Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 by tur//Angelie//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




by tur//Angelie// Empty
IndlægEmne: by tur//Angelie//   by tur//Angelie// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 23:14

S-Byen
T-19.00
O-lidt mennesker
P-sort Bluse og sorte bukser hvide sko
V-Fint lidt blæst
D-30/7


Jaster var ind i byen og kigge lidt for sig selv *gud hvor er det kedelig*tænkte han og gik stille vider gennem byens gader mens han havde en pose i hånden hvor han havde nogen ting han nok kunne få brug for hvis der ville ske et eller andet man kunne ikke være for forsigtig når det kom til stykket.
Han gik vider og kiggede på vinduer men der var ikke rigtig nogen butikker i byen der var åben så han kunne jo kun kigge hvad der var i vinduerne *kedeligt det her*tænkte han og kiggede bare på vinduer.
*Hvad mon jeg kan give mig til at lave for der er jo ikke rigtig nogen butikker der har åben*tænkte han og gik vider i byen for ikke at stå stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Angelie// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Angelie//   by tur//Angelie// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 23:22

Angelie sukkede lettere opgivent, mens hun hastede ned igennem gaden. Det var sent og og hun havde helt glemt af få shoppet de ting som hun manglede. Dog var der en butik, som havde åbent i nogle få minutter længere, og Angelie satte det lange ben foran, mens hun løb hen mod den.
Hun observerede ikke sine omgivelser, før hun orddirekte løb ind i en ung mand. Med et let hvin væltede Angelie forover, og nåede kun lige at støde hænderne mod jorden, inden hun ramte den, uden at vide hvad der ville ske med drengen.
Måske havde han fået overbalance og væltede også, eller måske blev han stående. Angelie ramte jorden, og i løbet af meget kort tid blev al luft slået ud af hendes lunger, mens hun gispede højlydt for at få vejret igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Angelie// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Angelie//   by tur//Angelie// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 23:49

Han så pigen og væltede da hun løb ind i ham og satte sig op lidt efter da han hørte hende gispe højt "har du det godt eller vil du have hjælp"sagde han og kiggede på pigen der også var væltet *hvad mon hun skulle nå*tænkte han og kiggede på hende og rejste sig op og kiggede på hende med et stille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Angelie// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Angelie//   by tur//Angelie// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 23:52

Angelie brummede lavmælt nogle eder og forbandelser over smalle gader, der gjorde man ikke kunne passere andre. "Jeg har det fint" mumlede hun lidt efter til ham, inden hun fik hejst sig selv op i en siddende stilling. Butikken var lukket, og hendes hasten derhen var ligemeget nu. Efter hun var væltet ind i drengen, havde hun spildt for meget tid, og hun ville aldrig nå det i tide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Angelie// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Angelie//   by tur//Angelie// Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 00:01

"hvad var det du skulle nå"spurgte han stille og kiggede på hende med venlige øjne *hun er vist ikke særlig glad lige nu**tænkte han og kiggede bare på hende.
Han stod og kiggede på hende mens han ventede på et svar fra hende af mens han bare smilte stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Angelie// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Angelie//   by tur//Angelie// Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 00:09

Angelie blev siddende på jorden, som om hun ikke ville være i stand til at rejse sig. Hvordan havde hun været så sjusket. Hun havde nedkæmpet farlige væsner, men endte med at blive overfaldet af sin egen ivrighed.
"Jeg skulle have nået den sidste butik inden den lukkede, hvilket er for sent nu" svarede hun bare, og vendte blikket mod jorden, som om hun ikke ønskede at se sine omgivelser, eller den person der snakkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Angelie// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Angelie//   by tur//Angelie// Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 00:14

"okay og hvad var det så"sagde han og kiggede på hende "og vil du blive siddende der på jorden eller vil du op derfra"sagde han venligt og kiggede bare på hende med et smil "navet er jaster"sagde han og kiggede på hende "hvad er dit"sagde han venligt og kiggede på hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Angelie// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Angelie//   by tur//Angelie// Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 00:19

Hun trak let på skuldrene. "Min sårede stolthed gør at jeg ligeså godt kan droppe at rejse mig" mumlede hun og gned sig lidt i panden med den ene hånd, som havde fået en hudafskrabning i håndfladen, der blødte let. "Mit navn er Angelie" Hun nikkede kort, og vendte for første gang blikket mod den person hun var stød ind i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Angelie// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Angelie//   by tur//Angelie// Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 00:22

"kom nu op"sagde han venlig "der er altid en dag i morgen hvis det ikke var noget vigtigt du skulle bruge"sagde han og kiggede på hende "men hyggelig at møde dig Angelie"sagde han med et smil på sin læber og kiggede på hende med et smil på sine læber "kom så skal jeg hjælp dig op"sagde han og rakte hende sin hånd med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Angelie// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Angelie//   by tur//Angelie// Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 00:26

"Alt hvad en kvinde har brug for er vigtigt" svarede hun hurtigt og kiggede en anelse mistroisk på den fremstrakte hånd. Han virkede alt for livsglad og munter efter hendes smag, men efter at have sendt hånden nogle gnistrende blikke, tog hun forsigtigt imod den, og halede sig selv på benene.
En svag mumlen, der skulle lyde som et tak kom fra hende, inden hun begyndte at børste tøjet rent for det skidt der var kommet på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Angelie// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Angelie//   by tur//Angelie// Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 03:38

"så lidt"sagde han og kiggede på hende "men hvad var det du skulle ha fat i"spurgte han og kiggede på hende "er det en pige ting eller sådan noget"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Angelie// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Angelie//   by tur//Angelie// Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 20:41

//kuk kuk//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





by tur//Angelie// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Angelie//   by tur//Angelie// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
by tur//Angelie//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: