Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 så du tror du kan slå mig, drøm om! Amaranth

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




så du tror du kan slå mig, drøm om! Amaranth Empty
IndlægEmne: så du tror du kan slå mig, drøm om! Amaranth   så du tror du kan slå mig, drøm om! Amaranth Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 10:38

Tid: 15:00
Vejr: overskyet og regn
Sted: Den triste skov
Omgivelser: et par dyr og Morgan og en kvinde
_______________________
Regnen løb ligefrem ned fra skyerne man ville blive driv våd bare man gik ud i et par sekunder, dog i skoven den triste skov dækkede træerne så skovbunden ikke blev helt så våd i det. op af et af de tykkeste træet sad der en lyshåret ung kvinde eller mere en pige, hun lignede en på 16-17år dog var hun blot de 13-14år. hun havde været ude og festet hele natten og havde stadig sit `luder´ tøj på, hun havde mødt en fyr der lignede en på 19-20år til festen og havde fulgt med ham ud i den triste skov som en lille hund. det havde også blevet skyld i at hendes flotte hvide top som viste mere bryster end det skulle være tilladt, var blevet mere rød i det. blodet løb bare ned af den lille krop mens hun gispede efter vejret, den unge mand sad på hug ved siden af hende og lignede en der kyssede hende på halsen. dog var hans hjørnetænder begravet i hendes hals, og selv om han var ret så charmerende og lignede en man kunne stole på. så så han ikke mennesker som andet end som mad, og det havde medført denne piges død. han rejste sig bare op da han var færdig og lod hende bare dø alene mens blodet løb ud af alle de sår hun havde på sin krop, den unge mand var en vampyr og det kunne man godt se hvis man kende til dem. hans hud var lys i det og hans øjne var mørkerøde, blodet løb fra hans mund ned over hagen og videre ned af halsen og hans brystkasse. den sorte skjorte han havde på var åben efter pigen havde troet hun skulle få nået som hun kunne glemme, han havde et sort øjebind omkring halsen som dækkede de mange mærker efter alle de bid han havde fået igennem tiden. han så sig lidt omkring og slikkede sig let over læberne, mens han gav et grin fra sig og fandt en smøg frem og tog på munden og tænde for den. den blev hurtigt blodig i det og han tørrede nået af blodet fra sine hænder af på sine bukser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så du tror du kan slå mig, drøm om! Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: så du tror du kan slå mig, drøm om! Amaranth   så du tror du kan slå mig, drøm om! Amaranth Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 10:53

’’Hallelujaa!’’, lød der gjaldrende gennem skoven, som den fine aristokrat kom gående, som en gammel sømand der for første gang i 20år, gik på landjorden. Han slingrede fra side til side, som han prøvede at undgå at jokke i sin dyrebare dustsorte jakke med midnatsblå sting. I den ene hånd holdt han en halvtom rødvinsflaske, selvom det nok ikke kun var den pureste rødvin der havde opfyldt den for noget tid siden, tværtimod var der nok røget noget andet i, noget som den fine aristokrat ikke kunne huske som han blev omtåget af alkoholens beduggede verden, der som lyserøde skyer lagde sig for hans øjne, hvilket gjorde at han næsten hvert andet minut gik ind i et træ, inden han med et noget morsomt grin gik ind i det næste. Men herregud, selv unge vampyrer skulle have lov til at more sig engang imellem. Dog, havde det ene taget det andet da Amaranth havde sat sig ned for at få et glas rødvin, da en smuk ung kvinde havde besudlet hans ædlere dele og tilbudt ham noget mere heftigt at drikke. Hans lange hår hang i totter om hans ansigt, og den hvide skjorte var ej knappet som den burde, tværtimod var det skævt. Han havde fået sin natlige ration af blod, men han havde dog været så dygtig ikke at spilde på sig selv.

//bliver nød til at gå i seng ^^ Men svarer i morgen ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så du tror du kan slå mig, drøm om! Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: så du tror du kan slå mig, drøm om! Amaranth   så du tror du kan slå mig, drøm om! Amaranth Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 11:07

Morgan så sig omkring da han hørte nået og hævede irriteret sit ene øjebryn, han fik hurtigt øje på en fyr længere henne og tog en dyb indåndingen for at finde ud af om han var menneske. dog tog det lidt tid da hans næse først duftede røgen fra sin smøg og derefter den kraftige duft af blod fra sig selv, han fandt dog ud af han var vampyr og rullede med øjnene og havde ikke set nået lignende og var faktisk et sted skuffet over at der gik sådan nogle vampyrer rundt. selv mente han at man skulle drikke nok til man viste hvad man gjorde, selv om vampyrer ikke var lige så fulde i så langtid som mennesker og alle andre racer så kunne han stadig ikke forstå det. det var vel et eller andet sted fordi han ikke bare kunne gå rundt og drikke som han ville, han havde for gud skyld en klan som skulle tages hand om. han tog sin smøg mellem to fingere efter han havde taget et sug og pustede let røgen ud mellem sine næsten lukkede læber "fulde stodder, den som har gjort ham til vampyr skulle skamme sig" mumlede han til sig selv og fulgte ham bare med sit blik mens hele hans krop stod helt stille i det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så du tror du kan slå mig, drøm om! Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: så du tror du kan slå mig, drøm om! Amaranth   så du tror du kan slå mig, drøm om! Amaranth Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 20:53

Det endte med, at den fine vampyr lod sig dumpe ned på bagen og læne sig op af et ældre træ, hvis åre var tydeligere end himlen. Han gjorde sig færdig med vinflasken og satte den ved sin side, inden han med et næsten skiløjet blik hørte en fjern stemme, han fulgte lyden til hans isblå blik lagde sig mod den ældre vampyr, der blodigt sad som en marmorstatue på en gren der mildest talt lignede en der kunne knække hvert 2minut, hvis det skulle være. ''Jeg, min fine herre, er absolut ikke fuld! Nok bare en anelse påvirket'', kommenterede han som han kiggede ned i den tomme rødvinsflaske efter den sidste rest. ''Hvad angår min Herre, var han den fineste af slagsen, adelig ganske vist, hvis bare ikke han havde været så misforstået, ak ja, så var han her sikkert idag, den noble herre'', plaprede han som han lidt efter fik den sidste dråbe af den 'pure' rødvin.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





så du tror du kan slå mig, drøm om! Amaranth Empty
IndlægEmne: Sv: så du tror du kan slå mig, drøm om! Amaranth   så du tror du kan slå mig, drøm om! Amaranth Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
så du tror du kan slå mig, drøm om! Amaranth
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» - Amaranth.
» En vinternat drøm (Åbent For Alle)
» drøm gået i opfyldelse
» Som en skøn drøm - Markus
» Reggie? - Amaranth

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: