Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Rastløs aften ( åben )

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeOns 25 Aug 2010, 05:19

Sted: Stor gade midt i byen
Tid: 22:30
Dato: irl
Omgivelser: Mørk gade med mennesker der laver hvert sit ærne.
Vejr: lidt små koldt og lidt små vådt på vejen.

Madelaine stod ude på gaden og røg. Hun stod og kedede sig, da hun intet havde at lave.
Hun manglede noget selskab. Og da hun havde tabt sin telefon, kunne hun ikke ringe til nogle.
Hun var iført en stram langærmet trøje som stoppede lidt under hendes bag.
Ærmerne stoppede ved albuerne og den markede hendes meget magre og blege krop.
Net strømper havde du tage på inden under og et par store sorte støvler med diverse kæder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeFre 18 Mar 2011, 20:56

Nikita gik ned af gaden. Hun kede sig og havde ikke noget at lave denne aften. Hun kiggede rundt på folk, så hun gav sig til at sætte sig ved en bænk og kigge på folk som går forbi. Mange af dem der så hende, kiggede underligt. Hun havde langt lyst hår og en bredskygget sort kvindelig hat på og når hun kigger op kunne man tydelig så hendes sorte maske som dækkede hendes venstre side af hendes ansigt, hun havde en tynd sommerjakke og sort/hvide stribede leggings på og sorte stilletter på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 01:50

Madelaine lænede sigt tungt op af murstens væggen og smagte
godt på tobakken hun havde sat ild til. Gløderne blev kraftigere og
stærkere ved hver sug. Røgen samlede sig i hendes mund og hun
legede med røgen mod hendes kolde dog røde læber. Røgen susede
hurtigt derefter ned i hendes usunde lunger, som dog næsten arbejde
som var det nye. Hun havde snart røget mange år og hun havde ikke
i tankerne om at stoppe.
Hun kiggede ned ad gågaden og fik hurtigt øje på en lang lyshåret pige
som satte sig på en bænk. Med det samme begyndte Madelaine at analysere
hende for hver detalje. Det lange lysehår, jakken, den mørke maske der
skjulte hendes ansigt.
Madelaine blev utrolig nysgerrig og begyndte stille at gå hen af muren
for at komme en smule nærmere på tøsen. Dog diskret så det ikke skulle
ligne hun var i færd med at undersøge hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 18:27

Nikita skævede blikket omkring og så lige på Madelaine, men vendte straks blikket en anden vej, for at kiggede videre rundt. Men i det øjeblik hun havde kigget på Madelaine, havde madelaine set noget underligt. Øjet under masken havde kiggede på hende direkte, og det var et lidt udsædvanlig øje. Øjet var ravgyldent og øjets pupil var formet som en slanges. Det var som om den så igennem hende som en åben bog, men så kiggede Nikita videre og fornemmelsen forsvandt helt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 19:49

Madelaine var hende nær nu, men stoppede brat op da pigebarnet
på bænken havde fanget hendes øjenkontakt.
Madelaine mærkede en mystisk form for rastløshed i hendes krop
da Madelaine havde øjenkontakt med pigen.
Hendes hår på kroppen rejste sig en smule, men da hun med det
samme kiggede væk, fløj den ubehagelige følelse væk. Hun hev
hurtigt en cigaret op af jakken, og tændte den med sin zippo lighter
og sine blege tynde fingre.
Hun sugede røgen hurtigt ind og hurtigt ud igen. Men så tog hun sig
sammen til at gå over og sætte sig ved siden af pigen med masken.
Hun var nysgerrig, og ikke bange af sig. Og så slog tanken hende dog
også, om hvad hun dog skulle tabe ved at få en smule kontakt til pigen
på bænken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 20:01

Nikita lagde først mærke til hende igen da hun havde sat sig ved siden af hende. Nikita vendte ikke blikket imod hende, for hun vidste præcis hvor hun var. Det kunne hun mærke ved hendes temperatur. Madelaine kunne mærke en underlig varm vind efterfulgt af en kold, som strømmede lige forbi hende. Nikita kunne ikke mærke hvad race hun var, men hun havde en fornemmelse at hun var en dæmon, men var slet ikke sikker. Så talte hun med en venlig stemme, og vendte så blikket imod hende med et smil.
"Hejsa der, jeg kan se at din nysgerrighed har bragt dig her, eller tager jeg meget fejl" Hun sagde det venligt uden nogen som helst antydning at hun var fjendtligt. Madelaine kunne stadigvæk mærke de underlige vinde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 20:29

// ????? //

Madelaine blev overrasket da hun hørt pigens lyse stemme.
Venligt svarede hun tilbage:
" Hey! jo, jeg blev nysgerrig. Hvad er det for en maske du bærer?"
Madelaine var en åben kvinde og nysgerrig også. Dog snagede hun
ikke decideret, og blev ikke muggen hvis folk afslog hendes spørgesmål
eller opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 20:36

//hvorfor ??? Sprøg løs hvis det er??//

Et hurtigt trist blik kom i hendes øjne, men forsvandt lige så hurtigt som den kom. Hun havde et sørgmodig smil, og lavede et lydløst suk.
"Fordi masken dækker blandt andet noget af mine hemmeligheder, men det er godt at du i det mindste spørger. De fleste glor bare underligt og går videre. Men du går lige til, det kan jeg godt lide ved folk." Nikita smilte til hende, og så venligt på hende. Nikita kiggede nu på Madelaines udseende, og fandt den interessant. Hun havde intet imod folk som er anderledes, tit er det dem som ikke bedømmer hende dårligt som andre normale mennesker/væsner gør.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 20:41

Madelaine smilede venligt, og snagede ikke, da hun sagtens kunne
mærke på pigebarnet at der var ar i sjælen. Hun satte sig lidt længere
ud på kanten af bænken, og hev sin cigaret pakke frem.
Hun rakte den hen imod hende, for at tilbyde hende en smøg.
"Well, jeg håber det var okay jeg spurgte. Vi har alle vores hemmeligheder".
Hendes stemme blev mere stille, da hendes minder strømmede ind på
hendes tankegang og fik følelserne til at blusse en smule op.
Dog lod hun dem ikke gå hende på, da hendes humør var for godt til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 21:32

Nikita smilte venligt til hende.
"nej det gør ikke noget, du kan endelig spørge, men det er ikke sikker på at jeg giver alle svar" Nikita tog imod cigaretten og hun tog den straks i munden og den begyndte at gløde straks uden at hun havde tændt ild til den. Nikita lændte sig mere bagud og lod sig hvile på ryglænet.
"Men ja vi alle har vores hemmeligheder, og vores fortid." Nikita kiggede på hende.
"er du egenligt dæmon eller??? jeg har desværre ikke været særlig god til at kende forskel fra menneske til dæmon."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 00:09

Madelaine sad med benene krydset og med ryggen ind over lårene,
og den venstre albue hvilene på låret.
Hun kiggede ud på gadens passerende racer, men kiggede hurtigt
hen på pigebarnet ved siden af hende, og blottede sine tænder.
Egentlig var krigen jo over alle, og Madelaine var jo vampyr, da hun
skulle jo ikke nærme sig andre racer, uden det skulle have en god mening.
Men Madelaine havde ikke en decideret grund til at enten slå hende ihjel
eller gøre hende fortræd. Men hun skulle passe på at ingen af de ældste
ville se hende med dæmonen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 19:13

//står der ikke at du er bloddæmon under bemærkning? troede du var det. SÅ har skrevet forkert længere oppe, for kan nemlig ikke mærke temperatur på vampyrer, som jeg ellers havde skrevet længere oppe, men har så ændret det//

Nikita så hende, og så at hun var vampyr. Det havde hun gættet på for hun kunne ikke mærke hendes temperatur, for vampyrer havde ikke kropsvarme som andre væsner. Nikita kiggede undrende på hende.
"Du ved vel at jeg er dæmon, og vi normalt skulle ha faret i flæsket på hinanden nu, hvis det skulle være rigtigt. Men jeg for krigen, jeg har dog deltaget i krigen to gange, den enegang imod min egen artsfælle og så fordi jeg blev overfaldet af to vampyrer. Men jeg er ikke som mine artsfæller, jeg vil ikke have krig som de." Nikita så over på hende, og man kunne se at hun mente det alvorligt, og at det ikke var løgn, det hun mente.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 20:02

// jeg skrev forkert. byttede rundt på racer... uf er lidt ved siden af mig selv.
Jeg er blod dæmon//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 20:13

//OKi :D det sker jo. Så laver jeg lige et nyt indlæg så glem det sidste jeg har skrevet//

"Jeg er også dæmon" Hun smilte til hende, men Nikita var normalt ikke særlig glad for sine artsfæller. Hun syntes ikke at hun var som en af dem, men denne dæmon viste sig til at være venlig. Så det ville hun også være.
"Er du ellers fra denne by eller?" Hun så spørgende på Madelaine, den varme vind strøg omkring Madelaine og Nikita, og rundt om deres fødder. Hvor nogle blade blev skubbet omkring. Samtidig med at Nikita ventede på svar fra hende af, så holdte hun også øje med om der var nogen dusørjægere. Tit havde dusørjægere højre temperatur, for de skal være klar til kamp, så de er allerede varmet op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 20:47

" Jeg er rigtigt var udenbys. Langt herfra. Men, flyttede hertil, i en
lille lejelighed" Hun sukkede lidt, da det var flere år siden. Dog var
hun glad for den lille lejelighed, selvom hvordan hun fik den til at
være hendes var utrolig ubehagelig, og stadig sidder som ar i hendes
sjæl. Hun kiggede med et lille smil på pigen ved siden af hende.
" Hvad hedder du egentlig? Jeg er Madelaine, Madelaine Middkorf".
Næsten hele Madelaines cigaret var nu væk, dog skød gløden engang
imellem med små gnister, da vinden var begyndt at tage godt fat.
Madelaine rettede lidt på sine netstrømper og spænde hendes sko
en smule mere, da de havde udvidet sig. Det var det der var så
irriterende ved latex, det gav sig utroligt. dog elskede hun også mere
læder, men hendes pung rækker ikke så langt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 21:34

Nikita nikkede til det hun fortalte.
"Jeg er Nikita, Nikita Smithson"
Hun tog et ordenlig sug, og lavede en ringformet røg ud af munden, og vinden bar den straks væk fra hende. Den var røget næste ned så hun smed den på jorden og straks forsvandt gløderne. Nikita kiggede ned af sine leggings og så at der var gået hul på det.
"Satans gså, hvorfor skal de altid gå i stykker" Hun så irreterenet ned på sine leggins hvor på højre ben, var der et stor hul nok på ca 10 i længden og 5 cm i bredden. Hun sukkede og lændte sig bagud, det havde været en lorte dag ind til videre.


Sidst rettet af nikita Ons 18 Maj 2011, 21:45, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 21:42

"Kender det lidt for godt, dog har jeg intet imod huller i leggings.
Men hvis man skal have fine helt gamache pæne ben uden huller
så er det svært!" Madelaine sukkede, og rettede ryggen imens hun
grinede af sig selv. Hun lavede altid hul i sine, da hendes negle var
en god længde. Hun kiggede på Nikita, og studerede lidt hendes maske.
Den havde en glat overflade, men hun kunne ikke se hvilke materiale den
var af. Stof kunne det ikke være, da der var stivelse i. Gips kunne det dog
godt være. Men Madelaine smed hurtigt tanken væk, da hendes mobil begyndte
at ringe. Hun tog den hurtigt op af lommen og op til øret, hvorefter hun
lyttede til hvad end den i den anden ende sagde. Madelaine begyndte at smile
da hun havde fået rykket sin tatoverings tid, til idag, hvor hun ellers skulle ha
ventet omkring en måned. Hun lagde på efter hun havde takket taknemligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 21:50

"Nej har heller ikke sådan imod huller i sig selv, men de er helt nye, så det er lidt irreterende" Nikita smilte til hende og da telefonen ringede, kunne hun tydelig se at den i den anden ende gav Madelaine en god nyhed. Så Nikita blev lidt for nysgerrigt og tænkte at det nok ikke gjorde noget at spørger
"Du ser ud til at du har fået en god nyhed, hvad var det hvis jeg må høre?" Hun smilte til hende og øjet under masken var tydelig, men den var venligt. Det så lidt underligt ud for begge øjne var jo så forskelligt, det ene som en slanges, det andet blåt. Hendes lyse hår piskede lige omkring da en hård vind tog fat, så hun måtte lige rette på det igen. Hun rettede på det med sin venstre hånd, og den var dækket ind i tynd sort stof, som sad tæt til hånden. Men hun havde intet på sin højre hånd. Hvis man var en der kendte til farvet hår, ville man kunne se at hendes lyse hår var farvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 23:29

Madelaine lagde mobilen tilbage mens hendes øjne var store og
glad svarede hun:
" Jeg kan få min tus lavet!".
Madelaine samlede sine ting, rettede på jakken, og nederdelen.
Hun rejste sig op, og svang tasken over hovedet, over det stort
siddende hår.
"Kom med!" udstødte hun og kiggede på Nikita med ventende
øjne. Madelaines humør var helt i top, og det var længe siden
det sidst have været det. Sidste gang hun sidst huskede hun var
det, var med hendes eks Loren, som hun lige var flyttet fra, men
på et tidspunkt da de var samn, i en periode var alt godt og skønt,
så der holdte den glade følelse ved, men Loren stoppede kontakten
imellem dem uden nogen som helst forklaring. Og de var ellers godt
på vej ud til at rejse.
Madelaine begyndte stille at gå ned af gaden, mens hun kiggede tilbage
på Nikita, som hun ville ha med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 01:07

Nikita fulgte straks med, hun havde ikke ligefrem noget andet at lave så hun kunne lige så godt komme med. Hun kom hurtigt op på siden af Madelaine. Så spurgte hun nysggerigt.
"Hvad skal du så få lavet og hvor henne??" nikita smilte til hende, hun havde også selv flere gange overvejet af få en tus, men hun havde jo sådan set kun hendes højre del af sin krop at gøre det på, hvis hun vel og mærket ikke vil vise det hun skjuler for andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 01:48

Madelaine gik med raske skridt, men slog ned i farten da Nikita
begyndte at følge med ved siden af hende. Hun smilede stort og
kiggede på Nikita.
" Tjo, jeg skal have lavet en krage på siden af maven. En stor og
aggressiv. Jeg er helt vild med dyr, og har tit tænkt på at udsmykke
mig selv med dem.
Har du tanker om nogle?" spurgte Madelaine, og skred ned forbi
en sidegade, som var smal. Madelaine kendte vejen helt uden ad
da hun også selv, arbejdede der, og havde sit eget rum der, plus
tattoverings pistol.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 19:08

"Nej ikke rigtigt jeg ved ikke hvad det skulle være, hvis det skulle." Nikita smilte til hende, og hun syntes at kunne fornemme at madelaine kendte vejen fuldt ud. Nikita kunne selv lide dyr, hun havde selv to katte derhjemme som hun elskede over alt på jorden.
"Ja dyr er dejlige, jeg syntes tit de er bedre end mennesker og væsner, for de stiller ikke en spørgsmål og de vil mere end gerne lytte til en uden at svare igen" Nikita grinte lidt over det sjove, men desværre var det sandheden, hun kunne generelt bedre lide dyr end mennesker. FOr dyr elskede en for den man var og så havde ikke noget imod at man er anderledes osv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 19:17

Madelaine nikkede og smilte til hende, hvorefter hun udstødte:
" Jeg er kun enig!"
Et glimt i øjet blev smidt fra hende, og sendt ud til gaden foran
dem. Få minutter efter en hurtig traven, var de begge ankommet
til tatto samt piercinge shoppen. Madelaine gik ind og hilste for
forskellige kunder samt ansatte, da hun selv arbejde der.
Hun gik om bag disken og krammede en muskeløs mand, med
piercinger overalt og silikone horn i panden. Hun satte sin taske
bagved, og gik derefter ind i et baglokale. Hendes tattoo lokale.
Hun nynnede en stille melodi imens hun begyndte at gøre tattoo
grejet klar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 20:25

Da nikita kom ind kiggede hun nysgerrigt omkring, på de forskellige billeder af tatoveringer osv. Nikita havde selv ingen anelse hvad for en tato det skulle være, men måske skulle det være en på højre skuldre eller måske over højre bryst, modsat der hvor hjertet sad. Nikita stod og tænkte efter tænksomt, hun vidste ikke hvad der skulle være. Men så fik hun en ide, der passede til hende, og ville passe til de hun har gået igennem. Hun forstillede sig hvor det skulle ligne kløer som bryder igennem huden og øjne fra et monster kunne ses inde under, så det lignede at den var på vej ud af hende. Nikita var hurtigt i sine egne tanker og så så hun hen på Madalaine.
"Skal du selv tatovere på dig selv???" Nikita stod og undrede sig fordi Madelaine gjorde tingene klar,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitimeTirs 21 Jun 2011, 01:54

//hejsa der :D har skiftet ny person, kan godt stadigvæk skrive som Nikita, men ellers kan vi lave et nyt emne hvor det er crasie istedet for//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rastløs aften ( åben ) Empty
IndlægEmne: Sv: Rastløs aften ( åben )   Rastløs aften ( åben ) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rastløs aften ( åben )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: