Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 fest og sjov//Alane//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 10:47

S_fest lokalerne
T_00.00
O_folk der danser
P_Hvid T-shirt og sorte bukser med lyn ned af bene og sorte sko
V_blæser udenfor/stille og rolig indenfor
D_30/7

Jaster stod oppe i baren med en drink i sin hånd og kiggede på dem der dansede og smilte stille af dem og grinte af dem indeni for syns de dansede på den mest tumpede måde lige nu men han var nok ikke bedre og måske var han men han gad ikke lige danse alene. Han tog en tår af sin drink og kiggede lidt rundt i baren for at se om der var nogen spænde personer i baren men det så ikke rigtig sådan ud lige nu *hmm jeg keder mig men har ikke lyst til at gå her fra så jeg venter på at der kommer en der ser ud til at ville snakke lidt osv*tænkte han og ventede bare oppe i baren stille og rolig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 10:52

Tøj: http://dollsunlimitedomaha.files.wordpress.com/2009/09/punk-dress-1.jpg

Alane sad i den ene af hjørne sofaerne der var i lokalet. En øl i hendes hånd, hun betragtede kort sine bare fødder som var dækket af netstrømpebukserne. Hun grinede lidt og kunne virkelig ikke huske hvor hun havde gjordt af sine sko men sådan var det altid med hendes sko. Det var altid dem hun midstede når hun var fuld, det var ret komiskt men sådan havde det altid været. Hvis hun midstede nået, var det hendes sko. Hun løftede ølflasken op og tog en tår af den før hun slikkede den overskydne alkohol af sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 10:55

Han kiggede hen på en pige og smilt og tog sin drink og gik over til hende med et sødt smil på sine læber "hey"sagde han og kiggede på hende "må man sætte sig ned smukke eller skal jeg stå her og se på din skønhed"sagde han og kiggede på hende med et sødt men dog også frækt smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 10:59

Alane sad med sine ben svunget op på sofaen mens hendes blik vandrede over hele lokalet, hun kunne ikke engang huske hvorfor hun var her? Hendes blik gled op på drengen som nu stod foran hende. Hun grinte en smule og flyttede så benene over på den anden side af sofaen "Slå du dig bare ned" Hendes stemme var tiltrækkende og silkeblød. Hun tog endnu en slurk af sin øl og lavede samme nummer med at slikke resterne af sine læber. Hun sendte han et sødt smil, "Hvad bringer dig der så herover til mig?" Hun lagde hovedet på skrå og så på ham med et uskyldigt blik men det var bare hendes normale blik, hendes øjne havde altid en hvis uskyld over dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 11:10

Han kiggede på hende og satte sig ned "jeg syns din skønhed trængte til selskab og du ser vildt hot ud"sagde han og kiggede på hende med et frækt smil. Han sad ved siden af hende og nærmede sig hendes øre "jeg ved godt hvad du er smukke"hviskede han frækt ind i hendes øre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 11:14

Alane så på ham og kunne ikke lade være med at grine "Det der, det virker ikke på mig. Hvis du vil i have mig må du vise det" Hun sendte ham et skævt smil og tog endnu en slurk af sin øl. Hun ville ikke have sex med en totalt fremmet, både fordi hun var jomfru og fordi hun ikke ville være billig. Hun fik kuldegysninger da hun mærkede hans læber let berøre hendes øre mens han snakkede. Hun vendte hovedet og så på ham "Hvad mener du med det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 11:18

Han kiggede på hende med et smil "din race du ikke menneske"sagde han og kiggede på hende "men navnet er jaster hvad er dit hmm hot"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og var temmelig tiltrækkene på den måde han var på men han tog det stille og roligt "vil du ha en drink"spurgte han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 11:21

Alane så på ham og lagde hovedet tilbage mod væggen bag hende. Han smilte stille og syntes det var underholdne at han stadig prøvede med ordene. "Jeg hedder Alane" Hun satte den tomme ølflaske fra sig på bordet og strejkte sig kort. Hun var enormt lille "Jamen tillykke, jeg ved også hvad du er" Hun smilte drillende og rejste sig så op "Tjo hvorfor dog ikke" Hun smilte et dejligt smil mod ham og da hun nu stod op kunne man se hvor lav hun var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 11:27

Han rejste sig op og kiggede på hende "2 sekunder"sagde han og gik op i baren og kom tilbage med to drinks og gav hende den ene "sådan her er den"sagde han og kiggede på hende og satte sig ned det han kom med kunne godt ramme hårdt både på hende og på ham selv men den smagte af jordbær og var pink "håber du kan lide den"sagde han og kiggede på hende med et sødt tiltrækkene smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 11:32

Alane nikkede stille og smilede stille efetr ham. Hun fulgte ham med øjnene og rystede en smule hovedet af ham før hun lagde sig ned i sofaen. Hun strejkte sig en smule med lod sig selv slappe af da Jaster kom tilbage. Hun smilede stilel og tog imod drinken "Tak" Hun smilte et sødt og uskyldigt smil op mod ham og fulgte ham med øjnene da han satte sig. Hun smilede lidt og lagde mærke til der var sukker på kanten af glasset. Et lille smil bredte sig på hendes læber og hun lod sin tunge slikke hen over sukkeret på en sexet måde. Hun tog så hen tår af det og nød virkelig smagen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 11:37

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "så lidt søde"sagde han og drak lidt af den "du ser godt ud"sagde han og kiggede på hende og så hende an med et frækt smil på sine læber "syns du ikke musikken er høj her"spurgte han og kiggede på hende med et sødt smil "der er værelse hvor der er nemmere at snakke sammen i hvis du vil"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 11:44

Alane så på ham og smilede skævt. Han drak en smule mere af den drink hun havde fået. Hun rødmede og rystede på hovedet "Nix, det gør jeg aldrig" Alane havde altid ledet under lavt selvværd. Hun trak på skulderne og smilte skævt "Er det ikke nemmere at sige du bare gerne vil have mig et sted hen hvor vi er alene?" Hun rejste sig op og greb ham om håndledet og hev ham så med ind på et af de tomme værelse hvor hun plantede sig på kanten af sengen. Hun havde ikke tænkt sig at gør noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 11:57

Han gik hen og satte sig bare og ville ikke gøre noget hun ikke ville være med til "jeg kan godt lide dit tøj"sagde han og kiggede på hende med et stille sødt smil på sine læber og kiggede på hende *hun ser sød ud*tænkte han og kiggede på hende "men hvad har du lyst til at snakke om"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 12:00

Alane sad roligt og betragtede værelset, det var faktisk ret kedeligt syntes hun selv. Hun så på ham og smilede stille "Mange tak" Hun drak en smule mere af sin drink og kunne godt mærke den stærke alkohol kicke ind nu. Hun lagde hovedet på skrå og stilte glasset fra sig på natbordet før hun med sig ned i sengen og betragtede ham "Aner det ikke, hvad vil du snakke om" Hun var ikke så god til at snakke med folk da hun havde svært ved at stole på folk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 12:11

Han kiggede på hende "så lidt søde"sagde han og kiggede på hende med et smil "hmm jeg ved ikke hvad laver du i din fritid har du arbejde eller sådan noget"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber. Han kiggede på hende med blide øjne og lagde sig ned og kiggede op i loftet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 12:15

Alane anede ikke hvorfor han blev ved med at kalde hende søde men det var nok nået han gjorde. Hun vendte sig om på siden så hun lå vendt mod ham "Jeg studere til forfatter så det vil sige jeg skriver bøger i min fritid ellers så løber jeg" Hun løb rigtig tit men var begyndt at vende sig af med at løbe så meget det ødelagde hendes muskler. For ikke særlig lang tid havde hun blå hævede mærker langs sine muskler i benene og ryggen men de var forsvundet nu, heldigvis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 12:25

"okay det lyder da Hyggeligt"sagde han og kiggede på hende "har du så nogen bøger der er færdige eller skriver du stædig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber de fleste piger faldt for men hende her var noget andet ved hende og det var dejligt at føle modgang fra en pige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 12:29

"Nogen gange kan det også blive ensomt men det er jo så derfor jeg befinder mig sådan et sted som jeg gør i aften" Hun smilede stille og lagde sig så om på ryggen med benene bukket og det nederste af hendes ben i vejret. "Nej, jeg skriver stadig på min første bog" Hun smilede stille og tog så sit glas fra natbordet og gav sig til at slikke sukkeren væk fra kanten igen, på samme måde som sidst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 12:38

Han kiggede på hende "okay er den ved at være færdig eller hænger du fast i den"sagde han og kiggede på hende med et smil "men hvad handler den om og det hele hvis jeg altså må vide det"sagde han med et smilte sødt til hende "der er noget over dig men hvad ved jeg ikke"sagde han med et grin og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 12:41

Alane så på ham og nikkede kort "Jeg kan ikke komme videre men jeg håber snart jeg kommer igang igen. Hun strøg noget hår ud af sine øjne og tog en tår til at sin drink og satte den så tilbage på natbordet. "Det er en hemmelighed, jeg fortæller aldrig sådan noget før den er færdig da det ødelægger spændingen i at skrive" Hun smilte et sødt og uskyldigt smil og lagde hovedet på skrå. "Hvad mener du med det?" Hun vendte sig om på ryggen og hendes kjole var kravlet mere og mere op fordi hun lå så uroligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 12:48

"ov okay"sagde han og kiggede på hende med et lille grin og kiggede på hende "jeg mener bare der er noget over dig som der ikke er over andre piger jeg har mødt du snakker mere og er den du er der mange der gør sig til en de ikke er overfor en dreng eller mand"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 12:52

Hun smilede stille og klappede ham lidt på skulderen med et lille grin. Hun lukkede sine øjne og lå bare pg slappede af. Hun lyttede til det han sagde mens hun rettede på sin kjole. Hun åbnede så sine øjne og så over på ham "Jeg kan ikke se hvorfor man skulle opføre sig som en anden da personen man prøver at score ville falde for den person og ville måske ikke kunne lide den rigtige person som man selv er. Derfor er jeg altid mig selv da jeg ikke ser nogen grund til hvorfor jeg skulle være en anden." Hun smilede stille og så over på ham og håbede han kunne forstå hvad hun mente.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 12:56

"nemlig det er lige det jeg mente og det er det der er dejligt ved dig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og tog den drink han havde lagt med i hånden i et stykke tid og tog en tår af den og smilte til hende "du meget sød at snakke med"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 13:00

"Jeg er glad for vi er enige i den sag" Hun rødmede og så ned. Hun smilede stille og så op på ham. Hun lukkede så sine øjne i og gabte stille. Hun puttede sig stille mere ind mellem puderne og hun så ham i øjnene med et lille smil "Mange tak, det er du også" Han virker ret anderledes end før faktisk, før var han meget mere flirtende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 13:05

"Ja det kan man sige vi er"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "men hvad kan du fortælle om dig selv ellers det ville være rart at vide mere om dig"sagde han venligt og kiggede på hende og lå stille og rolig og var på en måde mere sig selv i stedet for den han var før.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fest og sjov//Alane// Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fest og sjov//Alane//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 12Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Fest og sjov//Isabella//
» fest sjov og alkohol( Kiara-privat )
» fest!fest!dans: Fellix privat
» Til Alane ;)
» Alane

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: