jagt Empty
IndlægEmne: Sv: Tørsten til en jagt   Tørsten til en jagt Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tørsten til en jagt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: