Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Empty
IndlægEmne: Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne.   Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 09:56

Tid; irl.
Sted; Patronia Nighclub.
Dag; Irl.
Dato; Irl.

Nicholas stod i et hjørne og betragtede de mange væsner og mennesker der var i denne natklub. Hele stemningen var mystisk og spændt, da de mennesker der kom her ikke vidste dæmoner, vampyre, engle og elvere VIRKELIG fandtes men at de var ret så overbevist om det. SJovt nok troede de at det var hinanden der var de mystiske væsner. Han rystede på hovedet og smilede lidt af dem, anede ikke hvad fanden han lavede her da stemningen ikke rigtigt var ham. Men han troede han kunne få noget lærerigt ud af dte som nyskabt vampyr. så dte var nok derfor han var her og ikke et sted som hos hans kæreste Neo eller på Reggie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne.   Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 10:23

Caden lod sig dumpe ned i baren på Petronia Nightclub med et lettet suk.
Det var første gang i 8 timer at han fik lov til at sidde ned - hvorfor? Fordi lejeren ikke ville lukke ham ind i sin egen lejlighed med mindre han lavede hegnet foran bygningen.
*Jeg skulle have ædt den gamle stodder* knurrede han i sit sind, men rystede på hovedet da tanken havde slået ham. Selvfølgelig kunne han ikke det - han kunne jo ikke bare gå rundt og dræbe som det passde ham, mindede han sig selv om. Selvom det lå i hans natur var det ikke noget han var tilbøjelig til at gøre... tit.
Han fik bartenderens opmærksomhed og bestilte en Smirnoff ice, men drikke den havde han ikke tænkt sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne.   Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 17:44

Nicholas sukkede og strakte sig, mange piger kiggede på ham og nogen prøvede sågar at få hans opmærksomhed, hvilket egentlig ikke var noget nyt da han jo ikke var grim pga. hans forvandling til vampyr. Efter dengang var han faktisk blevet ganske pæn at se på. Og dte syntes de fleste piger, og nogle drenge også. Og for første gang var han totalt ligeglad.
*For jeg har Neo..* Tænkte han og smilede muntert ved tanken om hans menneskekæreste, der kunne sno ham om mere end sin lillefinger. Det var så latterligt da Nicholas jo skulle forestille at være den stærke og farlige, det ar han jo også og han var også ældst. Men neo kunne få ham til hvad som helst ligemeget hvad, og du skal ikke spørger om det irriterede ham. Han havde nok bedt dig om at lave en stil på 34 sider om agletten og spørger hvodan det var!

Nicholas opfangede godt der kom en ny person, og han fik hurtigt analyseret ham til sin egen træning. Han var.. Dæmon.. Ja, det var han. Og han kunne se han var en dreng, men kunne også dufte det, så den duft gemte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne.   Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 03:00

Caden lod sit blik vandre igennem lokalet med et kedsomeligt ansigtsudtryk. Dansegulvet, der var belyst i flere forskellige neon-farver, var proppet med teenager der svajede til det hæftige beat alt imens musikken bragede igennem højtalerne. Nogle piger dansede som var de strippere, mens drengene så til med sultne blikke. Han rullede med øjnene af pigernes håbløse forsøg på at få opmærksomhed. Som om deres close-to-nothing tøj ikke var nok?
Caden vendte opmærksomheden tilbage mod sin Smirnoff der pludselig var halv tom.
Caden blinkede forundret - havde hanm virkelig drukket det uden at tænke over det?
*Nå, det er jo ikke ligefrem fordi jeg bliver latterlig at høre på, af så lidt.* tænkte han, men sørgede for at skubbe flasken lidt længere ind på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne.   Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 03:36

Nicholas sukkede og begav sig afsted mod baren da han egentlig havde lyst til at få noget at drikke. Han satte sig tungt på en barstol ved siden af den nyankomne dreng, og så på den travle bartender, for at kunne bestille, men han opdagede tydeligvis intet overhovedet og drønnede bare rundt som en skoldet skid. "Ehm.. undskyld?" Kaldte han og kiggede efter ham da han løb ned i den anden ende for at betjene en der lige var ankommet. Han sukkede og vinkede efter ham. "Hallo?" kaldte han igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne.   Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 03:51

Caden holdt latteren der boblede i ham inde og råbte i stedet så højt han kunne tillade sig: "Hey!" Bartenderen kiggede enlig op fra sit travle arbejde og med en irriteret snerren spurgte han: "Hva skulle det være?" Caden hævede det ene øjenbryn af hans tonefald og pegede på drengen ved siden af sig. "Giv ham hva han vil have - på min regning" tilføjede han med eftertanke. Han kunne lige så godt tømme de små-mønter han havde tilbage i sin slidte pung.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne.   Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 04:08

Nicholas kiggede på drengen ved siden af sig med et overrasket blik. På hans regning? han tænkte sig om. "Det billigste du har." Mumlede han så bare da han egentlig ikke ville udplyndre drengen fuldstændig og vendte sig mod ham. "Tak." Grinte han og kløede sig i nakken da han egentlig syntes det var lidt pinligt at drengen skulle kalde bartenderen om og samtidig betalte for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne.   Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Icon_minitimeSøn 15 Aug 2010, 00:41

Caden hævede det ene øjenbryn, men kommenterede ikke på drengens nervøse kropssprog. "Så lidt" sagde han kort, og gæstikulerede hen mod stolen ved siden af sig. Bartenderen kom tilbage med et glas med noget grønt ukendt væske i, som Caden ikke var sikker på han selv ville have drukket. Han smækkede glasset på bordet - det var et under det ikke revnede - og strakte hånden frem i en hidsig bevægelse. Hans ansigtudtryk sagde: "Hit-med-pengene-inden-jeg-gør-noget-jeg-nok-vil-fortryde-imorgen". Caden modstod trangen til at rulle med øjnene og lagde mønterne på bordet så han kunne få en hvis tilfredshed af at se bartenderens mislykkede forsøg på at skjule hvor ydmygende det var for ham at skulle bøje sig efter Cadens vilje. Caden lo af mandens ryg da han gik sin vej igen. "Navent er Caden" sagde han og vendte opmærksomheden tilbage til drengen foran sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne.   Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Icon_minitimeSøn 15 Aug 2010, 04:46

Nicholas var egentlig ligeglad med at væsken så ufatteligt klam ud, så længe der var sprut i og han ikke behøvede at smage på det, så han hældte det i sig, fik dog et forvrænget ansigt da han uheldigvis var kommet til at smage på det. Det smagte ufatteligt klamt, og han skrev sig selv bag øret dte nok ikke var en god ide at bestille 'det-billigste-du-har' igen. Han vendte opmærksomheden mod drengen da han oplyste sit navn og han smilede lidt til ham. "Nicholas." Grinte han og havde allerede glemt den nervøsitet og forlegenhed han havde haft før, nu var han bare interesseret i drengen ved siden af sig for han så sq egentlig meget venlig ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne.   Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Icon_minitimeLør 21 Aug 2010, 02:42

Caden lagde hovedet let på skrå, som om han spekulerede over den information han havde fået om drengen foran sig. Navnet passede godt til ham, erklærede han i sit sind, imens han betragtede Nicholas ansigtstræk. Køn var han også, måtte Caden indrømme. Han så ingen grund til at Nicholas skulle være nervøs.
Caden forsøgte at skjule sin latter af Nicholas' grimasser og skubbede sin egen drink over mod ham. "Til at skylle det ned med" forklarede han sin handling og nikkede ned mod sit halvtomme glas. Han kunne selvfølgelig have bestilt en ny, men han havde ikke planer om at se mere af bartenderens grimme ansigt end nødvendigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne.   Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Icon_minitimeLør 21 Aug 2010, 21:54

Nicholas smilede forlegent af hans tilbud og tog hurtigt imod det da det faktisk smagte af fucking røv til. Han drak det sidste og smilede taknemmeligt til ham da smagen af sprut overtog i stedet for den anden klamme smag af det grønne stads han lige havde hældt i sig.
Han smilede taknemmeligt til Caden inden han lod sit blik glide over ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne.   Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Icon_minitimeMan 23 Aug 2010, 09:01

Caden så stille til imens Nicholas drak resten af hans drink. Han overvejede at bestille en ny til sig selv, men han kunne vel ikke længere stole på om bartenderen ville smugle noget i hans glas som hævn - på den anden side havde han heller ingen intentioner om at drikke sig fra sans og samling. Caden havde det lille problem, at der ikke skulle særlig meget til før han kunne mærke det han havde drukket, derfor holdt han sig fra det meste alkohol.
Nicholas' blik der gled hen over ham var næsten til at føle på og Caden kunen ikke bestemme sig for hvor han skulle placere sit blik. Han endte med at fæste sit violette blik på Nicholas' øjne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne.   Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad er det egentlig jeg laver her?-til Caden/Dovne.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: