Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Gå tur i byen.

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 01:18

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at slikke hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 01:19

Hun krummede sine hænder helt sammen og lukkede sine øjne og nød det meget og kom mega meget af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 01:30

han smilte og stoppede med at slikke hende og kørte en finger på hendes ringmuskel(numsehulet)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 02:09

Hun nød det meget og rystede lidt og begyndte at sutte ham igen rigtig hurtigt og lidt dybt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 21:57

han smilte og blev ved med at slikke hendes underliv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 20:18

Hun nød det rigtig meget og blev ved*håber virkelig iik at han er miq utro* tænkte hun stille og lukkede sine øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 21:51

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slikkede vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 21:53

Hun nød det mega meget og vred sig lidt og blev ved med at sutte ham godt og lidt hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 22:04

Han smilte til hende og nød det hele og kom i munden på hende og slikkede hende lidt mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 22:22

Hun åbnede sine øjne helt da han kom og slugte det meste af det og resten røg ned på sengen og hun tog stille hans lem ud hendes mund og stønnede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 20:34

//kuk kuk//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 20:35

Han stoppede og kiggede op hende med et smil på sine læber "klare du dig skat"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 20:38

Hun kiggede sødt på ham og nikkede stille og vendte sig stille om og lagde sig på ham og holdte blidt om ham og lukkede sine øjne og smilede rigtig sødt "Jeg elsker diq skat" hviskede hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 20:40

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg elsker også dig"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 20:42

Hun holdte ham og smilede stille "Jeg håber virkelig iik du er miq utro skat for vil virkelig iik miste diq" sagde hun stille og kiggede stille på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 20:42

Han kiggede på hende "vil heller ikke miste dig"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 20:44

Hun kiggede lidt på ham "skat er du miq utro? du skal være helt ærlig" sagde hun stille og kiggede lidt bekymret på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 20:45

Han kiggede på hende "hvis jeg er ærlig så vil jeg jo bare miste dig men du vil vel gerne ha sandheden ikke"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 20:48

Hun nikkede stille "skat bare du ærlig mister du miq iik" sagde hun stille og havde lidt tåre i øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 20:49

"ja jeg har været dig utro og det har ikke været med min gode vilje jeg har gjort det men det er som om der to sider af mig"sagde han og kiggede på hende lige ind i hendes øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 20:51

Hun græd lidt og kiggede ned "Okii skat" sagde hun stille og ville iik kigge op overhoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 20:53

Han kiggede på hende "skat jeg er ikke nogen god kæreste for dig"sagde han og satte sig op og kiggede ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 21:01

Hun sad sig bag ham og holdte blidt om ham og lagde sit hoved ind mod hans ryg "Skat hvorfor siger du sådn noget?" sagde hun stille og holdte stadig om ham og kyssede ham stille på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 21:02

han kiggede ned "fordi jeg har været dig utro"sagde han og kiggede bare ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 21:07

Hun kyssede ham stille på ryggen og holdte sit blidt om ham "Skat jeg vil joo gerne hjælpe diq hvis du giver miq lov til det" sagde hun stille og holdte blidt om ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gå tur i byen. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 21 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gå tur i byen.
Tilbage til toppen 
Side 21 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Næste
 Lignende emner
-
» Tur i byen //Fie//
» en tur i byen
» Ny i byen.
» gå en tur i byen
» en tur i byen, //Cam//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: