Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Endnu en dag.. - Jaster

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en dag.. - Jaster Empty
IndlægEmne: Endnu en dag.. - Jaster   Endnu en dag.. - Jaster Icon_minitimeTors 23 Sep 2010, 03:16

Dag + Dato: irl.
Omgivelser: mennesker, væsner, og alt muligt andet.
Vejr: Overskyet, koldt, efterårsagtigt.
Tid: 17:23

Jara sad med benene foldet ved en lille café. Hun legede let med den lille kaffekop, og læste i mellemtiden i en avis. Der stod noget om engle, og hun smilede lidt af det, noget af det var så malplaceret at hun måtte le. Hun kørte en hånd gennem sit efterhånden lange lyse hår, og nærstuderede de små bogstaver. Hun tog en lille tår af den varme kaffe, og så lidt ud mod gaden. Folk var efterhånden begyndt at finde deres jakker og halstørklæder frem. Hun smilede let for sig selv, det var en god idé, det var jo heller ingen grund til at gå og blive forkølet før vinteren egentlig kom. Hun så lidt op mod den hvidgrå himmel, og forestillede sig at det ville begynde at sne. *Yeah that would make my day* tænkte hun og smilede let, før hun igen vendte sit ansigt mod artiklen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag.. - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag.. - Jaster   Endnu en dag.. - Jaster Icon_minitimeTors 23 Sep 2010, 03:30

Jaster kom gående stille og roligt gennem Sheria han skulle til at handle ind han boede jo i denne mærkelige by men det var jo kun godt han havde fået sig en lejlighed i byen. Han havde bar overkrop og havde fået lidt flere muskler på sin krop men ikke så mange og kom gående forbi en cafe og fik lyst til at få sig en kop kaffe hvis det ikke var forsendt for det og fik øje på Jara og kiggede på hende "hej Jara"sagde han med et smil på sine læber og stod ikke så langt væk fra hende i sine bukser og baroverkrop
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag.. - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag.. - Jaster   Endnu en dag.. - Jaster Icon_minitimeTors 23 Sep 2010, 03:49

Jara løftede sit hoved lidt væk fra avisen, da der var en der hilste på hende. Hun så lidt på Jaster med et overrasket udtryk i ansigtet "jamen hej Jaster" hilste hun stille, og så lidt undrende på den bare overkrop "hva.. fryser du ikke?" spurgte hun lidt undrende. Det var jo ikke ligefrem varmt, selv sad hun med jakke på da hun foretrak at sidde udenfor caféerne. Hun tog en dyb indånding og puffede en stol ud ved det bord hun sad ved så han kunne sætte sig ned, en ting kunne man sige om hende, hun var da ikke helt uhøflig. Hun drak lidt mere af sin kaffe, og foldede avisen da hun ikke behøvede læse mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag.. - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag.. - Jaster   Endnu en dag.. - Jaster Icon_minitimeTors 23 Sep 2010, 03:52

Han kiggede på hende "mig kulde hmm nej er varulv og det er lig med varmblodet så nej"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "og hvad laver du så her"sagde han og kiggede på hende "må man sætte sig ned ved dig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag.. - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag.. - Jaster   Endnu en dag.. - Jaster Icon_minitimeTors 23 Sep 2010, 04:03

Jara så skeptisk på ham "vækker du ikke ret meget opmærksomhed når du render rundt med bar overkrop mellem menneskene?" spurgte hun, og drak lidt mere af sin kaffe. Hun så på ham og så derefter ned i sin kaffe "drikker kaffe" svarede hun stille og så op på ham igen og nikkede kort "ja, sæt dig bare" sagde hun roligt, og lagde avisen over på et andet bord så hun ikke behøvede se på den og at den ikke ville fylde bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag.. - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag.. - Jaster   Endnu en dag.. - Jaster Icon_minitimeTors 23 Sep 2010, 04:08

Han satte sig ned ved hende "tror jeg ikke rigtig jeg gør for jeg er jo menneske på en måde selvom jeg er varulv"sagde han stille og rolig og kiggede på hende "så tror jeg ikke"sagde han og kiggede på hende "og hvad læser du søde"sagde han og kiggede på hende og smilte sødt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag.. - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag.. - Jaster   Endnu en dag.. - Jaster Icon_minitimeTors 23 Sep 2010, 04:18

Jara så lidt på ham "det ved jeg godt, men der er ligesom andre mennesker der går på gaden og stirrer på dig fordi du ikke har nogen trøje på og det er ni grader udenfor.." sagde hun, og rystede på hovedet. Hun så lidt ned i sin kagge og lyttede "avisen.." svarede hun roligt, og drak lidt mere af sin kaffe. Det var heldigvis en stor kop, og det var stadig varmt så der var tid til at nyde den. "Så.. hvordan er dit liv for tiden?" spurgte hun så og satte koppen fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag.. - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag.. - Jaster   Endnu en dag.. - Jaster Icon_minitimeTors 23 Sep 2010, 04:22

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja sikkert hmmm mit liv hmm op og ned sådan da og hvad med dit"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og var glad for at se hende igen det var jo et godt stykke tid siden at han havde set hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag.. - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag.. - Jaster   Endnu en dag.. - Jaster Icon_minitimeTors 23 Sep 2010, 04:27

Jara lagde hænderne om den varme kaffekop, og så på ham "det var da godt nok" sagde hun roligt, og så kort ud på gaden. Hun så på ham ud af øjenkrogen og strøg noget at det blonde pandehår væk fra sine øjne "Stille og roligt.. der sker ikke rigtig noget for tiden" sagde hun og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag.. - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag.. - Jaster   Endnu en dag.. - Jaster Icon_minitimeTors 23 Sep 2010, 04:30

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og viste ikke rigtig hvad han skulle sige til hende "jeg er flyttet her til byen"sagde han med et smil på sine læber.
Han var glad for at være sammen med hende igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en dag.. - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag.. - Jaster   Endnu en dag.. - Jaster Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en dag.. - Jaster
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: