Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Gud, hvor jeg elsker at skræmme folk...Gud? //Georgiana//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gud, hvor jeg elsker at skræmme folk...Gud? //Georgiana// Empty
IndlægEmne: Gud, hvor jeg elsker at skræmme folk...Gud? //Georgiana//   Gud, hvor jeg elsker at skræmme folk...Gud? //Georgiana// Icon_minitimeOns 18 Aug 2010, 04:50

S- Petronia night club.
T-03:10
O-Folk der danser sexet, folk der hore, folk der fixer osv. de fleste er godt høje af det eller andet. Høj musik, og mørk belysning.
P_Grå-sorte busker, sorte dr. martens, en trøje uden ærmer. en fingerring på alle fingre.
D-irl
V-Mørks, regnvejr.

Minaka da henne i sofaen, han betragtede folk rundt i lokalet. benene var lagt over kryds og han holdte en fyldt glas i hånden. Glasset var bare for syns skyld, bare for sjov. han lagde hovedet på skrå og satte sig længere tilbage i den lille blodrøde sofa som stod henne i hjørnet. han elskede det her sted, der skete altid noget sjovt og han gik aldrig sulten herfra. et smil kørte hen over hans læber og og drejede glasset i hånden og så på det farvede alkohol svinge rundt. *tænk at folk gider at drikke det her..* tænkte han stille og huskede smagen af blod som var blandet op med alkohol. han opførte sig altid barnligt efter sådan et måltid. et lydløst suk lød fra hans smalle læber og de dybtblå øjne kastede roligt et blik rundt på de hardcore vampyrfreaks som fjolede rundt efter hans mening. det var sjovt at se hvordan mennesker opfattede os.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gud, hvor jeg elsker at skræmme folk...Gud? //Georgiana// Empty
IndlægEmne: Sv: Gud, hvor jeg elsker at skræmme folk...Gud? //Georgiana//   Gud, hvor jeg elsker at skræmme folk...Gud? //Georgiana// Icon_minitimeOns 18 Aug 2010, 06:21

Georgiana gøs umærkeligt, da hun trådte ind i lokalet. Hun var blevet udspurgt af dørmanden, fordi hun ikke lignede en total freak ligesom de fleste andre, der befandt sig på stedet, men med lidt kvindeligt snilde, var det lykkedes hende, at få dørmanden til at lukke hende ind imod lle odds. Hvad lavede hun egentlig på Petronia Night Club? Det vidste hun ikke, det havde været en pludselig indskydelse, da hun var gået forbi indgangen efter at have besøgt sin bror, og hun var allerede ved at fortryde det, da hun kæmpede sig vej op til baren, bare for at give stedet en chance. Hvem ved, måske var der endda normale mennesker mellem alle vampyrfreaksne. Hun skimmede hurtigt kortet over drinks, men der var på det nærmeste ingen uden alkohol, så hun endte med at bestille ganske almindeligt appelsinjuice, da hun satte sig på en stol.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gud, hvor jeg elsker at skræmme folk...Gud? //Georgiana// Empty
IndlægEmne: Sv: Gud, hvor jeg elsker at skræmme folk...Gud? //Georgiana//   Gud, hvor jeg elsker at skræmme folk...Gud? //Georgiana// Icon_minitimeOns 18 Aug 2010, 06:27

Minaka lagde mærke til en ung kvinde som var kommet ind i det store lokale, hun lyste nærmest op blandt alle de 'udklædte' folk. han lagde hovedet på skrå og fulgte hende med øjnene. hun virkede så unaturlig i dette selvskab. han rettede sine ben og rejste sig op, stadig med glasset i hånden, han gik hen imod baren og kastede et hurtigt advarene blik til de få folk som gik ind i ham. de flyttede sig hurtigt og så efter ham et kort øjeblik. han gik bag om rygge på hende og duftede hurtigt og ubemærket til hende. *menneske...* tænkte han roligt og satte sig på den barstol bag hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gud, hvor jeg elsker at skræmme folk...Gud? //Georgiana// Empty
IndlægEmne: Sv: Gud, hvor jeg elsker at skræmme folk...Gud? //Georgiana//   Gud, hvor jeg elsker at skræmme folk...Gud? //Georgiana// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gud, hvor jeg elsker at skræmme folk...Gud? //Georgiana//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: