Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sidder her i skoven

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 09:00

"Men nogle bør, og dette er nogle
af der bør"Sagde hun voksent
*hvor har hun dog lært at snakke
sådan? hun er ikke ældre end,
jah..8 år?"Tænkte Elva bekymret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 09:03

"Miss, det De spørger om er ikke noget jeg må svarer Dem på." forsøgte hun.nHvis bare hun kunne få stoppet spørgsmålene så skulle det nok gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 09:07

"Og hvem kan jeg så få svarene af?"
spurgte Elva fast insisterende på
at få disse svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 09:09

"Ikke nogen miss. Ingen må svare på det De spørger om" sagde hun og vendte sig om for at gå, igen. Hun var nervøs og rystede en anelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 09:12

Elva kiggede efter den lille pige
"jeg skal nok finde ud af det"
mumlede hun for sig selv
"Hvad var det du hed?"spurgte
Elva
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 09:15

Hun stoppede op igen og ledte desparat efter et tilfældigt, men troværdigt navn, hun kunne sige i stedet for sit eget. Hun havde på fornemmelsen at det ville være det klogeste at gøre. "Becca" svarede hun og håbede mennesket bed på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 09:17

Elva kiggede vredt på" Det er uartigt at
lyve! Jeg kan huske at du fortalte mig dit
navn, jeg skal bare lede min hukommelse
lidt igennem"sagde hun. Det sidste var nok
mest henvendt til hende selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 09:20

Hun lo lidt over det. "Det er også uartigt at snage i andre folks privatliv" sagde hun og smilede stort da hun vendte sig om. Hun smilede præcis på samme måde hun havde gjordt i starten af deres møde. Før alle spørgsmålene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 09:21

"ikke hvis personen virker mistænksom!"
Svarede hun igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 09:26

"Hvorfor?" spurgte hun undrende og gik lidt tilbage mod mennesket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 09:28

"Fordi at så er det bedre at vide nogle
fakta, om det man står overfor, det
kunne jo også være at man kunne
hjælpe den mistænksomme person"
sagde hun og sørgede for at snakke
oobjektivt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 09:35

"Men hvad nu hvis den mistænksomme person ikke kunne lide, eller svare på spørgsmålene?" spurgte hun og syntes godt om den objektibe form.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 09:40

"nogle gange må man tage det sure som
det søde, og disse spørgsmål var måske
sure for den mistænkte, men der ville
måske komme noget sdt ud af det"sagde
hun og kiggede på pigen med hovedet på skrå
*Lucinia!*tænkte hun pludseligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 09:44

//Hun præsenterede sig som Lucy xD//

Hun dænkede hovedet og skrabede i jorden med foden. Hun vidste for engang skyæd ikke hvad hun skulle sige og valgte derfor at holde sin mund.

//Må des logge nu... Men bare svar så skriver jeg næste gang jeg kommer på og så kan vi fortsætte menet//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 09:53

//haha okay, så siger vi lige at hun tænkte Lucy ^^, okay jeg svarer også bare nu du har svaret på et eller andet tidspunkt (;//
Elva kiggede tænkende på den lille pige
Hun følte at den lille pige var farlig, og
alligevel ufarlig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 18:33

"Men hvis en person er mistænkt for noget, har personen ret til at vide hvad denne er mistænkt for. Den mistænkte er berettiget til at få tid til at bevise sin uskyld." sagde hun og løftede hovedet igen. Hun sagde ordene i et velovervejet tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 00:22

"Okay, så hvad nu hvis anklageren
mistænker, den mistænkte for ikke
at være som andre, uden at det har
noget med personligheden at gøre,
men selve den måde den mistænkte
opfører sig på, da den mistænkte
opfører sig for voksent, og mistænkte
er kun et lille barn, og anklageren
ved at intet barn, så lille som dette,
kan snakke, så voksent, og med så
megen myndighed, hvis nu anklager
mener at mistænkte, ikke er et barn?"
Sagde hun og vidste ikke helt om pigen
forstod hvad hun mente
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 01:23

"Jamen hvad så hvis mistænkte fortæller anklageren at mistænkte er et sprogligt intellegent vidunderbarn?" spurgte hun. Det med vidunderbarnet var en forklaring hun altid havde brugt, når mennesker lagde mærke til hendes voksne sprog.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 03:46

"Selv et vidunderbarn, ville ikke
have så voksent et sprog i en alder af
8?"sagde hun og satte spørgsmåls tegn ved
det sidste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 03:58

"Syv" rettede hun automatisk. "Jeg lytter til hvad de voksne siger og øger derved mit ordforråd. Jeg spørger om betydning og får svar. Jeg har blot været heldig at få svar på mine spørgsmål, og have en stor sproglig intellegens." sagde hun stille. Hun kunne have bidt tungen af sig selv da det bagefter gik op for hende, at hun havde brugt ordet blot i steddet for bare. Det var nu altså svært at finde rundt i med ny og gammel tale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 04:12

"Jeg skal nok finde ud af hvad der er
med hende"Lovede Elva sig selv mumlende.
Hun nikkede bare til pige, og lod som om hun gav hende
ret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 09:05

"Der er ikke noget med mig!" sagde hun højt og halv vredt. Hun havde hørt hvad Elva havde sagt, men det ville selv et blindt menneske kunne gøre. Hørelsen havde altid være skærbet meget hos den lille pige. Hun så yderst vred ud, og knyttede hænderne så hårdt, at hendes små arme begyndte at ryste svagt af anstrengelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 09:33

"om du så vil det eller ej,
men jeg har aldrig før mødt et syv årig barn
som dig!"sagde hun skarpt"og dermed færdig!"
Sagde hun som en voksen der sagde til et barn
at det ike måtte få noget slik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 10:02

"JEg ved godt at jeg ikke er som andre børn. Men der ligger ikke mere i det end det jeg allerede har fortalt!" sagde hun surt og skød underlæben frem for at vise sin utilfredshed. Præcis som et andet barn havde gjordt det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 00:12

"mig kan du ikke overbevise om det!
Nej jeg står fast ved min mening, om
du bryder dig om det eller ej!"sagde hun
og lod sig ikke påvirke af pigens ansigt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sidder her i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder her i skoven   Sidder her i skoven - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sidder her i skoven
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Sidder og venter
» Sidder her bare... //Oliver//
» du sidder på min plads //Tessa//
» sidder i tanker // Eric //
» Gå tur i skoven.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: