Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Regn..

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 07:14

Sted. Kan man ikke gætte det selv? :b
Omkring. No one ;)
Tid. 01.32
Vejr. Regner
Påklædning. En hvid sommerkjole
Dag+ dato. IRL


Rose kom langsomt gående mod legepladsen og havde sit blik ned i jorden. Det havde været noget tid siden hun sidst havde begivet sig hen til det sted og havde haft lyst til at gå derover da det jo regnede og der sikkert ikke var nogen mennesker derhenne i sår'n et vejr. Hendes kjole var næsten gennemblødt da hun kom derover og gik automatisk over mod gyngerne. Hun havde ikke set eller bemærket nogle personer, så var derfor rolig og satte sig langsomt ned på gyngen, men svingede sig ikke og holdt sig rolig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 07:18

Jaster kom gående stille og roligt for at få noget frisk luft og var nu oppe ved legepladsen og kiggede sig omkring og fik øje på en der så meget bekendt ud og går om personen og tager blidt fat i siden på hende "hey Rose"sagde han smilende og nussede hende i siden som hun nok godt ville kunne lide
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 07:22

Rose havde ikke opdaget at der var nogen på vej, og fik derfor et chok da hun pludselig kunne mærke en hånd ved hendes ene side og hørte en bekendt stemme. Hun rejste sig hurtigt op, men snublede over sine egne tæer så hun faldt direkte på halen på den kolde jord og så op på Jasters ansigt og bed sig forskrækket i underlæben "Jaster?" spurgte hun lavmælt bare for at være sikker på at det var ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 07:25

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja der findes kun en af mig rose så ja det må være mig"sagde han og gik om foran hende og rakte hende hånden for at hun kunne komme op igen "dejligt at se dig igen søde"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og var rigtig glad for at se hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 07:26

Rose tog en dyb indånding for at få sit hjerte til at falde lidt ned og så op på hans hånd og tog lidt tøvende imod den "Det er skam oss godt at se dig, Jaster" sagde hun med et sødt smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 07:28

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og trak hende op "hvad har du så gået og lavet det sidste stykke tid"sagde han med et smil og kiggede på hende "og du er lige så smuk som du altid har været"sagde han og kiggede på hende med et dejligt varmt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 07:30

Rose trak på skuldrene og havde sår'n set ikke gået rundt og lavet det helt spændene "Ikke rigtig noget.." mumlede hun og strøg sin ene hånd gennem sit hår og kunne ikke stoppe sig selv i at rødme da han gav hende en kompliment "..Tak.." hviskede hun og smilte skævt og så hurtigt ned i jorden og bed sig blidt i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 07:33

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du er så sød når du rødmer"sagde han og kiggede på hende "har du løst til at hænge ud med mig"spurgte han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 07:34

Rose tog hurtigt sine hænder op til sine kinder for måske at kunne skjule sine røde kinder og nikkede "Jeg vil da altid hænge ud med dig, Jaster.." hviskede hun, men så ikke op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 07:37

"du hang da meget ud med mig sidste gang"sagde han med et smil og tog hendes hånd "hvad har du løst til at lave Rose"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 07:39

Rose nikkede og så hurtigt op på Jaster da han tog fat i hendes ene hånd og smilte skævt og trak på skuldrene "Det ved jeg ikke" hviskede hun og tog et lille skridt nærmere og havde stadig sin ene hånd på sin kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 07:40

Han kiggede på hende med et smil "har du fået sex på seneste eller var jeg den sidste du havde det med"sagde han med et smil på sine og begyndte at gå lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 07:42

Hun rystede på hovedet "Nææh.. jeg har ikke fået noget her på et sidste.." mumlede hun og lød lidt irriteret og hadede når der gik lang tid mellem at hun havde sex. Hun kunne intet andet end at følge med Jaster og ville nu oss gøre hvad som helst for ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 07:47

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og trak hende med ind i en høj busk hvor ingen kunne se dem "når så du har ikke fået nogens lem op siden mig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 07:49

Rose så op på Jasters ansigt og rystede på hovedet og lignede lidt en uskyldig lille pige, og lod sit blik gå rundt for at se om nogen kunne se dem "Nej, det har jeg ikke.." hviskede hun og så hurtigt tilbage på Jaster og vidste ikke om hun skulle gøre modstand igen som hun oss havde gjort sidste gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 07:53

Han kiggede på hende "så du trænger til noget ikke"sagde han og kiggede på hende og prikkede hende på maven "for der er en chance for du får noget"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 07:56

Rose så op på Jaster og nikkede med et skævt smil "Jeps" sagde hun muntert og følte sig lidt som en lille slave som bare svarede på sin herrers små pervy spørgsmål (:b) og peb lavmælt da han prikkede hende i maven og løftede et øjenbryn "Ja såå.." sagde hun og grinte lavmælt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 08:00

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og løfter lidt op i hendes sommerkjole og tager hende på underlivet "hvis du tør at få et stort lem op du elskede det sidst"sagde han med et smil og nussede hende mellem bene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 08:02

Rose kunne mærke hvordan regnen slog mod hendes lår der hvor kjolen havde dækket før og gøs svagt. Hun blev lidt våd ved underlivet da han begyndte at nusse hende der og ved tanken om at få ham op i sig. Hun trak på skuldrene og smilte skævt "Jeg ved ikke helt om jeg tør.." hviskede hun drillende og så ham ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 08:05

Han kiggede på hende og nussede vider og pressede også lidt med en finger på hende numseh'l og kiggede på hende "skal det ske i busken eller skal vi finde et toilet eller noget andet"sagde han med et frækt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 08:07

Rose så op på ham og blinkede hurtigt og prøvede at holde koncentrationen og smilte skævt "Hvis man kan vente lidt så kan vi finde et andet sted at gøre det.." hviskede hun og rystede svagt af ren adrenalin og liderlighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 08:08

"jeg kan vente det mere dig kan du vente"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "for du er vist lidt våd nu"sagde han og kiggede på hende lige ind i øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 08:13

Rose så op på ham og rystede på hovedet "jeg kan godt vente.." hviskede hun og prøvede at tage et skridt væk, selvom at det var lidt svært.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 08:16

Han tog hendes hånd og begyndte at gå ned mod byen sammen med hende "det var godt"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitimeOns 22 Sep 2010, 08:17

Rose sukkede lavmælt og prøvede at få sine tanker væk fra noget andet, men håbede nu på at de ville komme til byen hurtigt..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Regn.. Empty
IndlægEmne: Sv: Regn..   Regn.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Regn..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Regn .. Reeeegn og mere regn! (Andrew)
» Regn vejr
» Regn på legepladsen-
» Forårs regn
» Oadir--Regn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: