Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Noget at lave?? - Borris

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 04:34

Dag : irl
Dato : irl
Vejr : varmt og stjerneklart
Tid : 01:56
Sted : Legepladsen
Omgivelser : Gynger, vippe, sandkasse, legehus og alt det.
Påklæningen : https://media.photobucket.com/image/airica%20macabre/Scene_Rainbow/Airica%20Macabre/Airica_Macabre10.jpg?o=50

Fie sad på en af gyngerne og skubbede sig lidt frem og tilbage med sine fødder. Hun havde næsten lige været på jagt, og derfor var hun ikke sulten længere. Hun så lidt rundt, og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre nu, hun gad ikke ud og drikke, da alle de klamme gamle menneske mænd stadig var der. Hun så lidt ned, og nynnede lidt. Hendes pandehår røg ned foran hendes øjne imens hun lænede sig lidt frem. Hun hadede at kede sig. Hun håbede på selskab, eller bare noget i den retning. Hun kunne godt bruge en at snakke med, eller drille, eller noget. Hendes blik var stadig rettet mod jorden imens hun stadig nynnede lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 04:44

Borris kom stille gånenened af gaden han var lidt sulten og det kunne man også se for hans normnale grå øjne skinne nu en sølvfarve som tydligt ku ´ses i mørket, hun sukke svagt og gik ind af indgange til legepladsen og gik roligt over mod en bænk et stykke fra gyngerne, han kunne sagtens lugte den anden vampyr men lod blot somom han ikke havde set vampyren for at få lidt underholdning, han satte sig roligt ned på bænken og så lidt rundt imens han undersøgte den frammeds vampyrs lugt.

tøj: en hvid skjorte og et par lange mørke bukser samt et par hvide all stars
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 05:14

Fie havde stadig rettet sit blik mod jorden imens hendes nynnen var det eneste der kunne høres. Hun så dog hurtigt op da hun kunne lugte han vampyr. Hvor mon han kom fra. Hun kunne ikke genkende lugten og blev derfor nysgerrig over hvem han var. Men hun blev usikker lige så snart tanken om en åbnings replik strejfede hende. Hun stoppede med at nynne, og bed sig i læben. Hendes blik gled rundt over legepladsen til hun havde fundet ham. Det lod ikke til han havde set hende, men hun var sikker på at han havde lugtet hende. Hun tænkte lidt over hvad hun skulle gøre, for hun ville godt snakke med ham, men hun vidste ikke hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 05:23

Borris sukke svagt før han så lidt rundt igen og endte med at side og kigge på den unge hun vampyr som sad over på den ene gynge, han sit normale chamerne smil og betragte hende lidt imens han overvejede om han skulle sig hej eller vendte på hun kontakte ham men han blev dog enig med sig selv om at det var hende som skulle strate samtalen så han sad blot og betragte hende med de lysne øjene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 05:29

Fie bed sig i læben, og så stadig på ham, da han så på hende. Hun bed sig i læben, og vidste et kort øjeblik ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. Hun så hurtigt ned, imens hun prøvede at vinde på noget at sige som ikke kom til at lyse dumt. Hun bed sig igen i læben, men denne gang hårdt. Hun opgav, og så igen på ham med et lille sødt smil. "Hej"sagde hun og så p ham. Det lød dumt.. Men hun havde ikke andre idéer til at starte en samtale op på. Fie rejste sig hurtigt op fra gyngen af, og gik elegant hen mod ham. Hun var ikke sikker på hvorfor, men hun gjorde det alligevel. Hun ville gerne snakke med ham. Hendes smil var stadig sødt og venligt, hun betragtede ham roligt, og stoppede så op foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 06:40

Han sendte hende et chamerne smil "godaften unge vampyr"sag han roligt og betragte hende med de skinne øjene, han var sulten men kun sagtens holde sig fra at bide, han så på hende og nikke til pladsen ved af side"du er velkommen til at tag plads"sag han høffligt og betragte hende nysgerrigt med sit chamerne smil som de fleste falldt for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 06:48

Fie så på ham, og smilte sødt. Hun satte sig ved siden af ham da han sagde det. Hun bed sig kort i læben, og smilte et lille sødt smil igen. Hun virkede sikkert meget genert, men det var hun ikke, hun havde bare problemer med at finde på noget at sige. Hun lagde godt mærke til hans ekstremt charmerende smil, hun måtte indrømme det, han så sød ud, men hun ville ikke smelte! "Fie"sagde hun, og så på ham med sit stadige sukkersøde smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 06:54

Han betragte hende roligt og smilde så chamerne igen "Borris men klad mig hvad de vil"sag han venligt og så lidt op på himlen"hyggligt at treffe dem Fie"sag han så og rakte hen hånd fram mod hende og lod igen bliket falde på hende"nå hvad laver du så ude på denne tid?"spurgte han drilsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 07:00

Fie så på ham, og tænkte lidt over hans lidt gammel-dags udtryk om dem og de. Hun bed sig i læben, og smilte sødt til ham. "Borris... Der er ikke så meget jeg kan komme i tanke om kunne bruges som et kælenavn lige nu"sagde hun, og smilte sødt til ham. Hun ville gerne lære ham bedre at kende, han virkede spænende. "Mig, jeg har lige været på jagt"sagde hun stille, og så på ham. Hun så kort vlk igen for at gøre sine tanker klare igen. "Hvad med dig?"spurgte hun, og så dog igen på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 07:06

Han nikke roligt "det er helt okay"sag han og trak hånden til sig da hun ikke lod til at tag den, han sendte hende et nysgerrigt blik samt et chamerne smil"det lyder godt"sag han så og så lidt op på månen "jeg var enligt på jagt men fik så færten af en anden vampyr som jo er dig"sag han roligt og så igen på hende*hun ser da godt ud*tænkte han kort "nå men har du en hobby eller?"spurgte han for at lære hende bedre at kende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 07:19

Fie smilte lidt over det, hun gav ikke hånd, da hun nok var for doven til det. Hun så på ham og bed sig i læben. Hun kunne ikke helt gøre for det, han virkede bare så sød. Hun så ned, og samlede igen sine tanker. "Okay"mumlede hun stille, hun kunne ikke helt forstå hvorfor han ikke bare var forsat sin jagt. "Ja dans, det er vel min hobby tror jeg"sagde hun, og så på ham. "Jeg er ikke helt sikker"sagde hun stille, og smilte sødt til ham. "Og du?"spurgte hun roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 07:29

Han smilde roligt og så på hende, han stoppe jagten fordi hun måske ku ha været en fjentlig vampyr som måske ville stjæle hans bytte og det tilod han slet ikke, han så lidt op på månen igen den var så facinerne i hans øjne"hvad for en slags dans?"spurgte han nysgerrigt og så igen på hende med et sødt blik "hmm jagt og ja jagt"sag han og grine let over sit svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 07:33

Fie så på ham, og smilte sødt. "Jeg danser ballet"sagde hun, og blev lidt forlegen over det. Hun så kort ned, og bed sig i læben. "Jagt.."mumlede hun og tykkede lidt på ordet. Det lå langt fra hvad hun gad gøre forsjovt. Hun så på ham med et sødt smil og et drillende blik. "Jagt, fanger du så noget lækkert?"spurgte hun, og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 07:47

Han smilde "sejt"sag han roligt og betragte hende nøje*så må hun være let at bære*tænkte han og smilde chamerne "ja altså jeg jagter jo masser af mennesker, det var det jeg mente med jagt"sag han roligt og sålidt op mod himlen imens han tænkte på et næste spørgsmål han ku stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 07:51

Fie smilte over hvad han sagde. "Syntes du?.. Det er ikke lige det man høre hverdag at folk syntes det er 'sejt'"sagde hun, og grinede lidt over det. Hun var dog alligevel glad for at han syntes det var sejt og ikke underligt eller noget. "Det havde jeg fattet"sagde hun, og smilte til ham. "Hvorgammel er du?"spurgte hun stille, og så på ham med et sødt smil. Hun ville godt vide det efter han havde kaldt hende 'unge vampyr'.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 07:59

Han smilde "ja det syns jeg, kan godt li folk der er anderledes"sag han og så lidt over på gyngerne "nå det var da altid noget"sag han og lo blidt "jeg er 20 år og har været vampyr i 11 år og du??"sag han roligt og så hen på hende og tilføj "du er en flot kvinde"med et chamene smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 08:03

Fie så på ham, og smilte sødt. "Dejligt at vide"sagde hun, og mente selv at hun var ret anderledes end de fleste andre. Hun så lidt ned, og bed sig i læben. Hun grinede lidt af det han sagde. "Jeg er 17 og har været vampyr i 2 år"sagde hun, og smilte til ham. Det var godt nok ikke lang tid, men hun havde opnået e-rang på den tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 08:10

Han smilede og så på hende "så var det vist godt jeg kalde dig en ung kvinde"sag han og lo blidt "var det dit ejet valg at blive vampyr eller var det tvang?"spurgte han og betragte hende lidt igen "jeg slev blev tvunget men er nu glad for det den dag for nu ar hans liv lidt sjover.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 07:34

Fie så på ham, og grinede lidt. "Ja, det er jo rigtigt"sagde hun, og smilte sødt. "Jeg blev tvunget kan man vel godt sige"sagde hun stille, og så på Borris. "Jeg husker det ikke så godt"sagde hun stille, og bed sig i læben. Men det var nu heller ikke lige noget af det hun havde mest lyst til at huske tilbage på. Da hun blev vampyr var hun dog meget glad for det, men hun var ikke så sikker på om hun syntes det var godt mere?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Noget at lave?? - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Noget at lave?? - Borris   Noget at lave?? - Borris Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Noget at lave?? - Borris
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: