Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Empty
IndlægEmne: Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern!   Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Icon_minitimeSøn 19 Sep 2010, 04:31

Tid: 22:46
Sted: Reggie.
Dag: Irl.
Dato: Irl.
Årstid: Efterår.
Omgivelser: Mange mennesker på min alder.
Påklædning: http://4.bp.blogspot.com/_NGNZdXy9z_o/SbbbHwiALTI/AAAAAAAAAGg/gs7eLD66_ro/s320/emo!.bmp

Valeron stod midt på dansegulvet, måske lidt udstikkende, da han ikke passede ind iblandt de mange dansere. Han stod med en drink i hånden, og drak af den engang imellem. Den smagte af... Af... Ja, hvad smagte den egentlig af? Han var ligeglad, da han egentlig bare brugte tiden på Reggie på at samle skygger ind, og spilde livet. Når man var en som ham, gjorde det intet at man brugte et par dage eller to på at lalle rundt.
Han kiggede på de mange forskellige typer der var der, både emo'er, punkere, rockere og gothchicks. En masse, ja, selv popdåser var der. Livets synd, som nogle så dem som. Selv var Valeron ligeglad, han dømte nemlig ikke folk på stilen og udseendet, heller ikke musiksmagen eller ynglingsmad. Han så ind i folk, og derfra lærte han dem at kende. Han stod og svajede lidt fra side til side, i takt til musikken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Empty
IndlægEmne: Sv: Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern!   Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Icon_minitimeSøn 19 Sep 2010, 04:40

Påklædning: Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! 0602_anastacia_b

Man kunne tydeligt se hendes lysebrune hår, med de forføreriske blonde striber, lyse oppe fra baren. Hun vrikkede med de fine hofter, og hendes bløde nynnen fulgte takten. Hendes lille, feminime hånd var lukket om en øl, og hendes læber var trukket tilbage i et forførerisk smil. Hun så som altid rimeligt lækker ud, og flere gange gjorde mænd tilnærmelser til hende. Hun sagde ikke noget, ignorerede det bare, og fortsatte med at vrikke med de velformede hofter, og den faste røv.
Hun flirtede lidt med bartenderen, men det blev aldrig andet end at han sagde hun lignede en superstar, men at han havde en kæreste. Hendes læber var brune, forføreriske og fyldige, og hun skinnede nærmest oppe fra baren af. Hun var lækker. Næsten som altid, men den aften så hun ekstra godt ud, da hendes hår var blevet glattet og hang langt til brysterne. Hun havde et par lysebrune, firkantede solbriller på (ava'et).
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Empty
IndlægEmne: Sv: Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern!   Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Icon_minitimeSøn 19 Sep 2010, 04:48

Valeron kiggede rundt omkring. Han fik øje på Stacia, og kiggede noget så meget på hende. *Mon hendes skygge smager ligeså godt som hun ser ud?* tænkte han. Folk kunne jo sagtens leve uden deres skygge, derfor var han glad for sig selv. Han gik op imod hende, da han alligevel skulle have endnu en drink. Selv så han ret godt ud, med sine briller siddende på plads, og han så ikke bare lækker ud, men også sød.
Han stod nu lige ved siden af Stacia, og knipsede så bartenderen for hovedet. "Tag dig lidt af dit arbejde. Jeg skal bruge en Bloody Mary." sagde han. Det var normalt at bestille den slags for ham, og han blev sjældent fuld, så egentlig var Reggie spild af tid for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Empty
IndlægEmne: Sv: Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern!   Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Icon_minitimeSøn 19 Sep 2010, 05:10

Stacia kiggede på drengen ved siden af ham. Rullede kort ned over ham, med sit undersøgende elevatorblik. *Ikke gammel nok* tænkte hun, og bundede sin øl. "En Sex on the beach!" grinede hun. Og hendes eggende hofter bevægede sig stadig sensuelt fra side til side. Bartenderen kiggede på hende med et dømmende blik. "Sådan nogen laver vi ikke her..." mumlede han.
Stacia rystede på hovedet. "Gør i ikke?" *LORTESERVICE!* skreg en stemme bagerst i hovedet på hende. "Så bare en mojito." Hun lagde armene over kors, og kiggede så igen på den anden. Ham dér den fremmede med brillerne. Han så nuttet ud, men han var nok liidt for ung til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Empty
IndlægEmne: Sv: Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern!   Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Icon_minitimeSøn 19 Sep 2010, 05:18

Han lænede sig op ad baren, med ryggen til, så han kunne se de mange mennesker. Da han var så venlig som han nu engang var, og da han kendte bartenderen, hev han lige fat i ham. "En Sex on the Beach." sagde han. Bartenderen nikkede, og blandede hurtigt drinken op til ham. Han tog blidt imod den, og gav den videre til kvinden ved siden af sig. "Det handler om kontakter." sagde han, og så kort på hende.
Han drak af sin Bloody Mary, og så fortsat på de mange, dansende teenagere og sådan der var på klubben. Uniteressante, de fleste af dem i hvert fald. Han havde valgt at bruge deo den dag, så han duftede friskt, duftede af Axe. Han snakkede desuden sjældent, så hvorfor var han der egentlig? Han havde spist en skygge dagen før, og han behøvede først at gøre det igen om to dage til.
Han var forvirret over sig selv, da han havde regnet med at ville have lavet noget andet den dag idag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Empty
IndlægEmne: Sv: Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern!   Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Icon_minitimeSøn 19 Sep 2010, 21:03

Hun modtog modvilligt sin drink, og kiggede på den anden. "Dumme knægt." grinede hun. "Der er jo nogen af os derr ikke har kassen." Hun satte sig op på barstolen, og drak lidt af sin drink. Hun fugtede de brune læber, og hev lidt af sit hår om bag øret. Det virkede næsten naturligt at have glat hår, men hun savnede lidt de sensuelle, latinamerikanske krøller, der fik hendes hoved til at gløde på sådan en... lidt engleagtig måde.
Hun kiggede ned på sine stiletter, og derefter op på drengen. "Hvorfor købte du overhovedet en til mig?" spurgte hun. "Er jeg ikke for gammel til dig?" Hun krydsede sine ben, og lagde den ene albue mod disken. Hendes bløde læber lagde sig mod glassets kant, og hun tog en slurk af den stærke drink. Hun kunne svagt mærke at alkoholen var ved at overrumple hende, og at den der lyst til at gøre et eller andet sygt bare blev ved med at vokse. Hun stillede glasset fra sig, og kiggede kort ud mod dansegulvet, men så igen mod den fremmede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Empty
IndlægEmne: Sv: Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern!   Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Icon_minitimeSøn 19 Sep 2010, 21:11

Han kiggede på hende, med et nærmest lumskt smil. "Lad os bare sige, at man ikke dømmer en bog på omslaget, skal vi ikke?" sagde han. Han ville både dække over sig selv, og afsløre sig. "Desuden," sagde han, og holdt en pause, "Så var det fordi du flirtede med ham, at han ikke gav dig en, han havde håbet på at få fedtet rotten." sagde han stille. Folk tænkte altid, at han brugte nogle underlige udtryk, men sådan var han jo.
Han smilede lidt til hende. "Men på den anden side, jeg kunne jo også bare tage den tilbage hvis du ikke vil have den." sagde han med en meget blød og humoristisk stemme. Han var ikke vant til at falde i snak med folk, men hende her havde fanget hans opmærksomhed - som bytte. Men måske burde han lade være. På den anden side, hun ville jo næppe dø af at miste sin skygge.
Han tænkte ikke videre over det, da en blond pige, der åbenbart havde mistet trøjen og var pænt fuld, kom svajende imod dem. "Jeg schyneshh at du bhare burde gå ud mhed h-h-ham... Hik!" hun var nok ret så stiv, og hun grinede som en anden skæv kælling. Men man kunne ikke vide, om hun talte til dem, eller dem ved siden af, for hun var så fuld, at det teoretisk set kunne være sagt til hvem som helst i baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Empty
IndlægEmne: Sv: Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern!   Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Icon_minitimeSøn 19 Sep 2010, 21:32

Hun sukkede. "Mystisk? Du får i hvert tilfælde ikke scoret mig i aften." grinede hun. Hun drak lidt af sin drink, og så hørte hun en pig eder højt hikkede. Hendes øjne faldt på den blonde pige, der var uden trøje. Stacia måtte kvæle en latter, men lod nu alligevel et lille fnis forlade sine læber. "Dér har du hende.." *Valeron!* sagde stemmen bagerst i hovedet. "Jeg synes du skal tage hende her med hjem, Valeron." Hun smilede svagt, og tog endnu en slurk af sin drink.
Hun vuggede blidt med overkroppen, da de spillede Harder, better, faster, stronger, hendes yndlingssang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Empty
IndlægEmne: Sv: Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern!   Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Icon_minitimeSøn 19 Sep 2010, 21:37

Han blev lettere overrasket over at hun kendte hans navn. "Ikke ligefrem, tøjter er ikke mig." sagde han, og pigen kiggede fornærmet på ham. "Hvem khalder du tsøjtse?! Scchkødekøtser!" råbte hun ad ham, og slog ud efter ham. Han dukkede sig, og gjorde ikke mere ved det, andet end at hvis hun slog igen ville hun brænde sig, da Valeron nu, uden at gøre så meget, havde skabt en sort stjerne.
Den var smuk, det mindede en om både livet og døden, heldigvis var den ikke så synlig, udover den gulige glød uden om den, men med alt det lys i hele lokalet, ville man ikke rigtig ligge mærke til den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Empty
IndlægEmne: Sv: Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern!   Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Icon_minitimeTirs 21 Sep 2010, 00:46

Stacia grinede af pigens reaktion. *Tøjte. Ord der er værd at huske* tænkte hun for sig selv, og tog drinken. "Oh, yea, tak for den hér." Hun løftede den lidt, og bevægede sig ned mod dansegulvet. Hun vuggede de pæne hofter, svingede rundt om sig selv, smilede, havde det i det hele taget sjovt. Mange kastede lange blikke efter hende, da hun stod stille for at tage en slurk af den stærke drink. Hun gav den til en kvinde der var kommet til at skubbe til hende, men så havde undskyldt. Det var lidt som en søndagsfest med vennerne, hvor man delte om alt, fordi man havde fået for meget at drikke.
Hun svingede sin hofte ud til højre, sendte et frækt blik til Valeron som hun lige kunne få øje på, og svingede så en gang rundt om sig selv, for at glide længere ind blandt de dansende mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Empty
IndlægEmne: Sv: Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern!   Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: