Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En lille en til skader ikke*privat madelaine

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 08:46

Hun fandt endeligt sin lighter i enden af hendes lille "stue".
Hun råbte " yes!" men kiggede med det samme over på Amandus som gav hende et kombliment.
Hun rødmede en smule, men ikke på den lille pige måde.
" Det er du da osse, og jeg vil gerne vide mere om dig. Kom sæt dig i sofaen." sagde hun mens hun pege på sofaen og smilte til ham.
Hun gik lige hurtigt ud i køkkenet for at finde en flaske med rødvin og to forskellige, ej så yndige glas frem.
Hun stilte det midt på hendes lille kiste, som hun kaldte for stuebordet.
Glassende blev fyldt med rødvin og hun satte sig ned i sofaen med det ene af glassende og tømte glasset i en mundfuld da hun var rimelig tørstig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 08:55

Han smilede og lo let af hende før han trådte ind i stuen og så nysgerrigt rundt hvorefter han tog plads i sofaen ved siden af hende"hehe tak"sag han roligt hvorefter han tog glaset fra bordet og tog en ordlig tår før han satte det ned og vendte sig om mod hende med et nysgerrigt blik som dog blev gemt af pandehår"nå men du starter med at fortælle om dig selv"sag han roligt og satte sig bedre til rette.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 09:03

Madelaine grinte lidt, og smilte. Hun bøjede sig hen for at hælde mere rødvin op.
Hun tog glasset da det var fyldt halvt op og satte sig tilbage med bøjede ben og fronten mod Amandus.
Hun smilede og havde sin venstre hånd som støtte til hovedet som lænede sig på ryglænet på sofaen.
"hvor skal jeg begynde... Jeg hedder Madelaine Middkorf. Jeg er 21. jeg arbejder i en boghandel, og tjener desværre ikke så meget. tror jeg osse du kan se hvis du ser på min indretning" sagde hun mens hun grinte og lavede en pegning rundt i lokalet.
" Jeg snakker ikke med mine forældre.. og jeg er singel.. hmmm, er der mere at sige?" sagde hun mens hun grinte og tog en tår af rødvinen.
"Din tur!" sagde hun mens hun smilede stort og lavede en lidt hyper bevægelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 09:17

Han smilede imens han lytte nysgerrigt til alt det hun fortalte ham hvorefter han kort så rundt og nikke svagt til hendes ord hvorfter han tog glastet igen og tog en tår før han satte det ned "okay ja jeg kan se at det ikke er designer møbler"sag han roligt men dog muntert"hm hvordan var din barndom?"spurgte han så men lod så en hånd køre gennem sit hår"ja jeg hedder jo Amandus og er 29 år samt singel eller jeg tro måske jeg har en fisk på krogen"sag han med et stort smil"jeg har en lejlighed for mig selv i byen tæt her på og ja jeg tjener næsten igen ting men det er dog fordi jeg ikke arbejder men søger dog job"sag han roligt"jeg har aldrig kendt min famillie er opvokset på et børnehjem for drenge men blev dog mobbet og slået af de andre dreng også de voksne så ja min barndom har alrdig været lykklig"sag han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 09:21

"hmm" Madelaine tænkte sig om og bed sig lidt i underlæben.
" ærligtalt har jeg ikke lyst til at tale om den.. men hvem har du da på krogen?" spurgte hun nysgerrigt og rykkede tættere på ham med store opspændte øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 09:25

Han nikkede forståne"det er forståligt det er heller ikke alt jeg vil sige om det der skete på børnehjemet"sag han roligt og klappe hende blidt på skuldren"en kvindlig varulv"sag han med et smil på læben og betragte hende let og mærkede tydligt alkoholet var begyndte at nå et fartligt punkt hvor han ikke helt ku styre sine lyster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 09:30

Madelaine grinede, og bællede resten af rødvinen i sit glas.
Hun ville hælde mere op, da hun opdager af flasken allerede var næsten tom.
Hun kiggede med store og forundrende blik på flasken, og sagde " hold da op, den blev tømt hurtigt".
Hun sukkede lidt, og tilbød Amandus at de skulle dele resten.
Madelaine kunne godt mærke at alkoholdet var utrolig godt blandet rundt i hende blod, og hun var begyndt at blive godt fuld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 09:32

Han ryste dog på hovdet"jeg har vist fået det jeg skulle"sag han blidt og hikkede svagt hvorefter han satte sig lidt bedre til rette og så på hende"hvad laver du i din fritid?"spurgte han så nysgerrigt og så på hende med et let fjernt blik på grund af spruten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 09:35

Resten af vinen blev drukket af Madelaine.
Hun slugte tår efter tår og endte med at flade en smule ud i sofaen.
Hun rykkede en smule tættere på Amandus og smilede sødt til ham.
" jeg passer boghalden der, og... møder nye mennesker, drikker... og prøver at finde andre ting at lave" svarede hun mens hun kom i tanke om hvor kedeligt hende liv egentlig var nogle gange. Men smed tanken hurtig væk da hun ikke kunne forkusere 100 % pågrund af alkoholden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 09:39

Han smilede og lo let på grund af alkoholen i hans blod som pumpe rundt "nåå det lyder da okayy"sag han og lag en arm om hende"jeg render rundt omkring og møder nye folk samt går på jagt efter ordligt blod samt kød og så tegner jeg meget overvejer at blive akiteket"sag han og kysse hende kort på halsen.

//logger skal tidligt op og i skole imorgen har en lang vej til skole;(//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 17:55

Madelaine satte sig til rette med hans arm om dig, og krydsede benene.
Hun nød kysses på hendes hals, da hun elskede det.
Men hurtigt udstøder hun " hov hov... hvad med hendes varulve-tøsen?".
Hun kiggede undrende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Aug 2010, 02:03

Han så op på hende og man ku nu tydligte se han var fuld for hans blik var fjernt og han brumme svagt"det skalll duu ikke tænke påå<"sag han stammne og så på hende hvorefter han lag sin ene hånd på hendes bryst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Aug 2010, 05:00

Madelaine kiggede mystisk på ham og udstådte " Hvad mener du? Hvis du har nogeeeet kørenmuye, med en pige, skal du ikke kyss'she med mig?" sagde hun. Flere gange i sætningen stoppede hun og svimlede lidt rundt.
Da han befamlede hendes bryst, fjernede hun den med det samme og kiggede på ham med store øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 06:29

man ku dog tydligt se han ikke gjorde det med vilje da han var ret så fuld og hsvde nok mest brug for en seng så han ku sove og blive sig selv igen"ja jaa du har ret"sag han stammne og lage sig ned på fofaen med bene op på hende og hovdet i modsate side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 17:50

Madelaines blik svimlede rundt og hendes hovede lagde jeg bagover, men tanken om at de nok skulle ligge sig ind i hendes seng slog hende og hun vækkede Amandus som lå halvt på hende med benene.
" vågn op du " sagde hun og rystede lidt på ham. " kom lig dig ind i min seng " fortsatte hun.
Hun hjalp ham på benene og hun gik ind i sengen med dem begge. Det gik med små langsomme skridt da hun var blevet godt fuld.
Hun trådte ind i soveværelset med Amandus under armen og lagde ham i sin seng, hvor hun bagefter lagde sig ved siden af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Aug 2010, 06:38

Amandus brumme da hun vækkede ham men han lignede dog bar en der lige var stået op efter en ordlig omgang tømmermænd, han ku dog næsten ikke gå men prøved dog, men da han mærkede sengen under sig lod han øjne glide i og faldt i en dyb søvn hvor han trak været dybt og brumme lidt imens han nogle gange vendte sig om og trak dynen tæt om sig i søvne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Aug 2010, 08:02

Madelaine frøs utrolig meget og lagde sig ind under dynen med Amandus. de lå ret tæt da hendes dyne ikke var særlig stor.
Hun faldt osse i en dyb søvn og det hele fløj rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Aug 2010, 08:06

Efter mange timers søv vågnede han lidt svimmel op og satte sig op i sengen imens hans så rundt"hvor er jeg?"spurgte han let forviret og så ned på kvinden ved sin side som sov tungt men han huskede dog nu hvad der var sket, han listede ud af sengen og fant badeværlset hvor han smed sin tøj og gik ind under brusern hvorefter han tændte for det lunre vand og begyndte langsomt at blive mere frisk, han sæbede sig ind og tog det stille og roligt, døren til badeværlset stod på klem da han ikke gad lukke den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Aug 2010, 08:08

Madelaine vågnede med en stor hovedepine.
Larmen ude fra badeværeset af vandet der strømmede vækkede hende, og hun gik ud på badeværelset.
Hun huskede godt næsten alt hvad der var sket, og der var ikke sket noget dumt, så hun var ikke forvirret eller fortvivlet.
Hun satte sig på toilettet og blundede lidt til vandet's sang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Aug 2010, 08:12

Amandus havede dog ikke hørt hende da han lige nu var i fuld gang med at sæbe sit hår ind hvorefter han skyllede alt sæben ud hvorefter han slukke for vandt og trådte nøgen ud af brusekabinen og så let rundt efter et håndklæde, han var ret tynd men havde dog en let veltrænet mave og på ryggen ku tre lange ar tydligt ses, han så dog overasket på hende men blev blot ståne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Aug 2010, 08:14

Madelaine vågnede da en nøgen mand stod foran hende.
Hun nød hans krop da den var godt veltrænet.
Hun grinte lidt, og dækkede så hun ikke skulle kigge på ham stå der nøgen. hun tog et håndklæde og kastede det i armene på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Aug 2010, 08:17

Han rømede dog så hvorefter han hurtigt bandt håndklædet om sig så hans underkrop var dækket, han lag så hovdet på skrå og smilede til hende"Sikke en dag igår var?"sag han roligt hvorefter han gik hen mod døren da han regnede med at hun sku i bad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Aug 2010, 08:36

Madelaine orkede ikke at gå i bad, og gik ind i soveværelset igen.
Hun var iført trusser, og en stor t-shirt der hans skråt ned over hendes skulder.
hvordan hun er havnet i tøjet havde hun ingen anelse om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Aug 2010, 08:48

Han stoppe dog på og så efter hende men tog dog så sit tøj på hvorefter han smutte ind til hende og lage sig på sengen hvor han gav et dybt suk fra sig, han var dog glade for at det ikke havde endt i sex for det var ikke meningen de sku jo blot snarke sammen i fred og ror han havde dog også¨kærste på se det gik ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Aug 2010, 21:15

Madelaine var utrolig træt, og lagde sig i sengen og faldt i søvn igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille en til skader ikke*privat madelaine   En lille en til skader ikke*privat madelaine - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lille en til skader ikke*privat madelaine
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» En lille tur til en natclub - Madelaine
» hvad sker der mon ( madelaine-privat)
» hvad møder man her(madelaine-privat)
» Lille pige - Privat april.
» En lille dans?* privat Julie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: