Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Yay! Getting in! - Axel

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 10:22

Dato: i dag
Årstid: Sommer
Dag: Idag xD.
Vejr: Let støvregn, tusmørke uden for...
Sted: Petronia night club.
Tid: 00:15
Omgivelser: Massere mennesker, musik, osv.


Nell gik rundt om hjørnet til night clubben. Hun havde et stort smil på og havde alt til sikker hed med sig. Det eneste hun havde med sig var, ID, penge, hårspray, en masse make-up og sin egen opplukker. Nell gik hen til dørmændene som tjekkede hende kort, og lånte kort hendes taske for at se hvad der var. Hun blev hurtigt lukket ind og hun startede roligt og gik hen til baren og fik sig en bacardi breezer. Hun tog den med hen til en lille sofa i et hjørne og og tog sin opplukker frem og åbnede den. Hun havde et stort smil på sig og tog en slurk. Hun havde en hvid t-shirt på som fik hende til at se meget blegere ud. Hendes nederdel var lårkort, men det betød ikke noget når hun havde sorte neglelak strømpr på. Der ud over havede hun nogle gule slidte converse.


//Okay... Kreaen gik ikke amok xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 10:36

Axel stod ude på toilettet, og puttede noget vand i hovedet. Sidst han havde været der, havde han næsten voldtaget en engel. Han bed sig i læben, og ville egentlig gerne undskylde for sin nederen opførsel, men englen var der ikke. Han rettede sig op i sine hele 1.83 cm, og gik så ud fra toilettet. Han så sig lidt omkring, der var masser af mad i form af mennesker, men han havde spist tideligere på døgnet. Han satte sig i baren, og bestilte en white russian, det var en mere eller mindre smagfuld drink som man ikke sad og skar ansigter af bagefter. Et par piger ved siden af ham fniste og skulle have en 'sex on the beach' og de var ikke meget diskrete med at sige det højt. Han rystede på hovedet af dem, men kunne dog ikke lade være med at smile. Han tog sin drink, og gik ned og satte sig i en af sofaerne, og drak lidt.

//det er godt x'D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 10:54

Nell mærkede at hun ikke var den eneste på sofaen mere og kiggede hen mod en sort håret dreng. Et lille smil kom frem på hendes læber og hun åbnede munden lidt, men lukkede den igen. Hendes lange blonde hår var sat op i en høj, høj hestehale så hun så lidt højre ud. Hendes lyseblå øjne skinnede meget, så meget at det lignede de var hvide. De sad enlig ret tæt på hinanden, nu hvor hun tænkte over det. Hun tog endnu en slurk og satte bacardi'en ned til sine fødder. Nell ville rejse sig op men det gik lidt for hurtigt. Hun skubbede lidt til bacardi'en med den hvide snude på de gule converse og drikkken plaskede ud over drengens ben, "Shit!" råbte hun og bukkede sig ned for at samle drikken op, "det må du sgu undskylde!" sagde hun ophidset over den lille ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 11:09

Axel havde ikke lagt mærke til menneskepigen ved siden af sig, i hvertfald ikke før hun væltede sin drink ud over hans vans. Han hev benene til sig selvom det var forsent, og havde nær spildt sin egen drink ud over sig selv. Han virkede en smule overrumplet, og så lidt på hende før han rejste sig "det går nok" fik han endelig sagt, og så lidt på sit bukseben. Det gik sikkert nok, der var ikke rigtigt noget at gøre ved det heller. Han grinede lidt, og kløede sig forlegent i nakken, inden han satte sin drink fra sig "Axel forresten.." mumlede han og rakte hånden frem mod hende for at præsentere sig. Han så endelig på hende i lidt tid, og rynkede sine øjenbryn let, var hun ikke en smule for ung til at hænge ud på Petronia? Han så sig kort omkring for at sikre sig at hun ikke var blevet udpeget til madpakke. Han fik øjenkontakt med et par vampyrer og så på hende. Han hev fat i hende og trak hende hen til sig så det lignede at de dansede, eller flirtede eller noget i den stil "er du ikke lige lovlig ung til at være her?" mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 11:29

Hun fik et lille smil på sig, "Nell" sagde hun og smilte og trykkede kort hans hånd, får hun blev hevet ind til ham, et lille hvin kom så fra hende og hun kiggede op på ham, "jeg må være hvor jeg vil," mumlede hun tilbage, "Min far vil have jeg får hvad jeg peger på..." sagde hun lavt, "og... Hva-hva laver du?" spurgte hun da det var lidt underligt, at de lignede de dansede eller noget...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 11:37

Axel så lidt på hende "Du burde ikke være her, er du klar over hvor nemt bytte du er?" sagde han, og rystede så på hovedet af sin formulering. Han slap hende igen, for han kunne jo ikke forklare hende at det halve af klubben ville nyde at sætte tænderne i hende, inklusive ham selv. Han fandt menneskeblod utroligt godt. Han fnøs "du burde bede ham om at få dig ind på Reggie istedet, det her sted er... lidt for dystert for små piger.." mumlede han. Han kunne lige forstille sig at hun forsvandt om nogle minutter, med en eller anden vampyr, der tilbød hende slik eller sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 11:43

Nell lyttede omhyggeligt til havd han sagde, med et lidt tomt udtryk. Men det ansigt forsvandt da 'små piger' kom ind i det, hendes ansigt blev mere rasende. Hun knyttede sin højre hånd og hamrede siden af hånden på hans bryst kasse. Hun tog hånden ned til hendes taske og fumlede tumlet sin hårspray fram, "Ja jeg ved hvor nem jeg er!" sagde hun og toh godt pat i hendes hårspray og var klar til at sprøgte en i øjnene hvis det var. Hun vendte om på hælende og gik hen til sofaen og satte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 00:04

Axel så lidt opgivende på hende, hvorfor blev snobbede unger altid dumme? Han så lidt på hendes hånd da hun slog ham, og reagerede ikke synderligt vildt på det. Det gjorde jo ikke ondt på ham. Han gabte stille, og satte sig på sofaen igen. Han forstod simpelthen ikke at hun ikke bare ville lytte, men nu måtte han jo holde øje med hende så hun ikke kom galt afsted. Han rakte ud efter sin drink, og lod hende sidde med sin hårspray. Han drak lidt af den, og så sig lidt op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 00:56

Nell var lidt sur på sig selv, da han faktisk havde ret i at hun skulle passe på med hvad hendes far gav hende lov til. Selv om faren bare ville have hun skulle have det sjovt og more sig, var det ikke altid det klogeste. Nell mærkede han satte sig og lagde så sprayen ned igen. Det var godt nok også irriterende at han havde ret. Nell kiggede så hen på Axel og smilte lidt. Ville han nu holde øje med hende eller?
Tankerne fløj lidt rundt i de hun mærkede at tårerne pressede på, hvorfor skulle hun altid blive så sur, men selv om tårerne pressede gav hun ikke efter til at græde, det var da for dumt når man var ude.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 01:06

Axel drak så langsomt, at alkoholen blev forbrændt med det samme så han nåede ikke at blive fuld. Hvis han skulle blive fuld skulle han gå igang med sådan noget som shots og andet lidt hårdere alkohol. Absinthe skulle også være ret godt, alt det alkohol der kunne brænde ville være perfekt.
Han smilede ved tanken, han kunne jo drikke hvad som helst, men giftige drikke var nok det sjoveste da det gav en slags følelse af at man var høj.
Nell virkede ret stille, og han løftede blikket og så på hende. Han fik øje på noget i hendes øjenkrog der kunne ligne tårer "undskyld det var ikke min mening at gøre dig ked af det" sagde han så, og satte glasset tilbage på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 04:03

Nell havde trukket benene op under sig og taget sine sko af, Hun drejede hastigt hovede hen mod Axel, som sagde noget til hende, "Nej, det gør ikke noget, det er abre dig der har ret. Jeg brude sige til min far, han ikke skulle give mig lov og sådan.." sagde hun og stilte sin taske ned på gulvet og satte sig ordenligt i retningen af ham. Nell havde sit ID i sin venstre lomme, sammen med hendes engen oplukker, i den anden lomme var en lille grøn lighter, hårsprayen var stadig i hendes hånd.
Nell kiggede slet ikke ned til hendes taske men lige nu ville hun bare snakke med ham, det kunne være de kunne lære hinanden bedre at kende? Eller hvad?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 07:58

Han smilede skævt "jeg har altid ret.." mumlede han roligt, og lænede sig tilbage i sofaen med et smil. Det havde han selvfølgelig ikke, men han tog ikke så tit fejl. "Gå på reggie istedet.. det her er ikke et sted for nogen på din alder.." eller din race, var han lige ved at tilføje. Han så lidt på hårsprayen "burde du ikke ligge den ned i tasken igen?" spurgte han drillende og grinede lidt. Det var lidt tosset at rende rundt med en hårspray inde på en natklub. Han vendte sig lidt så han kunne se på hende, mennesker var ikke til at finde ud af og han kunne ikke huske hvordan han selv havde været som menneske men han kunne ikke have været snobbet, det troede han ikke på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 08:03

"Jeg lægger i hvert fald ikke min hårspay fra mig!" sagde hun bestemt lidt skræmt, "Det er det jeg bruger i stedet for peberspray." sagde hun og fandt sin lille lighter frem. "Jeg lader normalt ikke folk komme ind på mig som du gjorde før, men det var dig der tvang mig!" sagde hun lidt ophidset, hun havde jo også sit underlige humør der skiftede hurtigt, "Hvis du vidste hvad der var sket med mig i det hele taget, så er jeg sikker på at du ville forstå mig.." sagde hun og klemte hårsprayen så den fik nogle små buler.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 08:15

Axel så overrasket på hende da hendes humør pludselig skriftede voldsomt "rolig rolig, du kunne bare ligge den ned i tasken og holde den åben" sagde han stille, og så på lighteren. Der strøg hans øjenbryn i vejret "rolig nu Nell.." mumlede han, og holdt hele tiden sine øjne på lighteren og på hårspayen. Han var ikke helt tryg ved at hun havde de to ting så tæt på hinanden og han forstod ikke hvad hun skulle bruge lighteren til, medmindre hun gerne ville springe petronia i luften, eller i hvertfald sætte ild til stedet. Han så på hårsprayen og besluttede at det var nok. Han var henne ved hende i vampyrfart og fik hurtigt vristet lighteren fra hende, og var henne og sidde der hvor han sad før med det samme. "Hårsprayen er god nok som den er.. du behøver ikke eksplodere stedet.." mumlede han og holdt lighteren op. Hun kunne få den senere. "Sket med dig.. er du et af de der mishandlede børn der render rundt?" mumlede han uinteresseret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 08:36

Da Nell så hande holdte hendes lighter kravlede hun hen til ham og prøvede at få fat i den, men det gik ikke så godt, "Jeg sætter kun ild til folk hvis det bliver nødvendigt, " forklarede hun så og satte sig ned igen, denne gang sad hun tættere ved ham så det måske var nemmere at få fat i lighteren. "Mine forældre blev dræbt voldsomt, og jeg sat ind i en sauna, og ved at dø der inde." forklarede hun som et vandfald. "Giv mig den!" peb hun lidt og og lod hånden være åben for at kunne få den i hånden og lægge den i tasken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 08:57

Axel holdt den væk fra hende og stoppede hende med en hånd "ved du hvad der sker hvis flammen kommer i kontakt med hårsprayen?" sagde han, og denne gang lod han hende forstå det ved at bruge et lidt hårdere tonefald. Han vidste alt om ild, han var nærmest pyroman, men når man havde levet med evnen til at kontrollere ild i 700 år blev man pludselig ekspert i lortet. Han holdt hende stadig tilbage med den ene hånd, og han var jo hundrede gange stærkere end hende, så hun havde næppe en chance. "Hyggeligt.." mumlede han sarkastisk * jeg er død..* tænkte han, og var begyndt at blive lettere irriteret "nej." sagde han strengt som hvis han talte til et barn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 09:10

"#Ja det ved jeg!" forklarede hun stadig ophidset, og mærkede hvor kold hans hånd var. "Totalt, right?" sagde hun og skulede til ham. Han var helt vildt irriterende, "Hvorfor ikke? Jeg ved hvornår jeg skal bruge den eller ej!" løj hun da hun nogen gange blev så bange at det var blevet en vane. Rejste sig og flyttede sig tilbage til sofaen igen, og bukkede sig ned efter sin taske op kiggede undrende ned da hun ikke fik fat i den, "Skønt." sagde opgivende og smed sig tilbage i sofaen, hvor mange gange var hun nu blevet bestjålet? Hun sukkede med et skulende blik ud over dem der dansede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 09:21

"Så du ved du springer dig selv og resten af stedet i luften?" mumlede han tilbage i et surt tonefald. Han så lidt på lighteren, han havde selv rendt rundt med sådan en indtil han lærte hvordan han skulle få det ud af sine egne fingerspidser. Han slap hende og åbnede lighteren og hældte indholdet ud og smed hylsteret hen til hende "du kan købe noget nyt på en tankstation.." mumlede han, og lænede sig tilbage, han var træt af det crap og overvejede lidt at tage hjem. Han gad ikke rigtig blive brændt af fordi en eller anden forskruet unge ikke vidste hvad der skete med et lukket lokale hårspray og ild?!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 09:40

Nell kiggede rundt, de gik faktisk lidt i en rute først undskyldende og venlige, så sure, så venlige og så sure. Nell vidste at hvis hun knyttede sine næver ville det begynde at bløde, ikke godt, da hun vidste at der var mere en 10 vampyre, der selvfølgelig elsker særlig blod.
Nell skimtede hen til Axel, ned på det tomme hylster og så på ham igen.
"Tak" sagde hun rolig efter noget tid og hun var mere afslappet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 09:50

Axel var ikke humørsyg så hans vrede holdt en smule længere end Nells gjorde. "Så lidt.." mumlede han bare, og rejste sig. "Pas på dig selv ik'?" sagde han, og begyndte at gå. Han havde ikke meget lyst til at være der længere. Han lagde sine hænder i sine lommer, og gik mod udgangen.
Det var også bedre at han kom ud lidt før solopgang og sådan. Han kantede sig forbi nogen af de dansende, og kom endelig helt frem til døren.
Han gik ud, og så sig lidt om før han begyndte at gå igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 10:21

Da Nell så han begyndte at gå hen mod døren skyndte hun sig op og gik hurtigt efter ham før hun kort blev stoppet af en eller anden mand ca på Axel's alder og skubbede så hans hånd væk og gik videre efter Axel og uden for, "Vent!" sagde hun hurtigt og halv løb hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeTirs 03 Aug 2010, 03:06

Axel gik roligt, og hørte en komme løbende allerede før Nell var ude af clubben. Han standsede op og ventede som hun bad om, og betragtede hende da hun kom løbende hen til ham. "Hvad nu?" spurgte han roligt, da han ikke forstod hvad det nu var der var galt. Han kørte en hånd gennem sit hår, og kløede sig let i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeTirs 03 Aug 2010, 08:33

"Hvis det er, kan vi så mødes en anden gang?" spurgte hun med et lille smil, han var enlig venlig nok og alt de han enlig gjorde var nok for at beskytte sig selv og hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeTirs 03 Aug 2010, 08:35

Nell smilede lidt da han vendte sig og stoppede op ved ham , "Hvis det er, kan vi så mødes en anden gang, Axel?" spurgte hun med et lille smil da, han enlig var meget venlig, han gjorde jo kun det for at beskytte ham og hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitimeTirs 03 Aug 2010, 08:44

Axel så lidt på hende, han hadede at være uhøflig, men det var vist nødvendigt. Han sukkede stille "jeg tror ikke det er en god idé Nell, jeg øhm... er meget udenbys, jeg rejser meget" forsøgte han. Han var dårlig til at lyve, og det vidste han udemærket godt. Han kløede sig lidt i nakken, og så på den lille pige foran ham. Hvad var det hun havde fortalt? Hun var nær død i en sauna? Han skar en grimasse ved tanken.. uhyggeligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Yay! Getting in! - Axel Empty
IndlægEmne: Sv: Yay! Getting in! - Axel   Yay! Getting in! - Axel Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Yay! Getting in! - Axel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: