Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Forladt

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 01:13

Dato : IRL
Årstid : Sommer
Dag : Torsdag
Vejr : Blæsende, men lunt og klart
Sted : The Reggie Club
Tid : 01:13
Omgivelser : Masser af væsner, blinklys, drinks, røg – alt, hvad der hører sig til på en bar.

Ever var taget i byen med en af sine veninder – det var fordelen ved at være kunstner; man kunne selv bestemme hvornår man ville arbejde og hvornår man ville have fritid. Og heldigvis boede Ever kun et par gader fra diskoteket. Men nu var hun blevet ladt af alene. Veninden var fulgt med en eller anden fyr, der lignede en surfer, og det var ikke til at vide om hun kom tilbage eller ej – endsige hvor hun var henne. Men Ever bekymrede sig ikke om hende – hun klarede sig altid, så hun sad i baren med sin drink i sin lille sorte kjole, som ikke gemte ret meget til fantasien og bare fødder. Stiletterne var på mystisk vis forsvundet i løbet af aftenen, og hun havde ingen idé om, hvor de var blevet af. Ikke fordi hun bekymrede sig om det, for alkoholen havde et godt tag i hende, så hun var ikke sikkert på hun kunne gå lige. Det flammerøde hår hang for en gangs skyld løst og faldt i kaskader ned ad hendes ryggen, hver gang hun drejede hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 01:20

Jaster kom gående ind i The Reggie club for at se om der skete noget der ind og gik op til baren og bad om at få en drink og kiggede på dem der stod på danse gulvet *dans små høns dans*tænkte han og kiggede hen på en kvinde der sad for sig selv og da han havde fået sin drink gik han hen til hende "hey er sidder du her alene"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville gerne ha en og snakke med "eller er du sammen med nogen"spurgte han og kiggede stadig på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 01:24

Ever så op, da hun mente, at der var nogen, som talte til hende. Det var ikke til at være sikker på, for musikken var så høj, at man sagtens kunne høre syner. Men til sin overraskelse fik hun øje på en fyr, der var kommet hen til hende, og som ganske rigtigt havde talt til hende.
Nej, jeg var sammen med min veninde, men hun er her ikke mere.” svarede hun ham halvråbende, så hun var sikker på, han kunne høre hende. Hun målte ham kort med blikket og smilede så. ”Sæt dig ned.” tilbød hun og slog med nakken, så det røde hår kom af vejen – det var derfor hun normalt aldrig havde sat det op; det var bare i vejen når man snakkede eller for dens sags skyld arbejdede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 01:28

Han kiggede på hende og satte sig ned som hun tilbød ham "okay så du er alene nu eller hvad"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og kiggede hende an med det sammen smil *flot*tænkte han og kiggede bare på hende og drak så noget af sin dink.
"men navnet er jaster"sagde han og kiggede på hende og rettede lidt på sit halv lange hår og kiggede så på hende igen med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 01:33

Ever rystede på hovedet.
Ikke mere.” lød hendes svar og hun blinkede til ham. Indforstået; nu var han der jo. Ligesom ham løftede hun sit glas og tog en lille slurk. Hun vidste ikke hvad det var – klubben var jo kendt for sine fantasifulde drinks – men det smagte godt, så hun klagede ikke. ”Hej Jaster.” fortsatte hun, da han præsenterede sig selv og rakte hånden frem, opfordrende ham til at trykke den. ”Mit navn er Ever.” introducerede hun derefter sig selv og smilede til ham. Normalt var hun slet ikke så udadvendt, men alkoholen havde gjort sin virkning og hun betragtede ham let, med hovedet en anelse på skrå. ”Du ser faktisk ret godt ud.” kom det spontant fra hende, inden hun rettede hovedet op og drak lidt mere af sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 01:40

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hyggeligt at møde dig Ever"sagde han og tog hendes hånd og slap den igen og kiggede på hende med et smil "jamen tak i lige måde"sagde han og kiggede på hende "der er værelser oven på hvis det er der er nemmere at snakke"sagde han og kiggede på hende




//skal lige noget så der går nok lang tid før jeg svare//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 01:45

Også hyggeligt at møde dig.” medgav Ever og nikkede samtidig, som for at understrege sine ord, og tog hånden til sig igen. ”Du smigrer mig.” smilede hun, inden hun lænede sig frem og gav ham et kys på kinden. ”Tak.” Der var intet i det, udover glæden ved at blive komplimenteret. Da han nævnte værelserne så hun kort på sin drink, den var næsten tom, og derefter ned på sine fødder. ”Jeg ville gerne. Men jeg er ikke sikker på jeg tør gå over gulvet.” betroede hun ham smilende – hun havde jo bare tær, og det var ikke til at vide, hvad man kunne risikere at træde i sådan et sted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 02:19

"Jeg kan bære dig der op så hvis du vil ha det"sagde han og kiggede på hende med et smil "og ja det gør jeg for jeg syns du smuk"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "så skal jeg det så sige til"sagde han og lagde sin hånd på hendes lår med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 02:25

Det vil jeg slet ikke udsætte dig for.” sagde Ever med et lille grin. Hun var ingen superskinny model, men som så mange andre kvinder mente hun, at hun havde for meget på hofterne, hvilket slet ikke var sandt. Hun var så slank, som man kunne være, dog uden at være tynd, men det frigav hende ikke fra tanken, at hun vejede alt for meget. Hendes blik blev kort rettet mod hans hånd, som lå på hendes lår, inden hun så op på ham igen. ”Lad os komme af sted.” tilkendegav hun med et smil og trak ham med sig op fra – eller ned, var det vel egentlig, fra barstolene. Men så gik hun heller ikke længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 02:27

Han tog hendes hånd og gik ude ved kanten og hen til nogen trapper som han gik op af med et smil og fandt dem et værelse og gik der ind og kiggede rundt "ja her har vi værelset og der er en seng mini bar i hjørnet og det man kan få brug for hvis man skal noget"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 02:33

Hvis man skal noget?” Ever hævede spørgende øjenbrynene, da hun så på ham, men smilede og gik længere ind i værelset, mens hun så sig nysgerrigt om. Hun havde rent faktisk aldrig benyttet sig af de værelser, der var til rådighed. Hun boede jo lige i nærheden. Ever tog et hurtigt kig i minibaren, men rynkede på næsen af det. ”Der er ikke noget godt.” klagede hun og lukkede lågen igen, inden hun rettede sig op, da hun havde været nødt til at sætte sig på hug – der var jo en grund til, at det blev kaldt en minibar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 02:36

"Hvad er det du vil ha da søde"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og gik hen til hende og lagde sine arme om hende med et smil og kiggede på hende "du er så smuk"sagde han med et sødt smil på sine læber og kiggede så lidt rundt i værelset og ventede på at hun sagde hvad det var hun ville ha.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 02:40

Det ved jeg ikke.” Ever vendte sig mod ham, da han kom hen til hende. ”Noget, der smager godt.” Det glimtede skælmsk i hendes øjne, da hun uden vrøvl lod ham lægge sine arme om hende. ”Tak.” sagde hun, en smule overrasket, da han sagde hun var smuk. ”Er det så meningen, jeg skal kysse dig på kinden igen?” kunne hun ikke lade være med at tilføje med et smil, da det jo var den reaktion hun havde givet ham før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 02:47

"det bestemmer du helt selv søde"sagde han og kiggede hende ind i øjne med et sødt smil på sine læber "du er virkelig smuk når man er tæt på dig"sagde han og kiggede på hende "hvad har du lyst til at lave"spurgte han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 02:51

Nå, så det bestemte hun selv? Javel ja.
Jeg tror, vi må erkende, at jeg bare altid er smuk?” foreslog hun med et smil og gengældte hans intense blik. ”Men ved du hvad? Jeg kan noget, der er endnu bedre end et kys på kinden.” Og så rejste hun sig på tær og trykkede sine læber mod hans. Da hun trak sig tilbage smilede hun. ”Hvad jeg har lyst til at lave? Det ved jeg ikke. Hvad har du lyst til?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 02:57

Han nikkede "ja det gør vi"sagde han med et smil og kiggede på hende da hun kyssede ham på munden og smil stille og kiggede på hende "hvad jeg har lyst til hmm se dig smide tøjet"sagde han med et sødt smil og mente hun skulle strippe for ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 23:33

Uhm…” Ever trådte væk fra ham og så ned af sig selv. Hun havde kun to stykker tøj på; kjolen og trusserne, hvor lang tid kunne det tage? Fornuftens stemme i hendes hoved, der var blevet mindre og mindre som aftenen skred frem, sagde til hende, at hun skulle lade være, men hun lyttede ikke. Det var længe siden hun havde været sammen med en fyr. Ever vendte sig mod ham og sendte ham et langt, sigende blik, inden hun i én flydende og sensuel bevægelse, trak kjolen over hovedet og lod den falde ned på gulvet. Så var der kun trusserne tilbage, men dem beholdt hun på, med et lille gavtyveagtigt smil, mens hun trådte hen til ham igen og lagde håndfladerne mod hans bryst.
Du ved, det er sjældent, at en stripper smider alt tøjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 23:40

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kunne godt lide at hun smed kjolen og hun kun var i trusser det var ikke noget han havde troet at hun også havde bh på men det havde hun ikke så han kunne nu se på hendes bryster "Ja det ved jeg smukke men gør du ikke det eller skal jeg selv trække dem af dig"sagde han med med et frækt lille smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 23:51

Vil du gerne have, jeg tager dem af da?” spurgte Ever sukkersødt, som om hun ikke kendte svaret allerede og lagde hovedet let på skrå, mens hun så på ham. Hun spredte fingrene på hans brystkasse og begyndte metodisk at åbne knapperne i hans skjorte, så hun kunne blotte hans hud, inden hun lænede sig tæt ind mod ham, så hendes læber kun var et åndedrag fra hans. ”Så må du selv gøre det.” hviskede hun med et glimt i øjet – Hvis han ville have, at de skulle af, så måtte han selv arbejde lidt for det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 23:55

Han kiggede på hende "ja de skal da af"sagde han og kiggede på hende da hun hviskede ind i hans øre "okay"sagde han og fik hende ned at ligge i sengen og trak trusserne af hende og kiggede på hende med et frækt smil på sine læber og kiggede hende an nu hvor hun var helt nøgen foran ham "hvad så nu smukke"sagde han og kiggede bare på hende med det samme smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 00:03

Ever ventede, til han havde fået trusserne af hende, inden hun satte sig på knæ foran ham, stadig i sengen. Hendes generthed var som blæst væk, nu hvor det primitive behov havde fået overtaget.
Rør ved mig, Jaster.” bad hun med et intenst blik, idet hun lagde hænderne på hans skuldre og skubbede hans nu opknappede skjorte nedover dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 00:06

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay smukke"sagde han og kørte en hånd op på hendes bryster og ned af hendes mave og ned mellem bene på hende og nussede hendes underliv blidt så hun ville nyde det vild og alt det og blive våd og måske begynde at sige at han skulle give hende p**
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 00:16

Ever lagde hovedet tilbage med et dybt suk, da hun endelig mærkede hans hænder på sin krop, så hun blottede sin hals. Hun fugtede sine halvt adskilte læber med tungespidsen og lukkede nydende øjnene i, mens hun mærkede, hvordan blodet koncentrerede sig om få steder på kroppen; hendes brystvorter blev hårde og stive og strittede lige ud i luften og hun kunne mærke pulsen i sine læber, da han tændte hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 01:01

Han tog hende mellem bene og gav sig til at lade sin tunge lege med en af hendes brystvorter som var hårde og stive og lod så en finger køre ind i hende underliv og kørte den frem og tilbage ind i hende så hun kunne blive våd der ned og han blev ved med at lege med hendes brystvorte med tungen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 01:10

Evers vejrtrækning blev hurtigere, da hun mærkede hans tunge mod sit bryst og lagde en hånd til rette om hans nakke, så hun stille kunne nusse ham der. Et lille støn undslap fra hendes læber, idet han gled en finger ind i hende og hun mærkede hvordan hun blev mere og mere våd i takt med, at hun blev mere og mere tændt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Forladt   Forladt Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forladt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: