Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et brev fra himlen:: privat Rasmus

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et brev fra himlen:: privat Rasmus Empty
IndlægEmne: Et brev fra himlen:: privat Rasmus   Et brev fra himlen:: privat Rasmus Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 05:11

tid:: irl
sted:: stranden
omgivelser:: sand og vand?
vejr:: solen er gemt bag en lidt grå sky og luften er let kølig
tøj:: hvid undertrøje og et par let strame grå jeans samt et par ikke så hvide all stars
__________________________________________________________________________

Folk havde forladt strande da solen forsvandt bag en let grå sky og luften begyndte at blive kølig så alle de mange folk havde forladt stranden så nu ku man igen høre lyden af måger som fløj hen over himlen og dykkede ned mod vandt eller lanede på strandens stadig lune sand hvor få madraster lå, på sandet tæt på skoven sad en ung fyr med et hvidt brev i hånden, han så nok ikke helt normal ud da han havde et eller andet beroligne skær over sig som normale flk ikke havde, rigtigt nok var han ikke normal men en skytsengel som dog var ret ny i denne verden, Cam som han hed sukkede dybt og betragte den uåbne kuvert han sad med i sin ene hånd som tydligt rystede"kom nu "mumlede han til sig selv men hånden hørte ikke efter da den stadig rystede unden at åbne kuverten, han sukke igen og betragte skriften på papiret den var skrevet med guldblæk og med sammenbunede skrift så det så smukt ud men han åbnede den ikke nok fordi han vidste at hans far sikkert havde skrevet noget dårligt om ham eller et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et brev fra himlen:: privat Rasmus Empty
IndlægEmne: Sv: Et brev fra himlen:: privat Rasmus   Et brev fra himlen:: privat Rasmus Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 05:24

Rasmus boede tæt på stranden, lige overfor den vej
der fulgte stranden. Han sad derhjemme men måtte
ha noget friskt luft, så han bedrog sig afsted ned på
stranden.
Vinden susede omkring ham og hans hår løftede sig
ved hver vindpust.
En smøg havde han i hånden som han gik og sugede
lidt på.
Da røgen kom ud af hans mund var den tyk og tung
den havde samlet sig med dampen som osse
kom ud af hans mund pågrund af det lidt kølige
vejr.
Da han gik nede i vandkanten, så han en fyr sidde på
stranden. Rasmus var en åben fyr og kunne føle hvordan
folkene omkring han havde det.
og han følte at fyren der sad der ikke var helt i top
orden.
Han gik hen til ham og spurgte med venlig stemme
" er du okay?".
Rasmus stod lidt på siden af ham, og kiggede begym-
ret på ham, mens han lagde mærke til han havde et
brev i hånden.
Det var utroligt flot, og han havde kun set det en gang
før da en af hans gamle veninder fik sådan et.
hvorfor hun fik det og hvad der stod i det, fik han
aldrig fortalt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et brev fra himlen:: privat Rasmus Empty
IndlægEmne: Sv: Et brev fra himlen:: privat Rasmus   Et brev fra himlen:: privat Rasmus Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 05:35

Cam sukkede igen hvorefter han løftede hovdet da en ung mand snarkede til ham? han trak svagt på skuldren og betragte ham let*menneske*tænkte han kort hvorefter han geme brevet let væk"hmm det er jeg vel"svarede han dog ikke overbevisne men han kendte dog heller ikke fyren foran ham men han så da ikke værst ud Cam var nemlig til fyre ogikke kvinde hvorfor vidste han ikke han havde altid haft det sådan "hvem er du så?"spurgte han dog let høffligt*han er vil ikke dusørjæger*tænkte han kort med smed dog tanken væk igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et brev fra himlen:: privat Rasmus Empty
IndlægEmne: Sv: Et brev fra himlen:: privat Rasmus   Et brev fra himlen:: privat Rasmus Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 05:37

Cam sukkede igen hvorefter han løftede hovdet da en ung mand snarkede til ham? han trak svagt på skuldren og betragte ham let*menneske*tænkte han kort hvorefter han geme brevet let væk"hmm det er jeg vel"svarede han dog ikke overbevisne men han kendte dog heller ikke fyren foran ham men han så da ikke værst ud Cam var nemlig til fyre ogikke kvinde hvorfor vidste han ikke han havde altid haft det sådan "hvem er du så?"spurgte han dog let høffligt*han er vil ikke dusørjæger*tænkte han kort med smed dog tanken væk igen da han havde nok dårlige tanker i hovdet på grund af det møg brev som faktisk kom fra himlen det var dog levet sendt afsted med en brevdue som faktisk nappe ham i øret så det bløde svagt fra hans venstre øre men det ku dog ikke mærkes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et brev fra himlen:: privat Rasmus Empty
IndlægEmne: Sv: Et brev fra himlen:: privat Rasmus   Et brev fra himlen:: privat Rasmus Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 05:40

" Jeg er Rasmus" sagde han og lo en smule.
Han rækkede hånden frem.
Han kiggede på manden der så lidt trist ud og
han så flink ud.
Det lignede han var trænet, og der blev Rasmus
en smule jaloux.
Godt nok trænede Rasmus selv, men hans krop ville
bare ikke blive muskeløs, på den måde han var.
Vandet bølgede lidt op på stranden, og det var begyndt
at blive tidsvande.
Imens han rækkede hånden satte han sig lidt ved siden
af fyen og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et brev fra himlen:: privat Rasmus Empty
IndlægEmne: Sv: Et brev fra himlen:: privat Rasmus   Et brev fra himlen:: privat Rasmus Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 05:50

Cam nikkede svagt"Rasmus"gentog han roligt og tyggede lidt på ordne men tog dog så hans hånd og gav ham et ordligt håndtryk så man tydligt ku mærke hans styrke "jeg er Cam"præsenterede han sig så og lød nu lidt mere rolig end før"du er en flot fyr"tilføj han og sendte ham et kort charmene smil man ku vel altid håbe at fyren også var til fyre men det skete dog ikke tit han mødte dog heller ikke så tiltrækne fyre så tit.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et brev fra himlen:: privat Rasmus Empty
IndlægEmne: Sv: Et brev fra himlen:: privat Rasmus   Et brev fra himlen:: privat Rasmus Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 07:38

Ramus rykkede lidt tilbage i et hurtigt ryk, og kiggede
lidt chokeret på ham.
" det er der sku aldrig en dreng der har fortalt mig...
kun min far" han grinte lidt, men holdte stadig lidt
på afstand, da han var lidt overrasket.
Rasmus gættede på at han var til mænd, da han fyrede
komplimentet af hans udseende af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et brev fra himlen:: privat Rasmus Empty
IndlægEmne: Sv: Et brev fra himlen:: privat Rasmus   Et brev fra himlen:: privat Rasmus Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 07:41

Han smilede let"bare tag det roligt"sag han beroligne og betragte ham let"undskyld jeg ville ikke skræme dig"sag han hvorefter han lod en hånd køre gennem sit hår"man ved jo aldrig hvad køn andre er til"tilføj han og trak let på skuldren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et brev fra himlen:: privat Rasmus Empty
IndlægEmne: Sv: Et brev fra himlen:: privat Rasmus   Et brev fra himlen:: privat Rasmus Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 08:02

Rasmus smiliede og et lille grin kom fra ham.
Et venligt grin.
" Jeg har intet imod det " sagde han mens han
satte sig igen og havde hænderne samlet.
Han kiggede på ham og tilstod
" jeg er nu bare til piger ".
Han smilede sødt og kiggede ud over det
smukke hav.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et brev fra himlen:: privat Rasmus Empty
IndlægEmne: Sv: Et brev fra himlen:: privat Rasmus   Et brev fra himlen:: privat Rasmus Icon_minitimeFre 10 Sep 2010, 23:03

Han smilede roligt"okay godt"sag han hvorefter han så ud over havet"jeg trode også at jeg var til piger men det er jeg ikke de kan ikke tænde mig"sag han roligt imens han nu betragte et par kæmpne havmåger der prøvede på at stjæle mad fra en anden måge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et brev fra himlen:: privat Rasmus Empty
IndlægEmne: Sv: Et brev fra himlen:: privat Rasmus   Et brev fra himlen:: privat Rasmus Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 02:40

Rasmus fjernede blikket fra den flotte udsigt, og kiggede på ham.
" du skal jo gøre det der føles rigtigt" sagde han og smilede til ham.
Rasmus tænkte.
Tanken om folks seksualitet, var lidt forvirrende.
Der var så mange der var blevet biseksuelle. Det var næsten
kommet på måde.
Alle sagde næsten at de var biseksuelle. Det irreterede ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et brev fra himlen:: privat Rasmus Empty
IndlægEmne: Sv: Et brev fra himlen:: privat Rasmus   Et brev fra himlen:: privat Rasmus Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et brev fra himlen:: privat Rasmus
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: