Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 the rainy forest

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




the rainy forest Empty
IndlægEmne: the rainy forest   the rainy forest Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 03:50

Dato : IRL
Årstid : IRL
Dag : IRL
Vejr : en smule regn
Sted : den triste skov
Tid : 21.00
Omgivelser : træer O_o?


Djonn gik gennem skoven, med en flaske vodka i hånden, han havde prøvet at drikke sig fuld hele dagen, men det var ikke gået så godt, han havde gået i så lang tid at han var blevet næsten helt gennemblødt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the rainy forest Empty
IndlægEmne: Sv: the rainy forest   the rainy forest Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 03:56

Marcus kom såret gående gennem skoven, efter han have været samme med Hayley havde en af hendes forfølgere fulgt efter ham, Marcus nåede dog at dræbe forfølgeren før han selv blev dræbt, Marcus hostede lidt blød op og gik svagt videre, han havde fået et stort sår på maven og på ryggen, man kunne se blodet ude på hsns tøj, han havde små skrammer på armen og lidt i panden, han stoppede med at gå og lænede sig op af et træ, han trak vejret så langsomt at man skulle tro at han holdte vejret, og han så tænkende op på himlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the rainy forest Empty
IndlægEmne: Sv: the rainy forest   the rainy forest Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 03:59

Djonn så marcus opløste sig i mørket og stod kort efter ved hans side "er du ok?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the rainy forest Empty
IndlægEmne: Sv: the rainy forest   the rainy forest Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 04:02

Marcus så på ham og nikkede kort
"Jeg klarer mig nok, jeg skal bare have tid til at komme mig og heale" sagde Marcus og satte sig ned på jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the rainy forest Empty
IndlægEmne: Sv: the rainy forest   the rainy forest Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 04:05

"det hayley jeg kan lugte ikke?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the rainy forest Empty
IndlægEmne: Sv: the rainy forest   the rainy forest Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 04:08

Marcus nikkede og tænkte lidt
"Jo det er det" sagde han og så tænkende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the rainy forest Empty
IndlægEmne: Sv: the rainy forest   the rainy forest Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 04:15

"så må du være hendes kæreste?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the rainy forest Empty
IndlægEmne: Sv: the rainy forest   the rainy forest Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 04:16

Marcus nikkede og undrede sig over at han spurgte så meget
"Ja det er jeg, kender du hende da?" spurgte Marcus nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the rainy forest Empty
IndlægEmne: Sv: the rainy forest   the rainy forest Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 04:23

"jah, jeg hjalp hende med at fjerne et jern projektil fra hendes mave" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the rainy forest Empty
IndlægEmne: Sv: the rainy forest   the rainy forest Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 04:24

Marcus rynkede kort panden og kom op at stå igen
Han lænede sig stadig op af træet og tænkte lidt, " okay, det har hun aldrig fortalt mig" sagde han tænkende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the rainy forest Empty
IndlægEmne: Sv: the rainy forest   the rainy forest Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 04:27

"det var også kun lige idag" smilte djonn
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





the rainy forest Empty
IndlægEmne: Sv: the rainy forest   the rainy forest Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
the rainy forest
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: