Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Empty
IndlægEmne: Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander   Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 12:05

Dato : Idag ^^
Årstid : Sommer da?
Dag : 31 juli ^^
Vejr : kun nok vind til bøgler.
Sted : Stranden
Tid : 16:03
Omgivelser : Havet, sand, siv osv xD. Folk der er på vej hjem.
Påklædning: [url]http://youblushblog.com/files/2010/04/Whitney-Port-Bikini-Pictures-In-Miami.jpg[url]

En mager pige, med langt, blondt, og glat da det ikke var vådt, stod ude i vandet med bøglerne som plaskede over hendes mave. Vandet var rimelig koldt, så hun valgte at dykke lidt og så gå ind og svøbe sig ind i sit håndklæde.
Nell tog sig en dyb indåndning og dykkede ned i vandet og mærkede hvordan hendes normalt glatte hår krøllede lidt, ikke pga hun havde brugt glattehjern eller noget, men pga det bare var hendes hår der gjorde som det passede hende. Nelle rejste sig yndefuldt op så håret svang tilbage på ryggen og efterlagde nogle dråber i luften som hurtigt dalede ned i vandet igen. Nell kiggede hurtigt tilbage til sine ting, de var der stadig. Hun dykkede kort igen og rejste sig så og gik hen mod sine ting. Nell smilede glad og var glad for hendes nye bikini. Hun kiggede ned til sine føder da der var en masse sten der stak op i hendes rimeligefølsomme føder.
Hun kiggede så op da hun var noget tæt på stand kanten. Hun kiggede hen til sine ting og så de var blevet væk i den lille tid hun havde kigget på sine føder. Hun løb hen til sin plas hun havde for lidt siden og kiggede dumt rund på stedet for at se om det bare var blevet begravet af løbende folk, men det var det ikke. Nell tog sig til hovedet og kiggede sig omkring, måske var tyven tæt på. Nell tog en hurtig indånding og løb ind mellem sivende, som følte skar i hende. De kilde, kløede og føltes som skarpe knive der skar ind i hende. Hun stoppede ved en lille sti der førte op til et lille hus. Nell satte sig fortabt på sine knæ på stien, og tænkte sig om, det kunne være hun var gået forkert op og gået forbi hendes ting. Da hun fik den tanke løb hun den samme vej tilbage til hvor hun startede, der så hun hendes ting, men en eller anden mand, var begyndt at pakke det væk. Nell fik et halv rødt hovede og styrtede hen til manden, i mens hun råbte han skulle slippe hendes ting. Manden så så op, men løb ind mellem sivende med hendes ting. Nell satte farten op, men med et fladt hun ned i det tøre sand der klistrede sig fast til hendes krop. Nell satte sig op og græd lidt, det var ikke første gang hun var belvet bestålet. Der var slet ikke et tal på det.


Sidst rettet af Nell Man 23 Aug 2010, 09:55, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Empty
IndlægEmne: Sv: Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander   Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 04:41

Xander var smuttet en tur ude på stranden, hvor der ikke var så varmt, ligesom der var inde i byen. Herude var der nemlig blæst, vand, sol, og ikke mindst letklædte kvinder. Han havde taget sin schæferhund Leo med sig, bare for ikke at være helt alene på turen. Desuden havde han hørt, at saltvand var godt for hundes pels, og så ville han også få en god tur ud af det, sammen med sin hund, der var forholdsvis ny i hans familie.
Idet Xander nærmede sig stranden kunne han høre en kvindes stemme kalde imod hans retning og han kiggede, men fik kun øje på en fyr der kom løbende, med tydelige, kvindelige egendele. Folk som Xander var gode til at tænke hurtigt, og han greb hurtigt fat i mandens arm, idet han kom løbende. "Hey, de ting tilhører vidst ikke..!" Nåede han kun lige at sige, før manden slap tingene og skyndte sig væk og forsvandt ind mellem sivende. Xander samlede tingene op i sin hånd og så efter manden. Han var rolig omkring den slags, så længe det ikke var ham selv der blev stjålet fra. Dog var han villig til at blande sig i den slags, da han alligevel regnede med at arbejde i politiet, eller om ikke andet, i militæret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Empty
IndlægEmne: Sv: Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander   Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 04:58

Nell åbnede øjnene på klem og så en anden mand med hendes ting i hænderne, med en hund. Da blikket faldt på hunden gav hun et lille hvin fra sig, det var ikke ligefrem det dyr der sidst havde været sød mod hende. Hun havde kun været sammen med en hund en gang hvor den gnavede på hendes arm uden at stoppe før ejeren kom løbende og sagde den ikke plejede at gøre sådan noget. Siden da har Nell aldrig set hunde igen og aldrig stolt på folk der sagde de ikke gjorde noget.
Hendes tåre der trillede ned af hendes kinder blev voldsommere da hun så hunden, også at hun ikke blev helt bestjålet. Nell rejste sig op med sand på hele kroppen og tørrede så sien øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Empty
IndlægEmne: Sv: Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander   Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 05:42

Xander så undrende på hende og gættede sig til at hun græd på grund af at hun var blevet bestjålet. Han kunne dog ikke gætte sig til, at Leo gjorde hende bange, eftersom at han vidste at de fleste hunde var rolige. "Sit, Leo" Sagde han lavt til ham, og han satte sig. Han gik hen til Nell og så spørgende på hende. "Er det her dine ting?" Spurgte han og rakte hende tasken "Jeg fik vidst ikke fat i det hele, men...".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Empty
IndlægEmne: Sv: Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander   Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 06:04

Hun nikkede lidt med et smil, "Ja det er mine.." sagde hun og tog i mod sin taske igen. Hun skimtede så hen til hunden længere væk, "Din -" sagde hun og løftede let hånden og pegede på den,"din hun kommer ikke her hen vel?" spurgte hun lidt tøvende. Angsten fra hunden var der stadig. Hun kiggede så over på ham og så ned på hendes mave, og børstede lidt af sandet væk fra den og hendes ben, før hun kiggede op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Empty
IndlægEmne: Sv: Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander   Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 06:13

Xander smilte venligt da han afleveret hende tingene. Han skimmede hende kort og hvilede sit blik på hendes bryster. Han kunne fornemme at hun var et menneske, så hun ville formentligt være på alder med det hun så ud til at være. "Det var godt du fik dine ting igen" Sagde han og rettede blikket på hendes ansigt igen "Og nej, han gør ingenting. Han er en klog hund".
Han aede Leos hoved roligt uden at den reagerede yderligere på det. Den havde det bare varmt og havde tungen langt ude af munden og trak vejret tungt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Empty
IndlægEmne: Sv: Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander   Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 06:26

"Ja ved din hjælp.." sagde hun og lagde mærke til hans blik og kørte en hånde lidt over sine bryster og sagde grinene "Mine øjne sidder her?" sagde hun og flyttede hånden op til hovedet.
Derefter kiggede hun ned på hunden, "Og du er sikker?" spurgte hun og skimtede ned til hunden og så op til hans øjne igen. Hun var stadig ikke sikker på om han talte sandt. Det var der jo en gang sket at en bed hende. "Jeg er nemlig ikke den der er mest vilde med hunde.. " tilføjede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Empty
IndlægEmne: Sv: Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander   Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 03:43

Xander lo lidt, for ikke at virke som den underlige type der lurede små pigers bryster. For sådan var han slet ikke, faktisk ville han ikke udnytte sådan en sød lille pige som Nell.
"Undskyld" Rømmede han med et undskyldende, skævt smil.
Han klappede Leo fortsat, men stoppede så da hun nævnte, at hun ikke kunne lide hunde så godt. "Nja, men nu er der jo heldigvis så mange husdyr at vælge imellem. Og man siger jo også, at hunden er mandens bedste ven".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Empty
IndlægEmne: Sv: Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander   Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 05:57

"Det helt okay," sagde Nell glad til ham mens hun smilede lidt. Da hun så kiggede ned på hunden mistede hun smilet igen, "Mandens," urtrykkede hun nikkede, "Ikke kvindens" sagde hun og smilte blidt, "Men har bare aldrig været så tryk ved hunde.." sagde hun og smilte skævt til ham og skimtede ned til hunden et par gange, det kunne jo være den lige pludselig ville springe på hende fordi den troede hun var en stor omvandrende godbid. Hendes tanker om hunde var meget store. "O-og du er sikker på at den ikke gør noget?" spurgte hun, lige i det hendes stemme var blevet lidt hæs. Hun hostede indvendigt for at få den hæse stemme væk og kiggede derefter op på ham med et meget, meget tøvende blik.
Det var blevet lidt varmere. Behageligt. Men Nell var van til meget, meget høj temperatur da hun jo som sagt var ved at dø i en sauna.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Empty
IndlægEmne: Sv: Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander   Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 07:40

"Ja, det kan der være noget om" Svarede han smilende, men uden at virke som en der var overglad hele tiden, han var bare åben og venligt indstillet "Men du skal ikke bekymrer dig om ham her. Han er ganske rar, og lige nu er han meget træt som du kan se"
Han skænkede den trætte schæferhund et blik, som havde lagt sig helt ned nu.
"Bare rolig Leo, vi tager en dukkert i vandet" Sagde han og klappede ham. Han havde hørt at saltvand skulle være godt for en hunds pels, så hvorfor ikke? Hvordan det skulle være godt, vidste han ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Empty
IndlægEmne: Sv: Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander   Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Icon_minitimeLør 13 Nov 2010, 09:13

Nell smilede en smugle men var stadig ikke fuldt tryg ved hunden.
”Hva-Hvad hedder du enlig,” spurgte hun var ikke helt sikker på om hun skulle tiltale ham De eller bare du, eller hvordan og hvorledes...
”J-jeg er Nell,” sagde hun og smilede blidt kulden havde igen kommet ind over dem. Nell bukkede sig ned mod sin tanske med nogle af hendes ting, de ting hun havde fået tilbage, tog så sit håndklæde, som lå i tasken, og slyngede det om sin smukke krop.
”Skal du ud og bade med ham nu?” spurgte hun, for så ville hun med ud i vandet, hun kunne lige så godt blive van til hunde nu, som når hunde vandrede rundt ude i havet som en stor pelsklump.
"F-for så vil jeg da gerne med ud," sagde hun tøvende og smilte blidt og mærkede hun fik kuldegysninger på benene fordi hun ikke havde været i vandet og fordi hun ikke havde særlig meget tøj på... Hun havde jo kun en sort og hvid bikini på og et hånd klæde svunget om sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Empty
IndlægEmne: Sv: Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander   Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 08:41

Han så overrasket på Nell, da hun spurgte om hans navn. Det chokkerede ham hver gang at folk spurgte efter det, så åbenlyst, men jo, måske var det meget normalt i visse kredse, at spørge efter kun så kort tid sammen.
"Hej Nell" Svarede han og nikkede kort "Jeg hedder Xander". Leo fik et par klap igen og tog et skridt videre mod stranden, men langsomt, så hun ville kunne nå at registrere, at det ville være okay for hende, at komme med ham. Desuden skulle han jo ikke styre, om hun måtte tage ud at bade eller ej, eftersom at det ikke var ham der ejede stranden.
"Bare kom" Svarede han "Jeg skal dog ikke selv ud i vandet...". Han lo kort ved tanken mens han gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Empty
IndlægEmne: Sv: Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander   Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 13:09

Hun smilede lidt og fulgte ham ved hans side med et smil, "En ære og møde dig Xander," sagde hun og smilede roligt og stoppede ved vandkanten. Hun var ikke selv sikker på om hun ville løbe ud til hunden endnu.
"Men så du er her kun for at bade din hund?" spurgte hun og smilede roligt og kiggede op på ham. Hun rystede sig en gang. Stadig koldt for hende... Og skulle hun nu ikke huske sine ting? Nej, det havde hun glemt med det samme. Hun var nemlig blevet så opslugt af at snakke med ham. Hun ville nok kun huske det, hvis han huskede hende på det.
hun kiggede ned på sine føder og trådte et skidt tilbage fra vandet og tegnede med sin fod et hjerte og gik ind i det så hun stod midt i hjertet.


//Sorry, har ikke forfærdelig meget kreativitet.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Empty
IndlægEmne: Sv: Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander   Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 12:08

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Empty
IndlægEmne: Sv: Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander   Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: